Ik wil de Muur ook weer terug, maar dan met soepelere regels om uitwisseling tussen Oost en West mogelijk te maken. Da's veel beter dan dit Europaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:16 schreef Sidekick het volgende:
Maurice de Hond ook al in Duitsland actief:
[..]
Welke bezopen kerel is daar overheen gegaan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Niemand heeft volgens mij gemerkt dat ze zwanger was.
vast onderdeel van Schroders plannen van nieuwe werkgelegenheidsprojectenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik wil de Muur ook weer terug, maar dan met soepelere regels om uitwisseling tussen Oost en West mogelijk te maken. Da's veel beter dan dit Europa
Laten we het hopen, de aanloop naar de jaren 90 waren een vergissing, kijk maar naar wat er van de love parade over is geblevenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
vast onderdeel van Schroders plannen van nieuwe werkgelegenheidsprojecten
LOLquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Laten we het hopen, de aanloop naar de jaren 90 waren een vergissing, kijk maar naar wat er van de love parade over is gebleven
Overigens even iets anders: www.groepwilbers.nl verwijst naar www.geenpunt.nl, toeval ?![]()
Ik keek naar voetbal, jij toch ook :Squote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL. Kwam Wilbers nog bij de fragmenten langs of niet?
Ow ja, duhhhhhquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik keek naar voetbal, jij toch ook :S
quote:
Geef mij eens een NIEUWE reden waarom ik zielig ben.quote:
Ik heb zoveel wegen, ik raak er altijd wel een kwijt. Welke bedoel je?quote:en de weg kwijt
O, ik zie al waarom je me zielig noemt. Je hebt me doorgelicht.quote:Denkt aan die workaholics, die lui die 60 uur per week werken, en mensen geld afhandig maken, en die naar huis bellen.....naar moeder met de kids.....sorry, ik moet overwerken......en ondertussen gaan ze naar de hoeren, en laten zich als een hond behandelen...met zweep en al.....
zielig? of niet?
quote:Is Meki boos op klanten die bij de concurrent kopen?
PFFFFFFFFFFRT PROEST !quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O, ik zie al waarom je me zielig noemt. Je hebt me doorgelicht.
Nee Niksquote:
Waarom zou ik? Symptomen moet je toch eigenlijk met symptomen bestrijden? Wat zou jij doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Moet jij speedfreak niet zieken?
Ik zou denk ik HBO gaan doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Symptomen moet je toch eigenlijk met symptomen bestrijden? Wat zou jij doen?
Hm, wat is dat, dat soort karmagevoelige zaken komen altijd bij je terug hoor..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou denk ik HBO gaan doen. [afbeelding].
Karma als boemerang? Karma is voor meisjes die schoolagenda's kopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hm, wat is dat, dat soort karmagevoelige zaken komen altijd bij je terug hoor..
willen we mekaar nou echt pijn doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Karma als boemerang? Karma is voor meisjes die schoolagenda's kopen.
Dat is het wapen tegen de zzzzzzzzzzzz.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:23 schreef Harry_Sack het volgende:
en waarom spreekt iedereen met een zachte G ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |