Ja, maar die blonde kan niet zo snel het kabinet laten struikelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:22 schreef nikk het volgende:
Ik had het over die blonde, niet die rooie.
bronquote:Dat Dittrich toch de bestuurlijke vernieuwing bovenaan op de agenda heeft gezet lijkt het gevolg van druk uit de D66-achterban. Partijprominenten als Van Mierlo en Wolffensperger vinden dat D66 al zijn kaarten moet zetten op bestuurlijke vernieuwing. Ook partijvoorzitter Pechtold maakte zich hiervoor donderdag in het tv-programma Nova sterk.
Dat was te verwachten. Je moet immers niet meteen de handdoek in de ring gooien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:31 schreef schatje het volgende:
Planet Internet meldt dat D66 vast houdt aan bestuurlijke vernieuwing.
[..]
bron
Ze zijn gek geworden bij D'66.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:31 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Ook dat is iets dat ik nooit heb gesteld.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:36 schreef SCH het volgende:
Mijn wens is niet dat het kabinet valt nikk. Je vergist je.
Nogmaals, ik heb geen zin in spelletjes. Ik moet je wel een compliment geven. Men kan je niet beschuldigen van inconsequent gedrag. Je handelt namelijk exact naar je politieke voorkeuren, ontwijken en afschuiven.quote:Ik wacht nog steeds op voorbeelden. Ik vind jou eerder nogal krampachtig vasthouden aan een bepaald beeld dat je blijkbaar graag wilt zien.
Je liegt. Je hebt het voortdurend over dat mijn wens de vader van de gedachte is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:47 schreef nikk het volgende:
[..]
Ook dat is iets dat ik nooit heb gesteld.
Ik kan jou helaas geen compliment geven. Je doet beschuldigingen maar weigert man en paard te noemen.quote:Nogmaals, ik heb geen zin in spelletjes. Ik moet je wel een compliment geven. Men kan je niet beschuldigen van inconsequent gedrag. Je handelt namelijk exact naar je politieke voorkeuren, ontwijken en afschuiven.
Zolang jij je beschuldigingen aan mijn adres niet met man en paard benoemt, moet je gewoon niet zo hypocriet doen. Vent...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:50 schreef SCH het volgende:
Ik kan jou helaas geen compliment geven. Je doet beschuldigingen maar weigert man en paard te noemen.
De wens is ook vaak de vader van de gedachte bij jou. Ik heb alleen nooit gesteld dat je zou wensen dat het kabinet valt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Je liegt. Je hebt het voortdurend over dat mijn wens de vader van de gedachte is.
Prima.quote:Ik kan jou helaas geen compliment geven.
Je mag denken wat je wil.quote:Je doet beschuldigingen maar weigert man en paard te noemen.
Ze zijn keurig gemaild hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zolang jij je beschuldigingen aan mijn adres niet met man en paard benoemt, moet je gewoon niet zo hypocriet doen. Vent...
Het is niet hypocriet. Hij doet precies datgene dat volgens zijn politieke ideologie bij hem past. Ontwijken en afschuiven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zolang jij je beschuldigingen aan mijn adres niet met man en paard benoemt, moet je gewoon niet zo hypocriet doen. Vent...
Als de accijnzen op thee dan nog maar verhoogd worden door dit kabinet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:56 schreef du_ke het volgende:
Ik hoop dat het valt, het wordt wel weer tijd voor een echte premier en een kabinet dat wel het beste voor heeft met ons land.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is niet hypocriet. Hij doet precies datgene dat volgens zijn politieke ideologie bij hem past. Ontwijken en afschuiven.
goede zaak, thee is voor homo's en zieke mensenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als de accijnzen op thee dan nog maar verhoogd worden door dit kabinet.![]()
Doodverwensing aan het adres van Cohen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
goede zaak, thee is voor homo's en zieke mensen.
quote:(hopelijk gooien ze heel liberaal de bieraccijns wat omlaag.
Pragmatisme is de liberaal - democraten overigens niet vreemd. Verkennende gesprekken verlopen overigens goed. Hoewel? Slinkse VVD - erJozias van Aartsen zei desgevraagd in woorden van gelijke strekking: " Mijn fractie is niets bekend van enige toezeggingen harerzijds aan D66." CDA- er Maxime, Pontius Pilatus Verhagen zal D66, namens zijn fractie laten bungelen. Hun handen in onschuld wassend laten VVD en CDA de keuze aan D66 zelf. Ziehier een duivels dilemma: kabinet redden en door de oppositie voor plucheklevers te worden uitgemaakt? Kabinet verlaten en door de voormalige coalitiegenoten van vaandelvlucht te worden beticht.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:31 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Kijk je uit met het promoten daarvan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:11 schreef -DailaLama- het volgende:
http://www.geertwilders.nl
Amadeus heeft een nieuwe site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |