quote:Op zondag 27 maart 2005 11:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Boor, dat fust zetten we op de D'66 rekening, kan jou het bommen, je bent welkom bij de VVD!
Oh jaquote:Op zondag 27 maart 2005 11:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tot hoevere laat de bevolking zich nog uitzuigen..... ?!
Kennen we deze mijnheer nog ?
[afbeelding]
Kleine omschrijving
[..]
En wat hebben we gelachen he, wat nou vroeger was alles beter? Neem het er maar van, het staat er voorquote:Op zondag 27 maart 2005 11:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Boor, dat fust zetten we op de D'66 rekening, kan jou het bommen, je bent welkom bij de VVD!
Mijn Godquote:Op zondag 27 maart 2005 11:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Nee, heus, jij kunt de nieuwe premier worden! Echt, we bakken ze nogmaals bruin!
Volgens mij was dat die vent die gister in de stadionspeaker zong om de dappere Roemenen aan te moedigenquote:
Ja! En ik was al vroeg wakker.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:56 schreef Harry_Sack het volgende:
we hebben weer die klotezomertijd, heeft er iemand al een jetlag?
Schuld van d66quote:
Toen ik naar bed ging, was ik al een uur kwijt zonder de alcoholquote:Op zondag 27 maart 2005 11:56 schreef Harry_Sack het volgende:
we hebben weer die klotezomertijd, heeft er iemand al een jetlag?
Beoordelingsgesprek dacht ik persoonlijk eerder aanquote:Op zondag 27 maart 2005 12:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zeg, wordt het niet eens tijd voor een functioneringsgesprek met de Paus?
Zo geruisloos wordt die nieuwe alcoholaccijns er dus al doorgedruktquote:Op zondag 27 maart 2005 12:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Toen ik naar bed ging, was ik al een uur kwijt zonder de alcohol
Dat Bush ook hem in leven zou houden?quote:Op zondag 27 maart 2005 12:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat moeten moslims niet denken van zo'n kerkelijke plant?
Inderdaad, als de voetbalrechten nou nog in publiekshanden waren..quote:Op zondag 27 maart 2005 12:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Publieke omroep wordt slagvaardiger!!! Nou, Boris, dat heb je verdraaid goed onderhandeld, dat had Nederland ook net nodig. Nu zijn we écht blij!
quote:Op zondag 27 maart 2005 12:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat Bush ook hem in leven zou houden?
Dat bedoelde ik dus niet. Ik wens geen cent bij te dragen aan die onzin.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Inderdaad, als de voetbalrechten nou nog in publiekshanden waren..
Alsof jij Sesamstraat zou willen missen, of het jeugdjournaalquote:Op zondag 27 maart 2005 12:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus niet. Ik wens geen cent bij te dragen aan die onzin.
quote:Op zondag 27 maart 2005 12:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Alsof jij Sesamstraat zou willen missen, of het jeugdjournaal
Hetzelfde moort morele chantage als ''Studio Sport met Mart Smeets is Hollandser dan boernk'oal.''quote:Op zondag 27 maart 2005 12:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Alsof jij Sesamstraat zou willen missen, of het jeugdjournaal
Zolang we nog geen Europese identiteit hebben welquote:Op zondag 27 maart 2005 12:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hetzelfde moort morele chantage als ''Studio Sport met Mart Smeets is Hollandser dan boernk'oal.''
Inderdaad en wat gingen ze er toch prat op.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hetzelfde moort morele chantage als ''Studio Sport met Mart Smeets is Hollandser dan boernk'oal.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |