En ik een heeeeeeeeeel klein beetjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:28 schreef Apoc2003 het volgende:
maar eerst vrjidag kampioen worden... niemand lijkt nog enige twijfel te hebben behalve ik een beetje
quote:
Heracles Almelo heeft intresse in Hugo, de Braziliaanse middenvelder van FC Groningen
Huga krijgt geen neiuw contract bij FC Groningen en kan dus transfer-vrij
vertrekken. Hij heeft inmiddels een Nederlands paspoort. Daardoor hoeft
Heracles geen hoge salarissom voor een nieut EU speler te betalen. Na
vrijdag beginnen de onderhandelingen tussen Heracles en Hugo. Beide
partijen willen eerst afwachten of de Almelose ploeg kampioen wordt en
promoveert naar de eredivisie. De ploeg van Peter Bosz heeft aan 1 punt
genoeg.
Ja, dus?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:37 schreef Remzz het volgende:
Ik las op een forum ergens dat Hercles interesse had in Gerald Sibon
Heracles is op dit moment al met drie spelers aan het onderhandelen. Het zijn niet de minste spelers moet ik zeggen. Hugo van Groningen, Sibon van Psv en Sikora van Heerenveen.... (bron: gastenboek heracles.nl)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:37 schreef Remzz het volgende:
Ik las op een forum ergens dat Hercles interesse had in Gerald Sibon
De intresse kan er wel zijn toch ?quote:
Ik bedoelde het meer algemeen....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:01 schreef Remzz het volgende:
Ik heb er 1
Ze hebben volgensmij 300 van de 400 verkocht aan heracles supporters vanochtend.
Is vorig seizoen al geprobeerd toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:01 schreef Moody het volgende:
Even serieus: Christensen gaat weg bij Twente, dat zou een waardige speler voor Heracles kunnen zijn..... Hij kan in de spits en rechtsbuiten....
Je weet toch dat dat gevoelig ligt bij een bepaald deel van de aanhang?quote:
Maar is Christensen zo'n goede speler dan? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:03 schreef Moody het volgende:
Ik weet dat beide clubs elkaar niet liggen, maar als je goede spelers kan krijgen zou je er stront aan moeten hebben waar hij vandaan komt....
95% van de Twente aanhang gunt jullie de promotie. Ook omdat jullie na volgend seizoen gewoon weer met beide benen op de grond zullen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |