quote:Het duurt nog een week voordat de lichten in Bahrein doven en de derde Formule 1-race van dit seizoen van start gaat. Voor de Formule 1-fans die zeven dagen wachten te lang vinden is er goed nieuws. Vanmiddag wordt er in het programma Holland Sport aandacht besteed aan de koningsklasse van de autosport.
De Nederlandse Bridgestone-engineer Kees van de Grint zal in het sportprogramma zijn opwachting maken. De man die vooral samenwerkt met Michael Schumacher zal samen met Jordan-coureur Robert Doornbos praten over de geheimen en belangen van de juiste band.
Naast de Formule 1 zal ook de traditionele boatrace tussen Oxford en Cambridge aan bod komen. Het programma begint om 17.00 uur op Nederland 3 en wordt gepresenteerd door Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong.
damn.. ik hoop toch wel dat Montoya inzetbaar is! en zo blijkt maar weer eens dat Tennis best een gevaarlijke sport is!!!11quote:De deelname van Juan Pablo Montoya aan de Grand Prix van Bahrein is onzeker. Tijdens een tennispartij liep hij een schouderblessure op. Dat meldt Autosport-Atlas.
Haarscheurtje
Montoya’s team McLaren verklaarde dat de Colombiaan een haarscheurtje heeft in zijn schouder.
Beslissing
De beslissing over de deelname van Montoya aan de race in Bahrein wordt later deze week genomen. Bronnen binnen het paddock melden dat Montoya het advies heeft gekregen om drie weken rust te nemen.
De la Rosa
Mocht Montoya niet inzetbaar zijn dan wordt zijn positie ingenomen door testrijder Pedro de la Rosa.
Aldus RTL Grandprix.
Doen ze wel in bars enzo. Lekker biertje d'r bij.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:35 schreef Libris het volgende:
waarschjnlijk zit ik 3 april in Thailand, maar hopelijk zenden ze het daar ook uit
De 1e 5 races voor Renault, het kampioenschap voor der Michael in de laatste race, DAT zou pas vet zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 18:08 schreef Dos37 het volgende:
Heb er weer zin aan hopelijk weer geen Ferrari dan vind ik het altijd goed
Goeie OP trouwens
Nee dat zou niks aan zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 19:54 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
De 1e 5 races voor Renault, het kampioenschap voor der Michael in de laatste race, DAT zou pas vet zijn
tuulk waquote:
Waarom niet? Dan heb je teminste een spannend seizoen achter de rugquote:
Oh ja, daarom willen al die andere teams een eigen kampioenschap organiseren.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:50 schreef chaser01 het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel, er zijn de afgelopen 4 a 5 jaar alleen maar regels gemaakt om Ferrari van de troon te stoten, afgelopen jaren was het niet toe reikend om ze te laten verliezen en nu de afgelopen 2 races wel.
Ik hoop ook dat de F2005 gaat knallen. Uit elkaar wel te verstaan.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:50 schreef chaser01 het volgende:
Ik hoop maar dat de F2005 echt gaat knallen en dat die Briatore na 2 races alweer kneiter hard op zijn plaat gaat met al zijn praatjes!
wat een bullshit, die regels speelde ferrari alleen maar in de kaart, omdat ze dingen "mochten" testen van de FIAquote:Op maandag 28 maart 2005 00:50 schreef chaser01 het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel, er zijn de afgelopen 4 a 5 jaar alleen maar regels gemaakt om Ferrari van de troon te stoten, afgelopen jaren was het niet toe reikend om ze te laten verliezen en nu de afgelopen 2 races wel.
Ik hoop maar dat de F2005 echt gaat knallen en dat die Briatore na 2 races alweer kneiter hard op zijn plaat gaat met al zijn praatjes!
'quote:Op maandag 28 maart 2005 00:50 schreef chaser01 het volgende:
Maar het schijnt ook dat donderdag wordt besloten of Montoya kan rijden of toch niet, ik hoop van wel! Dat zou wel lachen zijn als het een 1 April grap zou zijn, wat meer humor bij Mclaren kan geen kwaad. (voor de rest geen kwaad woord over Mclarenquote:Op maandag 28 maart 2005 12:55 schreef JPM01 het volgende:
over Montoya, het schijnt vrijdag 1 april te zijn![]()
en zij ron dennis niet dat er wat meer geintjes gemaakt moesten worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |