En Sparta moet uit tegen zwolle ... met een beetje geluk gaan we sparta voorbijquote:HERACLES.NL - Na het behalen van de periodetitel dankzij een uitstekende 1-4 overwinning op Excelsior, wacht nu de uitwedstrijd tegen HFC Haarlem.
Heracles verloor eerder dit seizoen met ruime cijfers van Haarlem in het eigen Polman Stadion. Door treffers van Revy Rosalia (2), Paul Mulders en Arthur van Metelen werd er met 0-4 verloren. Dat was begin oktober, nu staat er een heel ander Heracles op het veld. Een ploeg die nog volop meedoet in de strijd om het kampioenschap van de Eerste Divisie.
Immers, het verschil met Sparta is door de zege op Excelsior teruggedrongen tot een punt verschil. Daarnaast moeten de Rotterdammers het ruim een maand zonder topscorer Ricky van den Bergh stellen. Hij kampt met een heupblessure.
Bij Heracles is het twijfelachtig of Sherjill MacDonald ingezet kan worden. De aanvaller, herstellende van een knieoperatie, traint intussen weer mee met de selectie. Ook de inzetbaarheid van doelman Brian van Loo is niet zeker. Hij liep in de voorbereiding van het duel met Emmen vorige week vrijdag een spierblessure op in de kuit.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk volgend seizoen in de HCE!
Hij is nou assistent ofzoietsquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:59 schreef Daiha het volgende:
Ik zie dit topic en moet gelijk aan Folkert Velten denken.
Weet iemand wat deze man op dit moment doet? Zit ie nog in de voetballerij?
vond het een prima voetballer, wilde uit principe niet op zondag voetballen.
Inderdaadquote:
Bron: www.tctubantia.nlquote:ALMELO - De routiniers Richard Roelofsen (34) en Erwin Leurink (32) en de jongelingen Niels ten Hoeve (20) en Machiel van Keulen (21) komen niet in aanmerking voor contractverlenging bij de eerste divisionist. Dat heeft de club het kwartet gisteren meegedeeld.
Heracles heeft ook ontslag aangevraagd voor Marnix Smit, Barry Reijs en Tim Gilissen, maar de kans dat het trio volgend seizoen toch in Almelo te bewonderen is, blijft aanwezig. ‘We zijn formeel verplicht voor 31 maart aan te geven wat we willen met de spelers van wie de contracten aflopen’, zegt trainer Peter Bosz. Hij voerde gisteren de gesprekken met de spelers van wie afscheid genomen gaat worden. ‘Wat de drie ontslagaanvragen betreft zijn we er nog niet helemaal uit. Alles valt of staat met eventuele promotie, gaan we met 18 of 22 spelers werken en is er ruimte in de begroting’, aldus Bosz, voor wie de gesprekken niet op een slechter moment hadden kunnen plaatsvinden. ‘Het tijdstip is natuurlijk zeer ongelukkig, want we zitten midden in de tweede competitiehelft. Ik hoop echter dat de gesprekken niet tot onrust binnen de groep leiden. We hebben een hechte selectie en de spelers zijn prof genoeg om hun werk naar behoren te blijven doen.’
Of het aflopende contract van Nico Jan Hoogma wordt verlengd ligt vooral aan de routinier zelf. De club heeft al in een vroeg stadium aangegeven door te willen, maar Hoogma zelf laat zijn besluit over verlenging afhangen van zijn eigen fitheid.
Reekersquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:36 schreef Zapper het volgende:
Tja, best belachelijk weer, vooral Reekers begrijp ik niet.
Omdat MacDonald nog enkele weken niet kan spelen, heeft Heracles een nieuwe spits gehuurd, deze wordt in de rust vanavond gepresenteerd
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:16 schreef Zapper het volgende:
Hehe nee het was gewoon een 1 april grapje van me
quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:38 schreef pfaf het volgende:
Bummer. Sparta wordt gewoon terecht kampioen.
Er werd nog wel gezongen "wij gaan naar enschede, wij gaan naar enschede" etc.quote:Op maandag 11 april 2005 23:04 schreef Moody het volgende:
Wij gaan gezellig volgend jaar naar Almelo...altijd leuk
quote:Speelschema van Heracles:
FC Eindhoven - Heracles Almelo
Heracles Almelo - Cambuur
MVV - Heracles Almelo
Heracles Almelo - VVV Venlo
Sparta Rotterdam - Heracles Almelo
Heracles Almelo - BV Veendam
quote:Speelschema van Sparta:
Sparta Rotterdam - AGOVV Apeldoorn
FC Dordrecht Sparta - Rotterdam
Sparta Rotterdam - BV Veendam
Fortuna Sittard - Sparta Rotterdam
Sparta Rotterdam - Heracles Almelo
Go Ahead Eagles - Sparta Rotterdam
En MVV uit niet te vergeten, de afgelopen 5 jaar heeft heracles daar maar 1x weten te winnenquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Stpan schijt in z'n broek.VVV thuis is nog wel een enorm lastige voor Heracles.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:34 schreef pfaf het volgende:
Vanavond even doelsaldo opkrikken tegen Cambuur, dan nog het tussendoortje in Maastricht en dan geht's loss....
Dat stomme zelf verzekerde van we winnen altijd en dit maken we wel even afquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat stomme zelf verzekerde van we winnen altijd en dit maken we wel even af
zelfde reden dat jullie vorig jaar niet zijn gepromoveerd. En dit jaar hoeft het van mij ook niet
Het staat 1-1.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:34 schreef pfaf het volgende:
Vanavond even doelsaldo opkrikken tegen Cambuur, dan nog het tussendoortje in Maastricht en dan geht's loss....
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:34 schreef pfaf het volgende:
Maaar veel te kritische als je het mij vraagt .... je hoort achter je club te staan, helemaal als deze nog kampioen kan en wil worden.... je gaat niet je ploeg in de rust al uitfluitenquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:02 schreef pfaf het volgende:
een trouwe, grote aanhang
As usualquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Lijkt erop dat ze het weer 's tegen het einde uit handen gaan geven...
Je ploeg bij rust uitfluiten, terwijl ze meedoen voor het kampioenschap....quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:02 schreef pfaf het volgende:
My point exactly, waar Heracles het voordeel van een perfecte begroting en een trouwe, grote aanhang heeft.
Mocht het op doelsaldo aankomen dan zal het niet zo spannend worden als afgelopen jaarquote:
mwah,aardig,spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:43 schreef pfaf het volgende:
Zal wel geweldig zijn als het op 13 mei aankomt. Dat is zo'n kut-combi wel waard.
Ik heb nog geen antwoord op m'n sms-je, maar volgens heracles.nl was SCH de betere, dat biedt perspectief. ( Hoewel dat dit seizoen niets zegt )
Ten Eerste: Veeel te weinig kaartenquote:HERACLES.NL - Voor de uitwedstrijd tegen Sparta zal een verplichte buscombi georganiseerd worden (ivm risicowedstrijd).
Men kan zich voor deze buscombi alleen inschrijven via Ticketbox én als men in het bezit is van een seizoenkaart of clubcard van Heracles Almelo.
Er zijn maximaal 600 kaarten beschikbaar wees er dus op tijd bij want vol = vol.
De kosten zijn 25 euro per kaartje. De kaartverkoop start voor seizoenkaarthouders (hebben voorrang) op maandag 02 mei. Clubcardhouders kunnen vanaf maandag 09 mei kaarten kopen. Inschrijving voor deze buscombi kan t/m vrijdag 13 mei 12.00 uur. Men ontvangt een omwisselbiljet en deze kan men op vrijdag 13 mei vanaf 16.00 uur omwisselen voor een wedstrijdkaartje bij de kassa van het Polman Stadion. Men vertrekt om 16.30 uur dus wees op tijd!
De uitkaart van Heracles Almelo is VERPLICHT dus neem hem mee!!!
Gelukkig gaat de historie nog verder terug dan de afgelopen 2 jaar:quote:Op maandag 2 mei 2005 20:03 schreef Apoc2003 het volgende:
Grappig feitje is wel dat Heracles nog nooit heeft verloren tegen sparta in een uitwedstrijd...
...en dat heracles nog nooit heeft gewonnen thuis
Gelukkig is dat al zooooo lang geleden dat dat niet meer mee teltquote:Op maandag 2 mei 2005 20:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de historie nog verder terug dan de afgelopen 2 jaar:
Zo 7-10-1962 Sparta -Heracles 2-1
Zo 26-4-1964 Sparta -Heracles 2-1
Zo 30-8-1964 Sparta -Heracles 0-2
Zo 12-12-1965 Sparta -Heracles 6-0
Za 29-3-1986 Sparta -SC Heracles 6-1
We zullen zien ... ik ga er in ieder geval bij zijn !!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:27 schreef Bayswater het volgende:
Jawel hoor, volgens de statistieken is het de hoogste tijd dat de 3 punten op het Kasteel blijven.
Moet De Graafschap of FCDB zijn gezien de stand,RBC kan nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:34 schreef Stpan het volgende:
Mijn ideaalscenario is dat Sparta rechtstreeks promoveert en Heracles in de nacompetitie RBC of Den Bosch eruit knikkert.
Jammer dat ze in Almelo kunstgras hebben dat blijft een minpunt, maar verder heeft het een leuk stadionnetje en trouwe en brede (behalve in uitwedstrijden) achterban die ik meer in de eredivisie vind passen dan RKC of RBC.
Denk je?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:26 schreef Stpan het volgende:
Maar als het tussen De Graafschap en Heracles gaat, vind ik de superboeren toch meer eredivisie.
Maar daar zullen ze in dit topic vast een andere mening over hebben.
Bin ie ook sprakeloos kearl?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:38 schreef pfaf het volgende:
Bummer. Sparta wordt gewoon terecht kampioen.
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:38 schreef pfaf het volgende:
Zoveelste keer dit jaar dat ze laten zien dat ze het niet verdienen.
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:15 schreef Zapper het volgende:TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERING!
Stpan, waar ben je dan?
En dan kom je uit Vjenne, wat ben je danquote:
Ik was in Sittard mijn club aanmoedigen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:15 schreef Zapper het volgende:TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERING!
Stpan, waar ben je dan?
Is inderdaad een extreme nep-Tukker. Schande voor de rest.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
En dan kom je uit Vjenne, wat ben je dan![]()
Je gezicht bedoel je?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:15 schreef Stpan het volgende:
Dus probeer me vooral niet suggestief neer te zetten die alleen zijn gezegd laat zien als het goed gaat met de club.
Agh tuulk toch niequote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is inderdaad een extreme nep-Tukker. Schande voor de rest.
quote:Op zondag 8 mei 2005 13:49 schreef Dos37 het volgende:
Agh tuulk toch nie
Goed voorteken,hadden wij ook niet vorig jaar en we weten hoe dat afgelopen isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:36 schreef Bayswater het volgende:
Grappige is dat de spartaanse supporters er totaal geen geloof meer in hebben, dat zet me toch aan het denken want telkens als we er wel in geloofde ging het fout.
Heracles speelt uit beter dan thuis, die Spartaanse motivatie hadden ze tegen Fortuna ook vast wel en over de aanval, die heeft al 2 wedstijden niet gescoord, of dat tegen de beste verdediging van de GGD dan wel lukt...quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef Moody het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat Sparta de wedstrijd gaat winnen. Ze spelen thuis, zijn erg gemotiveerd en hebben een iets beter elftal (aanvallend een stuk beter).
Precies wat ik ook denk. Ze hebben een meer dan degelijke defensie en rappe aanvallers. Laat Sparta het spel maar maken en met een paar goede uitbraken krijgen ze zelf echt wel een paar goede kansen. Sparta moet, Heracles wil wel maar zal met een puntje ook tevreden zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef Moody het volgende:
Als Heracles een kans op de overwinning of een punt wil hebben, moeten ze lekker met zijn allen met de kont in de 16 gaan hangen en Sparta wegcounteren.....
600 man is netjes...dat zal een vol uit-vak zijn....quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:01 schreef Blikvanger het volgende:
Blik op Nieuws - Sport: Fans Heracles massaal naar Sparta
De supporters van Heracles maken zich massaal op voor de clash van komende vrijdag tegen Sparta Rotterdam. De Tukkers reizen met 15 bussen, 600 fans, af naar Spangen, om bij winst op de concurrent het kampioenschap te vieren.
600 is het maximale aantal uitkaarten dus het uitvak zit vol. Ook alle kaarten aan de kant van sparta zijn al een tijdje uitverkocht, dus geen enkele lege plek in het stadion vrijdagquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:40 schreef Moody het volgende:
[..]
600 man is netjes...dat zal een vol uit-vak zijn....
Vitesse-Twente werd door 1600 Twente-fans bezocht, echt mooi zo'n vol vak
Zit SBS niet vast aan de sponsors van het darts? Ik zie veel en veel liever de wedstrijd!quote:Gouden Gids Divisie
Vrijdag 13 mei, rond 22.00 uur
Er wordt tijdens de uitzending van de Tempus International Darts League geschakeld naar de wedstrijd Sparta - Heracles.
dus reken er maar op dat het er niet live op komt alleen de hoogte/doelpuntenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Op de SBS site staat nog dit:
[..]
Zit SBS niet vast aan de sponsors van het darts? Ik zie veel en veel liever de wedstrijd!
Zucht, de wedstrijd komt LIVE en geheel in het stadion.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:23 schreef Dos37 het volgende:
dus reken er maar op dat het er niet live op komt alleen de hoogte/doelpunten
Ja maar ik ga niet naar het stadionquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:43 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zucht, de wedstrijd komt LIVE en geheel in het stadion.
Ja dat denk ik ook welquote:
Alleen een voorbeschouwing.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:42 schreef Apoc2003 het volgende:
En op TV Oost dan ?? daar werd toch de ook de wedstijd uitgezonden ?
En ik een heeeeeeeeeel klein beetjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:28 schreef Apoc2003 het volgende:
maar eerst vrjidag kampioen worden... niemand lijkt nog enige twijfel te hebben behalve ik een beetje
quote:
Heracles Almelo heeft intresse in Hugo, de Braziliaanse middenvelder van FC Groningen
Huga krijgt geen neiuw contract bij FC Groningen en kan dus transfer-vrij
vertrekken. Hij heeft inmiddels een Nederlands paspoort. Daardoor hoeft
Heracles geen hoge salarissom voor een nieut EU speler te betalen. Na
vrijdag beginnen de onderhandelingen tussen Heracles en Hugo. Beide
partijen willen eerst afwachten of de Almelose ploeg kampioen wordt en
promoveert naar de eredivisie. De ploeg van Peter Bosz heeft aan 1 punt
genoeg.
Ja, dus?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:37 schreef Remzz het volgende:
Ik las op een forum ergens dat Hercles interesse had in Gerald Sibon
Heracles is op dit moment al met drie spelers aan het onderhandelen. Het zijn niet de minste spelers moet ik zeggen. Hugo van Groningen, Sibon van Psv en Sikora van Heerenveen.... (bron: gastenboek heracles.nl)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:37 schreef Remzz het volgende:
Ik las op een forum ergens dat Hercles interesse had in Gerald Sibon
De intresse kan er wel zijn toch ?quote:
Ik bedoelde het meer algemeen....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:01 schreef Remzz het volgende:
Ik heb er 1
Ze hebben volgensmij 300 van de 400 verkocht aan heracles supporters vanochtend.
Is vorig seizoen al geprobeerd toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:01 schreef Moody het volgende:
Even serieus: Christensen gaat weg bij Twente, dat zou een waardige speler voor Heracles kunnen zijn..... Hij kan in de spits en rechtsbuiten....
Je weet toch dat dat gevoelig ligt bij een bepaald deel van de aanhang?quote:
Maar is Christensen zo'n goede speler dan? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:03 schreef Moody het volgende:
Ik weet dat beide clubs elkaar niet liggen, maar als je goede spelers kan krijgen zou je er stront aan moeten hebben waar hij vandaan komt....
95% van de Twente aanhang gunt jullie de promotie. Ook omdat jullie na volgend seizoen gewoon weer met beide benen op de grond zullen staan
Ik gok uit Almelo?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:50 schreef Yeahinho het volgende:
Van onder welke steen komen al die Heracles-supporters trouwens ineens vandaan?
Correctquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:51 schreef Remzz het volgende:
Komt Rose niet van Heracles of ben ik helemaal in de war?
Toppie, dankjewel!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:27 schreef Yeahinho het volgende:
Speciaal voor pfaf, die een paar dagen met z'n Heracles-logootje rondfokte:
[afbeelding] / [afbeelding]
Ik hoop dat onze 2e doelman blijft en dat JdV een nieuw contract krijgt. Looms heeft hét inderdaad niet helaas, en Quansah heb ik ook mijn vraagtekens bij.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:05 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik wil er ook een![]()
Welke spelers mogen van jullie trouwens zeker blijven bij (eventuele) promotie? en welke juist niet ? Van mij mag looms per direct naar een andere club gaan zoeken ...
Hoogma, Reekers en De Vries zijn voor mij ook spelers die absoluut moeten blijven, van Loo ook hoewel die dan nog wel mag oefenen op het meevoetballen, hij is al een erg goede lijnkeeper.
Zoals wel duidelijk mag zijn moet heracles dus duidelijk opzoek naar aanvallers...
Sibon zou zeker OK zijn![]()
Geen idee, maar het gerucht staat mij wel aanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:18 schreef Moody het volgende:
Sibon kan basisspeler worden bij een subtopper, waarom zou hij naar Heracles gaan
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:42 schreef Apoc2003 het volgende:
Transfer Sibon van PSV naar Heracles op 1 punt na zeker.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Heracles-icoontje bedoel je?
Sibon - Rose als aanvalsduo zou niet verkeerd zijn trouwens.
Zoiets?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:57 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]*lief aankijkt
![]()
Sibon - Rose zie ik ook wel zitten inderdaad....
quote:
SBS heeft de rechten maar die zend het niet uit het is nog maar de vraag of RTV Oost het mag uitzenden las ik vanochtend ergens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:29 schreef pfaf het volgende:
Misschien buiten op de parkeerplaats, of live op RTV Oost, maar het fijne weet ik er ook niet van.
Dus slaapzakken voor de deur.... voor degene die geen jaarkaart heeft zeg maarquote:HERACLES.NL - Donderdag 19 mei zijn er nog enkele kaarten te koop voor Heracles - Veendam vanaf 09:00 uur, alleen via Ticketbox.
De kaartverkoop is alleen op vertoon van seizoenkaart of clubcard van Heracles en de verkoop is 1 op 1.
LET OP: ALLEEN VIA TICKETBOX!!!
Dat zijn 500 extra kaarten die pas vanaf donderdag ochtend 9 uur in de verkoop gaan .... de rest van de kaarten waren zaterdag ochtend binnen ongeveer een half uur allemaal wegquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:38 schreef Moody het volgende:
Niet te geloven dat er nogsteeds kaarten te koop zijn
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:45 schreef Yeahinho het volgende:
Die 500, zijn dat allemaal uitvak-kaarten ofzo.
Hmm, geen idee of dit geloofwaardig is.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:03 schreef Apoc2003 het volgende:
Het was ook te mooi om waar te zijn natuurlijk:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=7318
Geweldig Yeahinho!!! Mijn dank is groot!quote:
Neehee, we willen Christensen nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:45 schreef Moody het volgende:
Ik denk dat Heracles het meer moet gaan zoeken bij bankzitters van subtoppers en middenmoters....
Haha ik las het ook jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:20 schreef pfaf het volgende:
Berry Hoogeveen gaat een stapje minder doen morgenavond.
Nee, mensen die een seizoenskaart hadden, hebben tot 1 juni om hem te verlengenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:43 schreef Apoc2003 het volgende:
Mensen die nog geen seizoenskaart hadden dit jaar, moeten wachten tot 1 juni voordat zij een kaart kunnen aanschaffen... of had je al een kaart ?
Zie de "quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:19 schreef Moody het volgende:
99 euro voor een seizoenskaart in de eredivisie en dan nog klagen???
Ter vergelijking: de goedkoopste seizoenskaart bij Twente is 280 euro....
Maar dat zijn dan ook de mooistequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:19 schreef Moody het volgende:
99 euro voor een seizoenskaart in de eredivisie en dan nog klagen???
Ter vergelijking: de goedkoopste seizoenskaart bij Twente is 180 euro....
Wat stond er in de Tubantia dan (ongeveer) ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:45 schreef Zapper het volgende:
2 geruststellingen in de Tubantia dus, ook van Bram Marbus (GAE).
Een interview met Berry Hoogeveen (ex-SCH), die het over slappe schoten en overleg met ploeggenoten heeft, en een stuk over GAE waar Bram Marbus meldt dat hij en de spelers er op gebrand zijn een goed resultaat te halen, mede omdat hij nog geen nieuw contract heeft, en ze nog met Niels Kokmeijer in het achterhoofd zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:00 schreef tukkeronline het volgende:
Wat stond er in de Tubantia dan (ongeveer) ?
bron: www.eerstedivisie.infoquote:Ook Emmen aast op Groningen-spits Hugo
EMMEN Woensdag 18 Mei 2005 19:25 uur
Niet alleen bijna-kampioen Heracles ook de nummer laatst Emmen hengelt naar de Braziliaan Hugo. De nieuwe trainer van Emmen, Jan van Dijk, heeft de aanvaller van FC Groningen inmiddels gepolst over een verhuizing naar Drente. De Braziliaan is transfervrij.
bronquote:Yuri Rose in gesprek met Heracles Almelo.
De sportredactie van Almelo Nieuws heeft uit betrouwbare bron vernomen
dat er gesprekken worden gevoerd met ex-Heracles speler Yuri Rose.
Rose die bankzitter is bij Heerenveen zou graag weer wekelijks willen spelen.
Of Heerenveen hem wil laten gaan is nog maar de vraag. Of huren tot de
mogelijkheden behoren word ook nog over gepraat. Intussen zou de zaak-
waarnemer van Sikora (Ajax) deze speler hebben aangeboden.
Hij mag transfervrij vertrekken bij Ajax.
bron: http://www.voetbalplus.nl/quote:Gerald Sibon te duur voor Genk
[19/05/2005] Gerald Sibon lijkt te duur voor KRC Genk. De aanvaller is op een zijspoor geraakt bij PSV en mag komende zomer dan ook vertrekken uit Eindhoven. Sibon moet anders volgend seizoen genoegen nemen met een bijrol achter Jan Vennegoor of Hesselink en zijn stand-in Robert.
KRC Genk vroeg al na de salariseisen van Sibon, maar vond deze toch iets te gortig. Eerder werd al bekend dat ook Heracles Almelo belangstelling had in de aanvaller. Het zou opvallend zijn als Heracles wel aan zijn eisen kan voldoen. Genk behoort tot de best-betalende ploegen in de Belgische Jupiler League
De blikken snijbonen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:32 schreef RaZieL669 het volgende:
Dus ieder die zich geroepen voelt, sleep de blikken S mee van de Aldi
Schultenbrauer voor de niet-paupers onder ons.quote:
Het traditionele zwerver-op-het-bankje-bier.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:11 schreef RaZieL669 het volgende:
Schultenbrauer voor de niet-paupers onder ons.
Het traditionele pauper-bier.
Oh mén praat me er niet van.. gister sliep ik een keer om half 3 ofzo... vannacht nog gedroomd erover zelfs... zal de uitslag van mijn droom maar niet vertellenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:16 schreef Apoc2003 het volgende:
Pauper
Heracles![]()
Heb slecht geslapen vannacht... paar keer wakker geworden van de zenuwen en de zenuwen worden alleen maar erger nu... nog maar 7 uur !!!
Ik ben er ook tegen een uurtje of kwart over zes... mooi weer in mn eigen vakkie P..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:14 schreef Apoc2003 het volgende:
Ben nog nooit naar rembrandt geweest, maar dat komt voornamelijk omdat ik er erg weinig mensen ken daar... ik zit dan ook niet in vak Q maar er vlak naast
Nog maar 5 uurHoelaat gaan jullie allemaal naar t stadion ? Ik pak mijn fiets om 6 uur ... ik wil wel een goeie plek, en hopelijk zijn er niet van die zeurende mensen die voor het eerst dit seizoen naar heracles gaan en perse op hun "eigen" plekje willen zitten, zodat de mensen die wel altijd komen kijken niet naast elkaar kunnen zitten
![]()
Ik lees net in het gb van RTV Oostquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:16 schreef tukkeronline het volgende:
Mooie "column" van Tom Egbers in de Tubantia vanmorgen! Maarre, komt het wel of niet Oost vanavond???
Maar die loopt misschien nog een weekje achter???quote:"Live op Groot beeldscherm | Ruurd uit Almelo | 20-5-2005 13:45:34"
In de Almelose binnenstad is de wedstrijd live te zien op een groot beeldscherm.
In een grote tent op het amaliaplein. tegen over de shamrock is dat.
Vak Pquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:25 schreef Vince22 het volgende:
Ik ben er ook tegen een uurtje of kwart over zes... mooi weer in mn eigen vakkie P..
Nee klopt wel, stond ook in de krant vanmorgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:34 schreef twentemeisje het volgende:
Maar die loopt misschien nog een weekje achter???
Waar halen ze die beelden dan vandaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:06 schreef Apoc2003 het volgende:
Nee klopt wel, stond ook in de krant vanmorgen.
Satellietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:06 schreef twentemeisje het volgende:
Waar halen ze die beelden dan vandaan?
Ik ga over 3 kwartier iedereen heel veel plezier jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:36 schreef Apoc2003 het volgende:
Over een half uurtje ga ik er heen, nu eerst even een goede bodem leggen... want je weet maar nooit hoe laat het gaat worden vannacht
Iedereen veel plezier vanavond en tot ziens in t stadion![]()
![]()
ik ook........quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:08 schreef cultheld het volgende:
Kut Heracles. Ik heb op Heracles gewed vandaag.
Volgens Radio Oost houdt de speaker zich nu stilquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:07 schreef Zwoerd het volgende:
En in de laatste minuut roept de stadionspeaker nog wel even verkeerd om dat gae 2-2 maakt ofzo![]()
SERIEUS?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |