abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25686019
[..]

Waarom? Wat is het nadeel van geen bril nodig hebben?

[/quote]

Goed leven leiden zonder bril is geen noodzaak geworden. Omdat nu de brillen de fouten van de ogen corrigeert in plaats van 'fatale ongelukjes', kunnen mensen met lichte oogafwijkingen nu even goed functioneren en voortplanten als mensen zonder oogafwijking. Als die mensen met en zonder lichte oogafwijkingen kinderen van elkaar krijgen, dan krijgen de kinderen waarschijnlijk ook lichte oogafwijkingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Guyver2 op 23-03-2005 20:30:01 ]
To see or not to see. That's my answer.
  woensdag 23 maart 2005 @ 16:15:27 #62
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25686201
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 16:07 schreef Guyver2 het volgende:
[..]

Waarom? Wat is het nadeel van geen bril nodig hebben?
Goed leven leiden zonder bril is geen noodzaak geworden. Omdat nu de brillen de fouten van de ogen corrigeert in plaats van 'fatale ongelukjes', kunnen mensen met lichte oogafwijkingen nu even goed functioneren en voortplanten als mensen zonder oogafwijking. Als die mensen met en lichte oogafwijkingen kinderen van elkaar krijgen, dan krijgen de kinderen waarschijnlijk ook lichte oogafwijkingen.
[/quote]

Je vergeet echter nu de gevallen waarin 1 van de partners geen oogproblemen heeft.
pi_25686897
Ik had nog een vraagje weet niet of iemand het antwoord hier weet...als er dus geen dingen wegevolueren bij de mens waar we niks aanhebben, moet het dus een reden hebben dat ooit de grotere beharing die we hadden is weggegaan. Waardoor kwam dit?
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:00:53 #64
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_25687173
Omdat we kleren gingen dragen? Dus haren waren niet meer nodig
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_25687372
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 16:15 schreef Alicey het volgende:
Je vergeet echter nu de gevallen waarin 1 van de partners geen oogproblemen heeft.
Sorry ik heb mijn regeltje niet goed geschreven. Het moet zijn ...
[/quote]
Als die mensen met en zonder lichte oogafwijkingen kinderen van elkaar krijgen, dan krijgen de kinderen waarschijnlijk ook lichte oogafwijkingen.

[aanvulling]Want ik denk dat als degeneratie de kans krijgt, uiteindelijk toch gebeurd door die mutaties. [/aanvulling]
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:14:09 #66
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_25687475
Heeft iemand een serieus lijstje met 'veranderingen' bij de mens?
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:14:12 #67
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25687476
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:10 schreef Guyver2 het volgende:

[..]

Sorry ik heb mijn regeltje niet goed geschreven. Het moet zijn ...
Als die mensen met en zonder lichte oogafwijkingen kinderen van elkaar krijgen, dan krijgen de kinderen waarschijnlijk ook lichte oogafwijkingen.
[/quote]

Dat is nog maar de vraag hoor.
quote:
[aanvulling]Want ik denk dat als degeneratie de kans krijgt, uiteindelijk toch gebeurd door die mutaties. [/aanvulling]
degeneratie is niet echt iets wat bestaat.. Mutaties zijn niet echt positief of negatief te noemen, dat blijkt pas later.

Ik denk zelf wel dat het aantal oogafwijkingen misschien zal groeien, maar ik verwacht niet dat mensen zonder oogafwijkingen zullen uitsterven..
pi_25687499
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:00 schreef Radyhyn het volgende:
Of misschien omdat mensen vroeger iets te vaak met vuur speelde.
pi_25687669
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:14 schreef Alicey het volgende:

Ik denk zelf wel dat het aantal oogafwijkingen misschien zal groeien, maar ik verwacht niet dat mensen zonder oogafwijkingen zullen uitsterven..
Ik zei ook niet dat ze uiteindelijk gaan uitsterven. Betekent weg-evolueren hetzelfde als uitsterven?
pi_25687904
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:00 schreef Radyhyn het volgende:
jah oke klinkt logisch maar dan hebben we dus waar we het al over hebben gehad, ook geen verstandskiezen, een pink, schaamhaar etc meer nodig
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_25690795
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:12 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dit is gewoon niet waar. De evolutie bestaat net zo goed uit het natuurlijke selectie component.

Waarom geldt dat niet voor kaalheid? Als lichaamshaar verdwijnt omdat het geen nut meer heeft zoals TS oppert, dan geldt dat ook voor hoofdhaar. Dat valt niet te ontkennen. En dan kun je wel aankomen met dat het niet aantrekkelijk gevonden wordt, maar het lijkt mij geenzins het geval, dat kale mannen zich niet voort kunnen planten in deze samenleving door hun kaalheid. Het vormt geenzins een belemmering. Dus als kaalheid een gevolg is van aanpassing aan de omgeving, dan kan het succesvol zijn, omdat het iig geen nadeel is voor de seksuele selectie.

Bovendien zijn er wetenschappers (was laatst iets over op, op Discovery) die beweren dat kaalheid steeds meer voor lijkt te komen; ook onder jonge mannen. Alsof de genen zich steeds meer verspreiden.
Lichaamshaar, waar dan ook, zal pas verdwijnen als door minder lichaamshaar de overlevingskansen toenemen.
Niet echt relevant in deze tijd lijkt mij.
pi_25691108
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:35 schreef Guyver2 het volgende:
Mensen die geen bril nodig hebben worden relatief snel weggeevolueerd. Tenzij er in de toekomst (100 honderd jaar ofzo) de mensen genetisch gemanipuleerd mag worden.
Daar is geen reden voor. Er is niets aan een bril dat ervoor zorgt dat het individu zich niet voortplant.
quote:
Ik zei ook niet dat ze uiteindelijk gaan uitsterven. Betekent weg-evolueren hetzelfde als uitsterven?
Weg-evolueren zoals het hier in dit topic bedoeld wordt is het op evolutionaire manier verdwijnen van bepaalde lichamelijke aspecten. Als er geen mensen meer voorkomen met dat bepaalde aspect zijn die mensen "uitgestorven", hoewel dat woord suggereert dat het om een aparte diersoort gaat, waar je eigenlijk niet van kan spreken als er slechts een verschil zit in bijv. de sterkte van de ogen of de lengte van de oorlel.
pi_25692222
Misschien moet ik het beetje anders formuleren. Ik bedoel eigenlijk mensen die bijziend of verziend zijn.
En als gevolg dat ze brillen moeten dragen.
pi_25692265
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 20:24 schreef Guyver2 het volgende:
Misschien moet ik het beetje anders formuleren. Ik bedoel eigenlijk mensen die bijziend of verziend zijn.
En als gevolg dat je een bril moet dragen.
Maar die bril zorgt er dus voor dat er voor de kans op voortplanten nagenoeg geen effect is.
pi_25692477
quote:
Speth schreef het volgende:
Maar die bril zorgt er dus voor dat er voor de kans op voortplanten nagenoeg geen effect is.
Lees eens ff terug naar woensdag 23 maart 2005 @ 16:07. Daar staat mijn antwoord.
pi_25694965
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_25695224
quote:
Ik denk het niet, want anders was het allang gebeurd.
pi_25695272
nou ik ben bang dat voor het zover is dat er ook maar iets evalueerd de mensen en dieren niet meer bestaan.
Voices tell me I'm the shit.
pi_25695332
Rood haar.
pi_25698815
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:18 schreef zodiakk het volgende:
Rood haar.
Dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat dat niet gebeurd, dus dames wie wil?

Maar is het niet iets (ff offtopic, een stap vooruit in evolutie) dat we er juist een gen bijkrijgen zodat we geleerde dingen via de genen over kunnen brengen op kinderen? Ik bedoel mensen moeten steeds leren, op een gegeven moment weten we zoveel dat het niet in 1 mensenleven te leren valt en dus stil staan qua technologische vooruitgang? Of zie ik dat verkeerd?
  donderdag 24 maart 2005 @ 00:49:38 #81
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25698950
quote:
Rood haar.
Ik ween met je mee...
...dass wir fliegen.
pi_25700640
quote:
Rood haar.
Als de roodvervende-kortknippende vrouw wegevolueert zou ik dat niet erg vinden.
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:58:59 #83
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25707596
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:12 schreef FuifDuif het volgende:
Bovendien zijn er wetenschappers (was laatst iets over op, op Discovery) die beweren dat kaalheid steeds meer voor lijkt te komen; ook onder jonge mannen. Alsof de genen zich steeds meer verspreiden.
Zoiets heb ik ook gezien. Ik denk ook wel dat het klopt.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25708811
Wat zeiken we nou, de generaties na ons bestellen gewoon mutaties.

"Kijk mama, eindelijk komt me derde tiet door!"
pi_25712235
liefde voor elkaar..
pi_25720690
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:06 schreef Hanneke1983 het volgende:
liefde voor elkaar..
Je bent gekomen !
pi_25720698
ik denk toch ook wel de lichaamsbeharing, maar ik denk dat de mens niet veel verder zal evolueren, omdat de natuurlijke selectie al helemaal is verdwenen bij ons, op zicht wel tragisch. En niet lullig bedoelt ofzo, maar als bijvoorbeeld mongooltjes zich voortplanten krijg je toch steeds meer misvormden?
pi_25720797
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 23:38 schreef mrkanarie het volgende:
En niet lullig bedoelt ofzo, maar als bijvoorbeeld mongooltjes zich voortplanten krijg je toch steeds meer misvormden?
Wat is misvormd? Omdat het niet aan jouw standaard voldoet, is het niet gevormd maar misvormd? Hoezo arrogant? Liever meer mongolen dan meer arrogante quasi-intellectuelen.
pi_25720965
Even over die opmerking dat we tegenwoordig alle slechte eigenschappen in leven houden en er geen "survival of the fittest" meer is voor de mens. Dit is inderdaad waar, máár... dit geldt alleen voor de rijkere landen in deze wereld. En aangezien het grootste gedeelte van de mensheid nog altijd in armoede leeft, zijn er dus nog héél veel mensen waarvoor "survival of the fittest" nog steeds aan de orde is!

Nu een voorbeeldje van wat ik zie evolueren bij de mens. De mens is in korte tijd enorm veel langer geworden (vooral in Noord-Europese landen)... en dit verschijnsel zet zich in rap tempo voort. De veelgehoorde verklaring hiervoor is dat we tegenwoordig genoeg voedsel tot onze beschikking hebben en daardoor harder en langer zouden groeien. Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ten eerste hebben we al tientalle jaren genoeg voedsel en het extreem lang worden zie je in lang niet alle (ongeveer even) rijke landen gebeuren.

Ik had laatst een artikeltje gelezen over de evolutie bij bepaalde hondenrassen over de afgelopen 100 jaar (maar). Zo was er een hondenras waarbij er een verband was tussen een steeds langer wordende snuit en een steeds langer wordend gen, waarbij een bepaald codon (stukje DNA) steeds herhaald werd. Er was dus niet echt sprake van een gemuteerd gen of een ander gen, maar het betreffende gen werd gewoon steeds langer (door herhaling van dit codon). Ik denk haast dat dit bij mensen ook gebeurt bij een bepaald gen/bepaalde genen, waardoor we steeds langer worden.
  donderdag 24 maart 2005 @ 23:49:57 #90
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_25721041
Rood haar? ik denk eerder blond haar.
pi_25721048
P-Style, maar hoe kan dat nu evolutie zijn? Dat langer worden? Het langer worden van de mens wordt door wetenschappers ook vergezeld met een waarschuwing. De mens is namelijk niet geschikt om enorm lang te zijn, omdat er dan allerlei complicaties op jonge leeftijd zich voor zullen doen. Dat zie je nu al bij de extreem langeren: versleten gewrichten, rugklachten, hartproblemen, ademhalingsproblemen enzovoort.

Ik geloof niet dat dit echt een natuurlijk verschijnsel is.
pi_25721096
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 23:50 schreef FuifDuif het volgende:
Ik geloof niet dat dit echt een natuurlijk verschijnsel is.
Beste FuifDuif... ALLES is te beschouwen als een natuurlijk verschijnsel. Maar wie heeft ooit gezegd dat evolutie altijd de goeie kant op gaat? Er zijn door de 4,5 miljard jaren heeft meer diersoorten uitgestorven dan blijven bestaan.
pi_25721141
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 23:51 schreef P-Style het volgende:

[..]

Beste FuifDuif... ALLES is te beschouwen als een natuurlijk verschijnsel. Maar wie heeft ooit gezegd dat evolutie altijd de goeie kant op gaat? Er zijn door de 4,5 miljard jaren heeft meer diersoorten uitgestorven dan blijven bestaan.
Hmmm, ja oke, daar zit iets in . Maar je bent het met mij eens (want ik ben het zelf wel eens met die wetenschappers, tenminste, ik zie er wat in), dat het wel eens nadelig zou kunnen zijn uiteindelijk? Die enorme lengtes?
pi_25721271
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 23:53 schreef FuifDuif het volgende:
Maar je bent het met mij eens, dat het wel eens nadelig zou kunnen zijn uiteindelijk? Die enorme lengtes?
Daar ben ik het inderdaad mee eens ja! Maar zo weet ik nog een voorbeeld hoor. Een aantal mensen krijgen al geen verstandskiezen meer. Deze mensen hebben geluk. Maar verreweg de meeste mensen krijgen nog wèl verstandskiezen. Mensensoorten hebben in hun evolutie totaan de Homo Sapiens Sapiens (wij dus) een steeds minder vooruitstekende kaak gekregen. Tegenwoordig hebben mensen vaak een te kleine kaak voor verstandskiezen. Nog een voorbeeld van "evolutie met nadelige gevolgen" dus.
pi_25721348
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 23:57 schreef P-Style het volgende:
Daar ben ik het inderdaad mee eens ja! Maar zo weet ik nog een voorbeeld hoor. Een aantal mensen krijgen al geen verstandskiezen meer. Deze mensen hebben geluk. Maar verreweg de meeste mensen krijgen nog wèl verstandskiezen. Mensensoorten hebben in hun evolutie totaan de Homo Sapiens Sapiens (wij dus) een steeds minder vooruitstekende kaak gekregen. Tegenwoordig hebben mensen vaak een te kleine kaak voor verstandskiezen. Nog een voorbeeld van "evolutie met nadelige gevolgen" dus.
Ja, dat is een goed voorbeeld vind ik. Ik heb ook een te kleine onderkaak voor mijn verstandskiezen, daarom zijn ze een tweetal jaren geleden ook eruit gehaald. Ik heb het dus aan den lijve ondervonden .

Maar zoals van die groei, dat kan serieus bedreigend zijn voor het leven. Zo vertelde men in zo'n docu daarover dat bijvoorbeeld het hart ook groter wordt en meer moet pompen om al dat bloed door het hele lichaam te krijgen. Het hart heeft het veel zwaarder te verduren in een groot lichaam, dan in een klein lichaam met als gevolg dat het hart op jongere leeftijd in verhouding veel zwakker wordt en eerder mankementen kan vertonen.
pi_25721458
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 00:01 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, dat is een goed voorbeeld vind ik. Ik heb ook een te kleine onderkaak voor mijn verstandskiezen, daarom zijn ze een tweetal jaren geleden ook eruit gehaald. Ik heb het dus aan den lijve ondervonden .

Maar zoals van die groei, dat kan serieus bedreigend zijn voor het leven. Zo vertelde men in zo'n docu daarover dat bijvoorbeeld het hart ook groter wordt en meer moet pompen om al dat bloed door het hele lichaam te krijgen. Het hart heeft het veel zwaarder te verduren in een groot lichaam, dan in een klein lichaam met als gevolg dat het hart op jongere leeftijd in verhouding veel zwakker wordt en eerder mankementen kan vertonen.
Daarom zou het dus voor extreem lange Noord-Europeanen verstandig zijn om kinderen te krijgen met mensen uit de Afrikaanse Pigmee stam. (geen grap!) Dan zullen ze kinderen krijgen met mooie gemiddelde lengtes en ook andere "gunstige gemiddelden" tussen hun gendiversiteiten. Het is sowieso goed voor de menselijke genenpoel om zich voort te planten met mensen uit "andere windstreken".
pi_25721502
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 00:05 schreef P-Style het volgende:
Daarom zou het dus voor extreem lange Noord-Europeanen verstandig zijn om kinderen te krijgen met mensen uit de Afrikaanse Pigmee stam. (geen grap!) Dan zullen ze kinderen krijgen met mooie gemiddelde lengtes en ook andere "gunstige gemiddelden" tussen hun gendiversiteiten. Het is sowieso goed voor de menselijke genenpoel om zich voort te planten met mensen uit "andere windstreken".
Zeg P-Style, ik ruik een gat in de markt. We moeten een organisatie oprichten waarbij we bemiddelen voor intergenetische relaties ! We kunnen dat mooi promoten met de voordelen daarvan zoals die worden aangereikt door de wetenschap!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 00:08:41 #98
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25721530
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Tepels bij mannen.

Jezus man...
pi_25721560
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 00:08 schreef SHE het volgende:

[..]

Jezus man...
Nee, Jezus zal waarschijnlijk niet in een vrouw evolueren.
pi_25721602
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 00:07 schreef FuifDuif het volgende:
Zeg P-Style, ik ruik een gat in de markt. We moeten een organisatie oprichten waarbij we bemiddelen voor intergenetische relaties ! We kunnen dat mooi promoten met de voordelen daarvan zoals die worden aangereikt door de wetenschap!
Nou zijn in principe àlle relaties intergenetisch. Maar inderdaad... als generaties te lang in bepaalde streken blijven wonen, dan raakt de genenpoel verzadigd en worden de verschillen tussen genen van die mensen steeds kleiner. Een slechte zaak! Deze mensen worden dan ook ècht lelijk!
pi_25724668
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 23:38 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Je bent gekomen !
ik ben een kijkje komen nemen
pi_25728700
waarom heeft een man eigenlijk tepels?
pi_25728743
lichaamshaar
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:19:07 #104
36311 Pinobot
Te lui voor een echte religie.
pi_25729021
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 22:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat zie jij (relatief snel) weg evolueren bij de mens?
Empathie
Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
pi_25729213
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:09 schreef mrkanarie het volgende:
waarom heeft een man eigenlijk tepels?
Om in contact te blijven met de Matrix. Of omdat het geslacht van een embryo pas wordt vastgesteld nadat het tepels heeft gekregen. Dat kan ook natuurlijk
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:29:30 #106
36311 Pinobot
Te lui voor een echte religie.
pi_25729284
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:26 schreef Haushofer het volgende:
Om in contact te blijven met de Matrix. Of omdat het geslacht van een embryo pas wordt vastgesteld nadat het tepels heeft gekregen. Dat kan ook natuurlijk
Mischien zij de tepels van de man juist aan het evolueren en worden we allemaal vrouwen.
Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
pi_25729434
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:26 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Haushofer, niet om het een of ander, maar een embryo komt voort uit een aantal cellen. In die cellen zitten al alle erfelijke eigenschappen die later bepalen hoe dat mens eruit komt te zien. Dus ook of het een man of een vrouw is. Zoiets wordt bij mijn weten niet bepaald nadat je tepels hebt.
pi_25730417
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:35 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

Haushofer, niet om het een of ander, maar een embryo komt voort uit een aantal cellen. In die cellen zitten al alle erfelijke eigenschappen die later bepalen hoe dat mens eruit komt te zien. Dus ook of het een man of een vrouw is. Zoiets wordt bij mijn weten niet bepaald nadat je tepels hebt.
Een embryo gaat eerst een algemene ontwikkelingsfase door, en daarna wordt pas het geslacht bepaald. Dit gebeurt nadat de embryo tepels heeft gekregen. Tenminste, dat is de verklaring die ik vaak kreeg.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:13:25 #109
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25730510
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:35 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

Het geslacht wordt bepaald aan de hand van hormonen tijdens de ontwikkelingsfase van de embryo. Dit ligt min of meer genetisch vast, toch komt het bij ongeveer 1:1000 mensen voor dat hun geslacht niet dat geslacht is wat je op basis van hun genen zou verwachten.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:14:24 #110
96372 lone_wolf
bijdehansje
pi_25730534
IQ
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:14:55 #111
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25730550
(Off-topic) We hebben nu ook al een Engelse eenzame wolf.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:15:12 #112
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25730558
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:14 schreef lone_wolf het volgende:
IQ
IQ is een methode om intelligentie te meten. Hoe zie je dat verdwijnen?
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:15:21 #113
96372 lone_wolf
bijdehansje
pi_25730562
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het geslacht wordt bepaald aan de hand van hormonen tijdens de ontwikkelingsfase van de embryo. Dit ligt min of meer genetisch vast, toch komt het bij ongeveer 1:1000 mensen voor dat hun geslacht niet dat geslacht is wat je op basis van hun genen zou verwachten.
Kul geslacht wordt genetisch bepaald. De mannelijke zaadcel is drager van deze info
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:19:54 #114
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25730687
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:15 schreef lone_wolf het volgende:

[..]

Kul geslacht wordt genetisch bepaald. De mannelijke zaadcel is drager van deze info
Het bestaan van intersexualiteit geeft al aan dat je het hier onjuist hebt.
pi_25732147
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het bestaan van intersexualiteit geeft al aan dat je het hier onjuist hebt.
waarom heb ik op school dan altijd geleerd dat het geslacht wordt bepaald door de X/Ychromosomen van de vader wordt bepaald?!
  Moderator vrijdag 25 maart 2005 @ 14:21:11 #116
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_25732211
Ik denk dat de duim een sterk ontwikkelld orgaan wordt ... sms generatie enzo ... het schijnt dat de jonge mensen ook al vaak andere dingen met de duim doen .. zoals op de bel drukken terwijl ouderen dat met de wijsvinger doen.

Ook zal de sms snelheid invloed hebben op de partner keuze (raar maar waar) dus zo is het een eigenschap die evolutionair significant is

dus zullen de nadere vingers een iets mindere plaats krijgen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 25 maart 2005 @ 14:21:20 #117
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25732216
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:18 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

waarom heb ik op school dan altijd geleerd dat het geslacht wordt bepaald door de X/Ychromosomen van de vader wordt bepaald?!
In de meeste gevallen gebeurt dit, hier zijn dus uitzonderingen op. Ik stel niet dat het geen rol speelt, ik stel dat er ook andere factoren meespelen.
pi_25732284
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:

[..]

In de meeste gevallen gebeurt dit, hier zijn dus uitzonderingen op. Ik stel niet dat het geen rol speelt, ik stel dat er ook andere factoren meespelen.
in de meeste gevallen dus, maar waarom hebben mannen dan nog steeds tepels?
  vrijdag 25 maart 2005 @ 14:26:52 #119
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_25732351
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

IQ is een methode om intelligentie te meten. Hoe zie je dat verdwijnen?
ik neem aan dat poster bedoelde intelligentie
en ik gok dat ie refereert aan milieu,oorlog,olie,geld enz
[/ot]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_25732380
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:15 schreef Radyhyn het volgende:
Ik kwam deze tegen:

FUTURE OF HUMAN EVOLUTION
[afbeelding]

Maar ik hoop t toch nie!!t