Te duur of niet goed genoeg..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Overigens wil ik Landzaat niet terug hebben.
Kapitaalvernietiging.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Te duur of niet goed genoeg..
Altijd proberen, maar zeker niet ten koste van te veel geld.
Dan zal er structueel iets moeten veranderen bij ajax.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Niet als het helpt om de stap richting absolute top weer te gaan maken.
True, maar of Landzaat zó'n meerwaarde voor het elftal zal hebben betwijfel ik. Dan zie ik liever v Bommel of Davids.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Niet als het helpt om de stap richting absolute top weer te gaan maken.
Het is iig een deel van de oplossing..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zal er structueel iets moeten veranderen bij ajax.
Een paar nieuwe spelers kopen is niet de oplossing lijkt me.
ja ik ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:11 schreef Suijk het volgende:
Vind het ook wel leuk om Chivu weer eens in actie te zien morgen.
Het staat ook gewoon zo op de site hè.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Ajax verkoopt weer *slechtzicht* kaarten voor Ajax - AZ
Iemand al 's in zo een vak gezeten?
Ik denk dat je momenteel beter slecht-zichtplaatsen kunt hebben dan goede plaatsen. Kun je altijd zeggen: "Sorry maar ik heb het niet gezien"quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het staat ook gewoon zo op de site hè.
Ongelofelijk dat die vakken dan uberhaupt zijn aangebouwd.
Zit ze nou eens niet zo te pesten hier DD!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat je momenteel beter slecht-zichtplaatsen kunt hebben dan goede plaatsen. Kun je altijd zeggen: "Sorry maar ik heb het niet gezien"
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat je momenteel beter slecht-zichtplaatsen kunt hebben dan goede plaatsen. Kun je altijd zeggen: "Sorry maar ik heb het niet gezien"
Een wand neemt geloof ik de helft van het veld uit het zicht.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:49 schreef keeper het volgende:
[..].
Maar ik vraag me echt af wat ze met die plekken bedoelen. Er zijn toch geen obstakels als lichtmasten waar je achter kan zitten? Of bedoelen ze het buffervak(je) rechts van het uitvak?
quote:Chivu wil ooit terugkeren bij Ajax
In een interview met De Telegraaf laat Chivu weten dat Ajax hem nog niet loslaat. Via Lobont ontgaat hem niets. "Hij houdt me bijna dagelijks op de hoogte. Ik weet alles." De Roemeen mist het leven dat hij had bij Ajax. "Vooral de cultuur en het karakter van de mensen. Ajax zit in mijn hart. Ik hoop er ooit terug te komen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |