jij opent zeker graag topics of niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:03 schreef Thomper het volgende:
Ik was de laatste. En knutsel jij dan maar een volledige OP ofzo.
Edit: doh, er waren er 3 als laatste. Ik zag 299 posts, dus ik dacht, even een sluitpost maken, maar dat deed jij dus ook.
Is toch juist een leuke sneer naar de PSP toequote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:11 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
jij opent zeker graag topics of niet?
edit:
...en dan nog niet eens een originele titel ook
PSP: de walkman van de 21ste eeuw
Blegh.. die 3000 yards gaan me wel lukken met wat geduld, maar 300 muntjes wordt echt moeilijk. Heb nu twee hele goede runs gehad, en max 264 muntjesquote:Yoshi is best te doen hoor!
Gewoon blijven proberen, en op een gegeven moment heb je wel door waar je op moet letten.
Ik had de twee andere mode al vrijgespeeld op dezelfde dag als dat ik hem had gekregen, en ik ben niet eens zo'n snelle gamer.
iddquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:34 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Maar om de DS de nieuwe Gameboy te noemen vind ik ook niet helemaal OK...
damn dat lijkt me ook een goed plan.. denk dat ik dan niks anders meer doequote:Op woensdag 23 maart 2005 01:50 schreef Carterman het volgende:
tvp
Ik vind het spelaanbod nog wel wat aan de magere kant... ik wacht trouwens met smart op een photoplay-achtige toepassing op de DS, wat te denken van een Find-it (waarin je dus de verschillen tussen twee foto's moet aanwijzen. Of een trivial pursuit met vragen in allerlei categorieen. Lijkt me zwaar roeleren...
Nope Free-id is alleen geldig voor software, dvd's enzo, niet voor hardwarequote:Op woensdag 23 maart 2005 10:25 schreef _Flea_ het volgende:
Krijg je geen korting met je free-id bij de FRS als je de DS koopt?
Helaas. Dan heeft het ook geen zin om 'm daar te kopen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Nope Free-id is alleen geldig voor software, dvd's enzo, niet voor hardware
Ja en dan heb je gewoon weer een grijze.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
De witte DS:
[afbeelding]
Dat ding lijkt me HEEL erg snel vuil worden![]()
Yoshi komt pas op 6 mei.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:07 schreef Wepeel2 het volgende:
Welke games, afgezien van Yoshi, staan voor april gepland voor Nederland? Is daar een lijstje van?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?!quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:09 schreef jpg97 het volgende:WOEeeii.. ik heb een Nintendo DS gratis!!
Maar ik wilde eigenlijk een PSP![]()
gewoon 2 beamers verkopen en daar kreeg je er 1 bij!quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:57 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?!
volgens mij moet je dan in een ander topic wezen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:43 schreef jpg97 het volgende:
iemand ruilen tegen een PSP?/
of in V&Aquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
volgens mij moet je dan in een ander topic wezen...
welke opmerkingen zie jij als afkraken dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:00 schreef Kontiki het volgende:
Wel vervelend dat er hier weer mensen zijn die het nodig vinden de PSP af te kraken. Dat ding is nog niet eens uit hier.
Ja ik ben ook wel erg nieuwsgierig wat ze gaan aankondigenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:04 schreef Xrenity het volgende:
Nog steeds mijn topic plaatje
Vandaag kwam de PSP toch uit @ VS? Dan zou Ninty toch iets groots aankondigen?
/edit
morgen dus, zo'n 8 uur
Ze kondigen helemaal niks aan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel erg nieuwsgierig wat ze gaan aankondigen![]()
Heb je ook foto's van de zwarte, blauwe en roze? Nog meer pics? Waar heb je deze pic vandaag gehaald?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
De witte DS:
[afbeelding]
Is toch gewoon grijs ditquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
De witte DS:
[afbeelding]
vergelijk 'm ff met die op de vorige pagina...quote:
Die ga ik niet quoten, want dan wordt het weer een VS-topic. Laten we het maar bij de DS houdenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:24 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
welke opmerkingen zie jij als afkraken dan?
Iemand op Gaming Age had een witte gekocht en daar een foto van gemaakt (of iemand die hij kende ofzo). Nog geen foto's van anderen gezien.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Heb je ook foto's van de zwarte, blauwe en roze? Nog meer pics? Waar heb je deze pic vandaag gehaald?
Er waren nog meer foto's hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iemand op Gaming Age had een witte gekocht en daar een foto van gemaakt (of iemand die hij kende ofzo). Nog geen foto's van anderen gezien.
De game scant dan constant of er Pictochatters in de buurt zijn. Zo ja, dan krijg je er een melding over.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:36 schreef Cheiron het volgende:
Weet iemand trouwens wat de optie "pictochat" binnen Yoshi inhoudt? Kan je dan tijdens het spelen ook chatten ofzo?
Kut had ik maar gewacht op die zwarte!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Er waren nog meer foto's hoor.
Deze waren gepost, maar ze zijn van lik-sang:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet nog steeds niet welke ik moet kiezen... wit of zwart!!!
Ik heb al een heleboel GBA games, dus kopen hoef ik niet meer. Maar ik speel er nu wel veel langer mee (GBA games), omdat het beeld veel prettiger is om te zien (veel lichter).quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:06 schreef _Flea_ het volgende:
Hoe zit het met de beeldkwaliteit van de GBA games in de DS? Is dat net zo als op de GBA?
Overweegt iemand die geen GBA heeft maar wel een DS om ook GBA games te kopen?
Je kan ook een keer je handen wassenquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zwart is duidelijk mooier. Als ik zie hoe vuil mijn DS wordt rondom de knopjes moet ik er niet aan denken om wit te nemen
Dat ligt echt niet alleen aan het feit dat er films en mp3's op afgespeeld kunnen worden, maar graphisch zijn de spellen toch ook beter op de PSP dan op de DS?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik erger me echt rot aan al die mensen die PSP beter vinden omdat er een mp3speler en dvd speler op zit. iedereen heeft tegenwoordig een mp3 speler, en dvd's kun je toch thuis kijken.
en dan durven ze ook nog te roepen dat DS een kiddie GAMEBOY is... ik heb nu super mario 64 DS in december gespeelt en gisteren ook yoshi's touch en go. en straks komen ook nog Animal crossing en zelda erop.
Waarom erger je je rot aan een persoonlijke mening? Mij lijkt het geweldig om in de trein een film te kunnen kijken, of in een wachtkamer nog snel even Desperate Housewives af te kunnen spelen. Laat ik het zo zeggen: elke EXTRA functie is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik erger me echt rot aan al die mensen die PSP beter vinden omdat er een mp3speler en dvd speler op zit. iedereen heeft tegenwoordig een mp3 speler, en dvd's kun je toch thuis kijken.
en dan durven ze ook nog te roepen dat DS een kiddie GAMEBOY is... ik heb nu super mario 64 DS in december gespeelt en gisteren ook yoshi's touch en go. en straks komen ook nog Animal crossing en zelda erop.
Precies!quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:52 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik heb overigens zelf een DS, maar als de $$$ meezitten neem ik misschien ook nog een PSP. Ze lijken me simpel gewoon allebei erg gaaf!
al die mensen zitten telkens de nadruk te leggen op de veelzijdigheid van het apparaatje. op zo'n manier kan het net als de N-gage een telefoon worden waar games op kunnen, ipv andersom.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:52 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Waarom erger je je rot aan een persoonlijke mening?
OK, dat is denk ik ook de reden dat Nintendo zo'n trouwe schare fans heeft. Het merk verkoopt zichzelf. Niets mis mee.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maargoed, zelf ben ik opgegroeit met Nintendo en ik vond het altijd het leukst. het is niet dat ik sony of microsoft slecht vind. ik heb zelfs een jaar een xbox gehad. maar ik ging toch over naar gamecube omdat het gewoon het leukst vind. daarom koop ik binnenkort ook mijn ds
beetje schandalig dat ze daar geen klepje voor hebben...quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb zelf pas nog een GBA-game gekocht, zodat het slot niet openblijft. Nu kan er tenminste geen stof e.d. in komen.
In de doosjes van de DS spellen zit ook al een houder voor een Advanced Game. Ik denk dat ze er nog wel wat leuke dingen voor gaan verzinnen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:56 schreef Kontiki het volgende:
Dat GBA-slot gaat denk ik ook nog wel van pas komen als uitbreidingsslot of zo.
Over de twee touchscreens neem ik aan?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:10 schreef Cheiron het volgende:
Jeej, in de metro missers van vandaag staat een rectificatie mbt de DS review van gisteren. Ingestuurd door u ondergetekende
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga gewoon GBA games kopen hoor.
Ik ga als eerst Legend of Zelda kopen (NES classic). En later ook nog wat meer zoals A Link to The Past, Minish Cap en Megaman Zero 2.
Megaman Zero 1 heb ik zitten spelen op de PC met een emulator en oh my gawd wat is het vet!
Dat was gewoon een gerucht.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:02 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vraag me af wanneer Iwata nou zijn "spectaculaire" aankondiging gaat doen![]()
Wat is daar zo grappig aan?quote:
http://media.cube.ign.com/media/482/482801/imgs_1.htmlquote:IGN meldt vandaag dat Stage Debut, het aparte spel waarin jij zelf meespeelt, op de E3 voor de DS wordt aangekondigd, samen met een DS camera!
Dat je een DS gaat halen en dan vervolgens ouwe GBA gaat gamen... Kijk, tuurlijk zal je af en toe een GBA game spelen, maar een DS koop je voor de DS games. Anders kun je net zo goed een SP kopen, scheelt een hoop geldquote:
Ik snap er ff niks vanquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:38 schreef Roi het volgende:
[..]
http://media.cube.ign.com/media/482/482801/imgs_1.html
Mwuah, scheelt maar 50 euro.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat je een DS gaat halen en dan vervolgens ouwe GBA gaat gamen... Kijk, tuurlijk zal je af en toe een GBA game spelen, maar een DS koop je voor de DS games. Anders kun je net zo goed een SP kopen, scheelt een hoop geld
Ja hij staat bij Cube, maar iemand zei dat hij ook voor de DS zou komen. (Heb het bericht zelf niet gelezenquote:
Dan had nintendo nooit gezegd dat de DS geen vervanger zou worden voor de GBA. Dat de DS GBA spellen kan spelen is alleen maar mooi meegenomen voor mensen die nog twijfelen tussen een GBA en een DS.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Mwuah, scheelt maar 50 euro.
Maar ik hoopte eerst dat GBA games extra goedkoop zouden worden door de DS games. De Zelda classic is tenminste 20 euro ofzo.Maar ik ga het liefst gewoon DS games spelen.
Dat vond ik eerst eigelijk ook... gewoon ports.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:53 schreef Tain het volgende:
En persoonlijk vind ik de classic serie pure geldklopperijNiet dat de spellen slecht zijn, verre van, maar de spellen zijn wel redelijk oud
Waarom impoteer je hem niet?quote:zijn die ook al in nederland te koop?
gaan die ook in nederland verkocht worden?
Nou de verkoop van GBA(SP) units ging niet echt achteruit toen de DS uitkwam...quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Kontiki het volgende:
Nintendo kan wel zeggen dat het geen vervanger wordt, maar er is straks natuurlijk geen hond meer die een GBA koopt.
Kwestie van marketing. Early adapters enzo. Let maar op, over een jaar verkoopt de GBA niet lekker meer.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou de verkoop van GBA(SP) units ging niet echt achteruit toen de DS uitkwam...
Oya Le Le!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik word op een gegeven moment gek van je icoon, __Saviour__.
Ja, mooi hequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik word op een gegeven moment gek van je icoon, __Saviour__.
Hehe. Er zit hier nog ergens een winkel die nog CD-i's verkoopt voor 55 euro. En videobanden van films die je bij de Blokker op DVD haalt voor 5 euro, kosten bij hem ook in de 30 euro. 'Kindergarten Cop' enzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:48 schreef __Saviour__ het volgende:
De GBA zou inderdaad een stuk goedkoper mogen. Ik zag vanmiddag trouwens een winkel die nog GameBoy Color's had liggen, en ze durven er gewoon nog 80 euro voor te vragen
Bij de nieuwe van Nintendo hoort het gewoon te zitten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, mooi he[afbeelding]
Horen er bij GBA-games trouwens geen Sterren te zitten, of is dat alleen bij DS games?
Het was Wario Ware Inc, dus een Nintendo-game.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sterren zitten alleen bij games die Nintendo zelf uitgeeft.
nopequote:Op donderdag 24 maart 2005 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het was Wario Ware Inc, dus een Nintendo-game.
Het is alleen wel de Amerikaanse versie zag ik thuis pas, want er staat 'Nintendo Of America' op.
Doen ze daar niet aan sterren?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:46 schreef Goldboy het volgende:
Even 'n paar noob-vragen over de DS.
1: Stel dat ik de DS importeer uit Amerika, kan ik er dan Nederlandse spellen op spelen?
Ja
2: Stel dat ik de DS importeer uit Amerika, kan ik hem dan gewoon in Nederland opladen?
Nee, maar adapters zijn niet duur. Het is dezelfde adapter als bij de SP[/sb
3: Stel dat ik de DS importeer uit Amerika, kan ik dan hier wirless multiplayeren met Nederlandse versies en hier online gaan?
[b]Ja, wifi = wifi
4: Stel dat ik de DS importeer uit Amerika, heb ik dan wel garantie hier in Nederland?
Geloof het niet
5: Stel dat ik de DS importeer uit Amerika, zit er dan hetzelfde in de doos als bij de Nederlandse versie?
BoeieMaar denk het wel
(Nederlandse versie / Europese versie bedoel ik dan.)
Alvast bedankt.
Gr. Goldboy
heb op het moment geen geld en ik wil er sowieso nog geen hebben, want 'mijn' games zijn nog niet uitquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:03 schreef vanDee het volgende:
Waarom impoteer je hem niet?
Das nog goedkoper ook (momenteel 146.16 EURO bij lik-sang)
Geld...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat heb je nodig om een Nintendo DS te importeren?
Grapjas.quote:
Hoe maak je geld over? Creditcard?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:11 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom zou je een Nintendo Ds willen importeren? Maargoed je hebt er ten eerste geld voor nodig, ten tweede een geldig adres. Alleen maar ff surfen naar www.lik-sang.com en bestellen maar
.
Ruzbeh serieus, haal hem gewoon in Nederland bij de Media Markt ofzo. De DS mag dan nu ietsje goedkoper zijn bij lik-sang.com maar dan heb je nog geen verzendkosten en nog geen invoerrechten erbij gerekend en dan ben je alweer een stukje duurder uit en je moet een paar dagen wachten voordat je hem in huis hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Grapjas.
[..]
Hoe maak je geld over? Creditcard?
Ja maar stel je nou voor dat ik de witte DS wil.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Ruzbeh serieus, haal hem gewoon in Nederland bij de Media Markt ofzo. De DS mag dan nu ietsje goedkoper zijn bij lik-sang.com maar dan heb je nog geen verzendkosten en nog geen invoerrechten erbij gerekend en dan ben je alweer een stukje duurder uit en je moet een paar dagen wachten voordat je hem in huis hebt
Als je hem wil importeren moet je dat zelf beslissen uiteraard maar voor de goedkoopste oplossing moet je dan niet doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja maar stel je nou voor dat ik de witte DS wil.![]()
Laat dat importeren maar zitten.
ja da was lachen of niequote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Grapjas.
[..]
Hoe maak je geld over? Creditcard?
Inderdaad. Maar de Nintendo DS cijfers moet je eigelijk optellen met de verkoopcijfers van de GBA SP en de GBA.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:56 schreef Alessandro het volgende:
Gisteren hadden we de software verkopen al voor je klaar liggen, om één of andere vage reden verschijnen de hardware verkopen altijd 1 dagje later, waardoor we nogmaals het geheel voor jullie op een rijtje hebben gezet. Wederom verkoopt de PSP beter dan de Nintendo DS en verscheelt het geheel niet veel met vorige week. Bekijk de cijfers hieronder.
Waarom? Ik dacht dat de Nintendo DS geen nieuwe gameboy was? Volgens velen hier? Volgens jouw logica zouden we de PS2-verkoopcijfers er ook bij mogen tellenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Inderdaad. Maar de Nintendo DS cijfers moet je eigelijk optellen met de verkoopcijfers van de GBA SP en de GBA.
Ik denk dat de doelgroep van de PSP niet op 50 dollar neerkijkt. Dus dat zal denk ik wel meevallen.quote:In de VS gaat het met de verkoop echt anders, dat weet ik nu wel zeker. In Japan, verschillen de DS en PSP maar met 50 dollar, in de VS 100 dollar. En de DS games kosten evenveel als PSP games. In de VS zijn DS games 20-30 dollar en PSP games 40-50 dollar.
Tja, het is toch Nintendo vs. Sony? Iedereen zegt dat Sony de handheldmarkt gelijk overneemt enzo. Het is dus niet DS vs. PSP maar DS, GBA (SP) vs. PSP, want de GBA platform is nog lang niet dood.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:12 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Waarom? Ik dacht dat de Nintendo DS geen nieuwe gameboy was? Volgens velen hier? Volgens jouw logica zouden we de PS2-verkoopcijfers er ook bij mogen tellen![]()
Welnee, dat zeggen alleen diegenen die niet realistisch kunnen denken. Daarnaast is het ook gewoon niet fair om een productlijn die al 16 jaar bestaat te vergelijken met een nieuwkomer. Daar heb ik me destijds ook aan zitten ergeren toen mensen de X-box zonder reden zaten te bashen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Tja, het is toch Nintendo vs. Sony? Iedereen zegt dat Sony de handheldmarkt gelijk overneemt enzo.
En? Als de groep die het niet erg vindt maar het grootst is, en dat zijn de goed verdienende twintigers en dertigers. De doelgroep van de PSP dus.quote:En dat de doelgroep van de PSP niet op 50 dollar neerkijkt, tja, dat geld voor een bepaalde groep wel en voor een bepaalde groep niet.
Wie besteld er dan bij bol.com )quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:04 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Welnee, dat zeggen alleen diegenen die niet realistisch kunnen denken. Daarnaast is het ook gewoon niet fair om een productlijn die al 16 jaar bestaat te vergelijken met een nieuwkomer. Daar heb ik me destijds ook aan zitten ergeren toen mensen de X-box zonder reden zaten te bashen.
[..]
En? Als de groep die het niet erg vindt maar het grootst is, en dat zijn de goed verdienende twintigers en dertigers. De doelgroep van de PSP dus.
Ontopic: ik heb mijn Mario DS-bestelling bij Bol.com geannuleerd, hij is er pas weer over 2 weken
Ik heb mijn DS bij bol.com bestelt, op vrijdagochtend 11 maart kwamen ze het mooi brengenquote:
Die xbox loopt dus nog steeds voor geen meter in Japan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:56 schreef Alessandro het volgende:
7. XBox - 345 / 244 / 4.606
Die cijfers zijn inderdaad schokkend laagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Die xbox loopt dus nog steeds voor geen meter in Japan.
Stelletje nationalisten.![]()
Tuurlijk, voor die kleine Japanners lijkt zo'n XBOX helemaal monsterlijk groot.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Die xbox loopt dus nog steeds voor geen meter in Japan.
Stelletje nationalisten.![]()
Die roze versie!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Heb weer effe wat gevonden op de touch DS site!
http://www.touch-ds.jp/mfs/nintendogs/index.html
Je ziet daar een filmpje Nintendogs en mooie, scherpe foto's van alle Nintendo DS kleuren! Wit is echt gigantisch mooi!
Xbox.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:43 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die cijfers zijn inderdaad schokkend laagEn dat terwijl het toch zo'n mooie console is.
Zit bijna op 300 punten (250 ofzo) en 3000 yards (2300)quote:
Oh ja de Challenge of zoiets. Ik werd er helemaal gek van, al die sterren!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met 3000 unlock je een extra mode, dat was het eerste doel
quote:IGNcube: Is the next Game Boy in development?
Reggie: There are a lot of rumors out there on the next Game Boy. And quite frankly, it's a lot of rumor and speculation at this point. We're always thinking about our next generation, whether it's DS, whether it's Revolution or whether it's Game Boy Advance. When will that next system come out? We've got some time to go.
Dat weet ik wel zeker, de GBA laten ze nu al vallen namelijkquote:Ik denk dat Nintendo het niet vol kan houden om 2 verschillende handheldsystemen te hebben. Het is te onduidelijk voor de consument en te duur voor Nintendo.
Dat is niet zeker.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, de GBA laten ze nu al vallen namelijk![]()
Ja ok, maar dat is een systeem van een nu verouderde generatie, vanwege de GBA-compatbiliteit van de DS.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, de GBA laten ze nu al vallen namelijk![]()
Niet echt in de buurt dus das weer jammer. Meetje is zo opgezet. Dus wie wil!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:31 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Dan moet je naar de ds tour gaan, daar lopen vaak genoeg mensen met een DS rond.
Ik heb er ook de hele tijd staan multiplayen en maar eventjes tijd gehad om de demo's uit te proberen.
Maar dan moet ie natuurlijk wel bij jou in de buurt zijn, en dat kun je weer
http://www.nintendo-europ(...)R6ytJS9KdD27a2X39FrL
hier zien. Zijn er alleen jammer genoeg niet zo veel meer, een stuk of 4. Dus een meeting voor in de toekomst zou niet verkeerd zijn.
Ik zie geen Battle Droidquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:48 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Ik weet niet of iemand het al een keer had gezien heeft, maar er is een rage bezig over het maken van Charger docks met lego.
En ik doe lekker hip mee met deze rage![]()
!!
I'm in!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:33 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Niet echt in de buurt dus das weer jammer. Meetje is zo opgezet. Dus wie wil!
Ik weet bijna wel zeker dat de opvolger van de Gameboy goedkoper wordt dan de DS. Of even duur.quote:Op zondag 27 maart 2005 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Er komt in ieder geval een nieuwe gameboy, naast de DS. Dat is al bekend, en misschien duurt het inderdaad nog een paar jaar. Maar over een paar jaar is de DS zeker nog niet afgeschreven, mag ik toch hopen. Dus op dat moment zal Nintendo 2 verschillende producten tegelijk moeten ondersteunen.
Maar zoals ik eerder al in dit topic meldde denk ook ik dat 2 aparte handheldconsoles niet houdbaar is op de lange termijn. De 2 producten zullen samenvloeien tot 1 megatoffe console.
De batterijduur lossen ze vast nog wel op. Die dingen worden steeds beter.
wat een *censuur*lijer. Is voor hem toch alleen maar goed dat iemand een DS koopt...quote:Op zondag 27 maart 2005 00:51 schreef __Saviour__ het volgende:
De verkoper is waarschijnlijk een Sony fanboy
De PSP laat nog heel lang op zich wachten. Ik zat ook eerst te twijfelen tussen DS en PSP, en het is dus DS geworden. Maar nu het zo lang duurt voordat de PSP hier is, haal ik die misschien ook wel, want dan kan ik in de tussentijd weer sparen enzo.
Tenzij in de tussentijd blijkt dat de nieuwe Gameboy Next nog meer ass zal kicken. Backwards Gamecube compatibiliteit bijvoorbeeld, dan wacht ik daar wel op.
De indrukwekkende titels komen eraan.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:16 schreef Ruis het volgende:
welke spellen zijn nu te krijgen voor dit ding, want ik twijfel nog of ik er eentje haal, Mario64 lijkt me zeer okay, maar verder heb ik nog geen echte indrukwekkende titels gezien?
vast heel leuk, maar is niet een spel wat mij ook maar enigzins aanspreekt..quote:Op zondag 27 maart 2005 19:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De indrukwekkende titels komen eraan.
Bijv. Nintendogs met spraakherkenning.
Zie: www.touch-ds.jp/mfs/nintendogs/index.html
met mijquote:Op zondag 27 maart 2005 19:58 schreef gamecube_master het volgende:
Ik ga sowieso 2 april naar de DS toer in Zwolle
Ik vind de volgende games de moeite waard: Wario Ware, Polarium, Mr Driller, Rub it en dan Mario natuurlijk. Je moet even zelf kijken of hier iets interessants voor jezelf bijzit aangezien het vooral OF minigame-games OF puzzelgames zijn.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:16 schreef Ruis het volgende:
welke spellen zijn nu te krijgen voor dit ding, want ik twijfel nog of ik er eentje haal, Mario64 lijkt me zeer okay, maar verder heb ik nog geen echte indrukwekkende titels gezien?
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:18 schreef nipeng het volgende:
Ik ga er wel een halen, voor Lizardtattoo.
Tuurlijk qua gameplay ruled Nintendo gewoon. Als ik zie hoeveel plezier ze van de SP al heeft dan kan dit geen miskoop worden.quote:
en metroid dan? is die al uit?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de volgende games de moeite waard: Wario Ware, Polarium, Mr Driller, Rub it en dan Mario natuurlijk. Je moet even zelf kijken of hier iets interessants voor jezelf bijzit aangezien het vooral OF minigame-games OF puzzelgames zijn.
Ik heb niet alles doorgelezen, maar staat er in die mailtjes eronder niet dat het artikel overdreven is en dat de verkoop juist minder loopt in de grotere zaken?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
De psp loopt trouwens erg lekker in Amerika
http://psp.ign.com/articles/599/599156p1.html
Ik weet het, het hoort hier niet thuis, maar ik vond het wel grappig
ik pas op 5100quote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef Cheiron het volgende:
Yoshi marathon highscore: 5711
Ik ga steeds af als er mannetjes verborgen zitten en stekelige ballen naar je gooien..
Blijft een leuk spel!!
Daar ben ik ook erg blij mee. Anders zou het gewoon saai worden, steeds hetzelfde parcours met dezelfde poppetjes op dezelfde plek. Als je dan steeds bij 1000 yards zou moeten beginnen zou de titel 'Touch & Go' wel erg letterlijk worden genomen: touch tegen de muur en go uit het raam, van frustratiequote:Op zondag 27 maart 2005 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, ik blijf nog hangen op 3300 ofzoIk ben blij dat de levels elke keer anders zijn (random gegenereerd volgens mij?) waardoor het elke keer anders is
Hebben jullie het over Yoshi's touch and goquote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef Cheiron het volgende:
Yoshi marathon highscore: 5711
Ik ga steeds af als er mannetjes verborgen zitten en stekelige ballen naar je gooien..
Blijft een leuk spel!!
Dan kan ik niet mee doen met records invullenquote:
Top.quote:Nintendo heeft tegenover de nieuwswebsite BusinessWire aangegeven dat men voor eind maart 2005 wereldwijd zes miljoen Nintendo Dual Screen (DS) systemen wil verkopen. De DS is in Europa sinds 11 maart verkrijgbaar.
Verder wist Nintendo te bevestigen dat er op dit moment wereldwijd meer dan 100 spellen voor de DS in ontwikkeling zijn.
6532quote:Op zondag 27 maart 2005 22:15 schreef madjacksss het volgende:
[..]
ik pas op 5100
komen echt veels te veel ventjes op een gegeven moment
dies ook vet, maar kank wel lenen en is niet een game die ik direct erbij wil hebben zoals mario of yoshi touch and goquote:Op maandag 28 maart 2005 23:07 schreef Young_David het volgende:
Waarom hoor ik nooit iets over Polarium als het over de DS gaat ... is ook een topgame ... maar zal wel niet spectaculair genoeg zijn ...
DimPlus heeft 'm voor ¤139,-.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:18 schreef Ruis het volgende:
hoe zit t met de prijs van de DS? waar is ie t goedkoopst?
en is mario nog fatsoenlijk verkrijgbaar? ik ben namelijk van plan morgen toch maar zo'n ding op te halen.
Volgens mij is Polarium een eigen leven gaan leiden een topic of 2 terug, (nu is er iig een appart Polarium topic), als arme student doe ik t nu enkel met polarium en de metriod demo. Maar dat zijn echt 2 super spellen. Polarium puzzels allemaal uitgespeeld (denk ik zo'n 12 tot 15 uur totaal aan besteed), maar de challenge mode kom ik net tot level 3 na lang proberen. En puzzles maken is ook een uitdaging.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:07 schreef Young_David het volgende:
Waarom hoor ik nooit iets over Polarium als het over de DS gaat ... is ook een topgame ... maar zal wel niet spectaculair genoeg zijn ...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:56 schreef OnaNia het volgende:
Nieuwe US release data:
June 13 Kirby Canvas Curse
June 27 Meteos
Die kunnen we dus tegen 2007 ergens wel eens in Europa verwachten
Dat is dat plastic plaatje dat aan je wristh-strap zitquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:18 schreef _Flea_ het volgende:
hmm, hoor er ook een duimdopje bij de DS te zitten? Ik heb die nl niet. Of moet ie in een of ander zakje zitten?
Oh? Dan moet ik maar 's ff beter kijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:22 schreef joriszss het volgende:
[..]
Dat is dat plastic plaatje dat aan je wristh-strap zit
dat dacht ik nou ook....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:52 schreef King_of_cubes het volgende:
C&C naar de PSP
Waarom nou weer niet voor de DS. Dat speelt 10x lekkerder
![]()
Inderdaad. Lijkt me ideaal om te spelen met het touchscreen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:52 schreef King_of_cubes het volgende:
C&C naar de PSP
Waarom nou weer niet voor de DS. Dat speelt 10x lekkerder
![]()
Ga werken voor je knaken......quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kom even wat goed nieuws melden.
Ik krijg geld van me ouders om een Nintendo DS te kopen!!Me vader (anti-games-van-tegenwoordig maar wel een NES en Atari liefhebber) heeft toegestemd!!
Maar alleen 150 euro, dus niet meer voor een game. Hopelijk lukt het nog een beetje.
En heel misschien vinden me ouders de DS ook leuk en gaan ze ook zitten spelen enzo.
je bent 17 jaar en moet geld van je ouders krijgen om een DS te kopen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kom even wat goed nieuws melden.
Ik krijg geld van me ouders om een Nintendo DS te kopen!!Me vader (anti-games-van-tegenwoordig maar wel een NES en Atari liefhebber) heeft toegestemd!!
Maar alleen 150 euro, dus niet meer voor een game. Hopelijk lukt het nog een beetje.
En heel misschien vinden me ouders de DS ook leuk en gaan ze ook zitten spelen enzo.
Hoera.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:01 schreef Ruis het volgende:
zo, ik heb net na circa een half uur lang in menu's geklooit te hebben, t volume knopje voorop m'n nieuwe DS ontdekt
Veel konijntjes vangen. Die minigames zijn tof.quote:
ik heb al meer zitten "sneeuwbal rollen/streepjes trekken/mario's omhoog schoppen/etc" dan t spel zitten spelenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Veel konijntjes vangen. Die minigames zin tof.
Wario ware is dan misschien ook wel leuk voor jou.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb al meer zitten "sneeuwbal rollen/streepjes trekken/mario's omhoog schoppen/etc" dan t spel zitten spelen
minigames zijn idd cool, maar naar mijin idee zijn de minigames die je bij het begin direct al hebt het leukstquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb al meer zitten "sneeuwbal rollen/streepjes trekken/mario's omhoog schoppen/etc" dan t spel zitten spelen
Wat vet! Die wil ook wel eens zien, liep je al met de zwarte rond dan? En hoe ver was je precies? Het kon ook niet een speciale ster zijn die je had gepakt, na zoveel sterren??quote:Een roze superYoshi met oneindige eieren
denk 34¤ ongeveerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Polarium bij de Media Markt kost?
29quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Polarium bij de Media Markt kost?
Ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:54 schreef madjacksss het volgende:
ik had net met Yoshi in de marathon ineens een of andere roze superYoshi gedurende 1000 yds
die had oneindige eieren, wel tof, maar dat had ik nog nooit eerder gehad en ik was wel eerder zo ver geweest
weet iemand hoe je dat beest precies unlocked?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan speel je toch gewoon met de D-pad. Doe ik ook, werkt erg goed.
De demo van Metroid vind ik wel lekker spelen met de thumbstrap, maar bij Mario vind ik het een stuk minder.
lijkt me wel lachen, zie trouwens liever een rollercoaster tycoon.....quote:Van DS-Gamer.nl
Zoo Tycoon, een game waarin je je eigen zoo moet bouwen en onderhouden, zal binnenkort ook op de DS verschijnen. De Zoo Tycoon serie was eerst op de PC verkrijgbaar en liep uit tot een groot succes, dus waarom zou deze game dit niet verderzetten? Deze game zal niet van zijn roots gaan afwijken, want ook hier moet je dieren verzorgen, je park onderhouden, goede prijzen opstellen etc... Het touchscreen zal gebruikt worden om menu's te tonen.
Volgens Jason Garwood, één van de grote mensen bij THQ, hebben ze bewust gekozen om als voorbeeld Zoo Tycoon 1 te nemen bij het maken van deze game. De man is zeer blij met de komst van de DS, zodat ze eindelijk écht iets nieuws konden toevoegen bij de Zoo Tycoon gameplay. Erg leuk om te horen, al dat positiefs over de Nintendo DS! THQ zal de game in de herfst van dit jaar uitbrengen in Amerika.
In de laatste editie van Nintendo Power kon je de volgende scans zien:
Zoo tycoon scans
scan 1
scan 2
Wheej! DS meet! Ik doe mee! Komen jullie allemaal zaterdag naar zwolle, voor de DS tour, kunne we daar een meet houdenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:27 schreef Jackal_Omega het volgende:
Maar ff serieus, ik wil wel een meeting opzetten, maar niet voor 3 man, wie zou er serieus interesse hebben om op een nader te bepalen locatie met zn allen te gaan multiplayeren en pictochatten.
mijn 2de vraag. Nu weet ik dat wanneer je geen draadloos internet hebt je een wifi usb stick kan kopen waardoor je online kan. is dit ook mogelijk icm kabel of alleen met adsl
Hoe dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Wie lukt het om op het dak v/h kasteel te komen, zonder het kanon (dus als je nog geen 150 sterren hebt)?
Ik weet nu hoe het moet met Luigi, maar 't is nog verdomd lastig om het goed uit te voeren. Het lukt me nog niet echt
jaaah dat had ik een hele poos terug ook al eens gezien!! Maar dan ergens anders, en dan zelfs met filmpjes erbij. Die website ben ik ook al lang weer kwijt, fijn dat jij dit wel hebt onthouden! Ik heb het al die tijd al graag een keer willen uit proberen. Want ik kom wel over de gracht, daar bij de waterval, met luigi maar dan weet ik niet meer hoe ik verder kan komen.quote:'k heb het gevonden in deze faq: http://db.gamefaqs.com/po(...)64_ds_castle_top.txt
Owja, die is ook zaterdag ... ik ga het nog druk krijgen dan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wheej! DS meet! Ik doe mee! Komen jullie allemaal zaterdag naar zwolle, voor de DS tour, kunne we daar een meet houden
13.00 tot 17.00, ga jij ook naar zwolle?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:47 schreef Young_David het volgende:
[..]
Owja, die is ook zaterdag ... ik ga het nog druk krijgen dan.
Hoe laat begint dat DS gebeuren?
Rollercoaster had ik ook op mn pc, echt heel verslavendquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
lijkt me wel lachen, zie trouwens liever een rollercoaster tycoon.....
edit:
[afbeelding]
Ik woon in Zwollequote:Op donderdag 31 maart 2005 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
13.00 tot 17.00, ga jij ook naar zwolle?
Word weer een spel om naar uit te kijken! RT had inderdaad nog beter geweest, maar wie weet...quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
lijkt me wel lachen, zie trouwens liever een rollercoaster tycoon.....
edit:
[afbeelding]
Waarom zou je 't willen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Wie lukt het om op het dak v/h kasteel te komen, zonder het kanon (dus als je nog geen 150 sterren hebt)?
Ik weet nu hoe het moet met Luigi, maar 't is nog verdomd lastig om het goed uit te voeren. Het lukt me nog niet echt
Daaromquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Waarom zou je 't willen?
Q: What's on the top of the Castle?
A: Well, there isn't really much. There's 3 One Up Mushrooms, one of
Luigi's mini-game rabbits, and a ? Box.
Nee zonder game, m'n vriend wist niet dat de game die erbij zat een demo was dus hij heeft Wario Ware er achteraan besteld. Mario al geneog op de N64 gedaan en om het nou voor de minigames te doen..moah.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Gekregen nog wel! Lucky bastard
Met Mario erbij waarschijnlijk ?
Ja ik heb het al wel eens gespeeld in winkelsquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Wario Ware Touched is echt vet. Je speelt de normale storymode wel (erg) snel uit, maar het blijft gewoon leuk om constant opnieuw te spelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |