Leuk toch, prijs voor degene die er het dichtst bij zit is een dagje op stap met SCH dus iedereen wil perse winnen!quote:
dacht ik alquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk uitgesloten van deelname
niet leuk ?quote:
Hey, ik deed de regie dus ik heb je moeder dan vast gesprokenquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:52 schreef tong80 het volgende:
SCH er belde iemand uit Zaltbommel naar stand.NL. Hij gaf de PVDA gelijk.
Het was Kees van Zuidamquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, ik deed de regie dus ik heb je moeder dan vast gesproken
donequote:Op woensdag 23 maart 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:
nu we het er toch over hebben.
Mensen die nog niet gegokt hebben op "Baby Againzender"
kunnen dat HIER doen !
ik heb geen kabelquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
Middagwederom heerlijk weertje
Mensen die nog een geweldige film willen zien raad ik aan om vanavond om 22:30 Veronica in te schakelen. The Big Lebowski zenden ze uit
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:09 schreef methodmich het volgende:
Sientje, die beddenplassers nu al beluisterd?
Kun je geen kabel krijgen of om andere redenen? Het is toch niet echt duur ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik heb geen kabel
komt er nog wat leuks op ned 1, 2 of 3
geen illegale praktijken hequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Ik ben alleen in het weekend thuis en heb ik een redelijke internet verbinding....
en afgelopen weekend ben ik het een beetje vergeten,
Ik vraag wel aan pascal of hij mij wat toestuurd..
Pascalkan jij mij eens een nummer sturen?
illegaal ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geen illegale praktijken he
10 euro per nummer ok![]()
Ik woon op kamers... op een soort van prive school... en daar hebben ze geen kabel aangesloten.. en het is nog maar voor een paar maanden.. dus ik moet roeien met de riemen die heb.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Kun je geen kabel krijgen of om andere redenen? Het is toch niet echt duur ofzo?
Ahh op die fiets...quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik woon op kamers... op een soort van prive school... en daar hebben ze geen kabel aangesloten.. en het is nog maar voor een paar maanden.. dus ik moet roeien met de riemen die heb.
En Digitenne kan ik nog niet ontvangen daar....
en nu lekker aan het buitenspelen op woensdagmiddag ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:00 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Lekker weertje. Vandaag lente-ontbijt gehad op school, de paashaas kwam ook nog langs.
Daar ga ik in het paasweekend mee verderquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Ahh op die fiets...
Afleveringen van toffe series downloaden dan? Ik kan je Lost van harte aanbevelen
Nee, dat is meer wat voor fanneke. Doe nog eens wat van die leuke vragen in de kwis!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en nu lekker aan het buitenspelen op woensdagmiddag ?
Je kan die liedjes van je niet branden oid?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is in dubio
M'n oude computer die al jaren niet meer gebruikt wordt, moet ik die nou bewaren of niet?
Heb m net aangesloten, hij doet het nog, staat zo veel leuks op wat ik sinds 1995 met FastTracker heb gemaakt dat ik m eigenlijk wil bewaren... Maar aan de andere kant, er wordt niets meer meegedaan omdat ie vol met virussen zit...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:14 schreef golfer het volgende:
Het is echt lente nu:
In het weiland hier om de hoek lopen al 3 net geboren piepkleine lammetjes.![]()
Heb een paar maanden geleden m'n oude 286 en 486 bij het vuil gezet, waren binnen 2 minuten wegquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Jeugdsentiment popovski...
Net al die nummertjes gedraaid, geweldig
Oude HD in een nieuwe pc met XP en virusscanner hangen, virussen uit dat tijdperk kunnen toch weinig uitvreten met XPquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Er zit net een CD-Rom speler in, voor een brander was het toen nog iets te vroeg
Geloof me, dat ding kom je pas weer tegen als je gaat verhuizen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is indd ook nog een 486 ja
Ik ga m gewoon houwe
Dan heb ik weer een paar uur lolquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Geloof me, dat ding kom je pas weer tegen als je gaat verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |