Mijn god, wat een waardeloos gedoe om al die bedrijfjes. Waar is de tijd met la Hafkamp en Helen Helenmink en de problemen van Kim en Che in de melkfabriek?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mijn god, wat een waardeloos gedoe om al die bedrijfjes. Waar is de tijd met la Hafkamp en Helen Helenmink en de problemen van Kim en Che in de melkfabriek?
Kim en Che in de melkfabriek hoe verzin je het. Ik herinner me er weinig meer van.quote:
Waarschijnlijk keek ik toen nog niet!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Kim en Che in de melkfabriek hoe verzin je het. Ik herinner me er weinig meer van.
Kim en Che waren voor een soort project een keer in een fabriek hoor, dat was toen nog een cliffhanger dat ze bijna betrapt waren. En volgens mij was het een melkfabriekquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Kim en Che in de melkfabriek hoe verzin je het. Ik herinner me er weinig meer van.
Zit Angela Schijf al bij Meiden van de Wit in een melkfabriek,heeft ze er in GTST ook al ingezeten.Wist ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kim en Che waren voor een soort project een keer in een fabriek hoor, dat was toen nog een cliffhanger dat ze bijna betrapt waren. En volgens mij was het een melkfabriek![]()
Gaaaaaaaaaaaaaaaaatverdamme, Ray is supergeil realiseer ik me nu.quote:
Che was toen echt niet lelijk hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaaaaatverdamme, Ray is supergeil realiseer ik me nu.
Overigens vind ik die Marokkaantjes als Che sowieso ranzig, ook al ben ik hetero.
zij waren toen extreem links bezig, dus 't zal wel 'n slachthuis ofzo zijn geweestquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:47 schreef Orginial het volgende:
Kim en Che waren voor een soort project een keer in een fabriek hoor, dat was toen nog een cliffhanger dat ze bijna betrapt waren. En volgens mij was het een melkfabriek![]()
Ja, dat was het. Ze waren bezig met dieren redden enzo, en dus wel in een fabriek. Want de cliffhanger was dat ze toen boven in de fabriek waren en toen hoorde ze zo`n geluid en keken elkaar recht in de ogen. De volgende dag ging het verder dat ze achtervolgd werden enzo, ze hebben daar ook voor het eerst gezoend volgens mij.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
zij waren toen extreem links bezig, dus 't zal wel 'n slachthuis ofzo zijn geweest
weet het ook niet meer precies, maar het zal iig met zielige beestjes te maken hebben gehad geen melk dus
Nee, maar dit is overdreven. Van die geschoren zijkanten en dan een lange staart, lijkt verdomme wel een neo-naziquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Che was toen echt niet lelijk hoor.![]()
Ja, maar zo zietie er nu uit. Ik weet nog wel dat hij toen keipopulair was bij de meiden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, maar dit is overdreven. Van die geschoren zijkanten en dan een lange staart, lijkt verdomme wel een neo-nazi.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, maar zo zietie er nu uit. Ik weet nog wel dat hij toen keipopulair was bij de meiden.![]()
Ali B heet toch ook geen Klaasquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:03 schreef babette21 het volgende:
Che is tegenwoordig beter bekent als Joris.... van de soap eh soep dus [honig]
Ik wist niet dat jij GTST keek/kijkt. Waarom kijk je geen GTST meer, en dan kan je wel zeggen dat het bagger is, maar je volgt welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:03 schreef babette21 het volgende:
Che is tegenwoordig beter bekent als Joris.... van de soap eh soep dus [honig]
Ik vind het juist een van de leuke lijntjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:04 schreef Airelle het volgende:
Owja... wat een irritant lijntje van Yasmin... met der gezeik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daar verheug ik me op![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind het juist een van de leuke lijntjes.Waar slaat dat nu ineens op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik dat het beste lijntje vindt, en dat het vooruitzicht is voor Isabella + ik dacht het is jou favoriete personage..quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat dit allemaal niet gebeurt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:08 schreef pberends het volgende:
Ja dat van Yasmin gaat nergens over. Ze opent een of ander debiel koffiecafe en de bekende probleempjes zie je al mijlenver van te voren aankomen: zaak draait slecht, deadlines worden niet gehaald, Stefano komt met geniale oplossingen, Ludo helpt een deuntje, ze krijgen gezeik met de gemeente of een of andere keuringsdienst, wordt Yasmin weer gestressed, moet Isabella of meneer Harmsen weer invallen, de zaak wordt overvallen.........
haha ik keek al gtst toen jij nog geboren moest wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:04 schreef Orginial het volgende:
Ik wist niet dat jij GTST keek/kijkt. Waarom kijk je geen GTST meer, en dan kan je wel zeggen dat het bagger is, maar je volgt welONM
?
Nee ik bedoelde... het feit dat Isabella Marnix wil aanklagen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Omdat ik dat het beste lijntje vindt, en dat het vooruitzicht is voor Isabella + ik dacht het is jou favoriete personage..![]()
Barbara wil Valerie niet meer als zus en George van der Meer wil Robert,Charlie,Barbara,Morris als gezin voor in die internetserie.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dit allemaal niet gebeurt.
Hoe liep 't af net? Heb 't gemist
da's haar manier om te zorgen dat hij haar gezond verklaard, vanwege dat ivf-lijntje....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:10 schreef Airelle het volgende:
Nee ik bedoelde... het feit dat Isabella Marnix wil aanklagen.
Ze zijn een beetje de weg kwijt bij GTST.
Goede reden om nu terug te komen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ik keek al gtst toen jij nog geboren moest worden![]()
alleen de laatste tijd wat minder, eigenlijk sinds dat gezeik met Dennis en Ray: het absolute dieptepunt
alleen 't lijntje rond Isabella is nog leuk, de rest is ruk...
oh en wat betreft gtst op fok: daarop werd op 'n gegeven moment teveel gebaggerd, toen ben ik afgehaakt
Inderdaad. Isabella wordt weer okay.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's haar manier om te zorgen dat hij haar gezond verklaard, vanwege dat ivf-lijntje....
Pardon?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inderdaad. Isabella wordt weer okay.![]()
Ja, maar als ze weer doordraait is ze éxtra leuk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pardon?
Dat is ze altijd al geweest.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pardon?
Dat is ze altijd al geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |