Zet dat eens snel in spoiler tagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:36 schreef Orginial het volgende:
Goedzo ..quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Vanavond hopelijk weer Samurai Bing![]()
Dat zou toch niet gaan.Dan zijn er twee Suzanne's!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:41 schreef Orginial het volgende:
Volgens een bron zou RTL Boulevard vandaag gemeld hebben dat Suzanne Balk terug komt in GTST. Is dit waar? Heeft iemand het gezien?
ICfan op GTST.nl en dan het forum weet dat te melden, maar aangezien de tijd zou het dan de dag ervoor al bij RTL Boulevard geweest moeten zijn.quote:
Niet gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
ICfan op GTST.nl en dan het forum weet dat te melden, maar aangezien de tijd zou het dan de dag ervoor al bij RTL Boulevard geweest moeten zijn.![]()
quote:
Wat een fregat die Ludoquote:
Kan, maar kom op als je een bedrijf zelf heb opgericht dan laat je dat niet zomaar valenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Waarom stapt Barbara niet uit Fischer events en start ze weer voor zichzelf.
Die heeft ie al kapotgemaakt dat zag/zie je togquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:18 schreef digispeed het volgende:
oh ludo en valerie zijn irritant man
barbara wordt de volgende vrouwe die ludo kapot gaat maken. let maar op !
Nou met zo'n bitch erbij deed ik het met plezier.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kan, maar kom op als je een bedrijf zelf heb opgericht dan laat je dat niet zomaar valen![]()
Hij zegt ook altijd rway ipv Ray.Daar heb ik ook een hekel aan!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:13 schreef Taurus het volgende:
OOOOOHHHH, stefano zegt in plaats van paaaaagina, pagIIIIna!!!![]()
![]()
Daar heb ik zo'n hekel aan!
Nou Yasmin dan: "Mooooooooooooooooooris".quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:20 schreef Nano het volgende:
[..]
Hij zegt ook altijd rway ipv Ray.Daar heb ik ook een hekel aan!
Het is maar je je druk om kan makenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:20 schreef Nano het volgende:
[..]
Hij zegt ook altijd rway ipv Ray.Daar heb ik ook een hekel aan!
Val heeft teminste meer inhoud dan toen in samsamquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dat wel maar Bar heeft meer inhoud!
Ja of Morris: Sjosjquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou Yasmin dan: "Mooooooooooooooooooris".
Ja daar was het echt een broekjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Val heeft teminste meer inhoud dan toen in samsam![]()
Kan je zien dat het een goede actrice is; kan totaal verschillende rollen aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Val heeft teminste meer inhoud dan toen in samsam![]()
ik bedoelde eigenlijk dat Barbara Ludo kapot gaat maken !quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die heeft ie al kapotgemaakt dat zag/zie je tog
Wat maak jij mooie zinnen barrelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:23 schreef bar_rel het volgende:
Ik zou dat nou nooit tegen een onbekende persoon zou doen meteen
Ja Bar ludo kapot volgens mij ookquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:23 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dat Barbara Ludo kapot gaat maken !
En stop aub met die homo hand achter elke zin, ik haat dat !
quote:
Ja, wij moeten het aanhoren.quote:
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan je zien dat het een goede actrice is; kan totaal verschillende rollen aan.
Beetje stom van Valquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:27 schreef pberends het volgende:
Valerie: "Bijzonder bedrijf"
LOL, aldus manager van de Rose Garrrrrrrrrden.
lolquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
Echt top hoor die ideëen van Morris.
Je kan beter een topic op Fok openen; dan heb je 10 keer meer en 10 keer betere ideëen.
En 10 keer snellerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |