In de doosjes van de DS spellen zit ook al een houder voor een Advanced Game. Ik denk dat ze er nog wel wat leuke dingen voor gaan verzinnen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:56 schreef Kontiki het volgende:
Dat GBA-slot gaat denk ik ook nog wel van pas komen als uitbreidingsslot of zo.
Over de twee touchscreens neem ik aan?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:10 schreef Cheiron het volgende:
Jeej, in de metro missers van vandaag staat een rectificatie mbt de DS review van gisteren. Ingestuurd door u ondergetekende
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga gewoon GBA games kopen hoor.
Ik ga als eerst Legend of Zelda kopen (NES classic). En later ook nog wat meer zoals A Link to The Past, Minish Cap en Megaman Zero 2.
Megaman Zero 1 heb ik zitten spelen op de PC met een emulator en oh my gawd wat is het vet!
Dat was gewoon een gerucht.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:02 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vraag me af wanneer Iwata nou zijn "spectaculaire" aankondiging gaat doen![]()
Wat is daar zo grappig aan?quote:
http://media.cube.ign.com/media/482/482801/imgs_1.htmlquote:IGN meldt vandaag dat Stage Debut, het aparte spel waarin jij zelf meespeelt, op de E3 voor de DS wordt aangekondigd, samen met een DS camera!
Dat je een DS gaat halen en dan vervolgens ouwe GBA gaat gamen... Kijk, tuurlijk zal je af en toe een GBA game spelen, maar een DS koop je voor de DS games. Anders kun je net zo goed een SP kopen, scheelt een hoop geldquote:
Ik snap er ff niks vanquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:38 schreef Roi het volgende:
[..]
http://media.cube.ign.com/media/482/482801/imgs_1.html
Mwuah, scheelt maar 50 euro.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat je een DS gaat halen en dan vervolgens ouwe GBA gaat gamen... Kijk, tuurlijk zal je af en toe een GBA game spelen, maar een DS koop je voor de DS games. Anders kun je net zo goed een SP kopen, scheelt een hoop geld
Ja hij staat bij Cube, maar iemand zei dat hij ook voor de DS zou komen. (Heb het bericht zelf niet gelezenquote:
Dan had nintendo nooit gezegd dat de DS geen vervanger zou worden voor de GBA. Dat de DS GBA spellen kan spelen is alleen maar mooi meegenomen voor mensen die nog twijfelen tussen een GBA en een DS.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Mwuah, scheelt maar 50 euro.
Maar ik hoopte eerst dat GBA games extra goedkoop zouden worden door de DS games. De Zelda classic is tenminste 20 euro ofzo.Maar ik ga het liefst gewoon DS games spelen.
Dat vond ik eerst eigelijk ook... gewoon ports.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:53 schreef Tain het volgende:
En persoonlijk vind ik de classic serie pure geldklopperijNiet dat de spellen slecht zijn, verre van, maar de spellen zijn wel redelijk oud
Waarom impoteer je hem niet?quote:zijn die ook al in nederland te koop?
gaan die ook in nederland verkocht worden?
Nou de verkoop van GBA(SP) units ging niet echt achteruit toen de DS uitkwam...quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Kontiki het volgende:
Nintendo kan wel zeggen dat het geen vervanger wordt, maar er is straks natuurlijk geen hond meer die een GBA koopt.
Kwestie van marketing. Early adapters enzo. Let maar op, over een jaar verkoopt de GBA niet lekker meer.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou de verkoop van GBA(SP) units ging niet echt achteruit toen de DS uitkwam...
Oya Le Le!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik word op een gegeven moment gek van je icoon, __Saviour__.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |