Lijkt op een kei stoer hip littekenquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lobotomie!
Nee, 't is een kruin, het groeit daar ineens de andere kant op. Natuurlijke scheiding dus..
Niet overtuigend gelukkig, maar ik moet je gelijk gevenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:19 schreef Weemz het volgende:
Zow, het regent.
T regent dus ik ga mn huisje niet uitquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:20 schreef Vlarp het volgende:
Wie komt mijn door de airco vernaggelde nekje masseren?
Die leuke brabander heeft een vriendin zegt iequote:Op donderdag 24 maart 2005 19:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daar heb je toch collega's voor Vlarp?
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die leuke brabander heeft een vriendin zegt ie
En de jonge portier moet ik nog uithoren
Mja, ik twijfel nog steeds aan hem. Wel opvallend dat ie heel vaak tegenover me komt zitten in de pauzes enzo..quote:
Moet je wel een wit shirt aan doen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
als ik al doorweekt ben kan het me nooit meer veel schelen
Dat is nat en koud en dan ga je zitten en dat kriebelt het, en dan ga je naast de kachel en dan is het te warm en gaat het meer kriebelen. Ieeeeuwquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
als ik al doorweekt ben kan het me nooit meer veel schelen
Het klikt goed?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik twijfel nog steeds aan hem. Wel opvallend dat ie heel vaak tegenover me komt zitten in de pauzes enzo..
Omdat jij misschien hetzelfde wil?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom pik ik altijd de jongens uit die er liever vandoor gaan met een hippe geile hunk?
mwjah misschien welquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat jij misschien hetzelfde wil?
MJa, best wel..quote:
Omdat dat 80% van de homo's zijnquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom pik ik altijd de jongens uit die er liever vandoor gaan met een hippe geile hunk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |