Ja maar volgens mij is die echt al een tijdje zwangerquote:
Klopt loopt op het laatst als het goed is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:00 schreef Bonneke het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is die echt al een tijdje zwanger
Ohwja... Ik kan maar met moeite m'n enthousiasme beteugelenquote:
Ik hoop voor hem dat hij de kapper niet hoefde te betalen omdat het mis was gegaan, maar ik vrees dat het zo de bedoeling was.quote:
Het is wel sympathiek dat ie ieder beetje succes kan waarderen en dat hij er ook van genietquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:01 schreef Remzz het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil maar dit is denk ik wel de meest succesvolste artiest die daar op dit moment is.
Ook al vind ik het niet altijd even goed wat ie doet het is wel knap wat hij heeft berijkt.
Ergens bij die artiesten.quote:
Tis dat het te ver rijden was voor je en je niet mocht, anders zat je daar nu ook hequote:Op vrijdag 1 april 2005 21:02 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ohwja... Ik kan maar met moeite m'n enthousiasme beteugelen
Ja die viool erbij doet et em wel. Het is wel wat anders.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:03 schreef Ronhui het volgende:
Vind dit wle weer appart!
Jij ook als je langer had gespaardquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:04 schreef neggix het volgende:
Tis dat het te ver rijden was voor je en je niet mocht, anders zat je daar nu ook he
Whaaaaaaaaa! En dan wilde hij geen homo spelen omdat hij bang was dat het zn imago zou schaden. Nee Jim, dít is pas goed voor je imago!quote:
So what, van elke 'artiest' die hier optreedt, kan ik wel een betere artiest noemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |