Dan stap ik naar de politie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe reageer jij als je huis in brand wordt gestoken en je weet wie het gedaan heeft?
Dat vind je erger dan mensen die verschillende malen een school in de hens proberen te steken etc?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik word een beetje moe van dat domme volk dat alles zelf wil regelen en voor eigen rechter gaat spelen.
Ik heb al gezegd dat ik een beetje moe word van domme mensen die voor eigen rechter gaan spelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind je erger dan mensen die verschillende malen een school in de hens proberen te steken etc?
Daar ben je serieus bang voor? Is dat omdat het een Turkse school is die de fik in is gegaan of omdat de Turken in Uden slecht tegen onrecht kunnen? Ik vind het nogal vreemd eigenlijk, nu verwacht je een reactie van de Turken maar ej het onbegrijpelijk vindt dat een actiegroep Hoog Catherijne in Utrecht schoon zou willen vegen..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar ik bang voor ben is dat de vlam straks echt in de pan slaat en de Turkse jongeren een tegenoffensief beginnen. Neem het ze eens kwalijk. Die hebben zich tot nu toe kalm en waardig gedragen maar het houdt een keer op, ben ik bang.
Nee, inderdaad niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
Het is niet zo moeilijk te voorspellen dat die jongeren een keer (na een zoveelste incident) het heft in eigen hand nemen
De makelaar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:26 schreef machteld het volgende:
Wie heeft die moSCHlims eigenlijk gevraagd om in Uden te komen wonen?
Net als die Nederlandse jongen die Van Gogh afslachtte? Toch, meki de Alwijze?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:00 schreef Meki het volgende:
londsdale bestaat niet
het moet zijn Nederlandse jongeren
Dat durven ze niet te zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:00 schreef Meki het volgende:
londsdale bestaat niet
het moet zijn Nederlandse jongeren
inderdaad. komkommertijd, nu al.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:50 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik vind de media-aandacht een beetje té trouwens.
Het is een feit dat het een autochtone was, dat was gister nog op diverse kanalen te horen geweest. Daar hoef je geen Alwijze voor te zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Net als die Nederlandse jongen die Van Gogh afslachtte? Toch, meki de Alwijze?![]()
Er is een schreeuwend jochie opgepakt, er zijn tot dusver geen bewijzen dat hij ook de dader was. Dat de media roepen dat het om Lonsdale-jongeren gaat is kuddegedrag en niet gebaseerd op forensisch onderzoek.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een feit dat het een autochtone was, dat was gister nog op diverse kanalen te horen geweest. Daar hoef je geen Alwijze voor te zijn.
Het was waarschijnlijk een bejaarde lesbische koe?quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er is een schreeuwend jochie opgepakt, er zijn tot dusver geen bewijzen dat hij ook de dader was. Dat de media roepen dat het om Lonsdale-jongeren gaat is kuddegedrag en niet gebaseerd op forensisch onderzoek.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk een bejaarde lesbische koe?
Lekker gemakkelijk: Ach het zijn de Kaalkopjes weer, nou dan pakken we die toch op.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:23 schreef SCH het volgende:
Waarom meteen een karikatuur maken?
Schreeuwend en dansend jochie, die vervolgens riep dat na deze school, de moskee de volgende zou zijn. De media roept overigens niet zomaar dat het gaat om "Lonsdale jongeren", Zembla heeft zelf ook echt onderzoek gedaan naar de spanningen tussen jongeren, en daarbij ook nog eens de daders van de vorige brandstichting geinterviewed. Ook al geloof je de media dan niet, dan heeft de gemeente zelf het ook over Lonsdale jongeren, dus alsjeblieft doe je oogkleppen af. Soms lijk je net zo'n verderfelijke "linkse" "politiek correcte" Pvda-er.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er is een schreeuwend jochie opgepakt, er zijn tot dusver geen bewijzen dat hij ook de dader was. Dat de media roepen dat het om Lonsdale-jongeren gaat is kuddegedrag en niet gebaseerd op forensisch onderzoek.
Jij hebt liever dat de dader niet gepakt wordt?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lekker gemakkelijk: Ach het zijn de Kaalkopjes weer, nou dan pakken we die toch op.
Wat denk je? Zelfs de politie durfde die kampers niet te benaderen. Laat staan dat journalisten dat willen doen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:26 schreef Frank-NL het volgende:
Wat ik mij nou afvraag, waarom schoppen de ouders van die kids die je gister voor de camera zag zuipen hun kroost niet helemaal de tyfus in? Ik bedoel, keuren ze dat gedrag goed ofzo? Waarom hoor je echt NOOIT iets van / over de ouders van dit volk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |