He toe nouquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld, maar het is de vraag of deze actie tegen moslims in algemene zin is bedoeld.
Niet iedere boerderijfik wordt veroorzaakt door milieudefensie namelijk.
Feit is dat de kale Lonsdale-kneusjes uitzonderingen zijn die nog niets gepresteerd hebben. Dit in tegenstelling tot moslimterroristen die in Europa al honderden doden hebben veroorzaakt, in NL Van Gogh vermoord hebben, handgranaten gooien in het Laakkwartier, NL de oorlog verklaren, door het buitenland gefinancieerd worden en op talloze plekken in de wereld oorlog zoeken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zie hierboven. Als Marokkaantjes staan te dansen schreeuw je moord en brand, maar iemand die een moslimschool in de hens probeert te steken? Dat moet toch vooral heel erg gebagatelliseerd worden. Iedere moslims is een potentiele terrorist, maar een kale Lonsdalejongere met een stijve rechterarm is een opgeschoten pubertje die in een wat lastige fase zit. Mag ik het soort taal dat jij uitslaat (en machteld en nog een paar anderen) samenvatten onder de noemer cryptoracisme ?
Ik snap je boosheid maar denk dat die - naar mij en anderen toe - toch wat oververhit is. Het is natuurlijk niet goed te praten dat er een poging tot brandstichting van een (islamitische) school heeft plaatsgevonden. Daar zijn we het over eens.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zie hierboven. Als Marokkaantjes staan te dansen schreeuw je moord en brand, maar iemand die een moslimschool in de hens probeert te steken? Dat moet toch vooral heel erg gebagatelliseerd worden. Iedere moslims is een potentiele terrorist, maar een kale Lonsdalejongere met een stijve rechterarm is een opgeschoten pubertje die in een wat lastige fase zit. Mag ik het soort taal dat jij uitslaat (en machteld en nog een paar anderen) samenvatten onder de noemer cryptoracisme ?
Ik sta er op dat jij gelijk hebt. De term Volkskrant is volstrekt overbodig. Journaillejournalist volstaat ook al.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe je huiswerk. Schoo is oud-hoofredacteur van de Elsevier, hij is een liberaal, een VVD-er. De Volkskrant ruimt ook plek in voor mensen die niet meteen voor eigen parochie preken.
Mensen die almaar achterom kijken loop ik het liefst tegen het lijf.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als je overigens echt meent wat je hierboven schrijft heb je jezelf alweer aardig genuanceerd.
Maar ik blijf op mijn hoede. Ik ben van nature wat achterdochtig als mensen menen gewichtige taal nodig te hebben om hun standpunten te verdedigen. Ik ben altijd bang voor gebrek aan inhoud als de vorm kennelijk erg belangrijk wordt.
De meeste usertjes hier hebben de pest aan lezen, als de tekst niet meer op het schempje past haken de meesten al af. Ook is het niet eenieder gegeven Nederlands te lezen, laat staan te schrijven, maar als je moeilijke woorden tegenkomt kun je ze altijd nog even opzoeken in het woordenboek (zo krijgt het fokken nog educatieve waarde ook)quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nou Lucida, ik ben niet boos, maar ik constateer iets. En ik heb geen omslachtig taalgebruik nodig om de vinger op de zere plek te leggen. Als je overigens echt meent wat je hierboven schrijft heb je jezelf alweer aardig genuanceerd.
Ik heb het over het algemeen liever dat iemand wat werk aan zijn posts besteedt, dan een snelle one-liner. Soms is het nodig om een standpunt genuanceerd uit een te zetten en dan zijn er nu eenmaal meer woorden nodig. Zelf vind ik ook dat als iets kort en duidelijk gezegd kan worden, dat dit de voorkeur heeft. Maar ieder vogeltje zingt nu eenmaal zoals het gebekt is.quote:Maar ik blijf op mijn hoede. Ik ben van nature wat achterdochtig als mensen menen gewichtige taal nodig te hebben om hun standpunten te verdedigen. Ik ben altijd bang voor gebrek aan inhoud als de vorm kennelijk erg belangrijk wordt.
Jalouzie? Als schrijven de kunst van het weglaten is hoef ik op Lucida niet jaloers te zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:46 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De meeste usertjes hier hebben de pest aan lezen, als de tekst niet meer op het schempje past haken de meesten al af. Ook is het niet eenieder gegeven Nederlands te lezen, laat staan te schrijven, maar als je moeilijke woorden tegenkomt kun je ze altijd nog even opzoeken in het woordenboek (zo krijgt het fokken nog educatieve waarde ook)
Misschien dat enige jalouzie jou geleid heeft tot je argumentatie?
[..]
Het gebrek aan inhoud verdoezelen door een indrukwekkende vorm te kiezen is inderdaad net zo fout als het schrijven in uit hun context gerukte oneliners. Overigens had ik voor de oplettende lezers onder ons het station van feiten en argumenten een paar posts geleden al aangedaan.quote:Ik heb het over het algemeen liever dat iemand wat werk aan zijn posts besteedt, dan een snelle one-liner. Soms is het nodig om een standpunt genuanceerd uit een te zetten en dan zijn er nu eenmaal meer woorden nodig. Zelf vind ik ook dat als iets kort en duidelijk gezegd kan worden, dat dit de voorkeur heeft. Maar ieder vogeltje zingt nu eenmaal zoals het gebekt is.
Dus leg de vinger op de zere plek van de feiten of argumenten maar niet op de vorm![]()
Tweede brand in openbare basisschool op islamitische grondslag in Uden om precies te zijnquote:
Dus omdat de gemeente het zegt, is het geloofwaardig???quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ook al geloof je de media dan niet, dan heeft de gemeente zelf het ook over Lonsdale jongeren, dus alsjeblieft doe je oogkleppen af.
Bouw je al deze mitsen en maren voortaan ook in als het om mogelijk allochtone daders gaat?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus omdat de gemeente het zegt, is het geloofwaardig???![]()
Ik sluit niets uit, maar wacht fijn een forensisch onderzoek af, of is dat al geannuleerd omdat men zo heilig overtuigd is van de dader??
Oh, daar is het jou om te doen? Prima hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Bouw je al deze mitsen en maren voortaan ook in als het om mogelijk allochtone daders gaat?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, daar is het jou om te doen? Prima hoor.
soms kan je beter afentoe hypocriet zijn dan 24-7 met een gigantisch blok voor je kop te lopen.quote:
Pardon, bepaalde postings plaats ik niet als moderator, maar als user. Als ik meediscussier doe ik dat als user en niet als moderator. Indien ik schreeuw dat mensen ontopic moeten blijven, dan doe ik dat wel als moderator. Ook het weghalen van trollerige post doe ik als moderator. Het zijn twee verschillende soorten zaken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:35 schreef lucida het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog groeien in jouw rol van modje.
![]()
dus het is geen 1 april grap jij en verbal?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon, bepaalde postings plaats ik niet als moderator, maar als user. Als ik meediscussier doe ik dat als user en niet als moderator. Indien ik schreeuw dat mensen ontopic moeten blijven, dan doe ik dat wel als moderator. Ook het weghalen van trollerige post doe ik als moderator. Het zijn twee verschillende soorten zaken.
Je doet het goed hoor. lucida moet gewoon nog even wennen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon, bepaalde postings plaats ik niet als moderator, maar als user. Als ik meediscussier doe ik dat als user en niet als moderator. Indien ik schreeuw dat mensen ontopic moeten blijven, dan doe ik dat wel als moderator. Ook het weghalen van trollerige post doe ik als moderator. Het zijn twee verschillende soorten zaken.
Inderdaad, dat ben je als je zoiets vraagt als voorwaarde.quote:
De feiten wijzen overduidelijk een bepaalde richting op, waarom zouden we daar niet over mogen speculeren? Dat doen we net zo hard bij bepaalde andere zaken, naja...., met "we" bedoel ik bepaalde rechtse users natuurlijk. Het is zoals SCH zegt, inderdaad hypocriet of inconsequent om dat hier niet te doen natuurlijk (terwijl hier de feiten voor het rapen liggen)quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, daar is het jou om te doen? Prima hoor.
Je geeft in ieder geval aan dat je dus ook liever eerst de feiten afwacht.![]()
Krijgen we dat weer. Dude, zorg ervoor dat je niet een Sidekick wordt, dat maakt je totaal ongeloofwaardig. Verder vind ik het prima dat je modereert hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon, bepaalde postings plaats ik niet als moderator, maar als user.
Gebruik jij de juiste kalender?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus het is geen 1 april grap jij en verbal?
Mijn stelling is dat dit door moslims gedaan wordt en dat kaalkopjes te dom zijn om dit te pareren met tegenbewijzen. Mijn stelling he! Ik heb meer mensen dit horen zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De feiten wijzen overduidelijk een bepaalde richting op, waarom zouden we daar niet over mogen speculeren? Dat doen we net zo hard bij bepaalde andere zaken, naja...., met "we" bedoel ik bepaalde rechtse users natuurlijk. Het is zoals SCH zegt, inderdaad hypocriet of inconsequent om dat hier niet te doen natuurlijk (terwijl hier de feiten voor het rapen liggen)
hoe dan ook het blijft griezelig.quote:
Horen zeggen, ik baseer mijn stelling echter niet op horen zeggen. Ik baseer mijn stelling op bepaalde feiten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn stelling is dat dit door moslims gedaan wordt en dat kaalkopjes te dom zijn om dit te pareren met tegenbewijzen. Mijn stelling he! Ik heb meer mensen dit horen zeggen.![]()
![]()
Slangen zijn ook griezelig, leer er maar mee leven. Ontopic plz.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe dan ook het blijft griezelig.
Er is iemand aangehouden, dat is je ontgaan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ben je als je zoiets vraagt als voorwaarde.
Ik kan natuurlijk een campagne gaan voeren dat het Turkse grijze wolfjes zijn die dit zo bedacht hebben, maar ik hou me waardig.
Probleem is dat kaalkopjes te dom zijn om zich dit niet te laten gebeuren.
Is al onomstotelijk bewezen dat het gearresteerde ventje de brand heeft veroorzaakt?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Horen zeggen, ik baseer mijn stelling echter niet op horen zeggen. Ik baseer mijn stelling op bepaalde feiten.
Nee, maar dan kan je nog wel een bepaalde stelling baseren op een bepaald aantal feiten. Bij Mohammed B is ook nog niet "onomstotelijk" bewezen dat hij Theo heeft vermoord. Hetzelfde geldt voor allerlei andere zaken. "onomstotelijk" bewijzen is erg moeilijk, maar dat betekent niet dat speculeren niet mag. Echter, wel "realistisch" speculeren...dus niet van "het zouden de kerstmannetjes kunnen zijn geweest"quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is al onomstotelijk bewezen dat het gearresteerde ventje de brand heeft veroorzaakt?
Hij heeft bekend en is door vele getuigen aangewezen, maar goed, geloof jij lekker in marsmannetjes.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
Bij Mohammed B is ook nog niet "onomstotelijk" bewezen dat hij Theo heeft vermoord.
Het is net zo goed hypocriet van SCH dat hij als het 'medelanders' zou kunnen betreffen voorzichtiger is dan in dit geval waar het om autochtonen gaat. Hij zegt zelfs over mogelijk tegenacties "Neem het ze eens kwalijk", terwijl hij normaal al bij een iets minder genuanceerde rechts getinte post op de kast zit. Laat staan hoe hij zou reageren op een 'rechtse' actie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De feiten wijzen overduidelijk een bepaalde richting op, waarom zouden we daar niet over mogen speculeren? Dat doen we net zo hard bij bepaalde andere zaken, naja...., met "we" bedoel ik bepaalde rechtse users natuurlijk. Het is zoals SCH zegt, inderdaad hypocriet of inconsequent om dat hier niet te doen natuurlijk (terwijl hier de feiten voor het rapen liggen)
waar heb jij het in herasmus naam over? eerst met het voorbeeld van die mohamed b komen en dan later niet de vergelijking met kerstmannetjes mogen maken. eng ben je, mij iets te extremistisch.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan je nog wel een bepaalde stelling baseren op een bepaald aantal feiten. Bij Mohammed B is ook nog niet "onomstotelijk" bewezen dat hij Theo heeft vermoord. Hetzelfde geldt voor allerlei andere zaken. "onomstotelijk" bewijzen is erg moeilijk, maar dat betekent niet dat speculeren niet mag. Echter, wel "realistisch" speculeren...dus niet van "het zouden de kerstmannetjes kunnen zijn geweest"
Inderdaad, dat is het ook, en daar mag je dan best op wijzen. Maar op dit moment is het net andersom het geval.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:09 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Het is net zo goed hypocriet van SCH dat hij als het 'medelanders' zou kunnen betreffen voorzichtiger is dan in dit geval waar het om autochtonen gaat. Hij zegt zelfs over mogelijk tegenacties "Neem het ze eens kwalijk", terwijl hij normaal al bij een iets minder genuanceerde rechts getinte post op de kast zit. Laat staan hoe hij zou reageren op een 'rechtse' actie.
Zo vond hij de aanvallen op Verdonk geheel niet erg, maar ja, het is dweilen met de kraan open hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:09 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Het is net zo goed hypocriet van SCH dat hij als het 'medelanders' zou kunnen betreffen voorzichtiger is dan in dit geval waar het om autochtonen gaat. Hij zegt zelfs over mogelijk tegenacties "Neem het ze eens kwalijk", terwijl hij normaal al bij een iets minder genuanceerde rechts getinte post op de kast zit. Laat staan hoe hij zou reageren op een 'rechtse' actie.
Ja, ik ben eng. Maar zoals al uit eerdere reacties van je blijkt, ben je bang voor alles dat een andere mening heeft of zich net iets anders gedraagd. Misschien moet je eens lezen wat ik daadwerkelijk schrijf.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar heb jij het in herasmus naam over? eerst met het voorbeeld van die mohamed b komen en dan later niet de vergelijking met kerstmannetjes mogen maken. eng ben je, mij iets te extremistisch.
kan je nog wat uit zijn verband gerukte quotes halen waarmee je je gelijk kan staven? misschien lees ik juist alles wat jij schrijft en ben ik daarom tot mijn mening gekomen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik ben eng. Maar zoals al uit eerdere reacties van je blijkt, ben je bang voor alles dat een andere mening heeft of zich net iets anders gedraagd. Misschien moet je eens lezen wat ik daadwerkelijk schrijf.
Mij eerst zonder reden (of quotes) extremistisch noemen, en dan als het over zichzelf gaat, vragen waar de "uit zijn verband gerukte quotes zijn". Doe mij een lol en ga gewoon ontopic.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan je nog wat uit zijn verband gerukte quotes halen waarmee je je gelijk kan staven? misschien lees ik juist alles wat jij schrijft en ben ik daarom tot mijn mening gekomen.
kan jij dan wat minder selectief quoten, daarmee offtopic reacties uitlokkend, door de rest van mijn vraag te beantwoorden en te zeggen waarom jij wel vraagtekens bij de dader van van gogh zou kunnen zetten, maar andere zaken afdoet als kerstmannetjes-gelul?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mij eerst zonder reden (of quotes) extremistisch noemen, en dan als het over zichzelf gaat, vragen waar de "uit zijn verband gerukte quotes zijn". Doe mij een lol en ga gewoon ontopic.
Ik quote gehele reacties, en nooit delen van. Daarnaast vraag ik mij af waar ik "vraagtekens" bij de dader van Van Gogh zou hebben gezegd. Ik stelde slechts dat op dit moment niet "onomstotelijk" bewezen kon worden dat hij dat zou hebben gedaan. Echter, alle feiten wijzen in zijn richting. Onomstotelijk bewijs is er bijna NOOIT, tenzij je DNA e.d. hebt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan jij dan wat minder selectief quoten, daarmee offtopic reacties uitlokkend, door de rest van mijn vraag te beantwoorden en te zeggen waarom jij wel vraagtekens bij de dader van van gogh zou kunnen zetten, maar andere zaken afdoet als kerstmannetjes-gelul?
En als zelfs dat niet bewezen kan worden volgens jou, dan al geheel niet voor het schreeuwende pubertje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik quote gehele reacties, en nooit delen van. Daarnaast vraag ik mij af waar ik "vraagtekens" bij de dader van Van Gogh zou hebben gezegd. Ik stelde slechts dat op dit moment niet "onomstotelijk" bewezen kon worden dat hij dat zou hebben gedaan. Echter, alle feiten wijzen in zijn richting. Onomstotelijk bewijs is er bijna NOOIT, tenzij je DNA e.d. hebt.
Ah, ze hebben alle partijen uitgenodigd zie ik. Zo, het nieuws op RTL4 maar eens kijken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:21 schreef machteld het volgende:
19.20-19.50 uur B&W
Het gesprek van de dag als onderwerp
van de avond.Live vanuit het B&W-café.
Presentatie:Hanneke Groenteman.
Wat is er aan de hand in Uden? Na de
moord op Van Gogh werd de islamitische
Bedir-school in brand gestoken.Dit
weekeinde was de school weer doelwit
van brandstichting.Vlak daarna reed een
jongen met zijn fiets in op leerlingen
van die school.Wat is er aan te doen?
En is het baldadigheid of racisme?
In B&W jongeren uit Uden,PvdA-raadslid
Günal,wethouder Bakermans en Borrèl.
Niet onomstotelijk nee, dat klopt. Maar net als bij Mohammed B, kan je je stelling wel op feiten baseren. Jij begrijpt me wel!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En als zelfs dat niet bewezen kan worden volgens jou, dan al geheel niet voor het schreeuwende pubertje.![]()
![]()
Dude, Mo B met dat jochie vergelijken is wel erg dom.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet onomstotelijk nee, dat klopt. Maar net als bij Mohammed B, kan je je stelling wel op feiten baseren. Jij begrijpt me wel!![]()
Ze hebben idd alle partijen uitgenodigd.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah, ze hebben alle partijen uitgenodigd zie ik. Zo, het nieuws op RTL4 maar eens kijken.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze hebben idd alle partijen uitgenodigd.
Nee, het is geen echte vergelijk natuurlijk, het ging mij puur om de redenatie. Ik weet ook heus wel dat het een veel erger is dan het ander.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dude, Mo B met dat jochie vergelijken is wel erg dom.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |