Het staat 1-1.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:34 schreef pfaf het volgende:
Vanavond even doelsaldo opkrikken tegen Cambuur, dan nog het tussendoortje in Maastricht en dan geht's loss....
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:34 schreef pfaf het volgende:
Vanavond even doelsaldo opkrikken tegen Cambuur, dan nog het tussendoortje in Maastricht en dan geht's loss....
Maaar veel te kritische als je het mij vraagt .... je hoort achter je club te staan, helemaal als deze nog kampioen kan en wil worden.... je gaat niet je ploeg in de rust al uitfluitenquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:02 schreef pfaf het volgende:
een trouwe, grote aanhang
As usualquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Lijkt erop dat ze het weer 's tegen het einde uit handen gaan geven...
Je ploeg bij rust uitfluiten, terwijl ze meedoen voor het kampioenschap....quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:02 schreef pfaf het volgende:
My point exactly, waar Heracles het voordeel van een perfecte begroting en een trouwe, grote aanhang heeft.
Mocht het op doelsaldo aankomen dan zal het niet zo spannend worden als afgelopen jaarquote:
mwah,aardig,spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:43 schreef pfaf het volgende:
Zal wel geweldig zijn als het op 13 mei aankomt. Dat is zo'n kut-combi wel waard.
Ik heb nog geen antwoord op m'n sms-je, maar volgens heracles.nl was SCH de betere, dat biedt perspectief. ( Hoewel dat dit seizoen niets zegt )
Ten Eerste: Veeel te weinig kaartenquote:HERACLES.NL - Voor de uitwedstrijd tegen Sparta zal een verplichte buscombi georganiseerd worden (ivm risicowedstrijd).
Men kan zich voor deze buscombi alleen inschrijven via Ticketbox én als men in het bezit is van een seizoenkaart of clubcard van Heracles Almelo.
Er zijn maximaal 600 kaarten beschikbaar wees er dus op tijd bij want vol = vol.
De kosten zijn 25 euro per kaartje. De kaartverkoop start voor seizoenkaarthouders (hebben voorrang) op maandag 02 mei. Clubcardhouders kunnen vanaf maandag 09 mei kaarten kopen. Inschrijving voor deze buscombi kan t/m vrijdag 13 mei 12.00 uur. Men ontvangt een omwisselbiljet en deze kan men op vrijdag 13 mei vanaf 16.00 uur omwisselen voor een wedstrijdkaartje bij de kassa van het Polman Stadion. Men vertrekt om 16.30 uur dus wees op tijd!
De uitkaart van Heracles Almelo is VERPLICHT dus neem hem mee!!!
Gelukkig gaat de historie nog verder terug dan de afgelopen 2 jaar:quote:Op maandag 2 mei 2005 20:03 schreef Apoc2003 het volgende:
Grappig feitje is wel dat Heracles nog nooit heeft verloren tegen sparta in een uitwedstrijd...
...en dat heracles nog nooit heeft gewonnen thuis
Gelukkig is dat al zooooo lang geleden dat dat niet meer mee teltquote:Op maandag 2 mei 2005 20:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de historie nog verder terug dan de afgelopen 2 jaar:
Zo 7-10-1962 Sparta -Heracles 2-1
Zo 26-4-1964 Sparta -Heracles 2-1
Zo 30-8-1964 Sparta -Heracles 0-2
Zo 12-12-1965 Sparta -Heracles 6-0
Za 29-3-1986 Sparta -SC Heracles 6-1
We zullen zien ... ik ga er in ieder geval bij zijn !!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:27 schreef Bayswater het volgende:
Jawel hoor, volgens de statistieken is het de hoogste tijd dat de 3 punten op het Kasteel blijven.
Moet De Graafschap of FCDB zijn gezien de stand,RBC kan nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:34 schreef Stpan het volgende:
Mijn ideaalscenario is dat Sparta rechtstreeks promoveert en Heracles in de nacompetitie RBC of Den Bosch eruit knikkert.
Jammer dat ze in Almelo kunstgras hebben dat blijft een minpunt, maar verder heeft het een leuk stadionnetje en trouwe en brede (behalve in uitwedstrijden) achterban die ik meer in de eredivisie vind passen dan RKC of RBC.
Denk je?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:26 schreef Stpan het volgende:
Maar als het tussen De Graafschap en Heracles gaat, vind ik de superboeren toch meer eredivisie.
Maar daar zullen ze in dit topic vast een andere mening over hebben.
Bin ie ook sprakeloos kearl?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:38 schreef pfaf het volgende:
Bummer. Sparta wordt gewoon terecht kampioen.
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:38 schreef pfaf het volgende:
Zoveelste keer dit jaar dat ze laten zien dat ze het niet verdienen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |