Je bent niet alleenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:42 schreef Ryan_R het volgende:
@ SAJ: En waarom komen die oudjes dan weer op mij af?![]()
Je pakt het verkeerd aan... je kijkt te onschuldigquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:42 schreef Ryan_R het volgende:
Komen er oudjes op je af?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:42 schreef Ryan_R het volgende:
Niet zo moeilijk met nog maar één post te gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik zei toch, voordat ik uit de douche ben is het topic vol
Niet zo moeilijk als je weet dat je altijd lang douchtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk met nog maar één post te gaan.
Ik kijk te onschuldig? En hoe moet ik dan kijken?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je pakt het verkeerd aan... je kijkt te onschuldig
Mja.. euhm.. dunno.. dat probeer ik voor mezelf ook nog uit te vinden.. 'k heb er ook last van namelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik kijk te onschuldig? En hoe moet ik dan kijken?![]()
@SAJ: Oudjes ja
Je hebt een lief uitstralingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:42 schreef Ryan_R het volgende:
Je probeert een excuus te verzinnen.. doe geen moeite.. er IS geen excuus..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zie je nou Vlarp? Ryan_R zou het helemaal niet leuk hebben gevonden als ik op jullie afgestapt was.
"Boe!" roepenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Iemand een tip om té jonge mensen af te schrikken?
Waarom staat er in je profiel dan 1980? Dan ben je maar 2 jaar ouder. Ik het over 40+ ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zie je nou Vlarp? Ryan_R zou het helemaal niet leuk hebben gevonden als ik op jullie afgestapt was.
Dat heeft niets met je leeftijd en alles met je karakter te makenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou ja!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Ryan_R heeft een zaadvragende blik?![]()
oooow, daar hoor IK zelfs nog niet eens bijquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Waarom staat er in je profiel dan 1980? Dan ben je maar 2 jaar ouder. Ik het over 40+ ofzo![]()
Een parkiet heeft ook een zaadvragende blik, maar daar stop ik 'm toch ook echt niet inquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Ryan_R heeft een zaadvragende blik?![]()
Angel to the rescuequote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een parkiet heeft ook een zaadvragende blik, maar daar stop ik 'm toch ook echt niet in
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
PARKIET?
Nee, een naaktfoto krijgen van een homo is volgens mij gewoon gebruikelijk bij kennismaking op internetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
is een naaktfoto een voorbode van intresse?
nee toch?
owquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, een naaktfoto krijgen van een homo is volgens mij gewoon gebruikelijk bij kennismaking op internet
Ja alleen als ze bij jou aankloppenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, een naaktfoto krijgen van een homo is volgens mij gewoon gebruikelijk bij kennismaking op internet
Ow fuck ja.. Oprahquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ben er nog..moet ff voor de gemoedeen v/d pc af anders ontploeft moeder.
Als ze slaapt zit ik dr zsm weer op (na Oprah offcourse)
Wouter Bos viert feestquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
Nou, poepoepoepoepoe....... geen gekozen burgemeester
Heel dat gekozen burgemeester gedoe heb ik gewoon bewust genegeerd..quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
Nou, poepoepoepoepoe....... geen gekozen burgemeester
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |