je bedoelt dat het lettertype veranderd is van de normale tekst?quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat Gurgeh zegt dan. Het zal wel weer aan mij liggen.
Doe jij eigenlijk een opleiding of werk je?quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:17 schreef qu63 het volgende:
ik denk lekker de muziek hard te zetten, zit mn vader ziek thuis
Uhuh.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
je bedoelt dat het lettertype veranderd is van de normale tekst?
werk, studie, hopeloosquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk een opleiding of werk je?
Ik snap er nog niet echt veel van geloof ik.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
werk, studie, hopeloos
en dat laatste mag zeker niet van RC![]()
Ik heb alles wat ik vandaag eet al hier naast me liggen, dus ook daarvoor hoef ik er niet uit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik tussendoor ook wel even, ik moet tenslotte ook iets eten.
Ja, aangezien het Misu niets kon schelen, hebben we maar gewoon gespeeld en gewandeld, want nat is nat.quote:Ik weet het, dat weer heb ik gisteren ook doorheen gemoeten.
[..]
Op een gegeven moment heb ik dan iets van ik ben nu toch maximaal nat, laat maar gaan.
Regen verruineert alleen mijn kapsel.![]()
Ik geloof ze niet meer, zeker niet nadat ze het afgelopen zaterdag zo ontzettend mis haddenquote:Ik weet het niet, volgens mij is het ook gewoon een soort van loterij.
Wiewatwaar? Hoewiewatwaarom?quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:20 schreef qu63 het volgende:
werk, studie, hopeloos
en dat laatste mag zeker niet van RC![]()
niet constructief enzoquote:
Oooooh...quote:
Ik houd van vers, en ik weet nooit van te voren waar ik trek in heb.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb alles wat ik vandaag eet al hier naast me liggen, dus ook daarvoor hoef ik er niet uit.
En dan later de hond zich uitschudden en wat nog droog was is dan ook nat.quote:Ja, aangezien het Misu niets kon schelen, hebben we maar gewoon gespeeld en gewandeld, want nat is nat.
Ik ook, vermeerderd met pluizen, kleuromslag etc.quote:Sinds ik kort haar heb,verruineert het mijn kapsel niet meer, maar krijg ik lekker beetje krulletjes van nat haar
Ze zijn gewoon onbetrouwbaar.quote:Ik geloof ze niet meer, zeker niet nadat ze het afgelopen zaterdag zo ontzettend mis hadden
Niet iedereen hoeft ook te reageren, er hoeft alleen maar een devver te reageren.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:35 schreef qu63 het volgende:
dr reageerd niemand op je topic, he Alicey.
ff linkje spammen dan maar :
Layout?
merk net ook dat al+tab niet werkt in zo'n invulvenster
Plaats eens een constructieve bijdrage dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:33 schreef Doffy het volgende:
Dit topic wordt sneller volgebaggerd dan de meeste ONZ topics![]()
Mogge! Ik ook maar eens aandequote:Mogguh btw
ab-so-luut nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:35 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oooooh...
Nee ja tja hmm, dat klopt... Maar als jij jezelf lekker voelt bij de gegeven situatie dan is het wel constructief.
aandacht is nu idd ergens andersquote:Of als jij je aandacht even ergens anders hebt, dan kan het niet anders.
Maar ik wil wel weten wat ik daar gevraagd hebquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Niet iedereen hoeft ook te reageren, er hoeft alleen maar een devver te reageren.
ok, je hebt gelijk!quote:
Noodgedwongen (gewicht enzo) en vanwege een idioot stukje structuur, eet ik iedere dag hetzelfde, doordeweeks als ik naar kantoor ga.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik houd van vers, en ik weet nooit van te voren waar ik trek in heb.
Het uitschudden heeft hij nog niet zo door, net zo min als het zwemmenquote:En dan later de hond zich uitschudden en wat nog droog was is dan ook nat.
Geen pluisjes, strengetjesquote:Ik ook, vermeerderd met pluizen, kleuromslag etc.
Dan zijn het vast mannenquote:Ze zijn gewoon onbetrouwbaar.
heeft dat wel zin Benselquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:39 schreef Bensel het volgende:
Okee.. TVP maar weer.. zucht....
Dan is het belangrijk daar rust in te vinden. Je kunt, gezien je huidige situatie, blijkbaar niet andersquote:
Ik heb het op zich wel vaker gezien dat er bij geneste tags iets fout gaat, lijkt hier ook het geval te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Maar ik wil wel weten wat ik daar gevraagd heb. Je kunt ook hier antwoorden
.
Heb namelijk ook wel eens van dit soort probleempjes...
Gevarieerd eten is denk ik beter hoor, ook voor je gewicht.. Er is op zich genoeg variatie in alles wat minder aanzet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Noodgedwongen (gewicht enzo) en vanwege een idioot stukje structuur, eet ik iedere dag hetzelfde, doordeweeks als ik naar kantoor ga.
Als ik thuis ben niet, en in het weekend niet, maar op kantoor wel
Durft hij wel te zwemmen?quote:Het uitschudden heeft hij nog niet zo door, net zo min als het zwemmen
Hij moet nog veel leren
Ja, het wordt dan erg dof en donker.quote:Geen pluisjes, strengetjes
kleuromslag
De meesten wel ja.quote:Dan zijn het vast mannen![]()
Hmm.. dan heb ik het topic voor de vorige topic (LFC 31) voor niks 60 posts gemaakt..quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
heeft dat wel zin Bensel
het enige wat je doet is TVP's plaatsen en zeggen dat je moe bent
weer![]()
heb je ze allemaal geteld!quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:48 schreef Bensel het volgende:
[..]
Hmm.. dan heb ik het topic voor de vorige topic (LFC 31) voor niks 60 posts gemaakt..
Dat kost me dan teveel moeite en is niet goed voor mijn stukje structuurquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gevarieerd eten is denk ik beter hoor, ook voor je gewicht.. Er is op zich genoeg variatie in alles wat minder aanzet.
Hij begint het te lerenquote:Durft hij wel te zwemmen?
Ja, donker wordt het mijne ook, hoewel ik toch wel redelijk blond ben. Vanavond gaat er weer een kleurtje inquote:Ja, het wordt dan erg dof en donker.
quote:De meesten wel ja.
Het kan hoor, iedereen is anders. Ik zou er zelf echter niet aan moeten denken om iedere dag hetzelfde te eten. Maar ik ben dan ook meer een fijnproever.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kost me dan teveel moeite en is niet goed voor mijn stukje structuur
In sommige dingen ben ik een beeeetje vreemd
Het is vaak even tot ze de smaak te pakken hebben. Als ze merken dat ze kunnen zwemmen gaan de meeste honden het ook erg leuk vinden.quote:Hij begint het te leren
We gooien stokken in het water (het balletje nog maar niet, dat brengt hij misschien niet meer terug) en dan telkens een beetje verder. Hij vindt dat water wel interessant, maar als je niet meer kan staan wordt het eng
Kleurtjes helpen niets tegen het intrinsieke blonde hoor.quote:Ja, donker wordt het mijne ook, hoewel ik toch wel redelijk blond ben. Vanavond gaat er weer een kleurtje in
Het geheim van de weermannen is ontmaskerd! Ha!quote:Figures![]()
* qu63 doet mee: "..."quote:
Ik heb het ook wel eens, dan ga ik in stilte luisteren naar wat anderen te zeggen hebben..quote:
Je moet vooral niets forcerenquote:
Okee.. misschien 50 ofzo.. in elk geval zat ik in de fok userstatistics van die dag op de 77 plaats met 60 posts...quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb je ze allemaal geteld!
dan val je niet zo op geloof ik..
of het kwam omdat ik geen plaatjes meer zag. geen smileys, PI's, avatars.. dan valt t niet zo op..
het worden er wel steeds minder hequote:Op woensdag 23 maart 2005 09:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
Okee.. misschien 50 ofzo.. in elk geval zat ik in de fok userstatistics van die dag op de 77 plaats met 60 posts...
In het weekendquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het kan hoor, iedereen is anders. Ik zou er zelf echter niet aan moeten denken om iedere dag hetzelfde te eten. Maar ik ben dan ook meer een fijnproever.
Precies! Dus we moeten hem zo ver zien te krijgen dat hij een keer merkt dat ie kan zwemmen, en dan is het goedquote:Het is vaak even tot ze de smaak te pakken hebben. Als ze merken dat ze kunnen zwemmen gaan de meeste honden het ook erg leuk vinden.
quote:Kleurtjes helpen niets tegen het intrinsieke blonde hoor.
quote:Het geheim van de weermannen is ontmaskerd! Ha!
Het hangt er ook erg veel van af hoe je eten bereid en aankleedt. Het is best mogelijk om een gezonde maaltijd te bereiden die toch smaakt naar iets dat slecht is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In het weekend
Bovendien gaat mijn voorkeur dan toch uit naar dingen die slecht zijn, dus die kan ik beter vor 95% uit mijn eten schrappen, anders zit ik zo aan maat 46 ofzo
Vooral heel veel geduld, en bijv. proberen door brokjes in het water te gooien, en die steeds verder te gooien.quote:Precies! Dus we moeten hem zo ver zien te krijgen dat hij een keer merkt dat ie kan zwemmen, en dan is het goed
Maar hoe doe je dat?
Heb ik ook wel hoor, en van nature weet ik de meeste mensen wel te misleiden.quote:Nou ja, dan maar omdat het leuk is
En wie weet kan ik er toch iemand op het eerste gezicht mee misleiden
Nouja, we hebben net via omgekeerd bewijs bewezen dat mannen onbetrouwbaar zijn.quote:Maar wat schieten we daar dan ook alweer mee op?
![]()
Laat dat beest schrikken als ie op het randje staat, of ga naar een plas/meertje wat meteen heel diep wordt en geef em een duwtjequote:Op woensdag 23 maart 2005 10:03 schreef miss_sly het volgende:
Precies! Dus we moeten hem zo ver zien te krijgen dat hij een keer merkt dat ie kan zwemmen, en dan is het goed
Maar hoe doe je dat?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
Nouja, we hebben net via omgekeerd bewijs bewezen dat mannen onbetrouwbaar zijn.
Een vroeger vriendje van me heeft zo leren zwemmen: pa gooide hem in het kanaal en zei hem naar de kant te zwemmen. Aangezien dat lukte, kon hij zwemmenquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Laat dat beest schrikken als ie op het randje staat, of ga naar een plas/meertje wat meteen heel diep wordt en geef em een duwtje![]()
...ik kan jullie echt geen moment alleen laten he ? Wat is dit nu weer voor onzinnige flauwekul ? Vrouwen zijn toch van nature juist vals en onbetrouwbaar ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
Nouja, we hebben net via omgekeerd bewijs bewezen dat mannen onbetrouwbaar zijn.
Ik ben lerendequote:Op woensdag 23 maart 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het hangt er ook erg veel van af hoe je eten bereid en aankleedt. Het is best mogelijk om een gezonde maaltijd te bereiden die toch smaakt naar iets dat slecht is.
Brokjes, daar zeg je iets! Ga ik proberen!quote:Vooral heel veel geduld, en bijv. proberen door brokjes in het water te gooien, en die steeds verder te gooien.
Misleiden is niet heel erg moeilijkquote:Heb ik ook wel hoor, en van nature weet ik de meeste mensen wel te misleiden.
Dat is heel wat waard natuurlijkquote:Nouja, we hebben net via omgekeerd bewijs bewezen dat mannen onbetrouwbaar zijn.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...ik kan jullie echt geen moment alleen laten he ? Wat is dit nu weer voor onzinnige flauwekul ? Vrouwen zijn toch van nature juist vals en onbetrouwbaar ?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een vroeger vriendje van me heeft zo leren zwemmen: pa gooide hem in het kanaal en zei hem naar de kant te zwemmen. Aangezien dat lukte, kon hij zwemmen
dat hebben ze dus ook weer net bewezenquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...ik kan jullie echt geen moment alleen laten he ? Wat is dit nu weer voor onzinnige flauwekul ? Vrouwen zijn toch van nature juist vals en onbetrouwbaar ?
Ik vond het ook nogal...cruquote:
Er zijn echter minder weervrouwen, dus dat zegt toch wel iets over de betrouwbaarheid.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hebt alleen bewezen dat weermannen niet altijd de waarheid spreken! (net zoals weervrouwen btw, maar dat is weer niet meegenomen in het onderzoek)
Dan ist goe!quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond het ook nogal...cru
Het was wel een lief vriendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |