Dat is een religieuze overtuiging door mannen uitgevonden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...ik kan jullie echt geen moment alleen laten he ? Wat is dit nu weer voor onzinnige flauwekul ? Vrouwen zijn toch van nature juist vals en onbetrouwbaar ?
het is voor mij geen weerman/vrouw. het is een weermens. en die hebben het vaker fout dan goed. En dr zullen vast wel van die tiepmiepen zitten die alle data verkeerd oevrtiepenquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn echter minder weervrouwen, dus dat zegt toch wel iets over de betrouwbaarheid.
Ik ga rond lunchtijd meestal even mijn lunch halen, kan ik van de buitenlucht genieten, en ter plekke een moeilijke keuze maken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben lerende
Komt allemaal best goed, en uiteindelijk vind ik dat ik best gevarieerd en lekker eet, alleen mijn dagelijkse boterhammetjes voor op kantoor zijn saai en voorspelbaar. Is ookgemakkelijker 's ochtends, als ik te veel keus heb, moet ik te lang denken en duurt het te lang voor mijn brood klaar is
Het is trouwens geen wondermiddel hoor, het duurt ook een tijdje eer de hond brokjes belangrijker gaat vinden dan de angst voor open water.quote:Brokjes, daar zeg je iets! Ga ik proberen!
Klopt. Hoewel er mensen zijn die beweren dat ik slim ben, die hebben wel een extreme variant daarvan.quote:Misleiden is niet heel erg moeilijk
Volgens mij worden mensen graag voor de gek gehouden...
Er kwam wel verzet tegen die stelling nam ik zojuist waar.quote:Dat is heel wat waard natuurlijk![]()
Even een keertje er op klikken, dan gaat de resize meestal wel goed.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:17 schreef qu63 het volgende:
ff doorposten.. replique resized Alicey's screenie niet goed.. door naar pagina 3!
Geef de back office maar weer de schuld.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is voor mij geen weerman/vrouw. het is een weermens. en die hebben het vaker fout dan goed. En dr zullen vast wel van die tiepmiepen zitten die alle data verkeerd oevrtiepen
in die tijd??quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo heeft mijn vader het ook geleerd, maar dat was in die tijd normaal.
Blijkbaar was het toen dus nog steeds normaal.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
in die tijd??
Zo oud ben ik nog niet, en mijn vriendje was net zo oud![]()
not!quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Blijkbaar was het toen dus nog steeds normaal.
gewoon ergens klikken is al goed.. maar als ik op quote klik, gaat ineens mn pagina veranderen! maar wel zijn al op de volgende pagina..quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Even een keertje er op klikken, dan gaat de resize meestal wel goed.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geef de back office maar weer de schuld.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga rond lunchtijd meestal even mijn lunch halen, kan ik van de buitenlucht genieten, en ter plekke een moeilijke keuze maken.
Hij gaat de takken al iets verder halen, dus hij leert het wel. En als hij eerdaags in zijn enthousiasme achter een andere hond aanrent, gaat het misschien ook wel goed. Maar ik ga de brokjes toch proberen, want het lijkt me wel leuk als ie gaat zwemmenquote:Het is trouwens geen wondermiddel hoor, het duurt ook een tijdje eer de hond brokjes belangrijker gaat vinden dan de angst voor open water.
Mensen kunnen er heeeeel rare ideeen op na houden!quote:Klopt. Hoewel er mensen zijn die beweren dat ik slim ben, die hebben wel een extreme variant daarvan.
Verzet van....juist, mannen.quote:Er kwam wel verzet tegen die stelling nam ik zojuist waar.
En de vrouwen gaan lekker tegen jullie stelling inquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Verzet van....juist, mannen.
Nee, die zullen nou onderhand eens toe gaan geven dat we gelijk hebben![]()
Mogûhquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:40 schreef het_fokschaap het volgende:slecht geslapen. hopen dat ze me vandaag niet ergens heensturen, want ik maak het probleem waarschijnlijk alleen maar erger
Het wisselt. De ene keer een broodje met het een en/of het ander (Meestal en), soms een snackbar, soms de exotischere happen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wat voor luncht wordt het dan? Een of ander lekker pistoletje of iets vetters van een snackbar ofzo?
Het is in ieder geval een extra stimulans voor de hond.quote:Hij gaat de takken al iets verder halen, dus hij leert het wel. En als hij eerdaags in zijn enthousiasme achter een andere hond aanrent, gaat het misschien ook wel goed. Maar ik ga de brokjes toch proberen, want het lijkt me wel leuk als ie gaat zwemmen
Nouja, op niets is het niet altijd.. Maar meestal is het fundament wel erg zwak.quote:Mensen kunnen er heeeeel rare ideeen op na houden!
Wel grappig hoe ze hun mening op niets kunnen baseren
Mjah, de bijbel en koran worden steeds minder geloofd, dus ze moeten nu iets creatievers gaan verzinnen.quote:Verzet van....juist, mannen.
Nee, die zullen nou onderhand eens toe gaan geven dat we gelijk hebben![]()
ga m'n Senseo zo aan zetten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mogûh
neem eem bakkie leur/troost/koffie
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:43 schreef Alicey het volgende:
Mjah, de bijbel en koran worden steeds minder geloofd, dus ze moeten nu iets creatievers gaan verzinnen.
Ben je gigolo?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:40 schreef het_fokschaap het volgende:slecht geslapen. hopen dat ze me vandaag niet ergens heensturen, want ik maak het probleem waarschijnlijk alleen maar erger
Klinkt goed!quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het wisselt. De ene keer een broodje met het een en/of het ander (Meestal en), soms een snackbar, soms de exotischere happen.
Hij gaat 3x in de week met een uitlaatservice wandelen, dus ik verwacht wel dat hij binnenkort het zwemmen onder de knie heeft.quote:Het is in ieder geval een extra stimulans voor de hond.Naar aanleiding van wat je hier zegt, heb je al eens geprobeerd om de hond samen uit te laten met een hond die wel kan en wil zwemmen?
Ik vind een blik en een 'goedemiddag, hij komt er zo aan' en erg mager fundament om bijvoorbeeld gecharmeerd te zijn van iemand. Maar dat kunnen mannen dan weer heel gemakkelijkquote:Nouja, op niets is het niet altijd.. Maar meestal is het fundament wel erg zwak.
Creatief?quote:Mjah, de bijbel en koran worden steeds minder geloofd, dus ze moeten nu iets creatievers gaan verzinnen.
i wishquote:
quote:Of deed je nou iets met computers?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:45 schreef het_fokschaap het volgende:
ga m'n Senseo zo aan zetten.
eens kijken of Doffy nu weer wat te melden heeft
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben je gigolo?
Of deed je nou iets met computers?
een alternatief om .mov filmpjes af te spelen ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:53 schreef qu63 het volgende:
Weet er iemand een goed alternatief voor Quicktime??
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk trapten er vroeger zoveel vrouwen in omdat weermannen nog niet bestonden.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind een blik en een 'goedemiddag, hij komt er zo aan' en erg mager fundament om bijvoorbeeld gecharmeerd te zijn van iemand. Maar dat kunnen mannen dan weer heel gemakkelijk
quote:Creatief?
Ow, dan gaat het nog even duren![]()
Het plaatje is briljantquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
met dank aan Doffy voor t plaatje![]()
Het ligt ook een beetje aan wat je verder op de dag eet, of je veel tussendoor eet en beweging etc. Ik lunch meestal vrij uitgebreid, daarentegen ontbijt ik niet, eet ik de rest van de dag ook niet bijster veel, en houd ik niet van zoetigheid (Op pure chocolade na dan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Als ik dat zou doen, zou ik echt een tonnetje worden
Lekker zonnebloempittenbrood met rookvlees en 2 crackertjes kaas...ook lekker
De uitlaatservice laat de honden ook zwemmen met elkaar?quote:Hij gaat 3x in de week met een uitlaatservice wandelen, dus ik verwacht wel dat hij binnenkort het zwemmen onder de knie heeft.
Die luisteren ook meestal niet naar wat je zegt, en kijken alleen.. Sommigen kijken je zelfs niet eens aan, maar zijn gefixeerd op bijv. borsten.quote:Ik vind een blik en een 'goedemiddag, hij komt er zo aan' en erg mager fundament om bijvoorbeeld gecharmeerd te zijn van iemand. Maar dat kunnen mannen dan weer heel gemakkelijk
Het is dan ook in ongeveer 600 dat er voor het laatst een dergelijk werk is verschenen.quote:Creatief?
Ow, dan gaat het nog even duren![]()
Niet echt nee.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het plaatje is briljant
Niet van toepassing op deze opmerkingen, echter
o.a. ja, en een die ook die movjes op t internet pakt. ik krijg nu steeds de melding dat ik Quicktime wil installeren.. Als t met een codec lukt is t ook ok voor mij, zodat WMP em kan spelen ofzo..quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een alternatief om .mov filmpjes af te spelen ?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Wat zeiden we ook alweer over creativiteit?![]()
Ik weet niet echt een alternatief, wat scheelt er aan QT?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik vind t k*t, en hou niet zo van al die verschillende players. heb winamp met een paar plugins dus die speelt nu ook alles.. wil ik dus ook voor films!quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet echt een alternatief, wat scheelt er aan QT?
Oss? als in Oss?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:12 schreef het_fokschaap het volgende:
er is volgens mij geen officiële mov codec om in WMP af te spelen. misschien is er wat te vinden in OSS
Hmm ok.. Misschien Google of SourceForge eens proberen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik vind t k*t, en hou niet zo van al die verschillende players. heb winamp met een paar plugins dus die speelt nu ook alles.. wil ik dus ook voor films!
de Rio de Janeiro? Die is errug lekker!quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:13 schreef het_fokschaap het volgende:
senseo brazil blend en een bitterkoekje (of 2)
Ik wil ook een bitterkoekjesquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:13 schreef het_fokschaap het volgende:
senseo brazil blend en een bitterkoekje (of 2)
Gebruik zelf VLC mediaplayer, die schijnt bijna alles aan de praat te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die van mij leek me al niet zo logisch jaquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk eerder OSS als in Open Source Software.
heb de AH versie. zal wel ongeveer hetzelfde smakenquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
de Rio de Janeiro? Die is errug lekker!![]()
ik kan ze je zeker aanraden, AH bitterkoekjes !quote:
en dat mag niet van Unilver. AH lijkt er teveel op...quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb de AH versie. zal wel ongeveer hetzelfde smaken
Ik zit de hele dag, ga met de auto naar mijn werk (ongeveer 65 km enkele reis, dus lopen of fietsen wordt ietwat lastig) en ben een enorme snoepkont. Ook dat heb ik uit mijn dagelijkse eten geschrapt! Maar die paaseitjes zijn zo lekker...en die paasschuimpjes ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ligt ook een beetje aan wat je verder op de dag eet, of je veel tussendoor eet en beweging etc. Ik lunch meestal vrij uitgebreid, daarentegen ontbijt ik niet, eet ik de rest van de dag ook niet bijster veel, en houd ik niet van zoetigheid (Op pure chocolade na dan.).
Ze gaan soms naar dezelfde plek als waar wij zelf ook wandelen, en daar kun je die honden met geen stok uit het water houden als ze erin willenquote:De uitlaatservice laat de honden ook zwemmen met elkaar?
Vreselijk vind ik datquote:Die luisteren ook meestal niet naar wat je zegt, en kijken alleen.. Sommigen kijken je zelfs niet eens aan, maar zijn gefixeerd op bijv. borsten.
quote:Het is dan ook in ongeveer 600 dat er voor het laatst een dergelijk werk is verschenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |