Is inderdaad 1 april.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Wat een lekker wijf is die Sharon toch
off-topic, wat zijn al die achterlijke meldingen die ik krijg als ik iets heb gepost: Knut is jarig, berichten worden gescreend en er is een nieuw password onderweg. 1 april zeker.
EN WIE IS DIT? LEKKKEEERRRRR WIJF, nummer ken ik wel maar haar nog nooit gezien?
Da's Elize, van Hellep Hellep Hellep Ik Krijg Tieten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:29 schreef TheVulture het volgende:
EN WIE IS DIT? LEKKKEEERRRRR WIJF, nummer ken ik wel maar haar nog nooit gezien?
Tis ook de eerste keer dat ze voor zo'n groot publiek staat...quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:30 schreef Ronhui het volgende:
Dit is wel mooi geplaybackt!
jajaquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
ja dat komt altijd voor Studio Sport hé
Oh, is dat die griet van kinderen voor kinderen, nou ik hoop dat ze over d'r schrik heen is want ze heeft een paar lekkere jetsers van onze lieve heer gekregen!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Da's Elize, van Hellep Hellep Hellep Ik Krijg Tieten.
Intwine is gewoon een echte band, met lekkere muziek!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Op de stream zie ik nu Intwine.
Die zijn goed live, eigenlijk.. Goede muziek ook.
Klopt idd, heb ze laatst live gezien en dat was echt wel goed... alleen is die Roger ondertussen net zo dik als dat ie groot is...quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Op de stream zie ik nu Intwine.
Die zijn goed live, eigenlijk.. Goede muziek ook.
De hele regie en organisatie van dit 'muziekevenement' mag wel een aanfluiting genoemd worden, echt beschamend.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:34 schreef neggix het volgende:
OmgIneens reclame onder een aankondiging van Tiesto?
Oh, Verder vind ik alles wel goed gaanquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De hele regie en organisatie van dit 'muziekevenement' mag wel een aanfluiting genoemd worden, echt beschamend.
Werd geloof ik gezegd dat ze nog zouden komenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:34 schreef neggix het volgende:
OmgIneens reclame onder een aankondiging van Tiesto?
Hij was er net al. Hij is co-host (op z'n Nederlands). Ik hoop dat 'ie niet te vaak 'on stage' komt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:35 schreef rotskibo het volgende:
Komt ali B nog? of nega?
Ja die komen straksquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:36 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Werd geloof ik gezegd dat ze nog zouden komen
Kansloos.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:37 schreef schatje het volgende:
Ja, en Jeroen Post neemt vanavond ook afscheid. Dat stond in de Metro. Hij gaat voor zichzelf beginnen.![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |