abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25851739
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef machteld het volgende:
Dit is nog allemaal het gevolg van die dansende jongeren in Ede (en bij mij in de buurt, A'dam, vlakbij de Youssef de racist) die zo blij waren dat de twintowers naar beneden kwamen.

actie=reactie
Die drie 12 jarige ventjes die gratis zendtijd kregen?
pi_25851770
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Die drie 12 jarige ventjes die gratis zendtijd kregen?
Ik denk dat machteld probeert te zeggen dat het de schuld is van Israël en daar heeft ze natuurlijk gelijk in.
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:39:41 #103
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_25851778
quote:
Dit is nog allemaal het gevolg van die dansende jongeren in Ede (en bij mij in de buurt, A'dam, vlakbij de Youssef de racist) die zo blij waren dat de twintowers naar beneden kwamen.

actie=reactie
En wat is dan de actie geweest die de betreffende reactie van deze jongeren heeft getriggerd? Immers, actie=reactie.
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:47:34 #104
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25851969
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:39 schreef JanPoedel het volgende:

[..]

En wat is dan de actie geweest die de betreffende reactie van deze jongeren heeft getriggerd? Immers, actie=reactie.
Blij zijn, dansen.
Koranfascisme bedankt Islam
pi_25852013
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:47 schreef machteld het volgende:

[..]

Blij zijn, dansen.
Volgens mij begrijp jij zijn punt niet, wie weet was het dansen ook een reactie op een actie. Hoogstwaarschijnlijk wel. Het is een negatieve spiraal als iedereen denkt zoals jij dat doet. Actie= Reactie stamt uit de oertijd en alleen achterlijke mensen gebruiken deze methode om hun daden goed te keuren. Het is een soort van circelredenering, op die manier zou je namelijk zelfs het doden van Joden als een "reactie op een actie" kunnen beschouwen als je steeds dieper en dieper graaft.
Allah Al Watan Al Malik
pi_25852032
quote:

actie=reactie
Beetje trieste reactie als je vanwege een paar dansende klootzakjes in Ede een school in Uden in de fik steekt. Een erg primitieve reactie ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2005 11:50:41 ]
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:55:24 #107
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25852133
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij zijn punt niet, wie weet was het dansen ook een reactie op een actie. Hoogstwaarschijnlijk wel. Het is een negatieve spiraal als iedereen denkt zoals jij dat doet. Actie= Reactie stamt uit de oertijd en alleen achterlijke mensen gebruiken deze methode om hun daden goed te keuren. Het is een soort van circelredenering, op die manier zou je namelijk zelfs het doden van Joden als een "reactie op een actie" kunnen beschouwen als je steeds dieper en dieper graaft.
Zelfs meneer de moderator lukt het niet om ergens 'Joden' uit een topic weg te houden.
Dat is kennelijk eigen aan een bepaalde bevolkingsgroep.

Ik hoop dan ook dat je heel erg snel moderator af bent.
pi_25852201
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:55 schreef machteld het volgende:

[..]

Zelfs meneer de moderator lukt het niet om ergens 'Joden' uit een topic weg te houden.

Laag, erg laag. En vooral heel erg op de persoon. Krik je niveau eens wat op en huichel wat minder.
pi_25852296
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:55 schreef machteld het volgende:

[..]

Joden zijn een bevolkingsgroep, net zoals allerlei andere soorten mensen dat zijn, Moslims of Christenen. Maar uit deze reactie blijkt maar weer dat je door je argumenten heen bent, en daarom maar snel mijn achtergrond erbij gaat halen. "Dit is kennelijk eigen aan een bepaalde groep mensen"
Allah Al Watan Al Malik
pi_25852302
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:26 schreef machteld het volgende:
Wie heeft die moSCHlims eigenlijk gevraagd om in Uden te komen wonen?
Van de Moslims die daar naar school gaan woont 90% nog niet eens in Uden.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:03:54 #111
117863 -Famke-
Eigen volk laatst
pi_25852305
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Och, zolang moslims nog het alleenrecht op brute moorden hebben in NL mogen die niet zeuren.
Ik ban eigenlijk een hele gakke meid heur.
pi_25852315
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef -Famke- het volgende:

[..]

Och, zolang moslims nog het alleenrecht op brute moorden hebben in NL mogen die niet zeuren.
Ah Volkert van der G, een autochtone hollander, is snel vergeten
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:07:58 #113
117863 -Famke-
Eigen volk laatst
pi_25852374
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Eh, volgens mij is NL niet de oorlog verklaard door Van der G. hoor, noch zat er een club achter, noch buitenlandse financierders en terroristen, noch een link naar Madrid en New York aanslagen and so on.
Ik ban eigenlijk een hele gakke meid heur.
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:08:17 #114
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_25852383
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:04 schreef Mutant01 het volgende:

Wat te denken van Balthasar Gerards? Ad Melkert?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_25852414
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:07 schreef -Famke- het volgende:

[..]

Eh, volgens mij is NL niet de oorlog verklaard door Van der G. hoor, noch zat er een club achter, noch buitenlandse financierders en terroristen, noch een link naar Madrid en New York aanslagen and so on.
Oh, dan is het ineens een minder brute moord. Maar natuurlijk, nu begrijp ik je manier van redeneren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_25852724
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Beetje trieste reactie als je vanwege een paar dansende klootzakjes in Ede een school in Uden in de fik steekt. Een erg primitieve reactie ook.
Een primitieve reactie is het zeker, getuige de beelden die beschikbaar waren uit Uden.

Laten we hopen dat de dader(s) snel gepakt worden en dat de problemen in de buurt snel besproken worden zodat deze actie geen vervolg krijgt (van beide zijden).
Yeah baby Yeah!
pi_25852782
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:07 schreef -Famke- het volgende:

[..]

Je zei:
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef -Famke- het volgende:

[..]

Dus nu niet nog even snel recht gaan praten wat krom is dame. Of hebben de moslims Fortuyn omgelegd, "onze" Limburgse Hells Angels afgeslacht ? Of wat te denken van de liquidatie"cultuur" in Nederland ? (Sam Klepper, Klaas Bruinsma, Cor van Hout, Martin Hoogland, Willem Endstra, Gijs van Dam jr.)
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:35:53 #118
85889 lucida
équilibre
pi_25852888
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 09:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is een feit dat het een autochtone was, dat was gister nog op diverse kanalen te horen geweest. Daar hoef je geen Alwijze voor te zijn.
Volgens mij moet jij nog groeien in jouw rol van modje.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:53:52 #119
85889 lucida
équilibre
pi_25853179
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Van de Moslims die daar naar school gaan woont 90% nog niet eens in Uden.
Kennelijk is Uden een erg homogene gemeente, waar de 'eigen jeugd' de toekomst heeft .
het is zoals het is
non-conforming link
pi_25853237
Joden?! Waar!?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_25853632
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef JanPoedel het volgende:

[..]

Wat denk je? Zelfs de politie durfde die kampers niet te benaderen. Laat staan dat journalisten dat willen doen.
Heb je mijn reactie wel gelezen eigenlijk?
pi_25853853
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar ik bang voor ben is dat de vlam straks echt in de pan slaat en de Turkse jongeren een tegenoffensief beginnen. Neem het ze eens kwalijk. Die hebben zich tot nu toe kalm en waardig gedragen maar het houdt een keer op, ben ik bang.
" Neem ze het eens kwalijk'
Gevaarlijke uitspraken SCH als je ze in een breder kader zet, benieuwd of je er dan ook achter staat.
Yeah baby Yeah!
pi_25854748
Ik heb gister een reportage gezien bij NOVA over de "brandstichting" in Uden. Puur overtrokken het waren niet meer dan een paar schroeiplekken op de grond. Waar ik woon worden ook weleens ruiten ingegooid en brand gesticht bij scholen. Dat haalt toch ook de landelijke pers niet. Of zou dat komen omdat het geen islamitische scholen zijn.

Het is alleen maar weer een bewijs van hoe hypocriet er in Nederland wordt omgegaan met verschillende fenomenen.

Maar het past wel perfect bij de eenzijdige belichting en het slachtofferschap van bepaalde groepen.
pi_25854956
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb gister een reportage gezien bij NOVA over de "brandstichting" in Uden. Puur overtrokken het waren niet meer dan een paar schroeiplekken op de grond. Waar ik woon worden ook weleens ruiten ingegooid en brand gesticht bij scholen. Dat haalt toch ook de landelijke pers niet. Of zou dat komen omdat het geen islamitische scholen zijn.

Het is alleen maar weer een bewijs van hoe hypocriet er in Nederland wordt omgegaan met verschillende fenomenen.

Maar het past wel perfect bij de eenzijdige belichting en het slachtofferschap van bepaalde groepen.
op mijn middelbare school is meermaals brand gesticht, met als gevolg dat ik een dikke week vrij ben geweest, aangezien twee bijgebouwen in rook zijn opgegaan.
Verder dan een klein krantenberichtje in een lokaal dagblad kwam het geenszins, men was op zoek naar een pyromaan, meer niet.

Ook toen deze gearresteerd werd kwam er geen vragen naar boven of hij een hekel had aan leraren, bijgebouwen en of hij zijn eigen school als superieuer beschouwde....

Ik zie deze brandstischting dan ook niet als racistische daad, dat zou teveel eer zijn voor deze knaapjes die amper haar op hun *** hebben.
Zij puberen momenteel en in hun op hol gedraaide hoofd spelen van allerlei zaken die blijkbaar extreme vormen aannemen met als middelpunt Stoerdoenerij.
Zij wisten dat ze door deze daad het nieuws zouden halen (daar gaat het om) en misschien hebben ze een hekel aan buitenlanders vanwege : 'het horen zeggen'.

Nu er meer aandacht wordt besteed aan het stoeptegel smijten vanaf viaducten zien ook steeds meer jongeren in dat een dergelijke daad, jou 15 minutes of fame op kan leveren, zo zie ik deze brandstichting ook, hoe verwerpelijk deze ook is.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 30 maart 2005 @ 14:10:34 #125
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25855021
quote:

Ik ben het wel met je eens. Maar (ik) neem het NOVA niet kwalijk. NOVA doet gewoon haar werk.
pi_25855100
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:10 schreef machteld het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens. Maar (ik) neem het NOVA niet kwalijk. NOVA doet gewoon haar werk.
Het zou NOVA sieren om eens een andere invalshoek te kiezen, maar daarvoor zal eerst een ander team moeten komen vrees ik, dit scoort namelijk zo goed.

Voor Zembla lijkt me dit een aardige situatie voor een docu.
Yeah baby Yeah!
pi_25855319
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:08 schreef Elgigante het volgende:
op mijn middelbare school is meermaals brand gesticht, met als gevolg dat ik een dikke week vrij ben geweest, aangezien twee bijgebouwen in rook zijn opgegaan.
Verder dan een klein krantenberichtje in een lokaal dagblad kwam het geenszins, men was op zoek naar een pyromaan, meer niet.
Ja idd. Dat gebeurt toch zo vaak dat er vandalen bezig zijn in en rond scholen.
quote:
Ook toen deze gearresteerd werd kwam er geen vragen naar boven of hij een hekel had aan leraren, bijgebouwen en of hij zijn eigen school als superieuer beschouwde....

Ik zie deze brandstischting dan ook niet als racistische daad, dat zou teveel eer zijn voor deze knaapjes die amper haar op hun *** hebben.
Zij puberen momenteel en in hun op hol gedraaide hoofd spelen van allerlei zaken die blijkbaar extreme vormen aannemen met als middelpunt Stoerdoenerij.
Zij wisten dat ze door deze daad het nieuws zouden halen (daar gaat het om) en misschien hebben ze een hekel aan buitenlanders vanwege : 'het horen zeggen'.
Mee eens. Deze vandaal heeft gewoon een flinke pak slaag nodig. Door deze stemmingmakerij van de media geef je dit ventje meer eer dan hij verdient.
quote:
Nu er meer aandacht wordt besteed aan het stoeptegel smijten vanaf viaducten zien ook steeds meer jongeren in dat een dergelijke daad, jou 15 minutes of fame op kan leveren, zo zie ik deze brandstichting ook, hoe verwerpelijk deze ook is.
Als er een schaap over de dam is volgen er meer. Vandalisme blijft verwerpelijk maar de manier waarop de media in dit geval NOVA de boel opblaast vind ik ook verwerpelijk.
pi_25856072
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 13:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

" Neem ze het eens kwalijk'
Gevaarlijke uitspraken SCH als je ze in een breder kader zet, benieuwd of je er dan ook achter staat.
Waar sta ik precies achter? Ik constateer gewoon.
pi_25856133
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou ja, je stelt dat je het begrijpelijk vindt dat er een tegenrectie zou volgen en dat zelfs niet eens erg te vinden.
In eenzelfde situatie zouden heel wat marokkaanse buurthuftertjes moeten vrezen voor hun leven in NL, is dat wat je voor ogen had?
Yeah baby Yeah!
pi_25856139
Het in de fik steken van zo een school is het domste wat ze hebben kunnen doen. Nu is er weer voer voor de slachtofferrol waar moslims zich zo graag in vertonen. Bah.
pi_25856284
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:51 schreef SCH het volgende:

[..]

"Neem ze het eens kwalijk" is minder sterk uitgedrukt dan ergens achter staan, maar het is toch zeker meer dan gewoon constateren.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_25856290
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:54 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Nou ja, je stelt dat je het begrijpelijk vindt dat er een tegenrectie zou volgen en dat zelfs niet eens erg te vinden.
Waar zeg ik dat ik het niet erg vind? Ik zeg juist het tegendeel.
Ik zeg alleen dat je het jongens van die leeftijd nauwelijks kwalijjk kunt nemen dat hun grens een keer overschreden wordt.
quote:
In eenzelfde situatie zouden heel wat marokkaanse buurthuftertjes moeten vrezen voor hun leven in NL, is dat wat je voor ogen had?
Ik snap niet wat je bedoelt.

Ik schets de situatie daar zoals ik die heb vernomen en denk dat mijn zorg over escalatie zeer realistisch is.
pi_25856300
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:55 schreef attila het volgende:
Het in de fik steken van zo een school is het domste wat ze hebben kunnen doen. Nu is er weer voer voor de slachtofferrol waar moslims zich zo graag in vertonen. Bah.
Ik vind het sowieso dom, wat heeft een moslimschool ermee te maken?

Dat ze straatterroristen kreupel slaan heb ik vrede mee, maar dit is excessief vandalisme, zeker omdat de vandalen weten wat ze aanrichten.
Yeah baby Yeah!
pi_25856382
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik het niet erg vind? Ik zeg juist het tegendeel.
Ik zeg alleen dat je het jongens van die leeftijd nauwelijks kwalijjk kunt nemen dat hun grens een keer overschreden wordt.
[..]

Ik snap niet wat je bedoelt.

Ik schets de situatie daar zoals ik die heb vernomen en denk dat mijn zorg over escalatie zeer realistisch is.
Dan heb ik je misschien verkeerd begrepen, aangezien ik je post had opgevat als een steun voor diegenen die vinden het recht in eigen hand te nemen na de bejegeningen die hen ten deel vielen.

Maar ik denk dat de leeftijd in deze zaak wel een beslissende rol speelt inderdaad. Ook ik heb in mijn puberjaren streken uitgehaald die ik nu verwerpelijk vind en verwerpelijk zijn, terwijl ik er destijds met mijn volle verstand (dacht ik toen) mee bezig was.
Yeah baby Yeah!
pi_25856417
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:06 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dan heb ik je misschien verkeerd begrepen, aangezien ik je post had opgevat als een steun voor diegenen die vinden het recht in eigen hand te nemen na de bejegeningen die hen ten deel vielen.
Uit mijn postgeschiedenis mag je concluderen dat ik erg tegen eigenrichting gekant ben.
quote:
Maar ik denk dat de leeftijd in deze zaak wel een beslissende rol speelt inderdaad. Ook ik heb in mijn puberjaren streken uitgehaald die ik nu verwerpelijk vind en verwerpelijk zijn, terwijl ik er destijds met mijn volle verstand (dacht ik toen) mee bezig was.
Dat bedoelde ik.
pi_25856693
Het ligt er zo duimendik bovenop. Als een paar Marokkaantjes staan te dansen na 9/11 heet het moslimextremisme, maar als een kale Lonsdaledrager probeert een islamitische school in brand te steken heet het kwajongensgedrag. Iemand die de twee maten ziet waarmee gemeten wordt?
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:29:03 #137
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25856912
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het ligt er zo duimendik bovenop. Als een paar Marokkaantjes staan te dansen na 9/11 heet het moslimextremisme, maar als een kale Lonsdaledrager probeert een islamitische school in brand te steken heet het kwajongensgedrag. Iemand die de twee maten ziet waarmee gemeten wordt?
Nee, niemand.
pi_25856926
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:29 schreef machteld het volgende:

[..]

Nee, niemand.
Jouw mening is niet echt belangrijk machteld.
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:30:35 #139
85889 lucida
équilibre
pi_25856939
quote:
Ik heb gister een reportage gezien bij NOVA over de "brandstichting" in Uden. Puur overtrokken het waren niet meer dan een paar schroeiplekken op de grond.
De journaillejournalistiek van Nova gaat - onder een bepaald, dommer smaldeel van de bevolking - vaker als een lopend vuurtje rond. Daar is het platpopulistische effectbejag van hun programma's uiteindelijk ook volledig op gebaseerd. Het is gewoon een ordinaire spreekbuis van de linkse kerk en haar politieke religie van het multiculturele conformisme.

Het is goed dat er in het passakkoord ook plannen staan om het publieke omroepbestel en zijn behoudzuchtige verzuiling stevig op de schop te nemen. Laat die linkse rakkers en wereldverbeteraars maar zelf betalen voor hun propagandakanalen, dan mogen ze wat mij betreft op eigen kosten moord en brand schreeuwen tegen alles wat in hun ogen rechts is...
het is zoals het is
non-conforming link
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:31:25 #140
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25856957
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik voel mij zeer vereerd.
pi_25856993
quote:
Volgens mij is het beide kwajongensgedrag en is het beide verwerpelijk en dient het beide snoeihard te worden aangepakt zonder af te wachten.
zelf ben ik al jaren een voorstander om de schandpaal in te voeren, zeker in een dorp als Uden hoef je het niet in je hoofd te halen een dergelijke stunt dan te herhalen.
Yeah baby Yeah!
pi_25857003
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

minder belangrijk dan die van jou?
Yeah baby Yeah!
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:35:40 #143
85889 lucida
équilibre
pi_25857036
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Die drie ventjes die gratis zendtijd kregen?
Afgelopen zondag Buitenhof Wouter Bos, Felix Rottenberg en Volkskrant journaillejournalist de Schoo.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_25857056
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:30 schreef lucida het volgende:

[..]

De journaillejournalistiek van Nova gaat - onder een bepaald, dommer smaldeel van de bevolking - vaker als een lopend vuurtje rond. Daar is het platpopulistische effectbejag van hun programma's uiteindelijk ook volledig op gebaseerd. Het is gewoon een ordinaire spreekbuis van de linkse kerk en haar politieke religie van het multiculturele conformisme.

Het is goed dat er in het passakkoord ook plannen staan om het publieke omroepbestel en zijn behoudzuchtige verzuiling stevig op de schop te nemen. Laat die linkse rakkers en wereldverbeteraars maar zelf betalen voor hun propagandakanalen, dan mogen ze wat mij betreft op eigen kosten moord en brand schreeuwen tegen alles wat in hun ogen rechts is...
Zie hierboven. Als Marokkaantjes staan te dansen schreeuw je moord en brand, maar iemand die een moslimschool in de hens probeert te steken? Dat moet toch vooral heel erg gebagatelliseerd worden. Iedere moslims is een potentiele terrorist, maar een kale Lonsdalejongere met een stijve rechterarm is een opgeschoten pubertje die in een wat lastige fase zit. Mag ik het soort taal dat jij uitslaat (en machteld en nog een paar anderen) samenvatten onder de noemer cryptoracisme ?
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:37:37 #145
85889 lucida
équilibre
pi_25857072
quote:
Zo kom je nooit los van de slachtofferrol.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_25857108
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:35 schreef lucida het volgende:
Volkskrant journaillejournalist de Schoo.
Doe je huiswerk. Schoo is oud-hoofredacteur van de Elsevier, hij is een liberaal, een VVD-er. De Volkskrant ruimt ook plek in voor mensen die niet meteen voor eigen parochie preken.
pi_25857163
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:37 schreef lucida het volgende:

[..]

Zo kom je nooit los van de slachtofferrol.
Niks slachtofferrol. Ik bemerk wel dat geweld door moslims door jou en enkele anderen buitengewoon serieus wordt genomen en leidt tot pleidooien voor keiharde maatregelen, maar dat geweld tegen moslims eigenlijk altijd wordt afgedaan als kwajongensstreek. Vrijwel zonder uitzondering. Dat is krom, hypocriet en eigenlijk ook wel een beetje sneu.
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:44:48 #148
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25857253
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zie hierboven. Als Marokkaantjes staan te dansen schreeuw je moord en brand, maar iemand die een moslimschool in de hens probeert te steken? Dat moet toch vooral heel erg gebagatelliseerd worden. Iedere moslims is een potentiele terrorist, maar een kale Lonsdalejongere met een stijve rechterarm is een opgeschoten pubertje die in een wat lastige fase zit. Mag ik het soort taal dat jij uitslaat (en machteld en nog een paar anderen) samenvatten onder de noemer cryptoracisme ?
Jij mag alles.
pi_25857328
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Niks slachtofferrol. Ik bemerk wel dat geweld door moslims door jou en enkele anderen buitengewoon serieus wordt genomen en leidt tot pleidooien voor keiharde maatregelen, maar dat geweld tegen moslims eigenlijk altijd wordt afgedaan als kwajongensstreek. Vrijwel zonder uitzondering. Dat is krom, hypocriet en eigenlijk ook wel een beetje sneu.
niet lullig bedoeld, maar het is de vraag of deze actie tegen moslims in algemene zin is bedoeld.

Niet iedere boerderijfik wordt veroorzaakt door milieudefensie namelijk.
Yeah baby Yeah!
pi_25857344
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:44 schreef machteld het volgende:

[..]

Jij mag alles.
Waarom solliciteer je zo openlijk naar een ban?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')