Als je twee grote honden hebt, kom je vaak buiten. Nu ga ik met m'n hondjes vaak naar het Geestmerambacht, een recreatiegebied vlak bij Alkmaar. Helaas blijkt nu dat dit gebied een bekende homo-ontmoetingsplaats is. En dat wist ik niet.
![]()
.
Des te groter was ook mijn verbazing, toen ik vanochtend om 11.15 tussen de bosjes scharrelde om een grote tak voor m'n honden te vinden, toen ik daar twee mannen aantrof. Geheel naakt en de een had het lid van de ander in zijn mond. Op hetzelfde moment riep mn vriend me en geheel perplex loop ik naar hem toe. Hij mompelt dat we maar door moeten lopen en loenst naar de rietkraag waar ik drie verschrikte hoofden boven het riet uit zie steken. Een van mijn honden huppelt er nieuwsgierig op af en ik roep hem snel terug om drama's te voorkomen.
We lopen verder en beklimmen de heuvel om aldaar rokend van het zonnetje te genieten. Vanaf die heuvel kan je over bijna het hele gebied uitkijken, dus hadden we als uitzicht 6 (zes!) neukende homo stelletjes.
Ik begrijp best dat die lui ook aan hun trekken moeten komen, maar moet dat nou echt om 11.15 's ochtends in een reacreatiegebied waar altijd wel mensen met honden en/of kinderen te vinden zijn?