Oh ja de Challenge of zoiets. Ik werd er helemaal gek van, al die sterren!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met 3000 unlock je een extra mode, dat was het eerste doel
quote:IGNcube: Is the next Game Boy in development?
Reggie: There are a lot of rumors out there on the next Game Boy. And quite frankly, it's a lot of rumor and speculation at this point. We're always thinking about our next generation, whether it's DS, whether it's Revolution or whether it's Game Boy Advance. When will that next system come out? We've got some time to go.
Dat weet ik wel zeker, de GBA laten ze nu al vallen namelijkquote:Ik denk dat Nintendo het niet vol kan houden om 2 verschillende handheldsystemen te hebben. Het is te onduidelijk voor de consument en te duur voor Nintendo.
Dat is niet zeker.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, de GBA laten ze nu al vallen namelijk![]()
Ja ok, maar dat is een systeem van een nu verouderde generatie, vanwege de GBA-compatbiliteit van de DS.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, de GBA laten ze nu al vallen namelijk![]()
Niet echt in de buurt dus das weer jammer. Meetje is zo opgezet. Dus wie wil!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:31 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Dan moet je naar de ds tour gaan, daar lopen vaak genoeg mensen met een DS rond.
Ik heb er ook de hele tijd staan multiplayen en maar eventjes tijd gehad om de demo's uit te proberen.
Maar dan moet ie natuurlijk wel bij jou in de buurt zijn, en dat kun je weer
http://www.nintendo-europ(...)R6ytJS9KdD27a2X39FrL
hier zien. Zijn er alleen jammer genoeg niet zo veel meer, een stuk of 4. Dus een meeting voor in de toekomst zou niet verkeerd zijn.
Ik zie geen Battle Droidquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:48 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Ik weet niet of iemand het al een keer had gezien heeft, maar er is een rage bezig over het maken van Charger docks met lego.
En ik doe lekker hip mee met deze rage![]()
!!
I'm in!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:33 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Niet echt in de buurt dus das weer jammer. Meetje is zo opgezet. Dus wie wil!
Ik weet bijna wel zeker dat de opvolger van de Gameboy goedkoper wordt dan de DS. Of even duur.quote:Op zondag 27 maart 2005 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Er komt in ieder geval een nieuwe gameboy, naast de DS. Dat is al bekend, en misschien duurt het inderdaad nog een paar jaar. Maar over een paar jaar is de DS zeker nog niet afgeschreven, mag ik toch hopen. Dus op dat moment zal Nintendo 2 verschillende producten tegelijk moeten ondersteunen.
Maar zoals ik eerder al in dit topic meldde denk ook ik dat 2 aparte handheldconsoles niet houdbaar is op de lange termijn. De 2 producten zullen samenvloeien tot 1 megatoffe console.
De batterijduur lossen ze vast nog wel op. Die dingen worden steeds beter.
wat een *censuur*lijer. Is voor hem toch alleen maar goed dat iemand een DS koopt...quote:Op zondag 27 maart 2005 00:51 schreef __Saviour__ het volgende:
De verkoper is waarschijnlijk een Sony fanboy
De PSP laat nog heel lang op zich wachten. Ik zat ook eerst te twijfelen tussen DS en PSP, en het is dus DS geworden. Maar nu het zo lang duurt voordat de PSP hier is, haal ik die misschien ook wel, want dan kan ik in de tussentijd weer sparen enzo.
Tenzij in de tussentijd blijkt dat de nieuwe Gameboy Next nog meer ass zal kicken. Backwards Gamecube compatibiliteit bijvoorbeeld, dan wacht ik daar wel op.
De indrukwekkende titels komen eraan.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:16 schreef Ruis het volgende:
welke spellen zijn nu te krijgen voor dit ding, want ik twijfel nog of ik er eentje haal, Mario64 lijkt me zeer okay, maar verder heb ik nog geen echte indrukwekkende titels gezien?
vast heel leuk, maar is niet een spel wat mij ook maar enigzins aanspreekt..quote:Op zondag 27 maart 2005 19:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De indrukwekkende titels komen eraan.
Bijv. Nintendogs met spraakherkenning.
Zie: www.touch-ds.jp/mfs/nintendogs/index.html
met mijquote:Op zondag 27 maart 2005 19:58 schreef gamecube_master het volgende:
Ik ga sowieso 2 april naar de DS toer in Zwolle
Ik vind de volgende games de moeite waard: Wario Ware, Polarium, Mr Driller, Rub it en dan Mario natuurlijk. Je moet even zelf kijken of hier iets interessants voor jezelf bijzit aangezien het vooral OF minigame-games OF puzzelgames zijn.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:16 schreef Ruis het volgende:
welke spellen zijn nu te krijgen voor dit ding, want ik twijfel nog of ik er eentje haal, Mario64 lijkt me zeer okay, maar verder heb ik nog geen echte indrukwekkende titels gezien?
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:18 schreef nipeng het volgende:
Ik ga er wel een halen, voor Lizardtattoo.
Tuurlijk qua gameplay ruled Nintendo gewoon. Als ik zie hoeveel plezier ze van de SP al heeft dan kan dit geen miskoop worden.quote:
en metroid dan? is die al uit?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de volgende games de moeite waard: Wario Ware, Polarium, Mr Driller, Rub it en dan Mario natuurlijk. Je moet even zelf kijken of hier iets interessants voor jezelf bijzit aangezien het vooral OF minigame-games OF puzzelgames zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |