Anders wordt het mei?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:14 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Weet ik, en toch wil ik ook. Maar ja, wanneer dan?
Dan kan ik niet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:15 schreef Waxxer het volgende:
In oktober 2008 heb ik nog plek....
16 juli?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:14 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Weet ik, en toch wil ik ook. Maar ja, wanneer dan?
*zoekt naar "gazet van antwerpen" van oktober 2008*quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:15 schreef Waxxer het volgende:
In oktober 2008 heb ik nog plek....
ik wil ook naar Kaailiequote:Op woensdag 23 maart 2005 23:15 schreef creno het volgende:
ik ga naar kylie zondag !
quote:maar ik blijf gewoon op mijn stoeltje zitten hoor, tis madonna niet !
Wat is dat voor linkje?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
,,Doe net als ik, klik óók op deze link en speel mee!!", aldus Cazman, vlak na een warm bad. Deze had hij meer dan verdiend na een zware dag in de buitenlucht. ,,Een echte vent ent!", lacht hij toe. Om vervolgens een flinke C-mineur te laten horen.
De automatische vacuumpompen in het herentoilet zijn een groot succes. Na de introductie van MultiOrgasm wordt er flink gebruik gemaakt van de sanitaire voorzieningen. Bezoekers komen stralend de deur weer uit, en door de vele inspanningen neemt de zo diep gezonken omzet in recordtempo weer toe. De robotgestuurde machine maakt de naam Red&Blue letterlijk méér dan waar.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:17 schreef creno het volgende:
[..]
*zoekt naar "gazet van antwerpen" van oktober 2008*
Getverdemme.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De automatische vacuumpompen in het herentoilet zijn een zwaar succes. Na de introductie van MultiOrgasm wordt er flink gebruik gemaakt van de sanitaire voorzieningen. Bezoekers komen stralend de deur weer uit, en door de vele inspanningen neemt de zo diep gezonken omzet in recordtempo weer toe. De robotgestuurde machine maakt de naam Red&Blue letterlijk méér dan waar.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De automatische vacuumpompen in het herentoilet zijn een groot succes. Na de introductie van MultiOrgasm wordt er flink gebruik gemaakt van de sanitaire voorzieningen. Bezoekers komen stralend de deur weer uit, en door de vele inspanningen neemt de zo diep gezonken omzet in recordtempo weer toe. De robotgestuurde machine maakt de naam Red&Blue letterlijk méér dan waar.
Ja man, das peanutsquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
32 mb WAXX!
Nog oudere foto en ik heb toevallig die gitaar verkochtquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
,,Doe net als ik, klik óók op deze link en speel mee!!", aldus Cazman, vlak na een warm bad. Deze had hij meer dan verdiend na een zware dag in de buitenlucht. ,,Een echte vent ent!", lacht hij toe. Om vervolgens een flinke C-mineur te laten horen.
Niet iets om thuis uit te proberen, Weemz.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:27 schreef Weemz het volgende:
Vacuümpompen? Een soort van geavanceerde stofzuigerslang zeg maar?
Ach laat hem toch. Dan komt er weer een leuk berichtje op Fok te staanquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet iets om thuis uit te proberen, Weemz..
Zeggeeeehhhh....... wil je niet zo streng doen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:28 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nog oudere foto en ik heb toevallig die gitaar verkocht
Met een stofzuiger? Nou, neequote:Op woensdag 23 maart 2005 23:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh, beken nou maar. Volgens mij heeft minstens de helft van jullie het een keer geprobeerd als puber. Stelletje viespeuken..
ik regeer met de ijzeren vuist!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeggeeeehhhh....... wil je niet zo streng doen?
Dat wordt een geile nacht!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:36 schreef Waxxer het volgende:
Sterker nog, op dit moment leg der een stofzuiger met 1500 Watt zuigvermogen achter in de Clio die hier voor me deur staat
Dat geluid ook hé, als het lampje gaat branden als die stáng gewoon hélemaal compleet vól zitquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat wordt een geile nacht!Leuk voor je huisgenoten ook.
.
Maar klaagt je moeder dan nooit dat het luchtfilter zo snel verstopt raakt?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat geluid ook hé, als het lampje gaat branden als die stáng gewoon hélemaal compleet vól zit
*wijn over toetsenbord proest*quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet iets om thuis uit te proberen, Weemz..
Niet, want jij voetbalt en voetballers die op het veld een grote mond hebben, zijn thuis de meest lieve. Bovendien is de naam Joost veel tequote:
Mensen uit W. rule. Want jullie vallen onder onze gemeente en niet andersomquote:
Neuh, ik bareback met Siemens. Holland Electro leek me wat te heftig, en Princess is m'n type nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar klaagt je moeder dan nooit dat het luchtfilter zo snel verstopt raakt?.
W. was stad met weinig geld (geven teveel uit aan crap). S. was een rijk dorp. Waalwijk wil meer geld. Waalwijk heeft stadsrechten en zodoende. Anders was het gewoon andersomquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Mensen uit W. rule. Want jullie vallen onder onze gemeente en niet andersom![]()
Dat wat Ang3l zei over dat rubberen ding voor z'n wasmachine, daar kijk ik nu opeens ook heel anders tegenaan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neuh, ik bareback met Siemens. Holland Electro leek me wat te heftig, en Princess is m'n type niet
(godzijdank ben ik geanonimiseerd tegenwoordig....)
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
gaat t nou over fistfucken en stofzuigers?
Dank u. En hiermee geef je toch toe, dat W. de ijzeren vuist maakt. Als we het niet hebben dan jatten we het wel ergens anders. Ijzersterk, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
W. was stad met weinig geld (geven teveel uit aan crap). S. was een rijk dorp. Waalwijk wil meer geld. Waalwijk heeft stadsrechten en zodoende. Anders was het gewoon andersom
Niet W. maar de regering. Maar S. was slim genoeg door het geld uit de geven aan vele voorzieningen. Waaronder veel rioleringen die vernieuwd moesten worden. Het enige wat waalwijk toen mee zat waren 2 extra gemeentes zonder ene cent en met veel nieuwe kosten aan voorzieningen. Erg goed gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dank u. En hiermee geef je toch toe, dat W. de ijzeren vuist maakt. Als we het niet hebben dan jatten we het wel ergens anders. Ijzersterk, al zeg ik het zelf![]()
Dream onquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
Niet W. maar de regering. Maar S. was slim genoeg door het geld uit de geven aan vele voorzieningen. Waaronder veel rioleringen die vernieuwd moesten worden. Het enige wat waalwijk toen mee zat waren 2 extra gemeentes zonder ene cent en met veel nieuwe kosten aan voorzieningen. Erg goed gedaan.
Naar bed, want het is al best laat en je hebt het bést nog wel druk morgen!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmm naar bed of die film met johnny depp afkijken
wehe ik hoef pas om half 9 eruitquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naar bed, want het is al best laat en je hebt het bést nog wel druk morgen!Dus gauw onder de wol, en dan een knuffelkonijntje erbij...
Ja, maar je wéét dat er al zo vaak over gediscussieerd is, dat zo lang jij nog in huis woont, je niet na twaalven kan gaan zitten internetten en de hele tijd lawaai maken zodat de rest niet kan slapen!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wehe ik hoef pas om half 9 eruitmoet naar school en ben vrijdag vrij
Muziek, hoesten, lopen naar de koelkast, heen en weer lopen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Internetten maakt toch geen lawaai?.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Tenzij je alle posts hardop voor leest met verschillende stemmetjes enzo. Dan kan ik me voorstellen dat je de rest van het huis uit de slaap houdt..
ik stoot altijd heel hard overal tegenaan en knal met de deuren terwijl ik heel zachtjes probeer te doenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, maar je wéét dat er al zo vaak over gediscussieerd is, dat zo lang jij nog in huis woont, je niet na twaalven kan gaan zitten internetten en de hele tijd lawaai maken zodat de rest niet kan slapen!
Sssst! Doe nou niet! Straks maakt iemand hier nog zijn buren wakker!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
,,Hhhhmmmmhhhhaaaaaaiiiiiiiiii rrrrrrrrroooooaaaaaaarrrrrrrrr ik ben Nathan Hhhhhhhmmmmmmhhhoe ist hier?"
Ik ook en dat is precies de reden dat ik nu maar naar bed ga, voordat de ouders gaan klagenquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik stoot altijd heel hard overal tegenaan en knal met de deuren terwijl ik heel zachtjes probeer te doen![]()
*inklok*quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Nachtploeg?
Meneer XMN8R! Ik dacht dat u al lang naar een tropisch en zonovergoten eiland was vertrokken.quote:
Nog 5 nachtjes slapenquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Meneer XMN8R! Ik dacht dat u al lang naar een tropisch en zonovergoten eiland was vertrokken. [afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:23 schreef gothic-blackie het volgende:
nog ¤1,09 op me rekening, ben blij dat morgen de stufi komt, want ging vandaag maar lenen bij me paps, om toch maar wat cola in huis te hebben (me ouders betalen uit principe de cola niet en zow) dus kan niet wachten totdat ik morgen na school de stad in duik om een klein deel van de stufi uit te geven
Nou ja, ik bedoel, tram 9 en een kwartier later is hij ook nog op het strand! Het is dus én én!quote:
Oh, ja, lijn 9 is wel een bruine lijn ja. Lijn 1 niet, die gaat naar het Kurhaus.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel, tram 9 en een kwartier later is hij ook nog op het strand! Het is dus én én!
uiteraard, als het maar niet tussen 28-03 en 13-04 isquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou doei hè. Kom je ook naar de Waxxer-Representatie-Meet?.
Koekje erbij?quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
Bij de woorden inklok en uitklok krijg ik na vandaag heel nare gedachten en waangeuren.
Daaideur is my middle name.quote:
niet zeuren, je hebt vier op een rij!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
En nou zit ik verdomme ook nog eens in m'n eentje het topic vol te spammen!
Zit dan ook niet een beetje passief te lurken maar doe iets! Draag wat bij aan de discussie! Post iets orgineels!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
Mag ik zo vrij zijn om te vermelden dat ik de nachtploeg de laatste tijd flink vind zuigen? and not in a good way
Pardon?quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
Mag ik zo vrij zijn om te vermelden dat ik de nachtploeg de laatste tijd flink vind zuigen? and not in a good way
nah really?quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
Geilenathaninepudding.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:39 schreef Waxxer het volgende:
Gelathaninepudding.
Dat klinkt eik best wel ranzig.quote:
Na anderhalf jaar moet je toch weten dat ik niks bij te dragen heb en niet origineel ben. Ik kan alleen inkoppen en slap lullen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zit dan ook niet een beetje passief te lurken maar doe iets! Draag wat bij aan de discussie! Post iets orgineels!
En je moet niet vergeten dat sommigen van ons een Drukke Baan of Zware Studie hebben waardoor ze 's avonds moe zijn niet tot diep in de nacht hier kunnen posten..
dikke 4.quote:
Hooguit een 5. That's as high as I go.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
DIKKE ZEVEN beav!
Verpest mn avond niet..
Nah! Is toch leuk?? Fok-hapjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat klinkt eik best wel ranzig..
et gaat er niet om wat JIJ vindt maar wat hij vindt!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hooguit een 5. That's as high as I go.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Dennis Moorkoppen.
Schwaxxerälder Kirschtorte.
Beaverberry Muffins.
Het lijkt wel een #filosofie-topic..
Dat krijg je je strot toch niet uit?!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Schwaxxerälder Kirschtorte.
Doffiebroodjequote:Op donderdag 24 maart 2005 00:47 schreef Waxxer het volgende:
CDP Space Cake
Liga Xman Powerrrrrrr
Ryan du Chocolat
Doffy voor bij de Koffie
quote:Schwaxxerälder Kirschtorte.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga nu echt slapenen hopelijk morgen een dag zonder koek
Slaap lekker!![]()
Trusten Wax.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga nu echt slapenen hopelijk morgen een dag zonder koek
Slaap lekker!![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beaverhausen BeefCakes
Gokje: nooit?quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:07 schreef DennisMoore het volgende:
En wánneer leer ik nou 's om overhemden netjes op te hangen ipv op de vloer te dumpen?.
*strijk*
Coup Wizarddragon?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:49 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga ook weer naar de kapperHet is via de webcam te volgen
Als ik in beeld zit dan....
Webcam? hahaha. Heb je al een idee wat voor kapsel je gaat nemen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:49 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga ook weer naar de kapperHet is via de webcam te volgen
Als ik in beeld zit dan....
Heheh . ik kan langerquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:41 schreef creno het volgende:
op dit moment zijn er meisjes aan het tongen voor een reis naar lesbos
ze zijn om 8uur vanochtend begonnen en nu dus al bijna 5uur aan het zoenen
live webcam: http://www.slamfm.nl/webcamslam.php
als de webcam niet werkt een aantal keer op play drukken...
Met een kuifje?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:57 schreef Waxxer het volgende:
Haha nee gewoon een normaal kapsel, wat korter idd... Stekeltjes heb ik niet het juiste model hoofd voor denk ik. Bolle-wangen-effect. Maar iig niet iets wat heel apart is
Zodra ze het eiland Homos ontdekken gaan we dat uittestenquote:
Dealquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodra ze het eiland Homos ontdekken gaan we dat uittesten
Witte choco .... HMMM (betekent dat dat ik op albino negers val?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:31 schreef DennisMoore het volgende:
Niet om racistisch te doen, maar ik houd niet van wit..
Ik mag toch hopen van niet....ben op de fiets...quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NEE GEEEN REGEN!
Nee, maar wel dat je raar bent...maar goed, dat was natuurlijk al algemeen bekent...quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Witte choco .... HMMM (betekent dat dat ik op albino negers val?)
Yeah right, like I'll ever try...quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:30 schreef Ryan_R het volgende:
Ach laat hem toch. Dan komt er weer een leuk berichtje op Fok te staan![]()
Ieieieieieieuwquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Donker, zoet, sterk, puur. Met noten..
Duidelijk tochquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat is beter? ik-ben-te-lui-om-mijn-haar-te-doen ( http://www.van-der-horst.demon.nl/moe.jpg ) of lading-gel-en-klaar ( http://www.van-der-horst.demon.nl/zoja.JPG )![]()
Aww... je hebt nu ook een snollebolletje?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb ook een Coup Wizarddragon..
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww... je hebt nu ook een snollebolletje?
Ja.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Aww... je hebt nu ook een snollebolletje?
Nouja, het is vooral lekker makkelijk 's ochtends, en het aait lekker.quote:
Ik zie een soortement van litteken?quote:
Goede Vrijdag is een erg rare dag. Half Nederland is vrij en de andere helft moet werken.quote:
Lobotomiequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie een soortement van litteken?
Wasda? Lobotomie? (of gewoon een echte scheiding? )
Lijkt op een kei stoer hip littekenquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lobotomie!
Nee, 't is een kruin, het groeit daar ineens de andere kant op. Natuurlijke scheiding dus..
Niet overtuigend gelukkig, maar ik moet je gelijk gevenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:19 schreef Weemz het volgende:
Zow, het regent.
T regent dus ik ga mn huisje niet uitquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:20 schreef Vlarp het volgende:
Wie komt mijn door de airco vernaggelde nekje masseren?
Die leuke brabander heeft een vriendin zegt iequote:Op donderdag 24 maart 2005 19:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daar heb je toch collega's voor Vlarp?
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die leuke brabander heeft een vriendin zegt ie
En de jonge portier moet ik nog uithoren
Mja, ik twijfel nog steeds aan hem. Wel opvallend dat ie heel vaak tegenover me komt zitten in de pauzes enzo..quote:
Moet je wel een wit shirt aan doen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
als ik al doorweekt ben kan het me nooit meer veel schelen
Dat is nat en koud en dan ga je zitten en dat kriebelt het, en dan ga je naast de kachel en dan is het te warm en gaat het meer kriebelen. Ieeeeuwquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
als ik al doorweekt ben kan het me nooit meer veel schelen
Het klikt goed?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik twijfel nog steeds aan hem. Wel opvallend dat ie heel vaak tegenover me komt zitten in de pauzes enzo..
Omdat jij misschien hetzelfde wil?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom pik ik altijd de jongens uit die er liever vandoor gaan met een hippe geile hunk?
mwjah misschien welquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat jij misschien hetzelfde wil?
MJa, best wel..quote:
Omdat dat 80% van de homo's zijnquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom pik ik altijd de jongens uit die er liever vandoor gaan met een hippe geile hunk?
tja..ben ik nou gedwongen me aan die andere 20% te verlekkeren?quote:
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
tja..ben ik nou gedwongen me aan die andere 20% te verlekkeren?
Hoer.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo. Eindelijk weekend. En een week vrij..
Kudquote:
Pim pam pasenquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wist niet eens dat ik maandag vrij had..
Ik gun het je als ik 't ook krijgquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je gunt me niet eens een week welverdiende rust na maanden vol stress..
Mijn baas vind dat geloof ik ook van mij, maar ja. Ik heb keihard gewerkt toen anderen op vakantie waren, dus dan moet het andersom ook kunnen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gun het je als ik 't ook krijg
En ik krijg het niet want het is weer de laatste week van de maand.
Dus ik vind dat iedereen KEIHARD moet werken en z'n vakanties af moet zeggen
Whoeeeiii!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Een paar acteerlessen kunnen geen kwaad.
Schoolboy Crushquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Een paar acteerlessen kunnen geen kwaad.
Kut man.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:59 schreef Cybart het volgende:
het gaat snel tegenwoordig....
mn oma is net overleden
vorige week nog mn opa (was aan mn pa's kant van de familie), en nu dus aan mn moeder's kant...quote:
Sjees...quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:59 schreef Cybart het volgende:
mn oma is net overleden
gecondoleerdquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:59 schreef Cybart het volgende:
mn oma is net overleden
Ik ga voor kwaliteitquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah, Vlarp kent zijn klassiekers.
Link?:Pquote:
Van je opa wist ik al dat hij al geruime tijd met zijn gezondheid aan het kwakkelen was, maar niet van je oma.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
vorige week nog mn opa (was aan mn pa's kant van de familie), en nu dus aan mn moeder's kant...
Meer dan sterkte wensen kunnen we helaas niet voor je doen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:03 schreef Cybart het volgende:
thx allemaal...
nou dat is ook leuk thuiskomen van mn stage...
dus ik ga me ff snel opfrissen en dan maar even kijken
Tja als t een klassieker isquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat moet jij met een link?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook het vervolg al.
Sterkte man!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:03 schreef Cybart het volgende:
thx allemaal...
nou dat is ook leuk thuiskomen van mn stage...
dus ik ga me ff snel opfrissen en dan maar even kijken
Dat mag jij helemaal niet zien!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja als t een klassieker is?
want?quote:
Daar trekt de Kijkwijzer zich niks van aan ...quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bullshit.. age aint nothing but a number!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |