Kan ze de vergadering ook zo mooi centraal houden?quote:Op zondag 27 maart 2005 19:50 schreef aryan8 het volgende:
Bij de PvdA is de vice fractievoorzitter ook reeds begonnen de zaken breed te houden.
En dan het commentaar op die geiten!quote:Op zondag 27 maart 2005 21:27 schreef George-Butters het volgende:
Waarom nu er VWO 5 geiten iets over Europa moeten komen melden....
Wordt de jaren 60 op de hak genomen.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En dan het commentaar op die geiten!
http://www.rotterdamsdagb(...)eek_43/cd_291099.htmquote:Zijn teksten voeren de argeloze luisteraar langs vrouwelijke schoon (’Tongzoenen’, ’06-9669’), naar de kroeg (’Op stap met Johannes’), langs de schappen van de supermarkt (’Halvarine’ gadverdamme!) en zwarte beestjes in de schaamstreek: jeuk, jeuk, jeuk/onder m’n armen en op m’n rug/in mijn kruis en billen/ik heb zo’n nare jeuk.
Beta. Betahumor. Brabantse beta.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Laten we eens wat gezeliigheid erin brengen.
Als het zo moet dan ben ik weer weg.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Laten we eens wat gezeliigheid erin brengen.
Noem het maar de opwaardering van de kenniseconomie...quote:Op zondag 27 maart 2005 21:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Beta. Betahumor. Brabantse beta.
Dat is boven minimumloon neem ik dan aan?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Noem het maar de opwaardering van de kenniseconomie...
Over Polen gesproken, ik sprak vandaag iemand met connecties in de tuinbouw. Die vertelde dat het onzinnig is dat er nog langer Nederlandse werknemers werkzaam zijn in de Tuinbouw omdat de Polen en dito hun uitzendbureau's hun weg al lang en breed hebben gevonden in dit marktsegment.
De gemiddelde Pool is tegenwoordig werkzaam in de tuinbouw voor een prijskaartje van 5 a 7 euro bruto per uur (wit tarief) [ En ze zijn bovendien ook nog zeer gemotiveerd ].
Ga daar maar niet van uit.... gewoon minimumloon gewoon de ondergrens wat je als werkgever hoeft te betalen. Al die tuinbedrijven, schoonmaakploegjes en dergelijke kunnen geld als water verdienen door de inzet van deze goedkope arbeidskrachten.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat is boven minimumloon neem ik dan aan?
Dan is het legaal, al is het een verklote arbeidsmarkt. Vakbonden heb je daar niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ga daar maar niet van uit.... gewoon minimumloon gewoon de ondergrens wat je als werkgever hoeft te betalen. Al die tuinbedrijven, schoonmaakploegjes en dergelijke kunnen geld als water verdienen door de inzet van deze goedkope arbeidskrachten.
Is dat recent, beetje uitgemolken (zien ze er wel uit) is het wel.quote:
De aankondiging was weer monumentaal flauw.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
Ali G.
Niet gehoord, maar sowieso is die elitaire VPRO-stem... flauw vervelend.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De aankondiging was weer monumentaal flauw.
Hij deed het zelf.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar sowieso is die elitaire VPRO-stem... flauw vervelend.
Voor hetzelfde geld is het een acteur.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een godsdienstwaanzinnige.
racist!quote:Op zondag 27 maart 2005 22:30 schreef Monidique het volgende:
Dan kijk ik gewoon geen Ali G.
Broer van?quote:
OMFG!quote:
Hoi, Maerycke nog wel, maar die is grof gebekt.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:32 schreef Tuana het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes....
hoewel er volgens mij geen vriendinnetjes meer zijn op POL
Dag troel.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:32 schreef Tuana het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes....
hoewel er volgens mij geen vriendinnetjes meer zijn op POL
Ja, en ik ben ook -Famke-, waarde aap.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:39 schreef HalfLife2ABC het volgende:
Hebben Johan, Harry en Tuana soms een trio relatie. Allemaal vage gesprekken waar in de slowchat naar verwezen wordt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |