ja,,, zij is nogal licht ontvlambaar, wat resulteerde in wat ruzies... daarna goedgemaakt, maar de sfeer was ineens *weg*. Vannacht dus maar besloten om er een punt achter te zetten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kut man Spidey, wilde laatst nog vragen hoe het ging maar dat hoeft nu niet meer natuurlijk![]()
Hoe is het zo gekomen, want het is wel erg rigoreus zo ineens.
Tja jammer knul, licht ontvlambare vrouwen zijn niet altijd makkelijk, ik kan er ook over meepratenquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ja,,, zij is nogal licht ontvlambaar, wat resulteerde in wat ruzies... daarna goedgemaakt, maar de sfeer was ineens *weg*. Vannacht dus maar besloten om er een punt achter te zetten.
Maar laten we over wat vrolijkere onderwerpen lullen![]()
Hoe maakt onze Mateja het? Kan ie al kruipen? (geen idee wanneer ze voor het eerst kruipen en lopen enzo)
Sterkte man! ook al is het misschien een beetje laat...quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ja,,, zij is nogal licht ontvlambaar, wat resulteerde in wat ruzies... daarna goedgemaakt, maar de sfeer was ineens *weg*. Vannacht dus maar besloten om er een punt achter te zetten.
Maar laten we over wat vrolijkere onderwerpen lullen![]()
Hoe maakt onze Mateja het? Kan ie al kruipen? (geen idee wanneer ze voor het eerst kruipen en lopen enzo)
Kunnen ze dat ruiken ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Idd biertje! Komt misschien omdat je a.s. vader bent, overkwam bjoro ook nl...
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:21 schreef rubbereend het volgende:
middag, Thom de Graaf al afgetreden?
haha ja was een verhaal zeg, ik mis redelijk veel van het nieuws.. maar zelfs dit kan ik nog volgen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:21 schreef rubbereend het volgende:
middag, Thom de Graaf al afgetreden?
ik denk dat ze een hoop slapeloze nachten op korte termijn incalculerenquote:
ik slaap nu al slechtquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik denk dat ze een hoop slapeloze nachten op korte termijn incalculeren
Donequote:Op woensdag 23 maart 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:
nu we het er toch over hebben.
Mensen die nog niet gegokt hebben op "Baby Againzender"
kunnen dat HIER doen !
WTF?!?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:
nu we het er toch over hebben.
Mensen die nog niet gegokt hebben op "Baby Againzender"
kunnen dat HIER doen !
jij bent natuurlijk uitgesloten van deelnamequote:
Leuk toch, prijs voor degene die er het dichtst bij zit is een dagje op stap met SCH dus iedereen wil perse winnen!quote:
dacht ik alquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk uitgesloten van deelname
niet leuk ?quote:
Hey, ik deed de regie dus ik heb je moeder dan vast gesprokenquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:52 schreef tong80 het volgende:
SCH er belde iemand uit Zaltbommel naar stand.NL. Hij gaf de PVDA gelijk.
Het was Kees van Zuidamquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, ik deed de regie dus ik heb je moeder dan vast gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |