Hier kan voorlopig geen logica tegen op.quote:Je zit simpelweg fout lucida. Toad heeft het gezien, ik heb het gezien, en pberends heeft het gezien. Het is drie tegen 1.
Kloptquote:Ik las ergens dat 7 provinciebesturen er positief tegenover staan, en 1 is fel tegen.
Ik weet het niet, je moet niet vergeten dat de lokale bestuurders een verhaal hebben te vertellen aan de achterban. Zij zullen als eerste ervaren wat de mening van het electoraat is, als er nog electoraat is.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:05 schreef Sidekick het volgende:
Nou, Felix Rottenberg gebruikte de term Chinese grammatica tijdens een interview met Bos als een typering voor De Graaf. Verder weinig.
Het D66-congres is op 2 april overigens. Maar ik denk dat het congres wel zal instemmen. Ik las ergens dat 7 provinciebesturen er positief tegenover staan, en 1 is fel tegen.
Of Rottenberg die term gebruikte om nu wel of niet het taalgebruik van Wouter Bos te typeren laat ik nog even in het midden. Wat ik wel nog eens onder de aandacht wil brengen is wat Rottenberg nog meer over Wouter Bos zei:quote:Op maandag 28 maart 2005 00:05 schreef Sidekick het volgende:
Nou, Felix Rottenberg gebruikte de term Chinese grammatica tijdens een interview met Bos als een typering voor De Graaf.
quote:Nogmaals PvdA strateeg Rottenberg wreef op niet mis te verstane wijze de incompetenties die aan het leiderschap van Wouter Bos kleven fijntjes onder diens neus!. Hij legde tevens de gapende ideologische kloof binnen de huidige sociaal democratie bloot. Een onuitstaanbare interne leegte en verdeeldheid op grond waarvan de PvdA elke vorm van democratische vernieuwingsdrang domweg tegenhoudt en of bureaucratisch traineert.
IK HEB HET NU ZELF OOK NOG EEN KEER GEHOORD - nou ja met hetzelfde recht kunnen we dat ook over het taalgebruik van Bos beweren maar dan meer een confusiaanse grammatica!...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:09 schreef Tomatenboer het volgende:
@ Lucida:
Felix Rottenberg had het idd. over "chinese grammatica" toen hij het had over wat hij dacht als hij weer één van Thom de Graaf's zijn plannetjes doornam.
Luister nou maar in het vervolg naar moi.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:43 schreef lucida het volgende:
[..]
IK HEB HET NU ZELF OOK NOG EEN KEER GEHOORD - nou ja met hetzelfde recht kunnen we dat ook over het taalgebruik van Bos beweren maar dan meer een confusiaanse grammatica!...
Benader uw medemens als suikerzak en hij zal uw woorden genieten als klontjes!...![]()
Witteman zegt die informatie uit bevoegde bronnen te hebben - jammer alleeen dat hij ze niet noemt!...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:21 schreef evert het volgende:
toch wel leuk om even Buitenhof te kijken in de herhaling.
vooral de opmerking van Witteman dat hij zeker weet dat Van Thijn al sinds in januari in kleine kring heeft gezegd dat, wat Thom de Graaf ook voorstelt, hij absoluut zou tegenstemmen.
Tel je zegeningen - een zwaluw maakt nog geen zomer. Maar fair is fair je had het bij het rechte eind.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:46 schreef Toad het volgende:
[..]
Luister nou maar in het vervolg naar moi.![]()
Buitenhof was gisteren sowieso een alternatieve zendtijd voor politieke partijen - nou ja voor de PvdA dan. Zo'n Plasterk die weer eens zijn politiek correcte zeikstraaltjes de vrije loop liet. Wat een aanfluiting voor het serieus debat. De man is echt van de ratten besnuffeld.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:35 schreef evert het volgende:
pfff, die schoo in buitenhof is toch ook triest. getrouwd, maakt hoofdredactrice VN zwanger (Xandra Schutte, was ooit lesbisch), beiden eruit geflikkerd bij weekbladpers, en nu ik hem zie snap ik weer waarom. geen enkel samenhangende en duidelijke zin.
Dat is uitstel van executie en een drang naar langere ontvangst van wachtgeld.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:58 schreef pberends het volgende:
D66-achterban is positief over het akkoord.
Ik vrees dat de leden dat niet zullen zijn, maar toch zullen voorstemmen ivm de reteslechte peilingen van D66.
Ongeacht of de geloofwaardigheid er mee is gediend, maar D66 doet er goed aan dit kabinet doorgang te laten vinden. Elke andere beslissing is zwichten voor de constitutionele (maar anti-democratische) terreur die de PvdA uitoefent.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is uitstel van executie en een drang naar langere ontvangst van wachtgeld.
Als je weet wie je vijanden zijn, heb je geen vrienden meer nodig.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zelfs Rottenberg kon het echter niet nalaten om te wijzen op het "gevaar Wilders". Daarbij hanteert die de taktiek van Dick Cheney, maar hij vergeet dat die niet in het zadel zit en daarom al bij voorbaat de regent weer wil uithangen.
Alternatief terug naar het politiek - correcte gedachtegoed! Uitzetkoninging - Rita Verdonk uitzetten? [PvdA c.s. vergeet satanisch snel dat VVD-er Rita het door hen goedgekeurde beleid van haar toenmalig staatssecretaris Job Cohen verplicht moet uitvoeren. Dat gebeurt nu eenmaal met door de Tweede Kamer goedgekeurd beleid van voorgangers]quote:Op maandag 28 maart 2005 10:58 schreef pberends het volgende:
D66-achterban is positief over het akkoord.
Ik vrees dat de leden dat niet zullen zijn, maar toch zullen voorstemmen ivm de reteslechte peilingen van D66.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |