Ik pijp ook gewoon thuis of in de beslotenheid van mn eigen tuin!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:54 schreef CasB het volgende:
Ach, als het lekker weer is dan gaan de meeste mensen naar buiten
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik pijp ook gewoon thuis of in de beslotenheid van mn eigen tuin!
You're so wrong.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:59 schreef SHE het volgende:
Jij bent zeker zo'n kalender neukert...veilig in bed, rond half 10 s' avonds zodat je boulevard nog kunt zien?
Face it, doll...mensen neuken ook s' ochtends
Ik gun ze de wereld. Maar niet het Geestmerambacht!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:59 schreef LostFormat het volgende:
Gun die mannen ook hun pleziertje.
1. je had geen kinderen bij jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
You're so wrong..
's Ochtends neuken, geen probleem.
Buiten neuken, geen probleem.
Maar ga niet! massaal met z'n allen 's ochtends buiten neuken in een gebied waar mensen met kinderen en/of honden lopen!
Zeg jij dat ook als je daar met je kind langs loopt?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:03 schreef xman het volgende:
[afbeelding]
Ze doen maar wat ze willen doen.
De eerste man die dat probeert, kan het niet meer navertellenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:59 schreef SHE het volgende:
Jij bent zeker zo'n kalender neukert...veilig in bed, rond half 10 s' avonds zodat je boulevard nog kunt zien?
Face it, doll...mensen neuken ook s' ochtends
HIERKOMEN!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:04 schreef SHE het volgende:
[..]
1. je had geen kinderen bij je
2. Van je honden kunnen die nozems nog wat leren
Ik zie het punt niet.
Rock on!![]()
Stuur jij je kind de bosjes in dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zeg jij dat ook als je daar met je kind langs loopt?
En ja Tijn, als het lesbo's waren geweest was het stukken interessanter..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
De eerste man die dat probeert, kan het niet meer navertellen
Hallo?quote:
Messchien mogen ze wel even meedoen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hallo?
Ze lagen niet alleen in de bosjes, maar ook aan de waterkant. En ik ken bijna geen kinderen die braaf op het wandelpad blijven.
Wat het mij kan schelen? Ik loop er bijna bovenop en er lopen kinderen rond daar. Ga ergens anders cruisen zeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:12 schreef Openminded het volgende:
Laat die mensen toch, wat kan jou het schelen.
Dat zullen ze van jou ook wel denken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat het mij kan schelen? Ik loop er bijna bovenop en er lopen kinderen rond daar. Ga ergens anders cruisen zeg..
WHAHAHA!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zullen ze van jou ook wel denken.
quote:
Neuh.quote:
In het Kralingse bos in R-dam was het snel afgelopen toen de buurt het zat werd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hallo?
Ze lagen niet alleen in de bosjes, maar ook aan de waterkant. En ik ken bijna geen kinderen die braaf op het wandelpad blijven.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:17 schreef Anguisy het volgende:
[..]
In het Kralingse bos in R-dam was het snel afgelopen toen de buurt het zat werd.![]()
[afbeelding]
Nu is er een naaktstrandje wat onmiddelijk vanaf het begin misbruikt is![]()
Kralingse Bos.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:17 schreef Anguisy het volgende:
[..]
In het Kralingse bos in R-dam was het snel afgelopen toen de buurt het zat werd.![]()
[afbeelding]
Ik mag het hopen.quote:
Sorry hoor, maar in KB staan de auteaux nog steeds op een rijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:17 schreef Anguisy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het was even afgelopen destijds, nu is het misschien minder opvallend maar het gebeurd in overvloed. Je kunt je voor 10 euro zelfs laten pijpen door marokkaanse jochiesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kralingse Bos.Daar ga ik maandag heen met een vriendin van me.
Ik weet in ieder geval waar ik niet op moet letten. Je maakt mij niet wijs dat dat helemaal afgelopen is. Kralingen heeft veel te veel kakkers; zo'n 'verborgen' een homo-ontmoetingsplaats is hard nodig.
Hopelijk zal die AIDS-fabriek snel sluiten. Dat ze elkaar maar veelvuldig mogen besmettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in KB staan de auteaux nog steeds op een rij
Ik denk dat ik de plannen maar enigszins moet herzien. En dat is niet omdat ik blut ben.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:23 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Het was even afgelopen destijds, nu is het misschien minder opvallend maar het gebeurd in overvloed. Je kunt je voor 10 euro zelfs laten pijpen door marokkaanse jochies![]()
Beetje heaumeaufeaub schatje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hopelijk zal die AIDS-fabriek snel sluiten. Dat ze elkaar maar veelvuldig mogen besmetten![]()
Nee hoor, meer tegen de verloedering van door de gemeente gesubsidieerde parken.quote:
Hoe zit het eigenlijk met die Fons Spooren?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hopelijk zal die AIDS-fabriek snel sluiten. Dat ze elkaar maar veelvuldig mogen besmetten![]()
Hopelijk krijgt hij een griepjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die Fons Spooren?
Ach, ik geloof zijn verhaaltje best wel, eigenlijk.quote:
Verhaaltje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach, ik geloof zijn verhaaltje best wel, eigenlijk.
Hij zei toch dat hij niet wist dat die gastjes minderjarig waren? Dat geloof ik best wel. Ik neem aan dat ze geen identiteitsbewijzen uitwisselen, in dat park.quote:
wat heb je in godesnaam in parken te zoekenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, meer tegen de verloedering van door de gemeente gesubsidieerde parken.![]()
Dat interesseert me vrij weinigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij zei toch dat hij niet wist dat die gastjes minderjarig waren? Dat geloof ik best wel. Ik neem aan dat ze geen identiteitsbewijzen uitwisselen, in dat park.
Zeg, ik heb hem eindelijk gevonden, maar het was toch eerst witte chocola?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:36 schreef foktastic het volgende:
Ach, misschien waren ze met z'n allen wel paaseitjes aan het zoeken... in hun blote billen...
Al eens van spelende kinderen gehoord? Families die gaan wandelen? Verliefde echtparen die een wandeling maken en opeens tussen de seksueel gefrustreerden blijken te lopen. Van mij mogen die smeerlappen allemaal AIDS krijgenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:35 schreef SHE het volgende:
[..]
wat heb je in godesnaam in parken te zoekenWaar waan je je, NY, fuckin' C ?
Parken![]()
![]()
![]()
Laat ze daar lekker neuken, dan dient het in elk geval nog een doel naast een openbaar toilet voor stinkende viervoeters![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:30 schreef SHE het volgende:
Beetje heaumeaufeaub schatje?
Echt consequent ben je niet héquote:Op donderdag 17 maart 2005 02:40 schreef SHE het volgende:
Ik zie je nog in je kortgeknipte roze shirtje, waarbij de glinstering van je bellly button te zien was, jij hopeloze fag
Ik denk dat hun vrouwen het liever ook niet thuis zienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 03:19 schreef boyv het volgende:
De regering moet gewoon groepen potenkloppers aanstellen om dit soort taferelen te voorkomen! Natuurlijk mogen homoseksuelen net zoveel seks hebben als enig ander persoon, maar om dat nou op zulke plaatsen te doen gaat te ver en kan erg aanstootgevend zijn.
Dus moet de rest van de 'parkwandelaars' het maar goedkeuren dat die nichten daar hun ding doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 03:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat hun vrouwen het liever ook niet thuis zien
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:53 schreef Insomaniac het volgende:
Ik begrijp best dat die lui ook aan hun trekken moeten komen, maar moet dat nou echt om 11.15 's ochtends in een reacreatiegebied waar altijd wel mensen met honden en/of kinderen te vinden zijn?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:53 schreef Insomaniac het volgende:
Een van mijn honden huppelt er nieuwsgierig op af en ik roep hem snel terug om drama's te voorkomen.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:23 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Je kunt je voor 10 euro zelfs laten pijpen door marokkaanse jochies![]()
Precies! Laat ze elkaar lekker opzoeken in de darkrooms of andere ontmoetingsplaatsen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:22 schreef Gammareactor het volgende:
[..]
![]()
Maar ik snap je standpunt wel, die homo's moeten alleen uit reacreatie gebieden/parkeerplaatsen wegblijven.
Wat nu als er daadwerkelijk een kind loopt ?
Dan was het nieuws geweest. Kans is namelijk zéér klein dat je twee vrouwen zo in de bosjes aantreft.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:11 schreef donald_dick het volgende:
dit bedoel ik, maar als er 2 wijfen lachgen te ketsen had niemand het erg gevonden
Er lopen daar dus ook regelmatig kinderen, want in het gebied is ook een speeltuintje.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:22 schreef Gammareactor het volgende:
[..]
![]()
Maar ik snap je standpunt wel, die homo's moeten alleen uit reacreatie gebieden/parkeerplaatsen wegblijven.
Wat nu als er daadwerkelijk een kind loopt ?
ik klim er wel overheenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:29 schreef Andyvie het volgende:
Dit is toch algemeen bekend? De gemeente Langedijk heeft vorig jaar of zo zelfs dranghekken rond de parkeerplaats gezet als middel om de homo's niet de bosjes in te laten gaan.
Ga iemand anders stalken, Kasta...als je er niet zo gay uit zag, zou ik bang voor je zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Echt consequent ben je niet hé.
Ach ja, dat compenseer je wel weer met je hypocrisie.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:22 schreef wise het volgende:
http://www.genmay.com/showthread.php?t=503339
plaatje dat daarbij hoorde
http://www.uselessjunk.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1371
Jawel hoor, islamitische milities hebben ook in Iran vergelijkbare problemen opgelost. Wat daar kan, kan hier ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:16 schreef SCH het volgende:
Kan ik me ook van alles bij voorstellen maar volgens mij ban je dit verschijnsel toch niet uit.
Nee, ze vallen maar enkel hun slaapkamermuren lastig met hun ziekelijke wangedrag.quote:Dus misschien kunnen er beter wat plekken voor aangewezen worden, dan kan jij je hondje weer uitlaten.
Ga je vaak naar die plekken dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
Overigens is het echt walgelijk dit soort tafrelen te moeten zien als je net een ontbijt naar binnen hebt gewerkt. Waarom toch in het openbaar![]()
![]()
Liever gewoon helemaal niet op plekken waar veel mensen komen. Loop een end de duinen/echt bos in als je het zo nodig buiten wil doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik pijp ook gewoon thuis of in de beslotenheid van mn eigen tuin!
Ga gvd naar een of andere parkeerplaats langs de A1, maar niet naar zo'n recreatiegebied! Je kan "recreatie" ook te ruim opvatten!
Niet alle perverse mensen vinden dat erg hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:35 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik zou maar oppassen dat die honden niet in de verkeerde "tak" bijten...................
Aargh... Dit wil ik niet weten! Hier ging ik vroeger met mijn ouders altijd surfen (en zonder enige kleer- of andere scheuren, trouwens). Is dit van de laatste tijd, of zo? Ik heb in die tijd daar gelukkig nooit enige uitspattingen van de herenliefde gezien...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:53 schreef Insomaniac het volgende:
Als je twee grote honden hebt, kom je vaak buiten. Nu ga ik met m'n hondjes vaak naar het Geestmerambacht, een recreatiegebied vlak bij Alkmaar. Helaas blijkt nu dat dit gebied een bekende homo-ontmoetingsplaats is. En dat wist ik niet..
Des te groter was ook mijn verbazing, toen ik vanochtend om 11.15 tussen de bosjes scharrelde om een grote tak voor m'n honden te vinden, toen ik daar twee mannen aantrof. Geheel naakt en de een had het lid van de ander in zijn mond. Op hetzelfde moment riep mn vriend me en geheel perplex loop ik naar hem toe. Hij mompelt dat we maar door moeten lopen en loenst naar de rietkraag waar ik drie verschrikte hoofden boven het riet uit zie steken. Een van mijn honden huppelt er nieuwsgierig op af en ik roep hem snel terug om drama's te voorkomen.
We lopen verder en beklimmen de heuvel om aldaar rokend van het zonnetje te genieten. Vanaf die heuvel kan je over bijna het hele gebied uitkijken, dus hadden we als uitzicht 6 (zes!) neukende homo stelletjes.
Ik begrijp best dat die lui ook aan hun trekken moeten komen, maar moet dat nou echt om 11.15 's ochtends in een reacreatiegebied waar altijd wel mensen met honden en/of kinderen te vinden zijn?
Hij kent de voorkeur van zijn baasje blijkbaar beter dan het baasje zelfquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, die aaphonden zoeken de plekken op waar mijn hond los mag lopen.
Pak de stok, cesar!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:35 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik zou maar oppassen dat die honden niet in de verkeerde "tak" bijten...................
wou jij daar heen?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:09 schreef flubub het volgende:
Het geestmerambacht, hoe kan je dat nou niet weten
10 jaar terug vond mn moeder het al niet goed alsk daarheen wou![]()
Nouja met de basisschool gingen we er wél vaak heen, en dan wilden we zelf ook weleens kijkenquote:
Omdat ik nog niet zo lang in deze regio woon. Tien jaar terug wist ik niet eens dat dat hele Geestmerambacht bestond.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:09 schreef flubub het volgende:
Het geestmerambacht, hoe kan je dat nou niet weten
10 jaar terug vond mn moeder het al niet goed alsk daarheen wou![]()
Toen ik thuis kwam heb ik meteen gegoogled op homo + Geestmerambacht en op verschillende sites las ik idd dat er steeds strenger gecontroleerd wordt in het Geestmerambacht. Nu komen mijn vriend en ik daar heel vaak (op compleet niet seksuele wijze, grappenmakersquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:16 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat je een punt hebt Insomaniac. Het is belachelijk dat recreatiegebieden daarvoor gebruikt worden. Maar het gebeurt nou eenmaal en volgens mij voeren veel gemeenten momenteel een ontmoedigingsbeleid en worden veel van die plekken gesloten of veelvuldig door de politie bezocht. De Bosberg langs de A27, de grootste baan, is al een tijdje gesloten en op veel andere plekken wordt er gesnoeid.
Kan ik me ook van alles bij voorstellen maar volgens mij ban je dit verschijnsel toch niet uit. Dus misschien kunnen er beter wat plekken voor aangewezen worden, dan kan jij je hondje weer uitlaten.
Ok, dan mag hetquote:Op dinsdag 29 maart 2005 03:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet zo lang in deze regio woon. Tien jaar terug wist ik niet eens dat dat hele Geestmerambacht bestond.
Ik vind het zelf best wel aso, vooral omdat er echt superveel kinderen bij het Geestmerambacht komen, en dan maakt et me niet uit of ze homo, hetero of whatever zijn, ga ff neuken waar niemand je zien kan plz.quote:Toen ik thuis kwam heb ik meteen gegoogled op homo + Geestmerambacht en op verschillende sites las ik idd dat er steeds strenger gecontroleerd wordt in het Geestmerambacht. Nu komen mijn vriend en ik daar heel vaak (op compleet niet seksuele wijze, grappenmakers) en ik heb daar nog nooit politie of parkwachters oid gezien. Één mooie dag en meteen ben ik in het anonieme homoseksuele sekswalhalla terecht gekomen.
.
En voor mij hoeft dit verschijnsel ook niet uitgeband te worden, maar ik snap niet wat die mannen denken. Dat het ze voornamelijk om de kick gaat begrijp ik wel, maar wat is er tof aan om afgezogen te worden en dan opeens een hysterisch kind en een krijsende moeder voor je te zien staan? Of dat je net op je knieën gaat en er een geile Herder op je rug springt?
Ik heb dit gebied eens een keer als casus gehad. We moesten het herinrichten om aan de huidige maatschappelijke eisen te voldoen. En geloof het of niet, die zool van een leraar van ons vond dat dit ook een maatschappelijke eis was(Dat klopt) en dat je die moest faciliteren(Dat is dan weer een beetje vreemd).quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:53 schreef Insomaniac het volgende:
Als je twee grote honden hebt, kom je vaak buiten. Nu ga ik met m'n hondjes vaak naar het Geestmerambacht, een recreatiegebied vlak bij Alkmaar. Helaas blijkt nu dat dit gebied een bekende homo-ontmoetingsplaats is. En dat wist ik niet..
Des te groter was ook mijn verbazing, toen ik vanochtend om 11.15 tussen de bosjes scharrelde om een grote tak voor m'n honden te vinden, toen ik daar twee mannen aantrof. Geheel naakt en de een had het lid van de ander in zijn mond. Op hetzelfde moment riep mn vriend me en geheel perplex loop ik naar hem toe. Hij mompelt dat we maar door moeten lopen en loenst naar de rietkraag waar ik drie verschrikte hoofden boven het riet uit zie steken. Een van mijn honden huppelt er nieuwsgierig op af en ik roep hem snel terug om drama's te voorkomen.
We lopen verder en beklimmen de heuvel om aldaar rokend van het zonnetje te genieten. Vanaf die heuvel kan je over bijna het hele gebied uitkijken, dus hadden we als uitzicht 6 (zes!) neukende homo stelletjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |