Goed voorteken,hadden wij ook niet vorig jaar en we weten hoe dat afgelopen isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:36 schreef Bayswater het volgende:
Grappige is dat de spartaanse supporters er totaal geen geloof meer in hebben, dat zet me toch aan het denken want telkens als we er wel in geloofde ging het fout.
Heracles speelt uit beter dan thuis, die Spartaanse motivatie hadden ze tegen Fortuna ook vast wel en over de aanval, die heeft al 2 wedstijden niet gescoord, of dat tegen de beste verdediging van de GGD dan wel lukt...quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef Moody het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat Sparta de wedstrijd gaat winnen. Ze spelen thuis, zijn erg gemotiveerd en hebben een iets beter elftal (aanvallend een stuk beter).
Precies wat ik ook denk. Ze hebben een meer dan degelijke defensie en rappe aanvallers. Laat Sparta het spel maar maken en met een paar goede uitbraken krijgen ze zelf echt wel een paar goede kansen. Sparta moet, Heracles wil wel maar zal met een puntje ook tevreden zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef Moody het volgende:
Als Heracles een kans op de overwinning of een punt wil hebben, moeten ze lekker met zijn allen met de kont in de 16 gaan hangen en Sparta wegcounteren.....
600 man is netjes...dat zal een vol uit-vak zijn....quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:01 schreef Blikvanger het volgende:
Blik op Nieuws - Sport: Fans Heracles massaal naar Sparta
De supporters van Heracles maken zich massaal op voor de clash van komende vrijdag tegen Sparta Rotterdam. De Tukkers reizen met 15 bussen, 600 fans, af naar Spangen, om bij winst op de concurrent het kampioenschap te vieren.
600 is het maximale aantal uitkaarten dus het uitvak zit vol. Ook alle kaarten aan de kant van sparta zijn al een tijdje uitverkocht, dus geen enkele lege plek in het stadion vrijdagquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:40 schreef Moody het volgende:
[..]
600 man is netjes...dat zal een vol uit-vak zijn....
Vitesse-Twente werd door 1600 Twente-fans bezocht, echt mooi zo'n vol vak
Zit SBS niet vast aan de sponsors van het darts? Ik zie veel en veel liever de wedstrijd!quote:Gouden Gids Divisie
Vrijdag 13 mei, rond 22.00 uur
Er wordt tijdens de uitzending van de Tempus International Darts League geschakeld naar de wedstrijd Sparta - Heracles.
dus reken er maar op dat het er niet live op komt alleen de hoogte/doelpuntenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Op de SBS site staat nog dit:
[..]
Zit SBS niet vast aan de sponsors van het darts? Ik zie veel en veel liever de wedstrijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |