Leuk toch, prijs voor degene die er het dichtst bij zit is een dagje op stap met SCH dus iedereen wil perse winnen!quote:
dacht ik alquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk uitgesloten van deelname
niet leuk ?quote:
Hey, ik deed de regie dus ik heb je moeder dan vast gesprokenquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:52 schreef tong80 het volgende:
SCH er belde iemand uit Zaltbommel naar stand.NL. Hij gaf de PVDA gelijk.
Het was Kees van Zuidamquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, ik deed de regie dus ik heb je moeder dan vast gesproken
donequote:Op woensdag 23 maart 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:
nu we het er toch over hebben.
Mensen die nog niet gegokt hebben op "Baby Againzender"
kunnen dat HIER doen !
ik heb geen kabelquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
Middagwederom heerlijk weertje
Mensen die nog een geweldige film willen zien raad ik aan om vanavond om 22:30 Veronica in te schakelen. The Big Lebowski zenden ze uit
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:09 schreef methodmich het volgende:
Sientje, die beddenplassers nu al beluisterd?
Kun je geen kabel krijgen of om andere redenen? Het is toch niet echt duur ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik heb geen kabel
komt er nog wat leuks op ned 1, 2 of 3
geen illegale praktijken hequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Ik ben alleen in het weekend thuis en heb ik een redelijke internet verbinding....
en afgelopen weekend ben ik het een beetje vergeten,
Ik vraag wel aan pascal of hij mij wat toestuurd..
Pascalkan jij mij eens een nummer sturen?
illegaal ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geen illegale praktijken he
10 euro per nummer ok![]()
Ik woon op kamers... op een soort van prive school... en daar hebben ze geen kabel aangesloten.. en het is nog maar voor een paar maanden.. dus ik moet roeien met de riemen die heb.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Kun je geen kabel krijgen of om andere redenen? Het is toch niet echt duur ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |