abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:50:52 #151
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25857403
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:48 schreef Elgigante het volgende:

[..]

niet lullig bedoeld, maar het is de vraag of deze actie tegen moslims in algemene zin is bedoeld.

Niet iedere boerderijfik wordt veroorzaakt door milieudefensie namelijk.
He toe nou
Niet zo genuanceerd joh
Breng die jongen niet op verkeerde ideeen!
Koranfascisme bedankt Islam
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:51:26 #152
117863 -Famke-
Eigen volk laatst
pi_25857419
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zie hierboven. Als Marokkaantjes staan te dansen schreeuw je moord en brand, maar iemand die een moslimschool in de hens probeert te steken? Dat moet toch vooral heel erg gebagatelliseerd worden. Iedere moslims is een potentiele terrorist, maar een kale Lonsdalejongere met een stijve rechterarm is een opgeschoten pubertje die in een wat lastige fase zit. Mag ik het soort taal dat jij uitslaat (en machteld en nog een paar anderen) samenvatten onder de noemer cryptoracisme ?
Feit is dat de kale Lonsdale-kneusjes uitzonderingen zijn die nog niets gepresteerd hebben. Dit in tegenstelling tot moslimterroristen die in Europa al honderden doden hebben veroorzaakt, in NL Van Gogh vermoord hebben, handgranaten gooien in het Laakkwartier, NL de oorlog verklaren, door het buitenland gefinancieerd worden en op talloze plekken in de wereld oorlog zoeken.

Dat kan je van die 2 Lonsdale rakkers niet zeggen. Dus totdat Nazi-Duitsland weer opstaat en hun gaat steunen is er nogal een verschil tussen die 2 groepen ja.
Ik ban eigenlijk een hele gakke meid heur.
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:54:23 #153
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_25857476
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:51 schreef -Famke- het volgende:

gepresteerd
Gatverdamme, wat laat je je hier kennen, X
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 30 maart 2005 @ 16:03:38 #154
85889 lucida
équilibre
pi_25857698
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zie hierboven. Als Marokkaantjes staan te dansen schreeuw je moord en brand, maar iemand die een moslimschool in de hens probeert te steken? Dat moet toch vooral heel erg gebagatelliseerd worden. Iedere moslims is een potentiele terrorist, maar een kale Lonsdalejongere met een stijve rechterarm is een opgeschoten pubertje die in een wat lastige fase zit. Mag ik het soort taal dat jij uitslaat (en machteld en nog een paar anderen) samenvatten onder de noemer cryptoracisme ?
Ik snap je boosheid maar denk dat die - naar mij en anderen toe - toch wat oververhit is. Het is natuurlijk niet goed te praten dat er een poging tot brandstichting van een (islamitische) school heeft plaatsgevonden. Daar zijn we het over eens.

Maar de manier waarop jij vervolgens uitvaart tegen mij is verre van redelijk. Begrijp me niet verkeerd ik kan tegen stevige kritiek, maar het moet liefst ergens op gebaseerd zijn. Lees ik nog eens aandachtig wat jij mij toeschrijft dan kan ik niets anders dan constateren dat ik mij daar totaal niet in herken.

Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ik vanwege een paar Marokkaantjes die rondom een vreugdevuur stonden te dansen moord en brand heb geschreeuwd. (Misschien wil je wel een citaat aanhalen waar dat uit blijkt?)

Ook kan ik me niet herinneren dat ik tot nu toe ooit maar een keer het woord Lonsdalejongere heb gebruikt, laat staan dat ik hun gedrag zou psychologiseren en of sociologiseren. Nee in tegendeel juist, ik ben duidelijk in mijn mening: elk etterig onaangepast gedrag keihard aanpakken.

Doe je dat niet en hang je de lijn Cohen aan (pappen en nathouden) dan kan het zomaar gebeuren dat tijdens de jaarlijkse dodenherdenking een aantal Amsterdamse Marokkaantjes met de herdenkingskransen lopen te voetballen; of zoals in Uden, waar een aantal provinciale leeghoofden het in hun hoofd halen een schoolgebouw in de hens te steken.

Ik kan me ook niet herinneren dat jij mij ook maar een keer bent bijgevallen in mijn pleidooi voor een hardere aanpak van onaangepast gedrag, geweld en straatterreur. Dus met welk recht probeer je mij nu eigenlijk zaken in de schoenen te schuiven. Misstanden die hadden kunnen worden voorkomen als we maar eens een wat minder soft beleid hadden voorgestaan? Ik vind jouw verwijten bijna een vorm van krypto-discriminatie!... Maar je zult - als je maar eens wat bent afgekoeld - zelf ook wel inzien dat je het zo niet kan hebben bedoeld?!

[ Bericht 0% gewijzigd door lucida op 30-03-2005 16:15:48 ]
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  woensdag 30 maart 2005 @ 16:07:48 #155
85889 lucida
équilibre
pi_25857793
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe je huiswerk. Schoo is oud-hoofredacteur van de Elsevier, hij is een liberaal, een VVD-er. De Volkskrant ruimt ook plek in voor mensen die niet meteen voor eigen parochie preken.
Ik sta er op dat jij gelijk hebt. De term Volkskrant is volstrekt overbodig. Journaillejournalist volstaat ook al.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_25857919
Nou Lucida, ik ben niet boos, maar ik constateer iets. En ik heb geen omslachtig taalgebruik nodig om de vinger op de zere plek te leggen. Als je overigens echt meent wat je hierboven schrijft heb je jezelf alweer aardig genuanceerd.

Maar ik blijf op mijn hoede. Ik ben van nature wat achterdochtig als mensen menen gewichtige taal nodig te hebben om hun standpunten te verdedigen. Ik ben altijd bang voor gebrek aan inhoud als de vorm kennelijk erg belangrijk wordt.
  woensdag 30 maart 2005 @ 16:17:25 #157
85889 lucida
équilibre
pi_25858032
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 16:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als je overigens echt meent wat je hierboven schrijft heb je jezelf alweer aardig genuanceerd.
Maar ik blijf op mijn hoede. Ik ben van nature wat achterdochtig als mensen menen gewichtige taal nodig te hebben om hun standpunten te verdedigen. Ik ben altijd bang voor gebrek aan inhoud als de vorm kennelijk erg belangrijk wordt.
Mensen die almaar achterom kijken loop ik het liefst tegen het lijf.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_25858787
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 16:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nou Lucida, ik ben niet boos, maar ik constateer iets. En ik heb geen omslachtig taalgebruik nodig om de vinger op de zere plek te leggen. Als je overigens echt meent wat je hierboven schrijft heb je jezelf alweer aardig genuanceerd.
De meeste usertjes hier hebben de pest aan lezen, als de tekst niet meer op het schempje past haken de meesten al af. Ook is het niet eenieder gegeven Nederlands te lezen, laat staan te schrijven, maar als je moeilijke woorden tegenkomt kun je ze altijd nog even opzoeken in het woordenboek (zo krijgt het fokken nog educatieve waarde ook)
Misschien dat enige jalouzie jou geleid heeft tot je argumentatie?
quote:
Ik heb het over het algemeen liever dat iemand wat werk aan zijn posts besteedt, dan een snelle one-liner. Soms is het nodig om een standpunt genuanceerd uit een te zetten en dan zijn er nu eenmaal meer woorden nodig. Zelf vind ik ook dat als iets kort en duidelijk gezegd kan worden, dat dit de voorkeur heeft. Maar ieder vogeltje zingt nu eenmaal zoals het gebekt is.
Dus leg de vinger op de zere plek van de feiten of argumenten maar niet op de vorm
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_25859180
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 16:46 schreef Oud_student het volgende:

[..]

De meeste usertjes hier hebben de pest aan lezen, als de tekst niet meer op het schempje past haken de meesten al af. Ook is het niet eenieder gegeven Nederlands te lezen, laat staan te schrijven, maar als je moeilijke woorden tegenkomt kun je ze altijd nog even opzoeken in het woordenboek (zo krijgt het fokken nog educatieve waarde ook)
Misschien dat enige jalouzie jou geleid heeft tot je argumentatie?
[..]
Jalouzie? Als schrijven de kunst van het weglaten is hoef ik op Lucida niet jaloers te zijn.
quote:
Ik heb het over het algemeen liever dat iemand wat werk aan zijn posts besteedt, dan een snelle one-liner. Soms is het nodig om een standpunt genuanceerd uit een te zetten en dan zijn er nu eenmaal meer woorden nodig. Zelf vind ik ook dat als iets kort en duidelijk gezegd kan worden, dat dit de voorkeur heeft. Maar ieder vogeltje zingt nu eenmaal zoals het gebekt is.
Dus leg de vinger op de zere plek van de feiten of argumenten maar niet op de vorm
Het gebrek aan inhoud verdoezelen door een indrukwekkende vorm te kiezen is inderdaad net zo fout als het schrijven in uit hun context gerukte oneliners. Overigens had ik voor de oplettende lezers onder ons het station van feiten en argumenten een paar posts geleden al aangedaan.
  woensdag 30 maart 2005 @ 18:31:15 #160
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_25861296
ontopic: Brand moslimschool in Uden
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
  woensdag 30 maart 2005 @ 18:33:01 #161
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25861345
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:31 schreef GODFLESH het volgende:
ontopic: Brand moslimschool in Uden
Tweede brand in openbare basisschool op islamitische grondslag in Uden om precies te zijn
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 18:40:07 #162
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25861518
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ook al geloof je de media dan niet, dan heeft de gemeente zelf het ook over Lonsdale jongeren, dus alsjeblieft doe je oogkleppen af.
Dus omdat de gemeente het zegt, is het geloofwaardig???
Ik sluit niets uit, maar wacht fijn een forensisch onderzoek af, of is dat al geannuleerd omdat men zo heilig overtuigd is van de dader??
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_25861736
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dus omdat de gemeente het zegt, is het geloofwaardig???
Ik sluit niets uit, maar wacht fijn een forensisch onderzoek af, of is dat al geannuleerd omdat men zo heilig overtuigd is van de dader??
Bouw je al deze mitsen en maren voortaan ook in als het om mogelijk allochtone daders gaat?
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 18:49:14 #164
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25861758
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Bouw je al deze mitsen en maren voortaan ook in als het om mogelijk allochtone daders gaat?
Oh, daar is het jou om te doen? Prima hoor.
Je geeft in ieder geval aan dat je dus ook liever eerst de feiten afwacht.
pi_25861794
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hoezo hypocriet
  woensdag 30 maart 2005 @ 18:52:36 #166
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25861840
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo hypocriet
soms kan je beter afentoe hypocriet zijn dan 24-7 met een gigantisch blok voor je kop te lopen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25861841
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:35 schreef lucida het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij nog groeien in jouw rol van modje.
Pardon, bepaalde postings plaats ik niet als moderator, maar als user. Als ik meediscussier doe ik dat als user en niet als moderator. Indien ik schreeuw dat mensen ontopic moeten blijven, dan doe ik dat wel als moderator. Ook het weghalen van trollerige post doe ik als moderator. Het zijn twee verschillende soorten zaken.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 maart 2005 @ 18:53:12 #168
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25861849
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pardon, bepaalde postings plaats ik niet als moderator, maar als user. Als ik meediscussier doe ik dat als user en niet als moderator. Indien ik schreeuw dat mensen ontopic moeten blijven, dan doe ik dat wel als moderator. Ook het weghalen van trollerige post doe ik als moderator. Het zijn twee verschillende soorten zaken.
dus het is geen 1 april grap jij en verbal?
pi_25861853
quote:

[..]

Je doet het goed hoor. lucida moet gewoon nog even wennen.
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 18:53:34 #170
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25861855
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo hypocriet
Inderdaad, dat ben je als je zoiets vraagt als voorwaarde.
Ik kan natuurlijk een campagne gaan voeren dat het Turkse grijze wolfjes zijn die dit zo bedacht hebben, maar ik hou me waardig.
Probleem is dat kaalkopjes te dom zijn om zich dit niet te laten gebeuren.
pi_25861884
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Je geeft in ieder geval aan dat je dus ook liever eerst de feiten afwacht.
De feiten wijzen overduidelijk een bepaalde richting op, waarom zouden we daar niet over mogen speculeren? Dat doen we net zo hard bij bepaalde andere zaken, naja...., met "we" bedoel ik bepaalde rechtse users natuurlijk. Het is zoals SCH zegt, inderdaad hypocriet of inconsequent om dat hier niet te doen natuurlijk (terwijl hier de feiten voor het rapen liggen)
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 18:54:51 #172
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25861898
quote:

[..]

Pardon, bepaalde postings plaats ik niet als moderator, maar als user.
Krijgen we dat weer. Dude, zorg ervoor dat je niet een Sidekick wordt, dat maakt je totaal ongeloofwaardig. Verder vind ik het prima dat je modereert hoor.
pi_25861900
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dus het is geen 1 april grap jij en verbal?
Gebruik jij de juiste kalender?
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 18:56:18 #174
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25861928
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De feiten wijzen overduidelijk een bepaalde richting op, waarom zouden we daar niet over mogen speculeren? Dat doen we net zo hard bij bepaalde andere zaken, naja...., met "we" bedoel ik bepaalde rechtse users natuurlijk. Het is zoals SCH zegt, inderdaad hypocriet of inconsequent om dat hier niet te doen natuurlijk (terwijl hier de feiten voor het rapen liggen)
Mijn stelling is dat dit door moslims gedaan wordt en dat kaalkopjes te dom zijn om dit te pareren met tegenbewijzen. Mijn stelling he! Ik heb meer mensen dit horen zeggen.
  woensdag 30 maart 2005 @ 18:56:24 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25861930
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gebruik jij de juiste kalender?
hoe dan ook het blijft griezelig.