Horen zeggen, ik baseer mijn stelling echter niet op horen zeggen. Ik baseer mijn stelling op bepaalde feiten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn stelling is dat dit door moslims gedaan wordt en dat kaalkopjes te dom zijn om dit te pareren met tegenbewijzen. Mijn stelling he! Ik heb meer mensen dit horen zeggen.![]()
![]()
Slangen zijn ook griezelig, leer er maar mee leven. Ontopic plz.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe dan ook het blijft griezelig.
Er is iemand aangehouden, dat is je ontgaan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ben je als je zoiets vraagt als voorwaarde.
Ik kan natuurlijk een campagne gaan voeren dat het Turkse grijze wolfjes zijn die dit zo bedacht hebben, maar ik hou me waardig.
Probleem is dat kaalkopjes te dom zijn om zich dit niet te laten gebeuren.
Is al onomstotelijk bewezen dat het gearresteerde ventje de brand heeft veroorzaakt?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Horen zeggen, ik baseer mijn stelling echter niet op horen zeggen. Ik baseer mijn stelling op bepaalde feiten.
Nee, maar dan kan je nog wel een bepaalde stelling baseren op een bepaald aantal feiten. Bij Mohammed B is ook nog niet "onomstotelijk" bewezen dat hij Theo heeft vermoord. Hetzelfde geldt voor allerlei andere zaken. "onomstotelijk" bewijzen is erg moeilijk, maar dat betekent niet dat speculeren niet mag. Echter, wel "realistisch" speculeren...dus niet van "het zouden de kerstmannetjes kunnen zijn geweest"quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is al onomstotelijk bewezen dat het gearresteerde ventje de brand heeft veroorzaakt?
Hij heeft bekend en is door vele getuigen aangewezen, maar goed, geloof jij lekker in marsmannetjes.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
Bij Mohammed B is ook nog niet "onomstotelijk" bewezen dat hij Theo heeft vermoord.
Het is net zo goed hypocriet van SCH dat hij als het 'medelanders' zou kunnen betreffen voorzichtiger is dan in dit geval waar het om autochtonen gaat. Hij zegt zelfs over mogelijk tegenacties "Neem het ze eens kwalijk", terwijl hij normaal al bij een iets minder genuanceerde rechts getinte post op de kast zit. Laat staan hoe hij zou reageren op een 'rechtse' actie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De feiten wijzen overduidelijk een bepaalde richting op, waarom zouden we daar niet over mogen speculeren? Dat doen we net zo hard bij bepaalde andere zaken, naja...., met "we" bedoel ik bepaalde rechtse users natuurlijk. Het is zoals SCH zegt, inderdaad hypocriet of inconsequent om dat hier niet te doen natuurlijk (terwijl hier de feiten voor het rapen liggen)
waar heb jij het in herasmus naam over? eerst met het voorbeeld van die mohamed b komen en dan later niet de vergelijking met kerstmannetjes mogen maken. eng ben je, mij iets te extremistisch.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan je nog wel een bepaalde stelling baseren op een bepaald aantal feiten. Bij Mohammed B is ook nog niet "onomstotelijk" bewezen dat hij Theo heeft vermoord. Hetzelfde geldt voor allerlei andere zaken. "onomstotelijk" bewijzen is erg moeilijk, maar dat betekent niet dat speculeren niet mag. Echter, wel "realistisch" speculeren...dus niet van "het zouden de kerstmannetjes kunnen zijn geweest"
Inderdaad, dat is het ook, en daar mag je dan best op wijzen. Maar op dit moment is het net andersom het geval.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:09 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Het is net zo goed hypocriet van SCH dat hij als het 'medelanders' zou kunnen betreffen voorzichtiger is dan in dit geval waar het om autochtonen gaat. Hij zegt zelfs over mogelijk tegenacties "Neem het ze eens kwalijk", terwijl hij normaal al bij een iets minder genuanceerde rechts getinte post op de kast zit. Laat staan hoe hij zou reageren op een 'rechtse' actie.
Zo vond hij de aanvallen op Verdonk geheel niet erg, maar ja, het is dweilen met de kraan open hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:09 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Het is net zo goed hypocriet van SCH dat hij als het 'medelanders' zou kunnen betreffen voorzichtiger is dan in dit geval waar het om autochtonen gaat. Hij zegt zelfs over mogelijk tegenacties "Neem het ze eens kwalijk", terwijl hij normaal al bij een iets minder genuanceerde rechts getinte post op de kast zit. Laat staan hoe hij zou reageren op een 'rechtse' actie.
Ja, ik ben eng. Maar zoals al uit eerdere reacties van je blijkt, ben je bang voor alles dat een andere mening heeft of zich net iets anders gedraagd. Misschien moet je eens lezen wat ik daadwerkelijk schrijf.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar heb jij het in herasmus naam over? eerst met het voorbeeld van die mohamed b komen en dan later niet de vergelijking met kerstmannetjes mogen maken. eng ben je, mij iets te extremistisch.
kan je nog wat uit zijn verband gerukte quotes halen waarmee je je gelijk kan staven? misschien lees ik juist alles wat jij schrijft en ben ik daarom tot mijn mening gekomen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik ben eng. Maar zoals al uit eerdere reacties van je blijkt, ben je bang voor alles dat een andere mening heeft of zich net iets anders gedraagd. Misschien moet je eens lezen wat ik daadwerkelijk schrijf.
Mij eerst zonder reden (of quotes) extremistisch noemen, en dan als het over zichzelf gaat, vragen waar de "uit zijn verband gerukte quotes zijn". Doe mij een lol en ga gewoon ontopic.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan je nog wat uit zijn verband gerukte quotes halen waarmee je je gelijk kan staven? misschien lees ik juist alles wat jij schrijft en ben ik daarom tot mijn mening gekomen.
kan jij dan wat minder selectief quoten, daarmee offtopic reacties uitlokkend, door de rest van mijn vraag te beantwoorden en te zeggen waarom jij wel vraagtekens bij de dader van van gogh zou kunnen zetten, maar andere zaken afdoet als kerstmannetjes-gelul?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mij eerst zonder reden (of quotes) extremistisch noemen, en dan als het over zichzelf gaat, vragen waar de "uit zijn verband gerukte quotes zijn". Doe mij een lol en ga gewoon ontopic.
Ik quote gehele reacties, en nooit delen van. Daarnaast vraag ik mij af waar ik "vraagtekens" bij de dader van Van Gogh zou hebben gezegd. Ik stelde slechts dat op dit moment niet "onomstotelijk" bewezen kon worden dat hij dat zou hebben gedaan. Echter, alle feiten wijzen in zijn richting. Onomstotelijk bewijs is er bijna NOOIT, tenzij je DNA e.d. hebt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan jij dan wat minder selectief quoten, daarmee offtopic reacties uitlokkend, door de rest van mijn vraag te beantwoorden en te zeggen waarom jij wel vraagtekens bij de dader van van gogh zou kunnen zetten, maar andere zaken afdoet als kerstmannetjes-gelul?
En als zelfs dat niet bewezen kan worden volgens jou, dan al geheel niet voor het schreeuwende pubertje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik quote gehele reacties, en nooit delen van. Daarnaast vraag ik mij af waar ik "vraagtekens" bij de dader van Van Gogh zou hebben gezegd. Ik stelde slechts dat op dit moment niet "onomstotelijk" bewezen kon worden dat hij dat zou hebben gedaan. Echter, alle feiten wijzen in zijn richting. Onomstotelijk bewijs is er bijna NOOIT, tenzij je DNA e.d. hebt.
Ah, ze hebben alle partijen uitgenodigd zie ik. Zo, het nieuws op RTL4 maar eens kijken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:21 schreef machteld het volgende:
19.20-19.50 uur B&W
Het gesprek van de dag als onderwerp
van de avond.Live vanuit het B&W-café.
Presentatie:Hanneke Groenteman.
Wat is er aan de hand in Uden? Na de
moord op Van Gogh werd de islamitische
Bedir-school in brand gestoken.Dit
weekeinde was de school weer doelwit
van brandstichting.Vlak daarna reed een
jongen met zijn fiets in op leerlingen
van die school.Wat is er aan te doen?
En is het baldadigheid of racisme?
In B&W jongeren uit Uden,PvdA-raadslid
Günal,wethouder Bakermans en Borrèl.
Niet onomstotelijk nee, dat klopt. Maar net als bij Mohammed B, kan je je stelling wel op feiten baseren. Jij begrijpt me wel!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En als zelfs dat niet bewezen kan worden volgens jou, dan al geheel niet voor het schreeuwende pubertje.![]()
![]()
Dude, Mo B met dat jochie vergelijken is wel erg dom.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet onomstotelijk nee, dat klopt. Maar net als bij Mohammed B, kan je je stelling wel op feiten baseren. Jij begrijpt me wel!![]()
Ze hebben idd alle partijen uitgenodigd.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah, ze hebben alle partijen uitgenodigd zie ik. Zo, het nieuws op RTL4 maar eens kijken.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze hebben idd alle partijen uitgenodigd.
Nee, het is geen echte vergelijk natuurlijk, het ging mij puur om de redenatie. Ik weet ook heus wel dat het een veel erger is dan het ander.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dude, Mo B met dat jochie vergelijken is wel erg dom.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |