quote:
Dan treedt André Rieu daar op???quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:50 schreef Monidique het volgende:
11 en 11 en Wenen.
Meer kan ik nog niet zeggen.
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHIKWORDGEKquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dan treedt André Rieu daar op???
Nu al drukt de excuus-allochtoon een stempel op het forum....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar is Johan eigenlijk? Geband door Mutant01?![]()
Het is een complot!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nu al drukt de excuus-allochtoon een stempel op het forum....![]()
er zit maar 1 ding op: aftreden om te kunnen rouwenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:37 schreef pberends het volgende:
Tja wat wil je anders met zo'n kut-minister als vrouw.
Oh nee dat is niet politiek-correct. RIP dan maar
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:37 schreef pberends het volgende:
Is dat nu de losersmentaliteit?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
er zit maar 1 ding op: aftreden om te kunnen rouwen
Wie zou zo'n wijf nou kunnen / willen vervangen...
Overijverige staatssecretarisje genoeg bij de vvd blijkbaar
Das weer zo, hoe zal ik het zeggen.......quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:37 schreef pberends het volgende:
RIP dan maar
Kaartje sturen namens Balkenende: "Ach, altijd blijven lachen".quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:37 schreef pberends het volgende:
Ik weet niet, jij bent de koning in het onderstrepen van verschillen toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat nu de losersmentaliteit?
LOL, ik snap het hele OV systeem niet. Veel te ingewikkeld, en dan heb ik nog niet eens het syndroom van down (?), ik snap bussen ook nooit.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:43 schreef Harry_Sack het volgende:
Cause I'm black and I'm proud..
moeten die mongolen maar geen dubbel ticket systeem invoeren (schuld van de vvd) voor de metro en de tram
Ja, het argument van van der Horst (ja, dat is die noordzuidlijneikel van de vvd) is dat het extra geld dat uitgegeven wordt, op de een of andere manier wel weer ten goede zal komen van de reiziger... WTF is dat nou weer voor argument als je net je dure blauwe strippenkaart voor 2 zones hebt afgestempeldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:45 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL, ik snap het hele OV systeem niet. Veel te ingewikkeld, en dan heb ik nog niet eens het syndroom van down (?), ik snap bussen ook nooit.
serieuzer kan ik niet zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Kaartje sturen namens Balkenende: "Ach, altijd blijven lachen".
Wedden dat het kabinet dan valt.
LOL @ Hoe beur je mongooltjes op?
Hou het wel serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |