gaan we echt zo snel!quote:
en dan gaan ze straks om IDbewijzen vragen aan alle jonge users, en alleen maar de mensen aanpakken die slecht spellen of grammaticavauten makenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het lijkt wel de politie. ze zijn er nooit als je ze nodig hebt
Doe maar niet. Je staat genoteerdquote:Op woensdag 23 maart 2005 01:11 schreef SingleCoil het volgende:
oh, mooi zo. De politie is naar bed. Zullen we wat regels overtreden ?
Gun mij mn avondje zuipen ook ff ej.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ok, sorry Haus. ik dacht dat studenten alleen gingen zuipen op donderdag, studentenavond !quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Gun mij mn avondje zuipen ook ff ej.
En dan op een meet zeker weer gaan slijmen dat ik aaaaaltijd aanwezig ben?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Je doet je titel dus eer aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef Bensel het volgende:
Okee. ook nog ff wat inhoudelijk reageren.. ik ben de hele dag al zo moe als maar kan.. blijkbaar is uislapen slaapverwekkend...
Na een dag te weinig beweging heb ik al serieus de drang om in te halen, en da's meer omdat ik alles dan vast voel gaa zitten.quote:
En dat is alvast een note naar aanleiding van de nieuwe regelingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan gaan ze straks om IDbewijzen vragen aan alle jonge users, en alleen maar de mensen aanpakken die slecht spellen of grammaticavauten maken
Het is maar goed dat ik geen studente ben.quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:31 schreef Haushofer het volgende:
Mja, dinsdag, donderdag.....alle avonden zijn in mijn ogen geschikt om bier te nuttigen. Met macaroni als voorafje, dat natuurlijk wel.
ken je dat nummer van de heideroosjes? Ze smelten de Paashaas!quote:
quote:
ik ga denk ik lekker in mijn raam zitten. of de tuin..quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:55 schreef ReCreative het volgende:
Goedemorgen.
Wat een weer vandaag. Ik overweeg mijn werk maar even neer te leggen en te gaan genieten van mijn dakterras...
Ja, die ken ik. Dat is vast bijzonder, want ik weet wel dat ik op IRC een tijdje de real-name "Wil jij mijn eitjes zien?" heb gevoerd, wat vragen opleverde over mijn cupmaat.quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ken je dat nummer van de heideroosjes? Ze smelten de Paashaas!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Dat is vast bijzonder, want ik weet wel dat ik op IRC een tijdje de real-name "Wil jij mijn eitjes zien?" heb gevoerd, wat vragen opleverde over mijn cupmaat.
Hier ook, maar ik zoek straks wel even wat buitenlucht op.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:02 schreef miss_sly het volgende:
Hier niet genieten van het mooie weer, want ik zit gewoon op kantoor
Zou lekker zijn ja.quote:Hoop dat het weekend net zo mooi wordt, 3 dagen lang!
Dan ga je toch gewoon ff wegquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:02 schreef miss_sly het volgende:
Hier niet genieten van het mooie weer, want ik zit gewoon op kantoor
Straks, als in 'wanneer ik thuiskom om half 6"quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik zoek straks wel even wat buitenlucht op.
De vooruitzichten zijn redelijk, toch?quote:Zou lekker zijn ja.
quote:
quote:Ff rondje lopen, genieten,
(bierquote:Warsteinertje op een terras...
Het is 9 uur!Voor mij nog geen Warsteinertje of ander drankje, buitenquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:05 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon ff weg. Ff rondje lopen, genieten, Warsteinertje op een terras...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:05 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon ff weg. Ff rondje lopen, genieten,
Als de mussen echt dood van het dak vallen lust ik wel een Duvel, maar dan na werktijd.quote:Warsteinertje op een terras...
Ik moet ook nog mijn koffieshot halen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is 9 uur!Voor mij nog geen Warsteinertje of ander drankje, buitenkoffie
![]()
Ik ga zo nummer 3 al halen!quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet ook nog mijn koffieshot halen.
Ik tussendoor ook wel even, ik moet tenslotte ook iets eten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Straks, als in 'wanneer ik thuiskom om half 6"
Ik weet het, dat weer heb ik gisteren ook doorheen gemoeten.quote:Maar dan ga ik ook lekker met Misu wandelen. Hoop dat ik dan meer geluk heb dan gisteren. Toen had ik hem in de auto geladen en was naar een mooi gebied gereden om te gaan wandelen, en onderweg begint het toch te regenen!
Op een gegeven moment heb ik dan iets van ik ben nu toch maximaal nat, laat maar gaan.quote:maar ja, leg zo'n hond maar eens uit dat de wandeling dan niet doorgaat, dus toch maar verder gegaan...ik kwam echt zeiknat thuis![]()
Ik weet het niet, volgens mij is het ook gewoon een soort van loterij.quote:De vooruitzichten zijn redelijk, toch?
Hoewel, daarmee zitten ze er ook vaak behoorlijk naast, dus dat wil niet veel zeggen...
Ik drink niet zo heel erg veel koffie.quote:
's ochtends is het inderdaad heerlijk.. Zo vaak zie ik dat echter niet, meestal slaap ik dan.quote:En ik heb trouwens al een rondje gelopen, met d ehond. In alle vroegte, als het nog lekker rustig is en de vogeltjes fluiten en de zon pal in je gezicht schijnt is het heeeeeeeeeeerlijk wandelen
Is bij jullie het font van 's ochtends etc ook anders?quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik drink niet zo heel erg veel koffie.* Alicey schichtig om zich heenkijkt of ze de LFC-politie ziet
[..]
's ochtends is het inderdaad heerlijk.. Zo vaak zie ik dat echter niet, meestal slaap ik dan.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is bij jullie het font van 's ochtends etc ook anders?
je bedoelt dat het lettertype veranderd is van de normale tekst?quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat Gurgeh zegt dan. Het zal wel weer aan mij liggen.
Doe jij eigenlijk een opleiding of werk je?quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:17 schreef qu63 het volgende:
ik denk lekker de muziek hard te zetten, zit mn vader ziek thuis
Uhuh.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
je bedoelt dat het lettertype veranderd is van de normale tekst?
werk, studie, hopeloosquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk een opleiding of werk je?
Ik snap er nog niet echt veel van geloof ik.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
werk, studie, hopeloos
en dat laatste mag zeker niet van RC![]()
Ik heb alles wat ik vandaag eet al hier naast me liggen, dus ook daarvoor hoef ik er niet uit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik tussendoor ook wel even, ik moet tenslotte ook iets eten.
Ja, aangezien het Misu niets kon schelen, hebben we maar gewoon gespeeld en gewandeld, want nat is nat.quote:Ik weet het, dat weer heb ik gisteren ook doorheen gemoeten.
[..]
Op een gegeven moment heb ik dan iets van ik ben nu toch maximaal nat, laat maar gaan.
Regen verruineert alleen mijn kapsel.![]()
Ik geloof ze niet meer, zeker niet nadat ze het afgelopen zaterdag zo ontzettend mis haddenquote:Ik weet het niet, volgens mij is het ook gewoon een soort van loterij.
Wiewatwaar? Hoewiewatwaarom?quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:20 schreef qu63 het volgende:
werk, studie, hopeloos
en dat laatste mag zeker niet van RC![]()
niet constructief enzoquote:
Oooooh...quote:
Ik houd van vers, en ik weet nooit van te voren waar ik trek in heb.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb alles wat ik vandaag eet al hier naast me liggen, dus ook daarvoor hoef ik er niet uit.
En dan later de hond zich uitschudden en wat nog droog was is dan ook nat.quote:Ja, aangezien het Misu niets kon schelen, hebben we maar gewoon gespeeld en gewandeld, want nat is nat.
Ik ook, vermeerderd met pluizen, kleuromslag etc.quote:Sinds ik kort haar heb,verruineert het mijn kapsel niet meer, maar krijg ik lekker beetje krulletjes van nat haar
Ze zijn gewoon onbetrouwbaar.quote:Ik geloof ze niet meer, zeker niet nadat ze het afgelopen zaterdag zo ontzettend mis hadden
Niet iedereen hoeft ook te reageren, er hoeft alleen maar een devver te reageren.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:35 schreef qu63 het volgende:
dr reageerd niemand op je topic, he Alicey.
ff linkje spammen dan maar :
Layout?
merk net ook dat al+tab niet werkt in zo'n invulvenster
Plaats eens een constructieve bijdrage dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:33 schreef Doffy het volgende:
Dit topic wordt sneller volgebaggerd dan de meeste ONZ topics![]()
Mogge! Ik ook maar eens aandequote:Mogguh btw
ab-so-luut nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:35 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oooooh...
Nee ja tja hmm, dat klopt... Maar als jij jezelf lekker voelt bij de gegeven situatie dan is het wel constructief.
aandacht is nu idd ergens andersquote:Of als jij je aandacht even ergens anders hebt, dan kan het niet anders.
Maar ik wil wel weten wat ik daar gevraagd hebquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Niet iedereen hoeft ook te reageren, er hoeft alleen maar een devver te reageren.
ok, je hebt gelijk!quote:
Noodgedwongen (gewicht enzo) en vanwege een idioot stukje structuur, eet ik iedere dag hetzelfde, doordeweeks als ik naar kantoor ga.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik houd van vers, en ik weet nooit van te voren waar ik trek in heb.
Het uitschudden heeft hij nog niet zo door, net zo min als het zwemmenquote:En dan later de hond zich uitschudden en wat nog droog was is dan ook nat.
Geen pluisjes, strengetjesquote:Ik ook, vermeerderd met pluizen, kleuromslag etc.
Dan zijn het vast mannenquote:Ze zijn gewoon onbetrouwbaar.
heeft dat wel zin Benselquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:39 schreef Bensel het volgende:
Okee.. TVP maar weer.. zucht....
Dan is het belangrijk daar rust in te vinden. Je kunt, gezien je huidige situatie, blijkbaar niet andersquote:
Ik heb het op zich wel vaker gezien dat er bij geneste tags iets fout gaat, lijkt hier ook het geval te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Maar ik wil wel weten wat ik daar gevraagd heb. Je kunt ook hier antwoorden
.
Heb namelijk ook wel eens van dit soort probleempjes...
Gevarieerd eten is denk ik beter hoor, ook voor je gewicht.. Er is op zich genoeg variatie in alles wat minder aanzet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Noodgedwongen (gewicht enzo) en vanwege een idioot stukje structuur, eet ik iedere dag hetzelfde, doordeweeks als ik naar kantoor ga.
Als ik thuis ben niet, en in het weekend niet, maar op kantoor wel
Durft hij wel te zwemmen?quote:Het uitschudden heeft hij nog niet zo door, net zo min als het zwemmen
Hij moet nog veel leren
Ja, het wordt dan erg dof en donker.quote:Geen pluisjes, strengetjes
kleuromslag
De meesten wel ja.quote:Dan zijn het vast mannen![]()
Hmm.. dan heb ik het topic voor de vorige topic (LFC 31) voor niks 60 posts gemaakt..quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
heeft dat wel zin Bensel
het enige wat je doet is TVP's plaatsen en zeggen dat je moe bent
weer![]()
heb je ze allemaal geteld!quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:48 schreef Bensel het volgende:
[..]
Hmm.. dan heb ik het topic voor de vorige topic (LFC 31) voor niks 60 posts gemaakt..
Dat kost me dan teveel moeite en is niet goed voor mijn stukje structuurquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gevarieerd eten is denk ik beter hoor, ook voor je gewicht.. Er is op zich genoeg variatie in alles wat minder aanzet.
Hij begint het te lerenquote:Durft hij wel te zwemmen?
Ja, donker wordt het mijne ook, hoewel ik toch wel redelijk blond ben. Vanavond gaat er weer een kleurtje inquote:Ja, het wordt dan erg dof en donker.
quote:De meesten wel ja.
Het kan hoor, iedereen is anders. Ik zou er zelf echter niet aan moeten denken om iedere dag hetzelfde te eten. Maar ik ben dan ook meer een fijnproever.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kost me dan teveel moeite en is niet goed voor mijn stukje structuur
In sommige dingen ben ik een beeeetje vreemd
Het is vaak even tot ze de smaak te pakken hebben. Als ze merken dat ze kunnen zwemmen gaan de meeste honden het ook erg leuk vinden.quote:Hij begint het te leren
We gooien stokken in het water (het balletje nog maar niet, dat brengt hij misschien niet meer terug) en dan telkens een beetje verder. Hij vindt dat water wel interessant, maar als je niet meer kan staan wordt het eng
Kleurtjes helpen niets tegen het intrinsieke blonde hoor.quote:Ja, donker wordt het mijne ook, hoewel ik toch wel redelijk blond ben. Vanavond gaat er weer een kleurtje in
Het geheim van de weermannen is ontmaskerd! Ha!quote:Figures![]()
* qu63 doet mee: "..."quote:
Ik heb het ook wel eens, dan ga ik in stilte luisteren naar wat anderen te zeggen hebben..quote:
Je moet vooral niets forcerenquote:
Okee.. misschien 50 ofzo.. in elk geval zat ik in de fok userstatistics van die dag op de 77 plaats met 60 posts...quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb je ze allemaal geteld!
dan val je niet zo op geloof ik..
of het kwam omdat ik geen plaatjes meer zag. geen smileys, PI's, avatars.. dan valt t niet zo op..
het worden er wel steeds minder hequote:Op woensdag 23 maart 2005 09:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
Okee.. misschien 50 ofzo.. in elk geval zat ik in de fok userstatistics van die dag op de 77 plaats met 60 posts...
In het weekendquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het kan hoor, iedereen is anders. Ik zou er zelf echter niet aan moeten denken om iedere dag hetzelfde te eten. Maar ik ben dan ook meer een fijnproever.
Precies! Dus we moeten hem zo ver zien te krijgen dat hij een keer merkt dat ie kan zwemmen, en dan is het goedquote:Het is vaak even tot ze de smaak te pakken hebben. Als ze merken dat ze kunnen zwemmen gaan de meeste honden het ook erg leuk vinden.
quote:Kleurtjes helpen niets tegen het intrinsieke blonde hoor.
quote:Het geheim van de weermannen is ontmaskerd! Ha!
Het hangt er ook erg veel van af hoe je eten bereid en aankleedt. Het is best mogelijk om een gezonde maaltijd te bereiden die toch smaakt naar iets dat slecht is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In het weekend
Bovendien gaat mijn voorkeur dan toch uit naar dingen die slecht zijn, dus die kan ik beter vor 95% uit mijn eten schrappen, anders zit ik zo aan maat 46 ofzo
Vooral heel veel geduld, en bijv. proberen door brokjes in het water te gooien, en die steeds verder te gooien.quote:Precies! Dus we moeten hem zo ver zien te krijgen dat hij een keer merkt dat ie kan zwemmen, en dan is het goed
Maar hoe doe je dat?
Heb ik ook wel hoor, en van nature weet ik de meeste mensen wel te misleiden.quote:Nou ja, dan maar omdat het leuk is
En wie weet kan ik er toch iemand op het eerste gezicht mee misleiden
Nouja, we hebben net via omgekeerd bewijs bewezen dat mannen onbetrouwbaar zijn.quote:Maar wat schieten we daar dan ook alweer mee op?
![]()
Laat dat beest schrikken als ie op het randje staat, of ga naar een plas/meertje wat meteen heel diep wordt en geef em een duwtjequote:Op woensdag 23 maart 2005 10:03 schreef miss_sly het volgende:
Precies! Dus we moeten hem zo ver zien te krijgen dat hij een keer merkt dat ie kan zwemmen, en dan is het goed
Maar hoe doe je dat?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
Nouja, we hebben net via omgekeerd bewijs bewezen dat mannen onbetrouwbaar zijn.
Een vroeger vriendje van me heeft zo leren zwemmen: pa gooide hem in het kanaal en zei hem naar de kant te zwemmen. Aangezien dat lukte, kon hij zwemmenquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Laat dat beest schrikken als ie op het randje staat, of ga naar een plas/meertje wat meteen heel diep wordt en geef em een duwtje![]()
...ik kan jullie echt geen moment alleen laten he ? Wat is dit nu weer voor onzinnige flauwekul ? Vrouwen zijn toch van nature juist vals en onbetrouwbaar ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
Nouja, we hebben net via omgekeerd bewijs bewezen dat mannen onbetrouwbaar zijn.
Ik ben lerendequote:Op woensdag 23 maart 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het hangt er ook erg veel van af hoe je eten bereid en aankleedt. Het is best mogelijk om een gezonde maaltijd te bereiden die toch smaakt naar iets dat slecht is.
Brokjes, daar zeg je iets! Ga ik proberen!quote:Vooral heel veel geduld, en bijv. proberen door brokjes in het water te gooien, en die steeds verder te gooien.
Misleiden is niet heel erg moeilijkquote:Heb ik ook wel hoor, en van nature weet ik de meeste mensen wel te misleiden.
Dat is heel wat waard natuurlijkquote:Nouja, we hebben net via omgekeerd bewijs bewezen dat mannen onbetrouwbaar zijn.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...ik kan jullie echt geen moment alleen laten he ? Wat is dit nu weer voor onzinnige flauwekul ? Vrouwen zijn toch van nature juist vals en onbetrouwbaar ?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een vroeger vriendje van me heeft zo leren zwemmen: pa gooide hem in het kanaal en zei hem naar de kant te zwemmen. Aangezien dat lukte, kon hij zwemmen
dat hebben ze dus ook weer net bewezenquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...ik kan jullie echt geen moment alleen laten he ? Wat is dit nu weer voor onzinnige flauwekul ? Vrouwen zijn toch van nature juist vals en onbetrouwbaar ?
Ik vond het ook nogal...cruquote:
Er zijn echter minder weervrouwen, dus dat zegt toch wel iets over de betrouwbaarheid.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hebt alleen bewezen dat weermannen niet altijd de waarheid spreken! (net zoals weervrouwen btw, maar dat is weer niet meegenomen in het onderzoek)
Dan ist goe!quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond het ook nogal...cru
Het was wel een lief vriendje
Dat is een religieuze overtuiging door mannen uitgevonden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
het is voor mij geen weerman/vrouw. het is een weermens. en die hebben het vaker fout dan goed. En dr zullen vast wel van die tiepmiepen zitten die alle data verkeerd oevrtiepenquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn echter minder weervrouwen, dus dat zegt toch wel iets over de betrouwbaarheid.
Ik ga rond lunchtijd meestal even mijn lunch halen, kan ik van de buitenlucht genieten, en ter plekke een moeilijke keuze maken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben lerende
Komt allemaal best goed, en uiteindelijk vind ik dat ik best gevarieerd en lekker eet, alleen mijn dagelijkse boterhammetjes voor op kantoor zijn saai en voorspelbaar. Is ookgemakkelijker 's ochtends, als ik te veel keus heb, moet ik te lang denken en duurt het te lang voor mijn brood klaar is
Het is trouwens geen wondermiddel hoor, het duurt ook een tijdje eer de hond brokjes belangrijker gaat vinden dan de angst voor open water.quote:Brokjes, daar zeg je iets! Ga ik proberen!
Klopt. Hoewel er mensen zijn die beweren dat ik slim ben, die hebben wel een extreme variant daarvan.quote:Misleiden is niet heel erg moeilijk
Volgens mij worden mensen graag voor de gek gehouden...
Er kwam wel verzet tegen die stelling nam ik zojuist waar.quote:Dat is heel wat waard natuurlijk![]()
Even een keertje er op klikken, dan gaat de resize meestal wel goed.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:17 schreef qu63 het volgende:
ff doorposten.. replique resized Alicey's screenie niet goed.. door naar pagina 3!
Geef de back office maar weer de schuld.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is voor mij geen weerman/vrouw. het is een weermens. en die hebben het vaker fout dan goed. En dr zullen vast wel van die tiepmiepen zitten die alle data verkeerd oevrtiepen
in die tijd??quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo heeft mijn vader het ook geleerd, maar dat was in die tijd normaal.
Blijkbaar was het toen dus nog steeds normaal.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
in die tijd??
Zo oud ben ik nog niet, en mijn vriendje was net zo oud![]()
not!quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Blijkbaar was het toen dus nog steeds normaal.
gewoon ergens klikken is al goed.. maar als ik op quote klik, gaat ineens mn pagina veranderen! maar wel zijn al op de volgende pagina..quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Even een keertje er op klikken, dan gaat de resize meestal wel goed.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geef de back office maar weer de schuld.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga rond lunchtijd meestal even mijn lunch halen, kan ik van de buitenlucht genieten, en ter plekke een moeilijke keuze maken.
Hij gaat de takken al iets verder halen, dus hij leert het wel. En als hij eerdaags in zijn enthousiasme achter een andere hond aanrent, gaat het misschien ook wel goed. Maar ik ga de brokjes toch proberen, want het lijkt me wel leuk als ie gaat zwemmenquote:Het is trouwens geen wondermiddel hoor, het duurt ook een tijdje eer de hond brokjes belangrijker gaat vinden dan de angst voor open water.
Mensen kunnen er heeeeel rare ideeen op na houden!quote:Klopt. Hoewel er mensen zijn die beweren dat ik slim ben, die hebben wel een extreme variant daarvan.
Verzet van....juist, mannen.quote:Er kwam wel verzet tegen die stelling nam ik zojuist waar.
En de vrouwen gaan lekker tegen jullie stelling inquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Verzet van....juist, mannen.
Nee, die zullen nou onderhand eens toe gaan geven dat we gelijk hebben![]()
Mogûhquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:40 schreef het_fokschaap het volgende:slecht geslapen. hopen dat ze me vandaag niet ergens heensturen, want ik maak het probleem waarschijnlijk alleen maar erger
Het wisselt. De ene keer een broodje met het een en/of het ander (Meestal en), soms een snackbar, soms de exotischere happen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wat voor luncht wordt het dan? Een of ander lekker pistoletje of iets vetters van een snackbar ofzo?
Het is in ieder geval een extra stimulans voor de hond.quote:Hij gaat de takken al iets verder halen, dus hij leert het wel. En als hij eerdaags in zijn enthousiasme achter een andere hond aanrent, gaat het misschien ook wel goed. Maar ik ga de brokjes toch proberen, want het lijkt me wel leuk als ie gaat zwemmen
Nouja, op niets is het niet altijd.. Maar meestal is het fundament wel erg zwak.quote:Mensen kunnen er heeeeel rare ideeen op na houden!
Wel grappig hoe ze hun mening op niets kunnen baseren
Mjah, de bijbel en koran worden steeds minder geloofd, dus ze moeten nu iets creatievers gaan verzinnen.quote:Verzet van....juist, mannen.
Nee, die zullen nou onderhand eens toe gaan geven dat we gelijk hebben![]()
ga m'n Senseo zo aan zetten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mogûh
neem eem bakkie leur/troost/koffie
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:43 schreef Alicey het volgende:
Mjah, de bijbel en koran worden steeds minder geloofd, dus ze moeten nu iets creatievers gaan verzinnen.
Ben je gigolo?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:40 schreef het_fokschaap het volgende:slecht geslapen. hopen dat ze me vandaag niet ergens heensturen, want ik maak het probleem waarschijnlijk alleen maar erger
Klinkt goed!quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het wisselt. De ene keer een broodje met het een en/of het ander (Meestal en), soms een snackbar, soms de exotischere happen.
Hij gaat 3x in de week met een uitlaatservice wandelen, dus ik verwacht wel dat hij binnenkort het zwemmen onder de knie heeft.quote:Het is in ieder geval een extra stimulans voor de hond.Naar aanleiding van wat je hier zegt, heb je al eens geprobeerd om de hond samen uit te laten met een hond die wel kan en wil zwemmen?
Ik vind een blik en een 'goedemiddag, hij komt er zo aan' en erg mager fundament om bijvoorbeeld gecharmeerd te zijn van iemand. Maar dat kunnen mannen dan weer heel gemakkelijkquote:Nouja, op niets is het niet altijd.. Maar meestal is het fundament wel erg zwak.
Creatief?quote:Mjah, de bijbel en koran worden steeds minder geloofd, dus ze moeten nu iets creatievers gaan verzinnen.
i wishquote:
quote:Of deed je nou iets met computers?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:45 schreef het_fokschaap het volgende:
ga m'n Senseo zo aan zetten.
eens kijken of Doffy nu weer wat te melden heeft
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben je gigolo?
Of deed je nou iets met computers?
een alternatief om .mov filmpjes af te spelen ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:53 schreef qu63 het volgende:
Weet er iemand een goed alternatief voor Quicktime??
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk trapten er vroeger zoveel vrouwen in omdat weermannen nog niet bestonden.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind een blik en een 'goedemiddag, hij komt er zo aan' en erg mager fundament om bijvoorbeeld gecharmeerd te zijn van iemand. Maar dat kunnen mannen dan weer heel gemakkelijk
quote:Creatief?
Ow, dan gaat het nog even duren![]()
Het plaatje is briljantquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
met dank aan Doffy voor t plaatje![]()
Het ligt ook een beetje aan wat je verder op de dag eet, of je veel tussendoor eet en beweging etc. Ik lunch meestal vrij uitgebreid, daarentegen ontbijt ik niet, eet ik de rest van de dag ook niet bijster veel, en houd ik niet van zoetigheid (Op pure chocolade na dan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Als ik dat zou doen, zou ik echt een tonnetje worden
Lekker zonnebloempittenbrood met rookvlees en 2 crackertjes kaas...ook lekker
De uitlaatservice laat de honden ook zwemmen met elkaar?quote:Hij gaat 3x in de week met een uitlaatservice wandelen, dus ik verwacht wel dat hij binnenkort het zwemmen onder de knie heeft.
Die luisteren ook meestal niet naar wat je zegt, en kijken alleen.. Sommigen kijken je zelfs niet eens aan, maar zijn gefixeerd op bijv. borsten.quote:Ik vind een blik en een 'goedemiddag, hij komt er zo aan' en erg mager fundament om bijvoorbeeld gecharmeerd te zijn van iemand. Maar dat kunnen mannen dan weer heel gemakkelijk
Het is dan ook in ongeveer 600 dat er voor het laatst een dergelijk werk is verschenen.quote:Creatief?
Ow, dan gaat het nog even duren![]()
Niet echt nee.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het plaatje is briljant
Niet van toepassing op deze opmerkingen, echter
o.a. ja, en een die ook die movjes op t internet pakt. ik krijg nu steeds de melding dat ik Quicktime wil installeren.. Als t met een codec lukt is t ook ok voor mij, zodat WMP em kan spelen ofzo..quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een alternatief om .mov filmpjes af te spelen ?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Wat zeiden we ook alweer over creativiteit?![]()
Ik weet niet echt een alternatief, wat scheelt er aan QT?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik vind t k*t, en hou niet zo van al die verschillende players. heb winamp met een paar plugins dus die speelt nu ook alles.. wil ik dus ook voor films!quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet echt een alternatief, wat scheelt er aan QT?
Oss? als in Oss?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:12 schreef het_fokschaap het volgende:
er is volgens mij geen officiële mov codec om in WMP af te spelen. misschien is er wat te vinden in OSS
Hmm ok.. Misschien Google of SourceForge eens proberen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik vind t k*t, en hou niet zo van al die verschillende players. heb winamp met een paar plugins dus die speelt nu ook alles.. wil ik dus ook voor films!
de Rio de Janeiro? Die is errug lekker!quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:13 schreef het_fokschaap het volgende:
senseo brazil blend en een bitterkoekje (of 2)
Ik wil ook een bitterkoekjesquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:13 schreef het_fokschaap het volgende:
senseo brazil blend en een bitterkoekje (of 2)
Gebruik zelf VLC mediaplayer, die schijnt bijna alles aan de praat te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die van mij leek me al niet zo logisch jaquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk eerder OSS als in Open Source Software.
heb de AH versie. zal wel ongeveer hetzelfde smakenquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
de Rio de Janeiro? Die is errug lekker!![]()
ik kan ze je zeker aanraden, AH bitterkoekjes !quote:
en dat mag niet van Unilver. AH lijkt er teveel op...quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb de AH versie. zal wel ongeveer hetzelfde smaken
Ik zit de hele dag, ga met de auto naar mijn werk (ongeveer 65 km enkele reis, dus lopen of fietsen wordt ietwat lastig) en ben een enorme snoepkont. Ook dat heb ik uit mijn dagelijkse eten geschrapt! Maar die paaseitjes zijn zo lekker...en die paasschuimpjes ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ligt ook een beetje aan wat je verder op de dag eet, of je veel tussendoor eet en beweging etc. Ik lunch meestal vrij uitgebreid, daarentegen ontbijt ik niet, eet ik de rest van de dag ook niet bijster veel, en houd ik niet van zoetigheid (Op pure chocolade na dan.).
Ze gaan soms naar dezelfde plek als waar wij zelf ook wandelen, en daar kun je die honden met geen stok uit het water houden als ze erin willenquote:De uitlaatservice laat de honden ook zwemmen met elkaar?
Vreselijk vind ik datquote:Die luisteren ook meestal niet naar wat je zegt, en kijken alleen.. Sommigen kijken je zelfs niet eens aan, maar zijn gefixeerd op bijv. borsten.
quote:Het is dan ook in ongeveer 600 dat er voor het laatst een dergelijk werk is verschenen.
link?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Gebruik zelf VLC mediaplayer, die schijnt bijna alles aan de praat te kunnen krijgen.
daar moet Snoepkont staan??????quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit de hele dag, ga met de auto naar mijn werk (ongeveer 65 km enkele reis, dus lopen of fietsen wordt ietwat lastig) en ben een enorme snoekomt. Ook dat heb ik uit mijn dagelijkse eten geschrapt! Maar die paaseitjes zijn zo lekker...en die paasschuimpjes ook
nee, deze verpakking is heel anders. ik weet zeker dat ik de AH versie heb en niet die van unilever.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dat mag niet van Unilver. AH lijkt er teveel op...
goh, denk je?quote:
Paaseitjes kan ik niet van af blijven toch.. Al eet ik ook die gematigd.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag, ga met de auto naar mijn werk (ongeveer 65 km enkele reis, dus lopen of fietsen wordt ietwat lastig) en ben een enorme snoekomt. Ook dat heb ik uit mijn dagelijkse eten geschrapt! Maar die paaseitjes zijn zo lekker...en die paasschuimpjes ook
Ah, mooi.. Die honden krijgen dus goede uitjes ook.quote:Ze gaan soms naar dezelfde plek als waar wij zelf ook wandelen, en daar kun je die honden met geen stok uit het water houden als ze erin willenGeweldige plek om te wandelen met loslopende honden!
Het is uiterst evident. De heren hebben er ook niets meer tegenin te brengen lijkt het.quote:Vreselijk vind ik dat
Je moet als vrouw eens opvallend naar hun kruis staren, daar worden ze ook niet blij van
[/qutoe]
Die moet ik onthouden.
[quote]![]()
Tja, wat valt er verder nog te zeggen?
* Alicey zet wat echte koffie - Al is het maar uit protest.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:22 schreef Doffy het volgende:
[..]
* Doffy staart met een doffe en lege blik terug naar Alicey![]()
dan moet er toch wel iets bijzonders zitten wil je iets zien als ze een normale broek aan hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Je moet als vrouw eens opvallend naar hun kruis staren, daar worden ze ook niet blij van
[..]
Lang leve de hond die moet wandelenquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Paaseitjes kan ik niet van af blijven toch.. Al eet ik ook die gematigd.Misschien is het een idee voor je om voor of na werktijd nog iets aan lopen of fietsen te doen?
Zekers! Leuk zoals ze kunnen spelenquote:Ah, mooi.. Die honden krijgen dus goede uitjes ook.
Doorgaans zijn ze toch niet zo gemakkelijkquote:Het is uiterst evident. De heren hebben er ook niets meer tegenin te brengen lijkt het.
Schaatspak en wielrenbroeken zijn zo ontzettend niet mooiquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan moet er toch wel iets bijzonders zitten wil je iets zien als ze een normale broek aan hebben
of ze moeten een schaatspak aan hebben
* Doffy loopt nog eens naar zijn Italiaanse espresso-machine voor een kop échte koffiequote:Op woensdag 23 maart 2005 11:23 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zet wat echte koffie - Al is het maar uit protest.
Voor de hond ook nog eens leukquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lang leve de hond die moet wandelen
Tegenwoordig wordt er behoorlijk bewogen!
Ook dat nog ja, komen ze ook onder de honden.quote:Zekers! Leuk zoals ze kunnen spelen
Ik vind het ergens ook beangstigend.. Het idee van de stilte voor de storm enzo.quote:Doorgaans zijn ze toch niet zo gemakkelijk
mja, maar dat is meer dat je dan denkt dat je gulp open staat ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Schaatspak en wielrenbroeken zijn zo ontzettend niet mooi![]()
Maar het gaat er niet om of er iets te zien is, het gaat om de plek waar je naar staart. Voelen ze zich toch ongemakkelijk!
Patserquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
* Doffy loopt nog eens naar zijn Italiaanse espresso-machine voor een kop échte koffie![]()
Gaat er bij hen echter ook een lichtje branden dat het wellicht te maken heeft met hun eigen staargedrag? Dat betwijfel ik namelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar het gaat er niet om of er iets te zien is, het gaat om de plek waar je naar staart. Voelen ze zich toch ongemakkelijk!
Meestal niet, maar er zijn mannen bij...quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:25 schreef miss_sly het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaat er bij hen echter ook een lichtje branden dat het wellicht te maken heeft met hun eigen staargedrag? Dat betwijfel ik namelijk.
Als ze zich maar ongemakkelijk voelen, want daar gaat het toch om?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar dat is meer dat je dan denkt dat je gulp open staat ofzo
geloof t niet, maar dat zal dan wel op de verpakking staanquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, deze verpakking is heel anders. ik weet zeker dat ik de AH versie heb en niet die van unilever.
Is DE van unilever ?
Weinigquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Meestal niet, maar er zijn mannen bij...![]()
mja, bij de mannen weet je zonder dat staren ook wel dat ze daar op uit zijnquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Nu moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat ik daar niet vaak naar staar, omdat ik toch bang blijf dat het verkeerd uitgelegd wordt en er ineens gedacht wordt dat ik in ben voor avontuurtjes ofzo
Ik weet niet of dat een woord is.. Ik vind het zelf ook niets, maar het komt misschien ook omdat ik een gruwelijke afkeer heb van fanatieke sporters.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weinig
Ik vind het zo ontzettend oncharmant (is dat een woord?).
Nouja, dat laatste denken ze misschien toch wel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Als ze zich maar ongemakkelijk voelen, want daar gaat het toch om?
Nu moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat ik daar niet vaak naar staar, omdat ik toch bang blijf dat het verkeerd uitgelegd wordt en er ineens gedacht wordt dat ik in ben voor avontuurtjes ofzo
Het leukste vind ik toch als ze gewoon stoppen met staren en in het geval het een gesprek is mij gewoon aankijken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Als ze zich maar ongemakkelijk voelen, want daar gaat het toch om?
dat is in de meeste gevallen ook zo denk ik. vrouwen fixeren zich graag op de momenten dat de ogen van de man in die richting gaan terwijl dit voor de man mogelijk helemaal niets met de sexuele kenmerken te maken hoeft hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het leukste vind ik toch als ze gewoon stoppen met staren en in het geval het een gesprek is mij gewoon aankijken.
Helemaal niets? Echt helemaal niets? Moeten we dat geloven?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is in de meeste gevallen ook zo denk ik. vrouwen fixeren zich graag op de momenten dat de ogen van de man in die richting gaan terwijl dit voor de man mogelijk helemaal niets met de sexuele kenmerken te maken hoeft hebben.
Sowieso is het allerleukste als ze niet eens beginnen met staren maar gewoon je gewoon aankijken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het leukste vind ik toch als ze gewoon stoppen met staren en in het geval het een gesprek is mij gewoon aankijken.
uiteindelijk vinden de vrouwen het natuurlijk best vleiend dat er naar de sexuele kenmerken wordt gekeken, daar zijn ze namelijk voorquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helemaal niets? Echt helemaal niets? Moeten we dat geloven?![]()
Zie reply van het_fokschaapquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, dat laatste denken ze misschien toch wel.![]()
Vertel eens, wat ziet de man zoal aan de borsten van een vrouw? Wat is de diepere betekenis er achter?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is in de meeste gevallen ook zo denk ik. vrouwen fixeren zich graag op de momenten dat de ogen van de man in die richting gaan terwijl dit voor de man mogelijk helemaal niets met de sexuele kenmerken te maken hoeft hebben.
geen idee, dat wordt allemaal in het onderbewustzijn geregeld. op bewust niveau zie je alleen de vormquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vertel eens, wat ziet de man zoal aan de borsten van een vrouw? Wat is de diepere betekenis er achter?
Nouja, bij een serieus zakelijk gesprek heb ik toch eigenlijk liever dat er vooral wordt geluisterd naar wat ik te vertellen of te vragen heb.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
uiteindelijk vinden de vrouwen het natuurlijk best vleiend dat er naar de sexuele kenmerken wordt gekeken, daar zijn ze namelijk voordus jullie zijn daar ook op gefixeerd
quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Helemaal niets? Echt helemaal niets? Moeten we dat geloven?![]()
Nouja, verdedig maar eens serieus je hypothese.. Wat zeggen de borsten over je gesprekspartner?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geen idee, dat wordt allemaal in het onderbewustzijn geregeld. op bewust niveau zie je alleen de vorm
ja, ik wilde het gesprek van koffietafel niveau even naar WFL-niveau tillen
op bewust niveau is dat zeker waar. maar op onbewust, biologisch bepaald niveau zijn er andere zaken aan de hand in de omgang tussen man en vrouw.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, bij een serieus zakelijk gesprek heb ik toch eigenlijk liever dat er vooral wordt geluisterd naar wat ik te vertellen of te vragen heb.
Leg mij dan maar eens uit waar al die energie aan opgaat..quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:38 schreef qu63 het volgende:
het schijnt trouwens dat het kijken naar borsten heel gezond is voor de man. iedere dag 15 min was hetzelfde als een half uur intensief sporten geloof ik!!!!
Dat is inderdaad wel waar.. Soms heb ik inderdaad wel een bepaald gevoel bij iemand, en soms denk ik ook wel bewust dat is een leuke / niet leuke man / vrouw.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
op bewust niveau is dat zeker waar. maar op onbewust, biologisch bepaald niveau zijn er andere zaken aan de hand in de omgang tussen man en vrouw.
op gespreksniveau zegt het helemaal niets. zie het bewustzijn waarin het gesprek gevoerd wordt als het topje van de ijsberg, onder water is er een heel groot gedeelte van de ijsberg, nl. het onderbewustzijn welke allerlei andere zaken regelt zoals het opnemen van bepaalde lichaamstaal en sexuele kenmerken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, verdedig maar eens serieus je hypothese.. Wat zeggen de borsten over je gesprekspartner?
Dat hoeft ook niet. Ik neem echter meestal deels onbewust ook een stukje van de persoonlijkheid van mijn gesprekspartner mee, zegt het op dat niveau wel iets?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
op gespreksniveau zegt het helemaal niets.
Ok, zoals ik eigenlijk in mijn vorige post ook al aangaf hoe dat bij mezelf soms zit.quote:zie het bewustzijn waarin het gesprek gevoerd wordt als het topje van de ijsberg, onder water is er een heel groot gedeelte van de ijsber, nl. het onderbewustzijn welke allerlei andere zaken regelt zoals het opnemen van bepaalde lichaamstaal en sexuele kenmerken.
Psychologie is in beginsel ook gericht op waarneming, dus of dat veel zegt...quote:maar goed, ben geen psycholoog...psychologie van de koude grond ;')
http://flatrock.org.nz/to(...)ee_what_eye_mean.htmquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:38 schreef qu63 het volgende:
het schijnt trouwens dat het kijken naar borsten heel gezond is voor de man. iedere dag 15 min was hetzelfde als een half uur intensief sporten geloof ik!!!!
Ik vind het helemaal niet vleiend als er naar mijn borsten wordt gekekenquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
uiteindelijk vinden de vrouwen het natuurlijk best vleiend dat er naar de sexuele kenmerken wordt gekeken, daar zijn ze namelijk voordus jullie zijn daar ook op gefixeerd
daarmee heb ik niet gezegd dat het niet voorkomt dat mannen ernaar kijken.
als het onbewust goed klikt zal het gesprek op bewust niveau ook gemakkelijker gaan denk ik. of juist heel ongemakkelijk omdat je onbewuste sexuele aantrekkingskracht je parten speeltquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Ik neem echter meestal deels onbewust ook een stukje van de persoonlijkheid van mijn gesprekspartner mee, zegt het op dat niveau wel iets?
quote:Ok, zoals ik eigenlijk in mijn vorige post ook al aangaf hoe dat bij mezelf soms zit.
Ok, het helpt dus voornamelijk sexueel gefrustreerde vrijgezelle mannen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://flatrock.org.nz/to(...)ee_what_eye_mean.htm
daar staat t dus :p
quote:
Ik ook niet echt, als mijn borsten nou werkelijk het beste zijn wat ik te bieden heb..quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet vleiend als er naar mijn borsten wordt gekeken
Dat is ook wel zo.. Hoewel het in sommige gevallen toch ook een dubbel gevoel kan opleveren..quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als het onbewust goed klikt zal het gesprek op bewust niveau ook gemakkelijker gaan denk ik. of juist heel ongemakkelijk omdat je onbewuste sexuele aantrekkingskracht je parten speelt
waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, het helpt dus voornamelijk sexueel gefrustreerde vrijgezelle mannen.
nee hoor, bewust willen vrouwen dat niet toegeven. daardoor hou je de spanning in standquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet vleiend als er naar mijn borsten wordt gekeken
Ben ik nu raar?
gister las ik nog dat de borsten gegroeid zijn als vervanging van de kont nadat we rechtop zijn gaan lopen. apinnen zogen hun baby's ook en hebben niet veel meer dan een mannetje.quote:Volgens mij zijn ze niet om naar te kijken maar om baby's te voeden
Wees gerust Alicey, dat is ook absoluut niet zoquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:48 schreef Alicey het volgende:
Ik ook niet echt, als mijn borsten nou werkelijk het beste zijn wat ik te bieden heb..
Bedoel je hiermee dat ik betere dingen te bieden heb, of bedoel je hiermee dat ik met mijn borsten ook niets te bieden heb?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wees gerust Alicey, dat is ook absoluut niet zo![]()
Om naar te kijken snap ik dat ook niet echt. Aan zitten is dan weer iets anders.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:54 schreef Doffy het volgende:
Wat is er eigenlijk sowieso zo interessant aan borsten?Kan iemand mij dat uitleggen?
Nou wil ik je gerust stellen, is het ook weer niet goedquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:
Bedoel je hiermee dat ik betere dingen te bieden heb, of bedoel je hiermee dat ik met mijn borsten ook niets te bieden heb?
Dat weet ik niet! Ik vraag het toch?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou wil ik je gerust stellen, is het ook weer niet goed![]()
nee, dat is het hem juist. op bewust niveau is het een zak uitstekend vlees, maar op onbewust onbegrepen niveau is het opeens heel aantrekkelijk. misschien komt het juist door het zogen bij je moeder. ze worden nog groter ook op zo'n momentquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:54 schreef Doffy het volgende:
Wat is er eigenlijk sowieso zo interessant aan borsten?Kan iemand mij dat uitleggen?
waarom hebben al die "donkere dikke vrouwen" dan én een dikke reet, én dikke tieten??quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:51 schreef het_fokschaap het volgende:
gister las ik nog dat de borsten gegroeid zijn als vervanging van de kont nadat we rechtop zijn gaan lopen. apinnen zogen hun baby's ook en hebben niet veel meer dan een mannetje.
i know, maar t staat nu ook "al" op fok!quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren al, mijn tijger is al een tijdje niet thuis gekomen.
mja, nu kan ik natuurlijk een heel politiek incorrecte opmerking plaatsenquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom hebben al die "donkere dikke vrouwen" dan én een dikke reet, én dikke tieten??
Mja, ik ben ook gezoogd, maar toch vind ik er niet heel veel aan, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:56 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, dat is het hem juist. op bewust niveau is het een zak uitstekend vlees, maar op onbewust onbegrepen niveau is het opeens heel aantrekkelijk. misschien komt het juist door het zogen bij je moeder. ze worden nog groter ook op zo'n moment
mij ook !quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook gezoogd, maar toch vind ik er niet heel veel aan, eerlijk gezegdIk bedoel, het kan wel mooi zijn, maar de 'diepere betekenis' ontgaat me toch
Doen!quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, nu kan ik natuurlijk een heel politiek incorrecte opmerking plaatsen
Ik vrees het ergstequote:Op woensdag 23 maart 2005 11:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
i know, maar t staat nu ook "al" op fok!
quote:
dat t echt jouw tijger is?quote:
dat is in mijn geval dan heel onbewustquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:00 schreef qu63 het volgende:
[..]Het herrinert je aan je moeder en dat geef tje een veilig en warm gevoel
mja, maar dat is vaak meer hypothetischquote:Je denkt al na wat je er straks mee wil gaan doen
ik was aan het douchen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:21 schreef qu63 het volgende:
iedereen pauze aan t houden???
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik was aan het douchen.
nu eventjes tostie in elkaar flansen.
ik mag zo nog lekker de auto gaan wassenquote:
heb alleen geen casino wit, maar zaanse snijder bruin. die zijn te groot voor m'n tostie-apparaat. heb je nog zo'n zacht stuk aan één kantquote:
Echt een aanrader.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ga zo ook nog even naar buiten denk ik. stukje fietsen misschien
morgen onweer en regen !quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:49 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat nu auto wassen..
straks gaat t natuurlijk weer regenen
het ging meer om dat nummer van de Swedish Cook!quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb alleen geen casino wit, maar zaanse snijder bruin. die zijn te groot voor m'n tostie-apparaat. heb je nog zo'n zacht stuk aan één kant
welkom in Nederlandquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lekker is dat, iedere dag compleet ander weer.
zelfmoord ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:55 schreef qu63 het volgende:
Vandaag sterven ruim 4 Nederlanders aan somberheid.
Wat een vreselijke manier om dood te gaanquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:55 schreef qu63 het volgende:
Vandaag sterven ruim 4 Nederlanders aan somberheid.
vraag me af hoe dat dan gaat ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat een vreselijke manier om dood te gaan
Ik heb daar wel een voorstelling bij, en dat lijkt me echt vreselijk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
vraag me af hoe dat dan gaat ?
da tstond er niet bijquote:
ik zou eerder denken aan wat leuks gaan doenquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een voorstelling bij, en dat lijkt me echt vreselijk.
Gewoon blijven zitten in je somberheid en wachten tot het over is....moet er niet aan denken. Dan is zelfmoord een betere oplossing. Dan doe je er tenminste nog iets aan...![]()
Ik kan me voorstellen dat wanneer je somber bent, je niet denkt aan iets leuks gaan doen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zou eerder denken aan wat leuks gaan doen
misschien moeten dat soort mensen een internet aansluiting nemen en gaan slowchattenquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat wanneer je somber bent, je niet denkt aan iets leuks gaan doen.
Doodgaan van somerheid is het toppunt van passiviteit.![]()
Niet in Alkmaarquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:56 schreef qu63 het volgende:
Iemand RC nog gezien??
Of zit alweer op een terrasje in Alkmaar achter zo'n schuimkraag
Of iets leuk is hangt ook af van hoe je alles ervaart. Wanneer je evaringen dusdanig zijn dat je geen toekomst meer ziet in je leven, dan is de gedachte aan "iets leuks" niet voldoende, en komt een scherp mes, een doosje pillen i.c.m. alcohol, een slechtbrandende gasbrander of skydiven zonder parachute eerder in de buurt van leuk..quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zou eerder denken aan wat leuks gaan doen
Dat helpt ook niet echt als je "somber" bent.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien moeten dat soort mensen een internet aansluiting nemen en gaan slowchatten
Het lijkt mij ook erg moeilijk om zo'n patroon te doorbreken..quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:15 schreef miss_sly het volgende:
Doodgaan van somerheid is het toppunt van passiviteit.![]()
Niemand heeft ooit gezegd dat (het) leven gemakkelijk zou zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook erg moeilijk om zo'n patroon te doorbreken..
Of niemand dat heeft gezegd betwijfel ik zo.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit gezegd dat (het) leven gemakkelijk zou zijn.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:56 schreef qu63 het volgende:
Iemand RC nog gezien??
Niet in Alkmaar, maar de schuimkraag is wel frequent gespotquote:Of zit alweer op een terrasje in Alkmaar achter zo'n schuimkraag
Hoe is het Gearts? Heb je al een tijdje niet gezien hier.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:41 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
[..]
Niet in Alkmaar, maar de schuimkraag is wel frequent gespot.
Heiligschennisquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
het ging meer om dat nummer van de Swedish Cook Chef! [afbeelding]
Haai!quote:
Tja belangrijke werkzaamheden hequote:Heb je al een tijdje niet gezien hier.
Ja ook hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:46 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Haai!![]()
Alles goed hoor. Met jou ook?
Het gaat inderdaad erg snel de laatste tijd.quote:Tja belangrijke werkzaamheden he. Nee, ik heb het nu nogal druk met school dus dat neemt veel tijd in beslag. En jullie gaan veel te snel met de slowchat
.
No kiddingquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:59 schreef Alicey het volgende:
Het gaat inderdaad erg snel de laatste tijd.
Ja hoor. We zijn onderzoek aan het doen over het documentbeheer binnen de Hanzehogeschool in Groningen. Medewerkers interviewen, advies opstellen, presentaties geven, etc. Best leuk hoorquote:Wil alles lukken met je opleiding?
Ik weet niet waar ze last van hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:05 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
No kidding. Hebben jullie het op de heupen ofzo?
Haha ja dan is het lastig om aandacht te verdelen.. Ik heb zelf soms ook wel van die periodes dat ik nergens aan toe lijk te komen en overal te weinig tijd voor lijk te hebben.quote:Ja hoor. We zijn onderzoek aan het doen over het documentbeheer binnen de Hanzehogeschool in Groningen. Medewerkers interviewen, advies opstellen, presentaties geven, etc. Best leuk hoor. Alleen ben ik zo'n persoon die naast de studie nog 1001 andere interesses heeft en die krijgen nu niet zoveel aandacht. Best frustrerend af en toe.
Ik weet het niet.quote:Trouwens, zijn deze week niet de sterrenkijkdagen?
zegt degene met het hoogste gemiddelde van heel WFL-LFCquote:
Hoho, het ging om mijn gehele postgemiddelde!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
zegt degene met het hoogste gemiddelde van heel WFL-LFC
Onderzoek, proefpersonen, de wetenschap erop loslatenquote:
We moeten een praatgroep oprichten..quote:Haha ja dan is het lastig om aandacht te verdelen.. Ik heb zelf soms ook wel van die periodes dat ik nergens aan toe lijk te komen en overal te weinig tijd voor lijk te hebben.
Bij proefpersoon denk ik altijd aan het proeven aan iemand.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:15 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Onderzoek, proefpersonen, de wetenschap erop loslaten.
Dan houden we nog minder tijd over.quote:We moeten een praatgroep oprichten..
Ze zijn geloof ik los.. Het gaat van kwaad tot erger.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is dat hier?Men spamt gewoon een heel topic vol terwijl ik weg ben!
Nou, zeg dat wel. Je kunt hier niet meer even rustig naar college gaan. Ik moet voortaan maar gewoon thuisblijven.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
Ze zijn geloof ik los.. Het gaat van kwaad tot erger.
Wat doe je uberhaupt buitenshuis?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel. Je kunt hier niet meer even rustig naar college gaan. Ik moet voortaan maar gewoon thuisblijven.
In combinatie met slagroom ook niet verkeerdquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:16 schreef Alicey het volgende:
Bij proefpersoon denk ik altijd aan het proeven aan iemand.
Goed punt..quote:Dan houden we nog minder tijd over.
maar jij bent wel degene met het meest aantal posts in WFL-LFCquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoho, het ging om mijn gehele postgemiddelde!
De slagroom zou er niet eens bij moeten. Wel moet het een niet-roker zijn en moet zhij een beetje hygienisch zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:23 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
In combinatie met slagroom ook niet verkeerd.
Ik ben scherp vandaag.quote:Goed punt..![]()
Bron?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar jij bent wel degene met het meest aantal posts in WFL-LFC
Het zou met dit weer verboden moeten zijn om de hele dag binnen te blijven!quote:
Ik heb het bijlezen van de slowchats maar opgegeven.. Mijn projectgroep ziet me aankomen: "Ja sorry, ik kon de opdracht niet af krijgen; ik moest 26 slowchattopics doorworstelen."quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel. Je kunt hier niet meer even rustig naar college gaan. Ik moet voortaan maar gewoon thuisblijven.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:25 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb het bijlezen van de slowchats maar opgegeven.. Mijn projectgroep ziet me aankomen: "Ja sorry, ik kon de opdracht niet af krijgen; ik moest 26 slowchattopics doorworstelen."
WFL-LFC deel 1 t/m 33quote:
Inderdaad! Het is heerlijk weer.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zou met dit weer verboden moeten zijn om de hele dag binnen te blijven!
Kijken of ze schrikken van je gevloek.quote:Er zijn trouwens bouwvakkers bezig in de straat! Wat moest ik ook weer met bouwvakkers?
Het is goed om je projectgroep ook bekend te maken met het concept slow chat.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:25 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb het bijlezen van de slowchats maar opgegeven.. Mijn projectgroep ziet me aankomen: "Ja sorry, ik kon de opdracht niet af krijgen; ik moest 26 slowchattopics doorworstelen."
Ohhhh ja! Nou, het raam staat wel open en ze zijn net bezig met het herstraten van mijn stoepje. Ik zei net 'hoi' tegen ze. Maar ik heb geen games in huis.quote:
je sig!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is goed om je projectgroep ook bekend te maken met het concept slow chat.
en online games?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ohhhh ja! Nou, het raam staat wel open en ze zijn net bezig met het herstraten van mijn stoepje. Ik zei net 'hoi' tegen ze. Maar ik heb geen games in huis.![]()
Zou wel kunnen natuurlijk, maar eigenlijk zou ik net gaan opruimen, afwassen, stofzuigen e.d.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:30 schreef qu63 het volgende:
en online games?
Doe anders even alsof je een game speelt en aan verliezende hand bent.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ohhhh ja! Nou, het raam staat wel open en ze zijn net bezig met het herstraten van mijn stoepje. Ik zei net 'hoi' tegen ze. Maar ik heb geen games in huis.![]()
Uhm wat is dan de educatieve meerwaarde?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is goed om je projectgroep ook bekend te maken met het concept slow chat.
Betekent wel weer dat degene die hertelt minder vertegenwoordigd is, wat weer slecht/goed is voor mijn statistieken.quote:
Toch maar niet. Wat zullen de buren wel niet van me denken?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:31 schreef Alicey het volgende:
Doe anders even alsof je een game speelt en aan verliezende hand bent.
Je wilt zeggen dat de slow chat niet educatief is?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:32 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Uhm wat is dan de educatieve meerwaarde?![]()
Oja, je woont naast een stel Friezen. Da's waar ook.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toch maar niet. Wat zullen de buren wel niet van me denken?
en als er dan wat fout gaat kan je ook heel hard schelden!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou wel kunnen natuurlijk, maar eigenlijk zou ik net gaan opruimen, afwassen, stofzuigen e.d.
Lupa is een dame, qu. Behalve wanneer ze games speelt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
en als er dan wat fout gaat kan je ook heel hard schelden!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:32 schreef Alicey het volgende:
Oja, je woont naast een stel Friezen. Da's waar ook.
Je zou denk ik ook als Rotterdamse niet opvallen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je mij niet als een Friezin beschouwt omdat je me aardig vindt?
Nou uhm tja in het begin wel maar uh ik uh hm *wegduikt*quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat de slow chat niet educatief is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |