1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 01. Fernando Alonso Renault 16 pts 02. Giancarlo Fisichella Renault 10 pts 03. Jarno Truli Toyota 8 pts 03. Rubens Barrichello Ferrari 8 pts 03. David Coulthard Red Bull 8 pts 03. Juan Pablo Montoya Mclaren 8 pts 07. Nick Heidfeld Williams 6 pts 08. Ralf Schumacher Toyota 4 pts 08. Mark Webber Williams 4 pts 10. Christian Klien Red Bull 3 pts 11. Michael Schumacher Ferrari 2 pts 12. Kimi Raikkonen Mclaren 1 pt |
1 2 3 4 5 6 | 01. Renault 26 pts 02. Toyota 12 pts 03. Red bull Racing 11 pts 04. Ferrari 10 pts 04. Willams-BMW 10 pts 06. Mclaren-Mercedes 9 pts |
Tijdschemaquote:· Maximum uphill slope: 3.60%
· Maximum downhill slope: 5.60%
· A relief that ranges from 0 to 18m
· Three real possibilities of overtaking
· Length of start/finish line: 1090 m
· Track length: 5,441 m
· Turns: 14
· Left: 6
· Right 8
· Straights: 4
· Longest:1,090 m
1 | Michael Schumacher Ferrari 1:30.139 216.346 km/u |
1 | Michael Schumacher Ferrari 1:28:34.875 209.143 km/u |
1 | Michael Schumacher Ferrari 1:30.252 216.075 km/u |
Mooi! Zoals Briatore al zei, dan hebben ze zich moeten haasten...quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:40 schreef zjroentje het volgende:
Dus in ieder geval met de nieuwe Ferrari.
Inderdaad, het vervroegde debuut van de F2005 lijkt een feit te worden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:40 schreef zjroentje het volgende:
Dus in ieder geval met de nieuwe Ferrari.
beide rijders hadden banden problemen bij mclaren, dus ga er niet over oordelen als je er niets van snaptquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:08 schreef gangsta-mario het volgende:
Jah iedereen zit te lache dat ferrari zo langzaam is maar Mclaren gaat ook niet echt best. Die Colombiaan al helemaal niet ook al heeft ie wel meer punten gehaald zie je toch dat Raikonnen een betere coureur is
nee nee ik snap er ook niks vanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:18 schreef JPM01 het volgende:
[..]
beide rijders hadden banden problemen bij mclaren, dus ga er niet over oordelen als je er niets van snapt![]()
in Australie hadden ze in de kwalificatie last van het weerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:21 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
nee nee ik snap er ook niks van
in australie waren ze ook nergens
ze hebben net als ferrari nog een hele hoop werk te verrichten
Juist wel, zeker in vergelijking met het vorige systeem. Nu krijgen de nummers twee en drie allebei twee punten extra en krijg je zelfs tot de achtste plaats nog punten. Als achtervolger verlies dus minder als de puntenleider wint.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:26 schreef Radegast het volgende:
Met het huidige puntensysteem, wat ik overigens een goed systeem vind, loop je niet zo snel een achterstand in.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:26 schreef Radegast het volgende:
McLaren gaat echt nog wel een paar races winnen hoor dit jaar. En Ferrari ook.
Alleen zal het lastig worden om de Renaults in te gaan halen in het kampioenschap.
Met het huidige puntensysteem, wat ik overigens een goed systeem vind, loop je niet zo snel een achterstand in.
Ivo Niehe, die blijft er ook raar uitzien.quote:Op zondag 27 maart 2005 05:12 schreef rubbereend het volgende:
het blijft er vreemd uitzien, zo'n circuit midden in de woestijn
quote:Het duurt nog een week voordat de lichten in Bahrein doven en de derde Formule 1-race van dit seizoen van start gaat. Voor de Formule 1-fans die zeven dagen wachten te lang vinden is er goed nieuws. Vanmiddag wordt er in het programma Holland Sport aandacht besteed aan de koningsklasse van de autosport.
De Nederlandse Bridgestone-engineer Kees van de Grint zal in het sportprogramma zijn opwachting maken. De man die vooral samenwerkt met Michael Schumacher zal samen met Jordan-coureur Robert Doornbos praten over de geheimen en belangen van de juiste band.
Naast de Formule 1 zal ook de traditionele boatrace tussen Oxford en Cambridge aan bod komen. Het programma begint om 17.00 uur op Nederland 3 en wordt gepresenteerd door Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong.
damn.. ik hoop toch wel dat Montoya inzetbaar is! en zo blijkt maar weer eens dat Tennis best een gevaarlijke sport is!!!11quote:De deelname van Juan Pablo Montoya aan de Grand Prix van Bahrein is onzeker. Tijdens een tennispartij liep hij een schouderblessure op. Dat meldt Autosport-Atlas.
Haarscheurtje
Montoya’s team McLaren verklaarde dat de Colombiaan een haarscheurtje heeft in zijn schouder.
Beslissing
De beslissing over de deelname van Montoya aan de race in Bahrein wordt later deze week genomen. Bronnen binnen het paddock melden dat Montoya het advies heeft gekregen om drie weken rust te nemen.
De la Rosa
Mocht Montoya niet inzetbaar zijn dan wordt zijn positie ingenomen door testrijder Pedro de la Rosa.
Aldus RTL Grandprix.
Doen ze wel in bars enzo. Lekker biertje d'r bij.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:35 schreef Libris het volgende:
waarschjnlijk zit ik 3 april in Thailand, maar hopelijk zenden ze het daar ook uit
De 1e 5 races voor Renault, het kampioenschap voor der Michael in de laatste race, DAT zou pas vet zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 18:08 schreef Dos37 het volgende:
Heb er weer zin aan hopelijk weer geen Ferrari dan vind ik het altijd goed
Goeie OP trouwens
Nee dat zou niks aan zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 19:54 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
De 1e 5 races voor Renault, het kampioenschap voor der Michael in de laatste race, DAT zou pas vet zijn
tuulk waquote:
Waarom niet? Dan heb je teminste een spannend seizoen achter de rugquote:
Oh ja, daarom willen al die andere teams een eigen kampioenschap organiseren.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:50 schreef chaser01 het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel, er zijn de afgelopen 4 a 5 jaar alleen maar regels gemaakt om Ferrari van de troon te stoten, afgelopen jaren was het niet toe reikend om ze te laten verliezen en nu de afgelopen 2 races wel.
Ik hoop ook dat de F2005 gaat knallen. Uit elkaar wel te verstaan.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:50 schreef chaser01 het volgende:
Ik hoop maar dat de F2005 echt gaat knallen en dat die Briatore na 2 races alweer kneiter hard op zijn plaat gaat met al zijn praatjes!
wat een bullshit, die regels speelde ferrari alleen maar in de kaart, omdat ze dingen "mochten" testen van de FIAquote:Op maandag 28 maart 2005 00:50 schreef chaser01 het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel, er zijn de afgelopen 4 a 5 jaar alleen maar regels gemaakt om Ferrari van de troon te stoten, afgelopen jaren was het niet toe reikend om ze te laten verliezen en nu de afgelopen 2 races wel.
Ik hoop maar dat de F2005 echt gaat knallen en dat die Briatore na 2 races alweer kneiter hard op zijn plaat gaat met al zijn praatjes!
'quote:Op maandag 28 maart 2005 00:50 schreef chaser01 het volgende:
Maar het schijnt ook dat donderdag wordt besloten of Montoya kan rijden of toch niet, ik hoop van wel! Dat zou wel lachen zijn als het een 1 April grap zou zijn, wat meer humor bij Mclaren kan geen kwaad. (voor de rest geen kwaad woord over Mclarenquote:Op maandag 28 maart 2005 12:55 schreef JPM01 het volgende:
over Montoya, het schijnt vrijdag 1 april te zijn![]()
en zij ron dennis niet dat er wat meer geintjes gemaakt moesten worden![]()
dankje.., ik probeer altijd dingen er aan te verbeteren. Zie nu dus de headerquote:Op maandag 28 maart 2005 23:04 schreef Arcee het volgende:
Wat een geweldige OP's maak jij altijd, JPM01.
k hoop op een wagen die kan concureren met de renaults, dan kan mooie races geven!quote:Op zondag 27 maart 2005 19:57 schreef Cosworth het volgende:
Ik ben wel Ferrari-liefhebber maar hoop toch dat er dit jaar een andere kampioen komt.
Ben benieuwd hoe de F2005 het zal doen. Stiekem hoop ik op slecht.
Hoe snel kan 't gaan? Na een aantal compleet dominante Ferrari-seizoenen lees je nu dat er gehoopt wordt op een wagen die met de Renaults kan concurreren.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
k hoop op een wagen die kan concureren met de renaults, dan kan mooie races geven!
opzich is het nu goed, de echte dominantie dat ferrari had voorgaande jaren die is er niet meer ook met renault niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k hoop op een wagen die kan concureren met de renaults, dan kan mooie races geven!
quote:Nog onbevestigde bronnen melden dat Juan Pablo Montoya minstens vijf weken aan de kant zal staan door zijn schouderblessure. Hij zou daardoor minstens drie races missen.
De opgelopen blessure zou Montoya volgens de berichten minimaal vijf weken hersteltijd kosten, wat in het meest pessimistische geval op zou kunnen lopen tot vijf maanden. Bij McLaren houdt men voorlopig de mond dicht over de precieze blessure van Montoya en de te verachten hersteltijd. Volgens het team gaat Montoya in ieder geval mee naar Bahrein en zal daar donderdag de beslissing vallen of hij rijdt.
De Spaanse pers meldt echter dat Montoya al naar Miami is afgereisd, naar zijn ouders en vrouw Connie. De mogelijke vervanger van Montoya, Pedro de la Rosa, heeft naar eigen zeggen nog geen definitieve melding van het team gekregen dat hij zou moeten rijden. Voorlopig heeft het team hem wel gezegd dat hij klaar moet zijn, mocht hij Montoya in Bahrein moeten vervangen.
Doet ie met de regelmaat van de klok.quote:
Verklaar je nader, want zo'n opmerking is nog grotere bullshit.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:56 schreef JPM01 het volgende:
[..]
wat een bullshit, die regels speelde ferrari alleen maar in de kaart, omdat ze dingen "mochten" testen van de FIA
komt hij ook weer aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Doet ie met de regelmaat van de klok.
[..]
Verklaar je nader, want zo'n opmerking is nog grotere bullshit.
Mooie OP; I'll give you that.![]()
Dus je weet het zelfs niet; wonderbaarlijk hoe je je eigen onkunde steeds weet te etaleren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:57 schreef JPM01 het volgende:
[..]
komt hij ook weer aan.
schumi maakt ook regelmatig foutjesmaar dan ben je op je lul getrapt
![]()
waarom mocht ferrari nieuwe regels testen van de fia?? denk daar eerst maar over na![]()
Nu wordt ie helemaal leuk! Mensen van onkunde betichten maar zelfs niks van F1 snappen. Dat je af en toe wat leuke OPs maakt doet daar niks aan af.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:18 schreef JPM01 het volgende:
[..]
beide rijders hadden banden problemen bij mclaren, dus ga er niet over oordelen als je er niets van snapt![]()
ik lig niet wakker van wat jij vindquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dus je weet het zelfs niet; wonderbaarlijk hoe je je eigen onkunde steeds weet te etaleren.
Verder zie ik hieronder een 'duidelijke op je lul getrapt opmerking
[..]
Nu wordt ie helemaal leuk! Mensen van onkunde betichten maar zelfs niks van F1 snappen. Dat je af en toe wat leuke OPs maakt doet daar niks aan af.
Je blijft gewoon een zielig onwetend mannetje, zwaaiend met wat emoticons en losse opmerkingen.
Weer een emoticon en nog steeds geen antwoord; je blijft echt lachwekkend.quote:
Er zit ergens een search knop; gebruik hem dan heb je antwoord.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:39 schreef TeazNutz het volgende:
Hey Walter,
Wat is jouw bijdrage eigenlijk?
Eat a dick
ik heb mijn antwoord gegeven, maar ik laat mijn mooie topic niet verpesten door zo'n figuur als jouquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Weer een emoticon en nog steeds geen antwoord; je blijft echt lachwekkend.
Dat je er niet wakker van ligt is in lijn met je intelligentie capaciteiten. Ik neem je dat niet kwalijk.
[..]
Er zit ergens een search knop; gebruik hem dan heb je antwoord.
Over die dick; dat jouw vader je vroeger oraal verkrachtte wil niet zeggen dat dat bij elke familie op de eettafel staat.
Je hebt je antwoord nergens gegeven; niet in dit topic of andere F1-topics. Inhoudelijk heb je verrot weinig verstand van F1 behalve je niet-onderbouwd gebash.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:42 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik heb mijn antwoord gegeven, maar ik laat mijn mooie topic niet verpesten door zo'n figuur als jou
Zal Kimi leuk vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
McLaren wil geen risico nemen met hun beste coureur.
Het is ondertussen bevestigd, Pedro de la Rosa vervangt Montoya.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Verwacht wordt dat de Spanjaard Pedro de la Rosa samen met de Fin Kimi Räikkönen aan de start verschijnt. [/i]
Thank you for sharing this with us.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
dubbel
Lol...ze hadden het in ieder geval eerder dan de BBC-site. Plus ik vind www.formule1.nl niet echt een hele slechte site; hun forum is ook prima te lezen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thank you for sharing this with us.
In je laatste link verwijzend naar de geweldige site van SBS (kuch) staat inderdaad dat Pedro de vervanger is van Montoya. Vervelend voor Montoya, aan de andere kant kan hij nu wel bij zijn vrouw zijn die op het punt van bevallen staat. Voor Pedro (die ik het echt van harte gun! het is een sympathieke kerel) is dit een mooie gelegenheid om zich in ' the picture ' te rijden.
Het leven is niet eerlijk. Formule 1 draait om meer dan alleen hard werken, er komt ook geluk en vooral veel geld bij kijken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:41 schreef Atreidez het volgende:
Waarom vind ik het zo raar dat ze de la Rosa laten rijden? Die Wurz test zich al jaren suf voor McLaren, en nu is er een open plek.. en dan mag ie weer niet rijdenBen uiteraard wel benieuwd wat de la Rosa laat zien, maar ik vind het een oneerlijk gegeven voor zo'n harde werker als Wurz.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:55 schreef Atreidez het volgende:
Iemand die weet of er een piercinghebbende coureur aanwezig is, in het F1 veld?
Kwam het ook niet door de lengte (1.86) van Wurz? Dacht dat hij niet in de huidige auto van McLaren past, alleen in die van vorige jaar. De huidige zou nu aangepast worden, zodat Wurz af en toe de vrijdag test kan doen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk. Formule 1 draait om meer dan alleen hard werken, er komt ook geluk en vooral veel geld bij kijken.
Ik begrijp het 'grote gevaar' niet.quote:Piercing-verbod in Formule 1
PARIJS - Formule-1-coureurs met een piercing, waar dan ook op hun lichaam, hebben pech. De spannende sieraden zijn met onmiddellijke ingang verboden door de internationale automobielfederatie (FIA). Ook in de andere autosportklassen zijn de lijfelijke juwelen niet langer toegestaan.
"We hebben een dringend advies opgevolgd van onze medische commissie" , legde FIA-bestuurslid Hermann Tomczyk uit. "Piercings leveren een te groot gevaar voor de gezondheid op voor de coureurs. Daarom zijn ze nu verboden."
Bron.
Dream onquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:14 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben benieuwd wat deze nieuwe GP ons gaat brengen
Een overwinning voor McLaren bijv.
Dat is mooi. Morgen na de training maar mijn F1 manager team samenstellenquote:Vrijdag 01 April 2005
10.00 - 11:00 vrije training 1
13:00 - 14:00 vrije training 2
check de OP eensquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:57 schreef Tito het volgende:
Heb net even de tv tijden opgezocht.. betere tijden deze race:
12.00 Formule 1: Eerste Kwalificatie GP Bahrein 02 Apr SBS 6
09.00 Formule 1: Tweede Kwalificatie GP Bahrein 03 Apr SBS 6
12.30 Formule 1: GP Bahrein 03 Apr SBS 6
13:30 Race Bahrein
18.00 Formule 1 highlights 03 Apr Veronica
Hopelijk een spannende race waarin ferarri weer om de top 3 meedoet.
leuke grap..., de ferrari kwam 2,4 seconde te kort in maleisie.., gaat 1 seconde af volgens ross brawnquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:31 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
Dream on![]()
De F2005 zal winnen![]()
Kijk eens naar de datum van vandaag.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:08 schreef Atreidez het volgende:
Eigenlijk is dat oorringetje van Klien al genoeg grond om een piercingverbod in te voeren natuurlijk
Dat was toch Bernoldiquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:50 schreef sooty het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum van vandaag.![]()
Wel kut dat Montoya niet meedoet in Bahrein.![]()
Wordt notabene die De la Rosa in stelling gebracht als stand-in. Die kennen we nog van die race in Monaco toen ie met zijn Orange-tractor Coulthard met zijn, jawel, McLaren in de weg zat.
En nee, dat was geen prestatie. Met mijn Kadett met sleurhut houd ik ook iedereen achter me in de Godard-tunnel.
Denk niet dat het nog lang duurt voordat Doornbos een kans krijgt in een GP.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doornbos ook weer lekker snel
Denk dat ik het voor de GP ook maar weer op de Toyota's gok met de F1-manager.
quote:Pos. Rijder Team Tijd Ronden
1 A. Wurz McLaren 1:30.695 20
2 F. Alonso Renault 1:31.969 24
3 V. Liuzzi Red Bull 1:32.319 30
4 P. de la Rosa McLaren 1:32.333 13
5 M. Schumacher Ferrari 1:32.431 16
6 J. Trulli Toyota 1:32.595 22
7 G. Fisichella Renault 1:32.708 24
8 K. Räikkönen McLaren 1:32.988 18
9 J. Button BAR 1:33.037 23
10 R. Schumacher Toyota 1:33.077 19
11 N. Heidfeld Williams 1:33.152 20
12 T. Sato BAR 1:33.205 13
13 C. Klien Red Bull 1:33.436 25
14 R. Zonta Toyota 1:33.443 11
15 M. Webber Williams 1:33.563 16
16 D. Coulthard Red Bull 1:33.708 21
17 F. Massa Sauber 1:33.726 18
18 N. Karthikeyan Jordan 1:33.981 16
19 R. Doornbos Jordan 1:34.222 26
20 J. Villeneuve Sauber 1:34.300 19
21 T. Monteiro Jordan 1:34.727 18
22 P. Friesacher Minardi 1:35.325 21
23 C. Albers Minardi 1:36.094 22
Yeah right, hij was toch 's middags van z'n crossmotor gedonderd en dan zeggen dat het 's ochtends bij het tennissen is gebeurd...quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:02 schreef JPM01 het volgende:
montoya dus echt met tennis ten val gekomen
[afbeelding]
het bewijs![]()
Fisichella heeft op dit moment de snelste tijd met Webber als 2e.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:18 schreef Lenn het volgende:
iemand die mij op de ghoogte wil houden van de kwali 1? Zit hier namelijk op mijn werk en daar hebben we helaas geen tv![]()
(je mag ook bellen --> helpdesk versatel)
Ja, inderdaad. Tijdens de race is dat vaak zo (en dat sucks) maar net was RTL nog aanwezig op het circuit terwijl bij SBS de reclame al bezig was.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:30 schreef Absinth het volgende:
RTL geen reclame? Is dat een 2 april grap? Normaal hebben ze om de 5min reclame
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:01 schreef -Hans- het volgende:
Er klopt trouwens geen fuck van de tijden van Alonso .
Dat had dus een half uur slaap gescheeld.quote:Op zondag 3 april 2005 09:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maar de tweede kwalificatie begint pas over tien minuten.
Ook Goedemorgenquote:Op zondag 3 april 2005 09:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat had dus een half uur slaap gescheeld.
idd...quote:Op zondag 3 april 2005 09:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Olav zit er weer flink langs met z'n commentaar...
omdat schumi ultra licht isquote:Op zondag 3 april 2005 10:47 schreef Giem het volgende:
En waarom is de ferrari van schumacher weer eens zonder problemen en wil die van barichello niet vooruit komen :S
Trouwens schumacher gaat veel te hard.
13.30 toch?quote:Op zondag 3 april 2005 12:04 schreef snijder het volgende:
Starten ze nu echt om 12u30? Of is de start om 13u00?
Dat wordt knokken in de eerste bochtquote:Op zondag 3 april 2005 12:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk een mooie strijd tussen Alonso, Schumacher en Trulli.
vanavondquote:Op zondag 3 april 2005 13:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ik sla deze race over i.v.m. De Ronde. Mocht het leuke race zijn geweest ga ik voor de samenvatting, morgenavond op Veronica toch?
quote:Op zondag 3 april 2005 13:27 schreef MrX1982 het volgende:
Schumi vliegt er de eerste ronde af
McLaren moet gewoon winnen
Is eenmalig vanwege het overlijden van de Paus.quote:Op zondag 3 april 2005 13:37 schreef k_man het volgende:
Lelijk, die zwarte neusjes bij Ferrari.
Een rouwneus?quote:Op zondag 3 april 2005 13:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is eenmalig vanwege het overlijden van de Paus.
nieuwe autoquote:Op zondag 3 april 2005 13:40 schreef IntroV het volgende:
Misschien is het al gezegd, maar:
Waarom rijdt Schumacher nu weer zo goed mee in de top, terwijl hij de afgelopen twee races totaal niet kon meekomen?
Hij rijdt met de nieuwe auto. De vorige 2 races had hij nog een aangepaste auto van vorig jaarquote:Op zondag 3 april 2005 13:40 schreef IntroV het volgende:
Misschien is het al gezegd, maar:
Waarom rijdt Schumacher nu weer zo goed mee in de top, terwijl hij de afgelopen twee races totaal niet kon meekomen?
quote:Op zondag 3 april 2005 13:56 schreef VoreG het volgende:
Nu die andere Ferrari er nog af
Wat verrassend in Bahreinquote:Op zondag 3 april 2005 14:03 schreef MrX1982 het volgende:
Emotieloos en stom circuit is het eigenlijk. Alleen maar zand
ik zie vooral veel asfaltquote:Op zondag 3 april 2005 14:03 schreef MrX1982 het volgende:
Emotieloos en stom circuit is het eigenlijk. Alleen maar zand
Het viel me ineens op
Nee niet echt. Maar het is allemaal zo kaal en zanderig, dat viel me ineens opquote:
Alles voor geldquote:Op zondag 3 april 2005 14:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Stom dat er daar een race wordt gehouden
Da's in NL ookquote:Op zondag 3 april 2005 14:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de zijkanten en de omgeving. Ik gok dat er meer zand dan asfalt is
Ik weet hetquote:Op zondag 3 april 2005 14:08 schreef VoreG het volgende:
Alles voor geld
Hij staat 3de. Denk niet dat hij zomaar gaat stoppenquote:Op zondag 3 april 2005 14:14 schreef -Hans- het volgende:
Sato kan beter stoppen, want zijn linker rem staat op knallen.
omg hij staat nu bijna in de brand! hij kan amper remmen, jammer voor Sato.quote:Op zondag 3 april 2005 14:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij staat 3de. Denk niet dat hij zomaar gaat stoppen
quote:De directeur van BMW-motorsport, Mario Theissen maakt zich een beetje zorgen over de hitte. "Het is warmer dan twee weken geleden in Sepang. De motor begint de limiet van wat hij kan hebben te bereiken. Het weekend is een flinke uitdaging, zeker wat betreft de motor van Nick, die hij al in Maleisië had en er dus een hele raceafstand op heeft zitten."
Wel handig dat hij stopt. Zo kan je niet meer racen.quote:Op zondag 3 april 2005 14:16 schreef -Hans- het volgende:
omg hij staat nu bijna in de brand! hij kan amper remmen, jammer voor Sato.
Kimi niet helemaal dus..quote:Op zondag 3 april 2005 14:29 schreef Murray het volgende:
Gaat lekker met Mclaren.
Hopen dat ze dit volhouden...
Ik zie het...quote:Op zondag 3 april 2005 14:31 schreef -Hans- het volgende:
Wat een mooi gevecht tussen Pedro en Rubens, en Pedro gaat echt wel winnen!
Waarschijnlijk nu ook ontzettend licht. In alle sectoren zet meneer de snelste tijd neer, dus ook de snelste racerondquote:Op zondag 3 april 2005 14:41 schreef -Hans- het volgende:
Zo die Pedro geeft wel even zijn visitekaartje af.
Ja okay, maar hij rijdt verder een erg goede race imho.quote:Op zondag 3 april 2005 14:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nu ook ontzettend licht. In alle sectoren zet meneer de snelste tijd neer, dus ook de snelste racerond
Barrichello rijdt nog in de puntenquote:Op zondag 3 april 2005 14:42 schreef -Hans- het volgende:
Meneer Schumacher met zijn wake-up call dat ze de F2005 moesten gaan inzetten want de F2004 was te langzaam etc, nou zie hier het resultaat, 2x ZERO points voor Ferrari met hun F2005. (mits Rubens stopt)
Dat zal ik ook zeker niet ontkennenquote:Op zondag 3 april 2005 14:44 schreef -Hans- het volgende:
Ja okay, maar hij rijdt verder een erg goede race imho.
Tis maar hoe je het ziet hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |