Ik pijp ook gewoon thuis of in de beslotenheid van mn eigen tuin!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:54 schreef CasB het volgende:
Ach, als het lekker weer is dan gaan de meeste mensen naar buiten
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik pijp ook gewoon thuis of in de beslotenheid van mn eigen tuin!
You're so wrong.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:59 schreef SHE het volgende:
Jij bent zeker zo'n kalender neukert...veilig in bed, rond half 10 s' avonds zodat je boulevard nog kunt zien?
Face it, doll...mensen neuken ook s' ochtends
Ik gun ze de wereld. Maar niet het Geestmerambacht!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:59 schreef LostFormat het volgende:
Gun die mannen ook hun pleziertje.
1. je had geen kinderen bij jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
You're so wrong..
's Ochtends neuken, geen probleem.
Buiten neuken, geen probleem.
Maar ga niet! massaal met z'n allen 's ochtends buiten neuken in een gebied waar mensen met kinderen en/of honden lopen!
Zeg jij dat ook als je daar met je kind langs loopt?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:03 schreef xman het volgende:
[afbeelding]
Ze doen maar wat ze willen doen.
De eerste man die dat probeert, kan het niet meer navertellenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:59 schreef SHE het volgende:
Jij bent zeker zo'n kalender neukert...veilig in bed, rond half 10 s' avonds zodat je boulevard nog kunt zien?
Face it, doll...mensen neuken ook s' ochtends
HIERKOMEN!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:04 schreef SHE het volgende:
[..]
1. je had geen kinderen bij je
2. Van je honden kunnen die nozems nog wat leren
Ik zie het punt niet.
Rock on!![]()
Stuur jij je kind de bosjes in dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zeg jij dat ook als je daar met je kind langs loopt?
En ja Tijn, als het lesbo's waren geweest was het stukken interessanter..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
De eerste man die dat probeert, kan het niet meer navertellen
Hallo?quote:
Messchien mogen ze wel even meedoen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hallo?
Ze lagen niet alleen in de bosjes, maar ook aan de waterkant. En ik ken bijna geen kinderen die braaf op het wandelpad blijven.
Wat het mij kan schelen? Ik loop er bijna bovenop en er lopen kinderen rond daar. Ga ergens anders cruisen zeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:12 schreef Openminded het volgende:
Laat die mensen toch, wat kan jou het schelen.
Dat zullen ze van jou ook wel denken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat het mij kan schelen? Ik loop er bijna bovenop en er lopen kinderen rond daar. Ga ergens anders cruisen zeg..
WHAHAHA!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zullen ze van jou ook wel denken.
quote:
Neuh.quote:
In het Kralingse bos in R-dam was het snel afgelopen toen de buurt het zat werd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hallo?
Ze lagen niet alleen in de bosjes, maar ook aan de waterkant. En ik ken bijna geen kinderen die braaf op het wandelpad blijven.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:17 schreef Anguisy het volgende:
[..]
In het Kralingse bos in R-dam was het snel afgelopen toen de buurt het zat werd.![]()
[afbeelding]
Nu is er een naaktstrandje wat onmiddelijk vanaf het begin misbruikt is![]()
Kralingse Bos.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:17 schreef Anguisy het volgende:
[..]
In het Kralingse bos in R-dam was het snel afgelopen toen de buurt het zat werd.![]()
[afbeelding]
Ik mag het hopen.quote:
Sorry hoor, maar in KB staan de auteaux nog steeds op een rijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:17 schreef Anguisy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het was even afgelopen destijds, nu is het misschien minder opvallend maar het gebeurd in overvloed. Je kunt je voor 10 euro zelfs laten pijpen door marokkaanse jochiesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kralingse Bos.Daar ga ik maandag heen met een vriendin van me.
Ik weet in ieder geval waar ik niet op moet letten. Je maakt mij niet wijs dat dat helemaal afgelopen is. Kralingen heeft veel te veel kakkers; zo'n 'verborgen' een homo-ontmoetingsplaats is hard nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |