Koekje erbij?quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
Bij de woorden inklok en uitklok krijg ik na vandaag heel nare gedachten en waangeuren.
Daaideur is my middle name.quote:
niet zeuren, je hebt vier op een rij!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
En nou zit ik verdomme ook nog eens in m'n eentje het topic vol te spammen!
Zit dan ook niet een beetje passief te lurken maar doe iets! Draag wat bij aan de discussie! Post iets orgineels!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
Mag ik zo vrij zijn om te vermelden dat ik de nachtploeg de laatste tijd flink vind zuigen? and not in a good way
Pardon?quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
Mag ik zo vrij zijn om te vermelden dat ik de nachtploeg de laatste tijd flink vind zuigen? and not in a good way
nah really?quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
Geilenathaninepudding.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:39 schreef Waxxer het volgende:
Gelathaninepudding.
Dat klinkt eik best wel ranzig.quote:
Na anderhalf jaar moet je toch weten dat ik niks bij te dragen heb en niet origineel ben. Ik kan alleen inkoppen en slap lullen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zit dan ook niet een beetje passief te lurken maar doe iets! Draag wat bij aan de discussie! Post iets orgineels!
En je moet niet vergeten dat sommigen van ons een Drukke Baan of Zware Studie hebben waardoor ze 's avonds moe zijn niet tot diep in de nacht hier kunnen posten..
dikke 4.quote:
Hooguit een 5. That's as high as I go.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
DIKKE ZEVEN beav!
Verpest mn avond niet..
Nah! Is toch leuk?? Fok-hapjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat klinkt eik best wel ranzig..
et gaat er niet om wat JIJ vindt maar wat hij vindt!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hooguit een 5. That's as high as I go.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Dennis Moorkoppen.
Schwaxxerälder Kirschtorte.
Beaverberry Muffins.
Het lijkt wel een #filosofie-topic..
Dat krijg je je strot toch niet uit?!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Schwaxxerälder Kirschtorte.
Doffiebroodjequote:Op donderdag 24 maart 2005 00:47 schreef Waxxer het volgende:
CDP Space Cake
Liga Xman Powerrrrrrr
Ryan du Chocolat
Doffy voor bij de Koffie
quote:Schwaxxerälder Kirschtorte.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga nu echt slapenen hopelijk morgen een dag zonder koek
Slaap lekker!![]()
Trusten Wax.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga nu echt slapenen hopelijk morgen een dag zonder koek
Slaap lekker!![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beaverhausen BeefCakes
Gokje: nooit?quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:07 schreef DennisMoore het volgende:
En wánneer leer ik nou 's om overhemden netjes op te hangen ipv op de vloer te dumpen?.
*strijk*
Coup Wizarddragon?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:49 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga ook weer naar de kapperHet is via de webcam te volgen
Als ik in beeld zit dan....
Webcam? hahaha. Heb je al een idee wat voor kapsel je gaat nemen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:49 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga ook weer naar de kapperHet is via de webcam te volgen
Als ik in beeld zit dan....
Heheh . ik kan langerquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:41 schreef creno het volgende:
op dit moment zijn er meisjes aan het tongen voor een reis naar lesbos
ze zijn om 8uur vanochtend begonnen en nu dus al bijna 5uur aan het zoenen
live webcam: http://www.slamfm.nl/webcamslam.php
als de webcam niet werkt een aantal keer op play drukken...
Met een kuifje?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:57 schreef Waxxer het volgende:
Haha nee gewoon een normaal kapsel, wat korter idd... Stekeltjes heb ik niet het juiste model hoofd voor denk ik. Bolle-wangen-effect. Maar iig niet iets wat heel apart is
Zodra ze het eiland Homos ontdekken gaan we dat uittestenquote:
Dealquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodra ze het eiland Homos ontdekken gaan we dat uittesten
Witte choco .... HMMM (betekent dat dat ik op albino negers val?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:31 schreef DennisMoore het volgende:
Niet om racistisch te doen, maar ik houd niet van wit..
Ik mag toch hopen van niet....ben op de fiets...quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NEE GEEEN REGEN!
Nee, maar wel dat je raar bent...maar goed, dat was natuurlijk al algemeen bekent...quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Witte choco .... HMMM (betekent dat dat ik op albino negers val?)
Yeah right, like I'll ever try...quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:30 schreef Ryan_R het volgende:
Ach laat hem toch. Dan komt er weer een leuk berichtje op Fok te staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |