ja dat welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:39 schreef Shreever het volgende:
Ik maak me er niet druk om. En die feature is mega-irri... weet je wel hoeveel mensen je aanklikken en niets zeggen. Word je daar ook depri van?![]()
jah idd schaam je! zo'n jongen van slag te brengenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:46 schreef Tranceptor het volgende:
Eej MikeyMo sorry man dat ik je geblocked had in een vlaag van verstandsverbijstering. Ik had niet verwacht dat je nu dan zo bij die therapeut zou lopen voor al dat innerlijke leed dat ik je ermee had aangedaan.
Mijn welgemeende excuses!
haha dat heb ik ook meerdere malen meegemaakt ja. Dan ging ik echt een heel verhaal houden en achteraf moest ik er gewoon om lachen. het moet echt heel dramatisch eruit gezien hebben aan de andere kant.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Moet toegeven, msn is lekker makkelijk depressief zijn. Als je dan weer klaar bent dacht ik echt soms: wtf, waarom deed ik zo over depri.
Neuh het gebeurde veel vaker als ik langer online was dan die 5 luttele seconden waarin dat popupje zichtbaar wasquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja dat zijn dus die mensen die op elk popupje drukken dat ze rechtsonder zien verschijnen
maareh, dat kun je uitzetten btw
sterf brezaah sletjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:32 schreef Rest het volgende:
hoe kom je aan die features?
Gebruik dan een echte messenger: GAIMquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:24 schreef Beach het volgende:
Gebruik dat programma van Weird-Mickey niet.
Dat programma gebruikt 100% van je cpu.
Dus constant full load.![]()
Eens. Heb vroeger die functies ook wel eens gebruikt, maar het is super irritant en totaaaaal doelloos. Als ik iets tegen iemand wil zeggen, zeg ik dat gewoon. Of ie het venster nu wegklikt of niet, boeit me niet. Het gaat me om de reactie.Als ik geen reactie krijg ben ik daar opzich snel klaar mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:02 schreef Natalie het volgende:
Verhaal
Dan zeg me maar even waar ik die opties kan downloaden. Je hebt blijkbaar verstand van zaken.quote:
Ik zeg het altijd wel netjesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:02 schreef Natalie het volgende:
Bovendien: hoevaak zie je mensen die het aangeven: "Hé, ik ga je uit mijn lijst donderen." Nooit.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zeg het altijd wel netjes
niet dat ze dan nog kunnen reageren
als je ze blockt niet nee, de meeste mensen pleuren je er uit om hun lijst op te schonen maar blocken je niet zodat jij hun wel zietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd wel netjes
niet dat ze dan nog kunnen reageren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |