Te duur of niet goed genoeg..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Overigens wil ik Landzaat niet terug hebben.
Kapitaalvernietiging.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Te duur of niet goed genoeg..
Altijd proberen, maar zeker niet ten koste van te veel geld.
Dan zal er structueel iets moeten veranderen bij ajax.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Niet als het helpt om de stap richting absolute top weer te gaan maken.
True, maar of Landzaat zó'n meerwaarde voor het elftal zal hebben betwijfel ik. Dan zie ik liever v Bommel of Davids.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Niet als het helpt om de stap richting absolute top weer te gaan maken.
Het is iig een deel van de oplossing..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zal er structueel iets moeten veranderen bij ajax.
Een paar nieuwe spelers kopen is niet de oplossing lijkt me.
ja ik ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:11 schreef Suijk het volgende:
Vind het ook wel leuk om Chivu weer eens in actie te zien morgen.
Het staat ook gewoon zo op de site hè.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Ajax verkoopt weer *slechtzicht* kaarten voor Ajax - AZ
Iemand al 's in zo een vak gezeten?
Ik denk dat je momenteel beter slecht-zichtplaatsen kunt hebben dan goede plaatsen. Kun je altijd zeggen: "Sorry maar ik heb het niet gezien"quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het staat ook gewoon zo op de site hè.
Ongelofelijk dat die vakken dan uberhaupt zijn aangebouwd.
Zit ze nou eens niet zo te pesten hier DD!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat je momenteel beter slecht-zichtplaatsen kunt hebben dan goede plaatsen. Kun je altijd zeggen: "Sorry maar ik heb het niet gezien"
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat je momenteel beter slecht-zichtplaatsen kunt hebben dan goede plaatsen. Kun je altijd zeggen: "Sorry maar ik heb het niet gezien"
Een wand neemt geloof ik de helft van het veld uit het zicht.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:49 schreef keeper het volgende:
[..].
Maar ik vraag me echt af wat ze met die plekken bedoelen. Er zijn toch geen obstakels als lichtmasten waar je achter kan zitten? Of bedoelen ze het buffervak(je) rechts van het uitvak?
quote:Chivu wil ooit terugkeren bij Ajax
In een interview met De Telegraaf laat Chivu weten dat Ajax hem nog niet loslaat. Via Lobont ontgaat hem niets. "Hij houdt me bijna dagelijks op de hoogte. Ik weet alles." De Roemeen mist het leven dat hij had bij Ajax. "Vooral de cultuur en het karakter van de mensen. Ajax zit in mijn hart. Ik hoop er ooit terug te komen."
Die mag opnieuw op proef komen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:53 schreef golfer het volgende:
Trouwens wat klopt er van het gerucht dat als opvolger van Ananas een Armeniër gehaald wordt:
ene Edgar Manucharyan ?
En Rydell Poepon als supersub?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:04 schreef gras het volgende:
Er mag best flink geinvesteerd worden. Vergeet niet dat er veel spelers gaan vertrekken!
Zullen we zien dat we volgend jaar Sahadewsing en Esajas op de vleugels hebben staan en moeten knokken voor de volgende UEFA-Cup ronde tegen het altijd lastige FC Midtjylland.
Zat voor het EK al in de voorselectie, dus zo gek is het niet.quote:
Ik denk dat dat onze backs ook meer lucht geeft. Een gedegen centrum is gewenst als je 1 op 1 achterin wil spelen en je backs op wil laten komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
Ik wil gewoon een nieuwe centrumverdediger met ervaring bij Ajax zien.
voeg je eindelijk eens iets toequote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:14 schreef cultheld het volgende:
Voor de verandering zal ik eens iets toevoegen aan dit topic![]()
Er is een nieuw filmpje van Ibrahimovic gemaakt; Het is toch wel een stylist hoor
Erg mooi filmpje toch wel, voor meer delen, zie: www.zlatanmovie.tk
http://zlatanmovies.footb(...)orza_Grande_Ibra.avi
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:57 schreef JaWi het volgende:
Nieuwe Zlatan-movie.
Zie post hier: http://forum.fok.nl/topic/594684/5/50#25726796
Hopelijk pas op z'n 35equote:In een interview met De Telegraaf heeft oud Ajacied Cristian Chivu aangegeven ooit nog een keer terug te willen keren bij Ajax. De Roemeense verdediger komt momenteel uit voor het Italiaanse AS Roma en staat in de belangstelling van diverse topclubs uit heel Europa.
De linkspoot heeft het in Italië naar zijn zin, maar mist het leven dat hij leidde als speler van de Amsterdammers. "Ajax zit in mijn hart. Ik hoop er ooit terug te kunnen komen," aldus Chivu tegenover De Telegraaf.
Aankomende zaterdag wordt De Roemeense verdediger voor even herenigd met een aantal oude teamgenoten. Het Nederlands elftal, met de oud ploeggenoten Sneijder, van der Vaart en Heitinga, neemt het in Roemenië op tegen de Roemenen
Heeft Juventus Igor Tudor aan Siena verkocht? Of is het een huurovereenkomst?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
Ik wil gewoon een nieuwe centrumverdediger met ervaring bij Ajax zien.
Dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Betaalt Siena nu zelfs al beter dan Ajax?
Chivu wist dan ook de meeste spelers (op Mido na) die de fout ingingen tot de orde te roepen, dus hoefde Koeman dat niet te doen. En blikbaar was Chivu daar veel beter in dan Koeman. Daarnaast was Chivu ook een echte leider die de groep bij elkaar hield en ook veel humor in de groep bracht en dus voor een relaxte sfeer zorgde.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Zijn vertrek was de eerste stap in het afbrokkelen van het succes onder Koeman.
020-elftal!quote:Vermoedelijke opstelling Nederland
Van der Sar; Kromkamp, Boulahrouz, Mathijsen en Van Bronckhorst; Van Bommel, Landzaat en Cocu; Kuijt, Van Nistelrooij en Robben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |