Die heeft ie al kapotgemaakt dat zag/zie je togquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:18 schreef digispeed het volgende:
oh ludo en valerie zijn irritant man
barbara wordt de volgende vrouwe die ludo kapot gaat maken. let maar op !
Nou met zo'n bitch erbij deed ik het met plezier.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kan, maar kom op als je een bedrijf zelf heb opgericht dan laat je dat niet zomaar valen![]()
Hij zegt ook altijd rway ipv Ray.Daar heb ik ook een hekel aan!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:13 schreef Taurus het volgende:
OOOOOHHHH, stefano zegt in plaats van paaaaagina, pagIIIIna!!!![]()
![]()
Daar heb ik zo'n hekel aan!
Nou Yasmin dan: "Mooooooooooooooooooris".quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:20 schreef Nano het volgende:
[..]
Hij zegt ook altijd rway ipv Ray.Daar heb ik ook een hekel aan!
Het is maar je je druk om kan makenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:20 schreef Nano het volgende:
[..]
Hij zegt ook altijd rway ipv Ray.Daar heb ik ook een hekel aan!
Val heeft teminste meer inhoud dan toen in samsamquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dat wel maar Bar heeft meer inhoud!
Ja of Morris: Sjosjquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou Yasmin dan: "Mooooooooooooooooooris".
Ja daar was het echt een broekjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Val heeft teminste meer inhoud dan toen in samsam![]()
Kan je zien dat het een goede actrice is; kan totaal verschillende rollen aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Val heeft teminste meer inhoud dan toen in samsam![]()
ik bedoelde eigenlijk dat Barbara Ludo kapot gaat maken !quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die heeft ie al kapotgemaakt dat zag/zie je tog
Wat maak jij mooie zinnen barrelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:23 schreef bar_rel het volgende:
Ik zou dat nou nooit tegen een onbekende persoon zou doen meteen
Ja Bar ludo kapot volgens mij ookquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:23 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dat Barbara Ludo kapot gaat maken !
En stop aub met die homo hand achter elke zin, ik haat dat !
quote:
Ja, wij moeten het aanhoren.quote:
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan je zien dat het een goede actrice is; kan totaal verschillende rollen aan.
Beetje stom van Valquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:27 schreef pberends het volgende:
Valerie: "Bijzonder bedrijf"
LOL, aldus manager van de Rose Garrrrrrrrrden.
lolquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
Echt top hoor die ideëen van Morris.
Je kan beter een topic op Fok openen; dan heb je 10 keer meer en 10 keer betere ideëen.
En 10 keer snellerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |