Wat verrassend in Bahreinquote:Op zondag 3 april 2005 14:03 schreef MrX1982 het volgende:
Emotieloos en stom circuit is het eigenlijk. Alleen maar zand
ik zie vooral veel asfaltquote:Op zondag 3 april 2005 14:03 schreef MrX1982 het volgende:
Emotieloos en stom circuit is het eigenlijk. Alleen maar zand
Het viel me ineens op
Nee niet echt. Maar het is allemaal zo kaal en zanderig, dat viel me ineens opquote:
Alles voor geldquote:Op zondag 3 april 2005 14:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Stom dat er daar een race wordt gehouden
Da's in NL ookquote:Op zondag 3 april 2005 14:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de zijkanten en de omgeving. Ik gok dat er meer zand dan asfalt is
Ik weet hetquote:Op zondag 3 april 2005 14:08 schreef VoreG het volgende:
Alles voor geld
Hij staat 3de. Denk niet dat hij zomaar gaat stoppenquote:Op zondag 3 april 2005 14:14 schreef -Hans- het volgende:
Sato kan beter stoppen, want zijn linker rem staat op knallen.
omg hij staat nu bijna in de brand! hij kan amper remmen, jammer voor Sato.quote:Op zondag 3 april 2005 14:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij staat 3de. Denk niet dat hij zomaar gaat stoppen
quote:De directeur van BMW-motorsport, Mario Theissen maakt zich een beetje zorgen over de hitte. "Het is warmer dan twee weken geleden in Sepang. De motor begint de limiet van wat hij kan hebben te bereiken. Het weekend is een flinke uitdaging, zeker wat betreft de motor van Nick, die hij al in Maleisië had en er dus een hele raceafstand op heeft zitten."
Wel handig dat hij stopt. Zo kan je niet meer racen.quote:Op zondag 3 april 2005 14:16 schreef -Hans- het volgende:
omg hij staat nu bijna in de brand! hij kan amper remmen, jammer voor Sato.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |