quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:43 schreef keijz het volgende:
9 uur, dan moeten de tmfkijkertjes naar bed
Ja, zonder Kane zou het echt bagger zijn hèquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:11 schreef Tobbes het volgende:
Volgens mij is het altijd om half 12 oid afgelopen...
Gelukkig komt Kane, is er nog iets wat de moeite waar is:Y
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:25 schreef boyv het volgende:
[..]
Ja, zonder Kane zou het echt bagger zijn hè![]()
JA!:Yquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:25 schreef boyv het volgende:
[..]
Ja, zonder Kane zou het echt bagger zijn hè![]()
00:00 uur dacht ik....quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:42 schreef cyberterrorist het volgende:
weet iemand hoelaat de tmf awards afgelopen zijn ongeveer?
ik kan het echt nergens vinden
alvast bedankt![]()
Volgens mij zit je er niet zo ver naastquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:17 schreef Absinth het volgende:
lol, TMF awards
Welke 'artiesten' zijn er allemaal genomineerd? Ali B als beste rapper?
Heb je misschien een pic/scan/cap?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze zag er een paar maanden geleden lekker uit, nu lijkt ze op een goedkoop hoertje, een afgelebberde boterham
Je moet wel in jouw bling-bling outfitje komen...quote:
Idd, bagger van de hoogste plankquote:
The Simsquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
FIFA 2004, The Sims of Need for Speed: Underground. Oh wie o wie gaat er winnen?
Dat kan volgens mij niemand daarquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:20 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ali BDie Kelis kan dus echt niet live zingen
SCHOR WIJF!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:20 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ali BDie Kelis kan dus echt niet live zingen
Nee, je bent niet in de war. Daar zong ze ook zo bagger (heb ik gehoord. was er zelf niet bij)quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:25 schreef Sonja27 het volgende:
Heeft Kelis ooit niet voorprogramma van U2 gedaan of ben ik nu in de war met andere herrie?
Er zijn idd niet zulke grote namen, het is dat Tiësto er is, anders was er niet zoveel over..quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:26 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Aha, de eerste artiest laat al verstek gaan. Het gaat nog steeds zoals vanouds. Vreemd eigenlijk, aangezien TMF eigendom is van MTV. Je zou denken dat ze dan wel wat meer A-artiesten konden regelen.
Ik denk Kane.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Rock nationaal: Ik zet mijn geld op Intwine...
Is inderdaad 1 april.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Wat een lekker wijf is die Sharon toch
off-topic, wat zijn al die achterlijke meldingen die ik krijg als ik iets heb gepost: Knut is jarig, berichten worden gescreend en er is een nieuw password onderweg. 1 april zeker.
EN WIE IS DIT? LEKKKEEERRRRR WIJF, nummer ken ik wel maar haar nog nooit gezien?
Da's Elize, van Hellep Hellep Hellep Ik Krijg Tieten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:29 schreef TheVulture het volgende:
EN WIE IS DIT? LEKKKEEERRRRR WIJF, nummer ken ik wel maar haar nog nooit gezien?
Tis ook de eerste keer dat ze voor zo'n groot publiek staat...quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:30 schreef Ronhui het volgende:
Dit is wel mooi geplaybackt!
jajaquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
ja dat komt altijd voor Studio Sport hé
Oh, is dat die griet van kinderen voor kinderen, nou ik hoop dat ze over d'r schrik heen is want ze heeft een paar lekkere jetsers van onze lieve heer gekregen!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Da's Elize, van Hellep Hellep Hellep Ik Krijg Tieten.
Intwine is gewoon een echte band, met lekkere muziek!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Op de stream zie ik nu Intwine.
Die zijn goed live, eigenlijk.. Goede muziek ook.
Klopt idd, heb ze laatst live gezien en dat was echt wel goed... alleen is die Roger ondertussen net zo dik als dat ie groot is...quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Op de stream zie ik nu Intwine.
Die zijn goed live, eigenlijk.. Goede muziek ook.
De hele regie en organisatie van dit 'muziekevenement' mag wel een aanfluiting genoemd worden, echt beschamend.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:34 schreef neggix het volgende:
OmgIneens reclame onder een aankondiging van Tiesto?
Oh, Verder vind ik alles wel goed gaanquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De hele regie en organisatie van dit 'muziekevenement' mag wel een aanfluiting genoemd worden, echt beschamend.
Werd geloof ik gezegd dat ze nog zouden komenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:34 schreef neggix het volgende:
OmgIneens reclame onder een aankondiging van Tiesto?
Hij was er net al. Hij is co-host (op z'n Nederlands). Ik hoop dat 'ie niet te vaak 'on stage' komt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:35 schreef rotskibo het volgende:
Komt ali B nog? of nega?
Ja die komen straksquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:36 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Werd geloof ik gezegd dat ze nog zouden komen
Kansloos.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:37 schreef schatje het volgende:
Ja, en Jeroen Post neemt vanavond ook afscheid. Dat stond in de Metro. Hij gaat voor zichzelf beginnen.![]()
.
Hij heeft 7 jaar bij TMF gewerkt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kansloos.. Hoelang zit 'ie al bij TMF? 10 jaar ofzo? En nooit bij een andere omroep terechtgekomen, dat zegt genoeg.
Zelfs die Kris kreeg een andere baan. Voor 3 weken.
hopelijk komt die ook nooit weerquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:37 schreef schatje het volgende:
Ja, en Jeroen Post neemt vanavond ook afscheid. Dat stond in de Metro. Hij gaat voor zichzelf beginnen.![]()
.
Renate ziet er teminste lekker uit.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:39 schreef Ronhui het volgende:
Is Renate een beetje zenuwachtig?
Hebben ze na Silvie vorig jaar niet geleerd dat startende VJ's een heel programma laten presenteren niet zo een goed idee was?
Ik dacht 7 jaar. Maar ik weet het ook niet zeker.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kansloos.. Hoelang zit 'ie al bij TMF? 10 jaar ofzo? En nooit bij een andere omroep terechtgekomen, dat zegt genoeg.
Daar hebben ze inderdaad niks van geleerdquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:39 schreef Ronhui het volgende:
Is Renate een beetje zenuwachtig?
Hebben ze na Silvie vorig jaar niet geleerd dat startende VJ's een heel programma laten presenteren niet zo een goed idee was?
7 jaar.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:40 schreef schatje het volgende:
Hij is echt heel klein in het echt en heel dik. Net een worstje op poten.
Dit is tegenwoordig een hitquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Scooter is absoluut kut, en wat doen die daar in godesnaam, ze hebben al 1000 jaar geen hit meer gehad...
Sylvie is zoooo overrated. Twee tieten, meer is het niet.quote:
Nou, Jeroen Post neukt die Kris wel dus dat heeft ie dan in ieder geval voor elkaar gekregen...quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat vreselijk nare interview met Fok! wat ze eerst had, toen had ze het echt voor me afgedaan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:43 schreef schatje het volgende:
Daar hebben we die del ook weer.
Aukje?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat vreselijk nare interview met Fok! wat ze eerst had, toen had ze het echt voor me afgedaan.
Nee, Sonja.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:44 schreef BVO het volgende:
Aukje?
Heb het altijd al een grafwijf gevonden.
Zo arrogant als de pest.
idd wat een amateursquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
Ik weet niet, maar de camerapositie is waardeloos te noemen. Je ziet precies niks van al die mooie dames. Half van onderen gefilmd en dan dat deskje precies voor het interessantse gedeelte..
Ah.quote:
Ohh vandaar dat ik em niet kenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Rodrigo Otazu. Hij heeft ook sieraden voor Britney ontworpen.
Volgens mij was op een begeven moment haar lipstick flink uitgelopen naar haar tanden toequote:Op vrijdag 1 april 2005 20:46 schreef clauwheee het volgende:
Kelis was idd slecht.
nederlands is niet stoerquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom spreekt die voice-over de namen gewoon niet in het Nederlands uit?
Bore-us..
Je bedoelt Bo-to-the-Rush.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bore-us..
Engels is stoerder..quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bore-us..
quote:
Nog altijd minder erg dan dat lelijke flikkertje van een Jim.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:48 schreef schatje het volgende:
Ja, tief maar op.
Jim is okéquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:48 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Nog altijd minder erg dan dat lelijke flikkertje van een Jim.
Ik dacht vanmiddag precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maud had moeten winnen, fucking.
Ik denk engelandquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef DJ_Fritz het volgende:
Popstar The Rivals in Nederland gewonnen? -> Girls Aloud?
Ja, precies.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef BVO het volgende:
Ik dacht vanmiddag precies hetzelfde..
Die vent heeft echt de uitstraling vcan een stuk karton.
Heb je dat kapsel van hem niet gezien? Leek wel een crisis-kapsel uit de hongerwinter waar 20 kilo wax ingesmeerd was en vervolgens nadat Jim onder 120 volt heeft gestaan nog even windkracht 12 overleeft had.quote:
Moet van z'n schaatssponsorquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
Ik wist niet dat hij nog leefde..
Belachelijke tekst trouwens..
Sven Kramer, wat doet hij daar.
Is 'ie wel z'n sponsorkleding vergeten dan.quote:
Nee, dat heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:53 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Heb je dat kapsel van hem niet gezien? Leek wel een crisis-kapsel uit de hongerwinter waar 20 kilo wax ingesmeerd was en vervolgens nadat Jim onder 120 volt heeft gestaan nog even windkracht 12 overleeft had.
Armoe troef, de TMF awards.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:54 schreef Toad het volgende:
Anastacia...
Van deze artiest hebben ze zelfs geen filmpje...
Wat een loser.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker Seth, laat die pillen de volgende keer staan.
Ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:55 schreef shredder het volgende:
sorry wat was er zo leuk denet met Sven, snapte het niet
Anouk!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:56 schreef schatje het volgende:
Anouk, ranzig wijf.
Ja maar volgens mij is die echt al een tijdje zwangerquote:
Klopt loopt op het laatst als het goed is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:00 schreef Bonneke het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is die echt al een tijdje zwanger
Ohwja... Ik kan maar met moeite m'n enthousiasme beteugelenquote:
Ik hoop voor hem dat hij de kapper niet hoefde te betalen omdat het mis was gegaan, maar ik vrees dat het zo de bedoeling was.quote:
Het is wel sympathiek dat ie ieder beetje succes kan waarderen en dat hij er ook van genietquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:01 schreef Remzz het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil maar dit is denk ik wel de meest succesvolste artiest die daar op dit moment is.
Ook al vind ik het niet altijd even goed wat ie doet het is wel knap wat hij heeft berijkt.
Ergens bij die artiesten.quote:
Tis dat het te ver rijden was voor je en je niet mocht, anders zat je daar nu ook hequote:Op vrijdag 1 april 2005 21:02 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ohwja... Ik kan maar met moeite m'n enthousiasme beteugelen
Ja die viool erbij doet et em wel. Het is wel wat anders.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:03 schreef Ronhui het volgende:
Vind dit wle weer appart!
Jij ook als je langer had gespaardquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:04 schreef neggix het volgende:
Tis dat het te ver rijden was voor je en je niet mocht, anders zat je daar nu ook he
Whaaaaaaaaa! En dan wilde hij geen homo spelen omdat hij bang was dat het zn imago zou schaden. Nee Jim, dít is pas goed voor je imago!quote:
So what, van elke 'artiest' die hier optreedt, kan ik wel een betere artiest noemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |