Nou, ik niet!quote:
Ik neem Uw plichten wel waar.quote:
Ach, zolang Ingrid zwanger is, is ze iig nooit alleen!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:01 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik neem Uw plichten wel waar.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ach, zolang Ingrid zwanger is, is ze iig nooit alleen!
Nja... een voldoende hoeveelheid opmerkingen van bepaalde lieden, bij een eerdere poging om een datum te prikken, blijven toch in het geheugen zweven...quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:57 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
11 juni zal het zijn!
En verder geen democratisch gelul meer.
officieel is het dan nog voorjaar hoor, zomer begint 25 juniquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:47 schreef Jordy-B het volgende:
Mensen bezwaar bij 11 juni? nee?
*prik*
(nee.. .da's geen voorjaar meer, nee. Maar de voorjaarsmeet had dan ook voor de kerst al geregeld moeten zijn, natuurlijk... want mensen zijn niet van plan om hun huidige afspraken te verzetten voor een Fok! meeting... Dat wéét je toch)
U komt dus ook, oh weledele heer?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:01 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ik neem Uw plichten wel waar.
Dan ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
Ik komniet als die 2 engerds boven me ook komen
Lulquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
Nan da yo? Doe niet zo moekroe. Ik heb wel betere dingen te doen! Die cybergangster uithangen, toch?quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
Dan moet ik de volgende dingen doen:quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:59 schreef marchien het volgende:
[..]
Dan moet ik de volgende dingen doen:
-Ding weer downloaden
-Openen in paint
-Opslaan
-Uploaden naar picserver
-Weer in topic zetten
Maar voor jou doe ik het, 5 minuutjes geduld. (mijn ouders komen trouwens zo, dan ben ik weg, dus is hij er niet met 5 minuten dan komt hij vnaaf)
PSP zit te kloten met toleranties,quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:02 schreef marchien het volgende:
Hmmm, hij wil hem nu niet meer hebben in paint en doe ik dat toch dan is hij niet echt meer over te verven
edit: krijg het niet meer voor mekaar, hij blijft blauw.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |