Die drie 12 jarige ventjes die gratis zendtijd kregen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef machteld het volgende:
Dit is nog allemaal het gevolg van die dansende jongeren in Ede (en bij mij in de buurt, A'dam, vlakbij de Youssef de racist) die zo blij waren dat de twintowers naar beneden kwamen.
actie=reactie
Ik denk dat machteld probeert te zeggen dat het de schuld is van Israël en daar heeft ze natuurlijk gelijk in.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Die drie 12 jarige ventjes die gratis zendtijd kregen?
En wat is dan de actie geweest die de betreffende reactie van deze jongeren heeft getriggerd? Immers, actie=reactie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef machteld het volgende:
Dit is nog allemaal het gevolg van die dansende jongeren in Ede (en bij mij in de buurt, A'dam, vlakbij de Youssef de racist) die zo blij waren dat de twintowers naar beneden kwamen.
actie=reactie
Blij zijn, dansen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:39 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
En wat is dan de actie geweest die de betreffende reactie van deze jongeren heeft getriggerd? Immers, actie=reactie.
Volgens mij begrijp jij zijn punt niet, wie weet was het dansen ook een reactie op een actie. Hoogstwaarschijnlijk wel. Het is een negatieve spiraal als iedereen denkt zoals jij dat doet. Actie= Reactie stamt uit de oertijd en alleen achterlijke mensen gebruiken deze methode om hun daden goed te keuren. Het is een soort van circelredenering, op die manier zou je namelijk zelfs het doden van Joden als een "reactie op een actie" kunnen beschouwen als je steeds dieper en dieper graaft.quote:
Beetje trieste reactie als je vanwege een paar dansende klootzakjes in Ede een school in Uden in de fik steekt. Een erg primitieve reactie ook.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef machteld het volgende:
actie=reactie
Zelfs meneer de moderator lukt het niet om ergens 'Joden' uit een topic weg te houden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij zijn punt niet, wie weet was het dansen ook een reactie op een actie. Hoogstwaarschijnlijk wel. Het is een negatieve spiraal als iedereen denkt zoals jij dat doet. Actie= Reactie stamt uit de oertijd en alleen achterlijke mensen gebruiken deze methode om hun daden goed te keuren. Het is een soort van circelredenering, op die manier zou je namelijk zelfs het doden van Joden als een "reactie op een actie" kunnen beschouwen als je steeds dieper en dieper graaft.
Laag, erg laag. En vooral heel erg op de persoon. Krik je niveau eens wat op en huichel wat minder.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:55 schreef machteld het volgende:
[..]
Zelfs meneer de moderator lukt het niet om ergens 'Joden' uit een topic weg te houden.
Dat is kennelijk eigen aan een bepaalde bevolkingsgroep.
Ik hoop dan ook dat je heel erg snel moderator af bent.
Joden zijn een bevolkingsgroep, net zoals allerlei andere soorten mensen dat zijn, Moslims of Christenen. Maar uit deze reactie blijkt maar weer dat je door je argumenten heen bent, en daarom maar snel mijn achtergrond erbij gaat halen. "Dit is kennelijk eigen aan een bepaalde groep mensen"quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:55 schreef machteld het volgende:
[..]
Zelfs meneer de moderator lukt het niet om ergens 'Joden' uit een topic weg te houden.
Dat is kennelijk eigen aan een bepaalde bevolkingsgroep.
Ik hoop dan ook dat je heel erg snel moderator af bent.
Van de Moslims die daar naar school gaan woont 90% nog niet eens in Uden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:26 schreef machteld het volgende:
Wie heeft die moSCHlims eigenlijk gevraagd om in Uden te komen wonen?
Och, zolang moslims nog het alleenrecht op brute moorden hebben in NL mogen die niet zeuren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij zijn punt niet, wie weet was het dansen ook een reactie op een actie. Hoogstwaarschijnlijk wel. Het is een negatieve spiraal als iedereen denkt zoals jij dat doet. Actie= Reactie stamt uit de oertijd en alleen achterlijke mensen gebruiken deze methode om hun daden goed te keuren. Het is een soort van circelredenering, op die manier zou je namelijk zelfs het doden van Joden als een "reactie op een actie" kunnen beschouwen als je steeds dieper en dieper graaft.
Ah Volkert van der G, een autochtone hollander, is snel vergetenquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Och, zolang moslims nog het alleenrecht op brute moorden hebben in NL mogen die niet zeuren.
Eh, volgens mij is NL niet de oorlog verklaard door Van der G. hoor, noch zat er een club achter, noch buitenlandse financierders en terroristen, noch een link naar Madrid en New York aanslagen and so on.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah Volkert van der G, een autochtone hollander, is snel vergeten![]()
Wat te denken van Balthasar Gerards? Ad Melkert?quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:04 schreef Mutant01 het volgende:
Ah Volkert van der G, een autochtone hollander, is snel vergeten![]()
Oh, dan is het ineens een minder brute moord. Maar natuurlijk, nu begrijp ik je manier van redeneren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:07 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Eh, volgens mij is NL niet de oorlog verklaard door Van der G. hoor, noch zat er een club achter, noch buitenlandse financierders en terroristen, noch een link naar Madrid en New York aanslagen and so on.
Een primitieve reactie is het zeker, getuige de beelden die beschikbaar waren uit Uden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Beetje trieste reactie als je vanwege een paar dansende klootzakjes in Ede een school in Uden in de fik steekt. Een erg primitieve reactie ook.
Je zei:quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:07 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Eh, volgens mij is NL niet de oorlog verklaard door Van der G. hoor, noch zat er een club achter, noch buitenlandse financierders en terroristen, noch een link naar Madrid en New York aanslagen and so on.
Dus nu niet nog even snel recht gaan praten wat krom is dame. Of hebben de moslims Fortuyn omgelegd, "onze" Limburgse Hells Angels afgeslacht ? Of wat te denken van de liquidatie"cultuur" in Nederland ? (Sam Klepper, Klaas Bruinsma, Cor van Hout, Martin Hoogland, Willem Endstra, Gijs van Dam jr.)quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Och, zolang moslims nog het alleenrecht op brute moorden hebben in NL mogen die niet zeuren.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een feit dat het een autochtone was, dat was gister nog op diverse kanalen te horen geweest. Daar hoef je geen Alwijze voor te zijn.
Kennelijk is Uden een erg homogene gemeente, waar de 'eigen jeugd' de toekomst heeft .quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Van de Moslims die daar naar school gaan woont 90% nog niet eens in Uden.
Heb je mijn reactie wel gelezen eigenlijk?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Wat denk je? Zelfs de politie durfde die kampers niet te benaderen. Laat staan dat journalisten dat willen doen.
" Neem ze het eens kwalijk'quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar ik bang voor ben is dat de vlam straks echt in de pan slaat en de Turkse jongeren een tegenoffensief beginnen. Neem het ze eens kwalijk. Die hebben zich tot nu toe kalm en waardig gedragen maar het houdt een keer op, ben ik bang.
op mijn middelbare school is meermaals brand gesticht, met als gevolg dat ik een dikke week vrij ben geweest, aangezien twee bijgebouwen in rook zijn opgegaan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb gister een reportage gezien bij NOVA over de "brandstichting" in Uden. Puur overtrokken het waren niet meer dan een paar schroeiplekken op de grond. Waar ik woon worden ook weleens ruiten ingegooid en brand gesticht bij scholen. Dat haalt toch ook de landelijke pers niet. Of zou dat komen omdat het geen islamitische scholen zijn.
Het is alleen maar weer een bewijs van hoe hypocriet er in Nederland wordt omgegaan met verschillende fenomenen.
Maar het past wel perfect bij de eenzijdige belichting en het slachtofferschap van bepaalde groepen.
Ik ben het wel met je eens. Maar (ik) neem het NOVA niet kwalijk. NOVA doet gewoon haar werk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb gister een reportage gezien bij NOVA over de "brandstichting" in Uden. Puur overtrokken het waren niet meer dan een paar schroeiplekken op de grond. Waar ik woon worden ook weleens ruiten ingegooid en brand gesticht bij scholen. Dat haalt toch ook de landelijke pers niet. Of zou dat komen omdat het geen islamitische scholen zijn.
Het is alleen maar weer een bewijs van hoe hypocriet er in Nederland wordt omgegaan met verschillende fenomenen.
Maar het past wel perfect bij de eenzijdige belichting en het slachtofferschap van bepaalde groepen.
Het zou NOVA sieren om eens een andere invalshoek te kiezen, maar daarvoor zal eerst een ander team moeten komen vrees ik, dit scoort namelijk zo goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:10 schreef machteld het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Maar (ik) neem het NOVA niet kwalijk. NOVA doet gewoon haar werk.
Ja idd. Dat gebeurt toch zo vaak dat er vandalen bezig zijn in en rond scholen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:08 schreef Elgigante het volgende:
op mijn middelbare school is meermaals brand gesticht, met als gevolg dat ik een dikke week vrij ben geweest, aangezien twee bijgebouwen in rook zijn opgegaan.
Verder dan een klein krantenberichtje in een lokaal dagblad kwam het geenszins, men was op zoek naar een pyromaan, meer niet.
Mee eens. Deze vandaal heeft gewoon een flinke pak slaag nodig. Door deze stemmingmakerij van de media geef je dit ventje meer eer dan hij verdient.quote:Ook toen deze gearresteerd werd kwam er geen vragen naar boven of hij een hekel had aan leraren, bijgebouwen en of hij zijn eigen school als superieuer beschouwde....
Ik zie deze brandstischting dan ook niet als racistische daad, dat zou teveel eer zijn voor deze knaapjes die amper haar op hun *** hebben.
Zij puberen momenteel en in hun op hol gedraaide hoofd spelen van allerlei zaken die blijkbaar extreme vormen aannemen met als middelpunt Stoerdoenerij.
Zij wisten dat ze door deze daad het nieuws zouden halen (daar gaat het om) en misschien hebben ze een hekel aan buitenlanders vanwege : 'het horen zeggen'.
Als er een schaap over de dam is volgen er meer. Vandalisme blijft verwerpelijk maar de manier waarop de media in dit geval NOVA de boel opblaast vind ik ook verwerpelijk.quote:Nu er meer aandacht wordt besteed aan het stoeptegel smijten vanaf viaducten zien ook steeds meer jongeren in dat een dergelijke daad, jou 15 minutes of fame op kan leveren, zo zie ik deze brandstichting ook, hoe verwerpelijk deze ook is.
Waar sta ik precies achter? Ik constateer gewoon.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
" Neem ze het eens kwalijk'
Gevaarlijke uitspraken SCH als je ze in een breder kader zet, benieuwd of je er dan ook achter staat.
Nou ja, je stelt dat je het begrijpelijk vindt dat er een tegenrectie zou volgen en dat zelfs niet eens erg te vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar sta ik precies achter? Ik constateer gewoon.
"Neem ze het eens kwalijk" is minder sterk uitgedrukt dan ergens achter staan, maar het is toch zeker meer dan gewoon constateren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar sta ik precies achter? Ik constateer gewoon.
Waar zeg ik dat ik het niet erg vind? Ik zeg juist het tegendeel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nou ja, je stelt dat je het begrijpelijk vindt dat er een tegenrectie zou volgen en dat zelfs niet eens erg te vinden.
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:In eenzelfde situatie zouden heel wat marokkaanse buurthuftertjes moeten vrezen voor hun leven in NL, is dat wat je voor ogen had?
Ik vind het sowieso dom, wat heeft een moslimschool ermee te maken?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:55 schreef attila het volgende:
Het in de fik steken van zo een school is het domste wat ze hebben kunnen doen. Nu is er weer voer voor de slachtofferrol waar moslims zich zo graag in vertonen. Bah.
Dan heb ik je misschien verkeerd begrepen, aangezien ik je post had opgevat als een steun voor diegenen die vinden het recht in eigen hand te nemen na de bejegeningen die hen ten deel vielen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het niet erg vind? Ik zeg juist het tegendeel.
Ik zeg alleen dat je het jongens van die leeftijd nauwelijks kwalijjk kunt nemen dat hun grens een keer overschreden wordt.
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt.
Ik schets de situatie daar zoals ik die heb vernomen en denk dat mijn zorg over escalatie zeer realistisch is.
Uit mijn postgeschiedenis mag je concluderen dat ik erg tegen eigenrichting gekant ben.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan heb ik je misschien verkeerd begrepen, aangezien ik je post had opgevat als een steun voor diegenen die vinden het recht in eigen hand te nemen na de bejegeningen die hen ten deel vielen.
Dat bedoelde ik.quote:Maar ik denk dat de leeftijd in deze zaak wel een beslissende rol speelt inderdaad. Ook ik heb in mijn puberjaren streken uitgehaald die ik nu verwerpelijk vind en verwerpelijk zijn, terwijl ik er destijds met mijn volle verstand (dacht ik toen) mee bezig was.
Nee, niemand.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het ligt er zo duimendik bovenop. Als een paar Marokkaantjes staan te dansen na 9/11 heet het moslimextremisme, maar als een kale Lonsdaledrager probeert een islamitische school in brand te steken heet het kwajongensgedrag. Iemand die de twee maten ziet waarmee gemeten wordt?
De journaillejournalistiek van Nova gaat - onder een bepaald, dommer smaldeel van de bevolking - vaker als een lopend vuurtje rond. Daar is het platpopulistische effectbejag van hun programma's uiteindelijk ook volledig op gebaseerd. Het is gewoon een ordinaire spreekbuis van de linkse kerk en haar politieke religie van het multiculturele conformisme.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb gister een reportage gezien bij NOVA over de "brandstichting" in Uden. Puur overtrokken het waren niet meer dan een paar schroeiplekken op de grond.
Ik voel mij zeer vereerd.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jouw mening is niet echt belangrijk machteld.
Volgens mij is het beide kwajongensgedrag en is het beide verwerpelijk en dient het beide snoeihard te worden aangepakt zonder af te wachten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het ligt er zo duimendik bovenop. Als een paar Marokkaantjes staan te dansen na 9/11 heet het moslimextremisme, maar als een kale Lonsdaledrager probeert een islamitische school in brand te steken heet het kwajongensgedrag. Iemand die de twee maten ziet waarmee gemeten wordt?
minder belangrijk dan die van jou?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jouw mening is niet echt belangrijk machteld.
Afgelopen zondag Buitenhof Wouter Bos, Felix Rottenberg en Volkskrant journaillejournalist de Schoo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Die drie ventjes die gratis zendtijd kregen?
Zie hierboven. Als Marokkaantjes staan te dansen schreeuw je moord en brand, maar iemand die een moslimschool in de hens probeert te steken? Dat moet toch vooral heel erg gebagatelliseerd worden. Iedere moslims is een potentiele terrorist, maar een kale Lonsdalejongere met een stijve rechterarm is een opgeschoten pubertje die in een wat lastige fase zit. Mag ik het soort taal dat jij uitslaat (en machteld en nog een paar anderen) samenvatten onder de noemer cryptoracisme ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:30 schreef lucida het volgende:
[..]
De journaillejournalistiek van Nova gaat - onder een bepaald, dommer smaldeel van de bevolking - vaker als een lopend vuurtje rond. Daar is het platpopulistische effectbejag van hun programma's uiteindelijk ook volledig op gebaseerd. Het is gewoon een ordinaire spreekbuis van de linkse kerk en haar politieke religie van het multiculturele conformisme.
Het is goed dat er in het passakkoord ook plannen staan om het publieke omroepbestel en zijn behoudzuchtige verzuiling stevig op de schop te nemen. Laat die linkse rakkers en wereldverbeteraars maar zelf betalen voor hun propagandakanalen, dan mogen ze wat mij betreft op eigen kosten moord en brand schreeuwen tegen alles wat in hun ogen rechts is...![]()
Zo kom je nooit los van de slachtofferrol.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Doe je huiswerk. Schoo is oud-hoofredacteur van de Elsevier, hij is een liberaal, een VVD-er. De Volkskrant ruimt ook plek in voor mensen die niet meteen voor eigen parochie preken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:35 schreef lucida het volgende:
Volkskrant journaillejournalist de Schoo.
Niks slachtofferrol. Ik bemerk wel dat geweld door moslims door jou en enkele anderen buitengewoon serieus wordt genomen en leidt tot pleidooien voor keiharde maatregelen, maar dat geweld tegen moslims eigenlijk altijd wordt afgedaan als kwajongensstreek. Vrijwel zonder uitzondering. Dat is krom, hypocriet en eigenlijk ook wel een beetje sneu.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:37 schreef lucida het volgende:
[..]
Zo kom je nooit los van de slachtofferrol.![]()
Jij mag alles.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zie hierboven. Als Marokkaantjes staan te dansen schreeuw je moord en brand, maar iemand die een moslimschool in de hens probeert te steken? Dat moet toch vooral heel erg gebagatelliseerd worden. Iedere moslims is een potentiele terrorist, maar een kale Lonsdalejongere met een stijve rechterarm is een opgeschoten pubertje die in een wat lastige fase zit. Mag ik het soort taal dat jij uitslaat (en machteld en nog een paar anderen) samenvatten onder de noemer cryptoracisme ?
niet lullig bedoeld, maar het is de vraag of deze actie tegen moslims in algemene zin is bedoeld.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niks slachtofferrol. Ik bemerk wel dat geweld door moslims door jou en enkele anderen buitengewoon serieus wordt genomen en leidt tot pleidooien voor keiharde maatregelen, maar dat geweld tegen moslims eigenlijk altijd wordt afgedaan als kwajongensstreek. Vrijwel zonder uitzondering. Dat is krom, hypocriet en eigenlijk ook wel een beetje sneu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |