Dat interesseert me vrij weinigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij zei toch dat hij niet wist dat die gastjes minderjarig waren? Dat geloof ik best wel. Ik neem aan dat ze geen identiteitsbewijzen uitwisselen, in dat park.
Zeg, ik heb hem eindelijk gevonden, maar het was toch eerst witte chocola?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:36 schreef foktastic het volgende:
Ach, misschien waren ze met z'n allen wel paaseitjes aan het zoeken... in hun blote billen...
Al eens van spelende kinderen gehoord? Families die gaan wandelen? Verliefde echtparen die een wandeling maken en opeens tussen de seksueel gefrustreerden blijken te lopen. Van mij mogen die smeerlappen allemaal AIDS krijgenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:35 schreef SHE het volgende:
[..]
wat heb je in godesnaam in parken te zoekenWaar waan je je, NY, fuckin' C ?
Parken![]()
![]()
![]()
Laat ze daar lekker neuken, dan dient het in elk geval nog een doel naast een openbaar toilet voor stinkende viervoeters![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:30 schreef SHE het volgende:
Beetje heaumeaufeaub schatje?
Echt consequent ben je niet héquote:Op donderdag 17 maart 2005 02:40 schreef SHE het volgende:
Ik zie je nog in je kortgeknipte roze shirtje, waarbij de glinstering van je bellly button te zien was, jij hopeloze fag
Ik denk dat hun vrouwen het liever ook niet thuis zienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 03:19 schreef boyv het volgende:
De regering moet gewoon groepen potenkloppers aanstellen om dit soort taferelen te voorkomen! Natuurlijk mogen homoseksuelen net zoveel seks hebben als enig ander persoon, maar om dat nou op zulke plaatsen te doen gaat te ver en kan erg aanstootgevend zijn.
Dus moet de rest van de 'parkwandelaars' het maar goedkeuren dat die nichten daar hun ding doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 03:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat hun vrouwen het liever ook niet thuis zien
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:53 schreef Insomaniac het volgende:
Ik begrijp best dat die lui ook aan hun trekken moeten komen, maar moet dat nou echt om 11.15 's ochtends in een reacreatiegebied waar altijd wel mensen met honden en/of kinderen te vinden zijn?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:53 schreef Insomaniac het volgende:
Een van mijn honden huppelt er nieuwsgierig op af en ik roep hem snel terug om drama's te voorkomen.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:23 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Je kunt je voor 10 euro zelfs laten pijpen door marokkaanse jochies![]()
Precies! Laat ze elkaar lekker opzoeken in de darkrooms of andere ontmoetingsplaatsen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:22 schreef Gammareactor het volgende:
[..]
![]()
Maar ik snap je standpunt wel, die homo's moeten alleen uit reacreatie gebieden/parkeerplaatsen wegblijven.
Wat nu als er daadwerkelijk een kind loopt ?
Dan was het nieuws geweest. Kans is namelijk zéér klein dat je twee vrouwen zo in de bosjes aantreft.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:11 schreef donald_dick het volgende:
dit bedoel ik, maar als er 2 wijfen lachgen te ketsen had niemand het erg gevonden
Er lopen daar dus ook regelmatig kinderen, want in het gebied is ook een speeltuintje.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:22 schreef Gammareactor het volgende:
[..]
![]()
Maar ik snap je standpunt wel, die homo's moeten alleen uit reacreatie gebieden/parkeerplaatsen wegblijven.
Wat nu als er daadwerkelijk een kind loopt ?
ik klim er wel overheenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:29 schreef Andyvie het volgende:
Dit is toch algemeen bekend? De gemeente Langedijk heeft vorig jaar of zo zelfs dranghekken rond de parkeerplaats gezet als middel om de homo's niet de bosjes in te laten gaan.
Ga iemand anders stalken, Kasta...als je er niet zo gay uit zag, zou ik bang voor je zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Echt consequent ben je niet hé.
Ach ja, dat compenseer je wel weer met je hypocrisie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |