quote:
ze moeten het in ieder geval proberen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:53 schreef Robar het volgende:
He ppl, het was meer een rijtje van: JE KAN ZO VEEL WILLEN, MAAR HET MOET WEL REALISTISCH ZIJN!
Niet te serieus nemen dus.
We kunnen denk ik beter speculeren over serieuze opties.
Davids is op dit moment erg ontevreden bij Inter las ik net in de VI.
De kans is erg groot dat hij weg wil.
Tijd voor Ajax om in te grijpen?
quote:Julien Escudé debuteert in selectie Frankrijk
Na vele voorselecties is het voor het eerst dat de Franse Ajacied Julien Escudé opgeroepen om zich per direct bij het Franse voetbalelftal te voegen, de Fransen spelen zaterdag thuis tegen Zwitserland en woensdag tegen Israël, dit meldt Ajax.nl.
De centrale verdediger reageert verheugd: "Ik ben heel erg blij, ik realiseer me het nog niet helemaal maar dat zal straks wel komen als ik daar ben. De droom kan nu beginnen. Dit is geweldig. Een speler was niet honderd procent en daarom belde de bondscoach mij. Hij wilde het risico niet nemen."
Dat Julien Escudé is opgeroepen voor de nationale ploeg van Frankrijk is érg verrassend, de verdediger lijkst zich steeds beter thuis te voelen in Amsterdam, maar opgeroepen worden voor het Franse voetbalelftal had niemand verwacht! Zo zie je, de weg naar de Amsterdam ArenA kan iedere bondscoach vinden...
Bron: http://ArieAFCA.web-log.nl
Dani 's doelpunt uit bij Atléticoquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:35 schreef Robar het volgende:
Ik wil:
Chivu
Ibrahimovic
Mido
Davids
Kluivert
Seedorf
Landzaat
van der Meyde
Bergkamp
Dani
en nog veel meer terug!
Anders zouden we moeten proberen om Lindgren te ruilen voor Vayrynen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:24 schreef JeroenV het volgende:
Van het doorgaans zeer goed geinformeerde ajaxjeugd.nl, dat tevens meldt dat Vayrinen naar PSV zal gaan, Heerenveen daarvoor gratis Lindren uit Amsterdam haalt en Esajas in de belangstelling gaat.
Maar dat doelpunt was o zo mooi en o zo belangrijk, maar hij heeft wel meer leuke dingen gedan hoor. Het was echt een leuke voetballer om naar te kijken. Ik vond hem wel wat hebben!quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dani 's doelpunt uit bij Atlético![]()
Maar dan houdt het ook gauw op....
Die actie op Lodewijksquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Maar dan houdt het ook gauw op....
Ja, ik neem aan dat het zo is als Lidgren het contract niet aanneemt, dat hij dan transfervrij is en dan naar Heerenveen kan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
ik las gister dat Lindgren een beter contract had gekregen maar ook dat Lindgren naar Heerenveen gaat volgend seizoen. zijn dit dezelfde Lindgrens?
quote:3/3/2005 - "Ajax biedt Lindgren driejarig contract aan"
(Gepost door P.)
BRON: Aftonbladet
De Zweedse krant Aftonbladet meldt dat Ajax de twintigjarige middenvelder Rasmus Lindgren een contract heeft aangeboden met een duur van drie jaar. Lindgren speelt al enkele jaren bij Ajax en wil graag blijven, volgens de krant. De in Landskrona geboren Lindgren debuteerde op 13 februari 2005 (NAC - Ajax (1-2)), onder Ronald Koeman en maakt sindsdien deel uit van de selectie van het eerste.
Het contract van Lindgren loopt binnenkort af, maar de Zweed heeft eerder te kennen gegeven graag bij Ajax te willen blijven als hij bij het eerste elftal betrokken zou blijven. Lindgren gaat met zijn manager praten over het voorstel.
aardig ja.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:44 schreef Nashje het volgende:
[..]. Laatste tijd speelt ie aardig bij Ajax.
ik denk alleen dat Davids niet zoveel salaris wil inleverenquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:13 schreef xJapser het volgende:
Ik zit net naar B & vD te kijken en ik krijg me toch een lumineus idee!!
Ajax moet Davids kopen. Die kan het werk verzetten wat v.d. Vaart nu op zich neemt en wat ie eigenlijk niet zou moeten doen! Ik vind het eigenlijk best een logische goeie zet voor het herstel van Ajax...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |