In je ogen jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:41 schreef Againzender het volgende:
je zou er jeuk van krijgen!
lekker, ik heb alle bomen, alle grassorten en alle bloemen enzo alleen onkruid had k dan weer geen last vanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog geen hooikoorts hier, nou heb ik het ook niet zo erg...
Graspollen zijn bij mij de boosdoener, toch lastig als je voetballer bent en net gemaaid gras heerlijk vind ruiken...
Tis bijna zo ver of niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:41 schreef Againzender het volgende:
je zou er jeuk van krijgen!
oke da's balen ja. op deze manier komen we probleem tijden dus wel door en je schijnt erover heen te groeien dus ooit komt t goedquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:11 schreef clauwheee het volgende:
Oogdruppels helpen altijd wel snel maar ik heb weer de pech dat mn ogen daar nog meer kapot van gaan. Maar als ik op tijd begin met de tabletjes dan gaat het ook wel.
ik heb vanaf feb er best last van.. maar het is vooral de eerst bloesem... al was ik afgelopen zomer in albanie aan het helpen hooien bij boeren... gelijk 2 dagen doodziek geweest van de hooikoorst...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:
Clauwheee en appelsientje hebben jullie er ook vrijwel het hele jaar last van (vanaf februari t/m oktober) en wat gebruiken jullie ertegen?
ja dat is ook nie slim 2 dagen met je neus in t hooi gaan zitten. K heb op t werk ooit een uur staan werken in een kas met siergras maar daar moesten ze me bijna uitdragen, k kreeg bijna geen lucht en mn ogen waren bijna 2 keer zo groot. Daar heb k wel van geleerdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik heb vanaf feb er best last van.. maar het is vooral de eerst bloesem... al was ik afgelopen zomer in albanie aan het helpen hooien bij boeren... gelijk 2 dagen doodziek geweest van de hooikoorst...
Ik heb medicijnen ervoor... maar ik heb niet echt het gevoel dat het helpt.
Nog 5!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:26 schreef Dylan Dog het volgende:
nog 2 nachtjes slapen!
hahaha lekker is dat.. maar ben jij toevallig ook nog allergisch voor bepaalde fruitsoorten?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat is ook nie slim 2 dagen met je neus in t hooi gaan zitten. K heb op t werk ooit een uur staan werken in een kas met siergras maar daar moesten ze me bijna uitdragen, k kreeg bijna geen lucht en mn ogen waren bijna 2 keer zo groot. Daar heb k wel van geleerd
Volgens mij voelt man nummer 15 helemaal niks meer. Dan past er een barkruk in bij dat wijf.quote:
Helemaal alleen. Nou ja, met wat siteondersteuning van Nocaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:23 schreef rubbereend het volgende:
ben net ff op je sieraden site geweest Clauwhee, doe je dat helemaal alleen of met een paar mensen?
* appelsientje niest in het gezicht van VoreG....quote:
* VoreG schudt groene klodders van zich afquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje niest in het gezicht van VoreG....
oeps sorry![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Loopt het een beetje met de sieraden Clauwheee?
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tis bijna zo ver of niet?
Hoe lang nog officieel?
En weet je al wat het wordt?
sorryquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
* VoreG schudt groene klodders van zich af
Kort maar krachtigquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja
11 dagen
Ja
Tot zo ver een kort antwoord
daar heb ik geen lente voor nodig....ik heb het hele jaar kriebelsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:19 schreef SCH het volgende:
Bjoro is gewoon geil zeker, gezien de TT
quote:
Kijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:41 schreef tong80 het volgende:
In Amerika is weer een debiel met een geweer in een school aan de gang gegaan.
7 medescholieren plus zijn grootouders doodgeschoten. Daarna maakte ie een einde aan z'n leven.
Leuk die vrije wapenverkoop.
fantastisch toch.....die vrouw ligt al 15 jaar in coma, alsof die ene week nog uitmaakt !!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:45 schreef golfer het volgende:
Kijk.
En daar komt Bush niet voor terug van vakantie om snel even een noodwetje er doorheen te jagen.
Dat doet ie alleen bij een vrouw die 15 jaar in coma ligt en waarvan hij de uitspraak van de rechterlijke macht niet accepteert.
Als je nou een gun koopt en die vrouw-in-coma naar de andere kant helpt, zal hij het dan wel goed vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk.
En daar komt Bush niet voor terug van vakantie om snel even een noodwetje er doorheen te jagen.
Dat doet ie alleen bij een vrouw die 15 jaar in coma ligt en waarvan hij de uitspraak van de rechterlijke macht niet accepteert.
Pro-live heeft geen bezwaar tegen de 10-tallen dagelijkse moorden die in de USA gedaan worden dankzij het vrije wapenbezit, maar oh wee als iemand het lijden van een vrouw in coma wil beëindigen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:07 schreef Againzender het volgende:
Als je nou een gun koopt en die vrouw-in-coma naar de andere kant helpt, zal hij het dan wel goed vinden![]()
ik heb de eerste paar episodes ook al binnen, maar heb nog geen tijd gehad om te kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, net uit college, en nu de nieuwe aflevering van 24 aan het binnentrekken
Heb van de week de nieuwe Southpark afleveringen gedownload (901 en 902) en ze zijn weer steengoedquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, net uit college, en nu de nieuwe aflevering van 24 aan het binnentrekken
Ik zit al bij 14quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb de eerste paar episodes ook al binnen, maar heb nog geen tijd gehad om te kijken
Deed ik zaterdag, bleken ze na 15:00 al dicht te zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:15 schreef Againzender het volgende:
Ik ga eens een kapper zoeken, voordat het weer regent....
knipt jouw kapper buiten danquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:15 schreef Againzender het volgende:
Ik ga eens een kapper zoeken, voordat het weer regent....
zou er niet aan moeten denkenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]![]()
![]()
*checkt profiel van TS.....1987
het zal je dochter zijn![]()
Hier is de verbinding ook even traag geweest, dus het ligt niet aan de verbinding bij je op stagequote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:34 schreef clauwheee het volgende:
Fok! is weer ietwat trager, of zal het aan de verbinding hier op stage liggen?
* clauwheee gaat zo weer op trein en huis aan
Knappe vogel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:28 schreef pascalheister het volgende:
http://www.koreus.com/files/200502/smart-bird.htmlgeweldig
Inderdaad prachtigquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:28 schreef pascalheister het volgende:
http://www.koreus.com/files/200502/smart-bird.htmlgeweldig
Ik hoefde gelukkig niet mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:47 schreef SCH het volgende:
Gewoon doen wat het frauwtje zegt golfer.
ben er nog steeds niet geweest !quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:43 schreef golfer het volgende:
Bluezz wilde zonodig met het mooie weer even op de fiets naar de nieuwe IKEA (*ril*) in Haarlem en nu, een paar uur later trekt het helemaal dicht hier en komt er zo te zien regen aan.
Dat zal haar afleren.
In dat geval:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kort maar krachtig
Denk dat we hier maar eens een weddenschapje om moeten afsluiten in Hools.
Wat denk je dat het wordt en hoe zwaar zal het kindje zijn
Ik begin:
Meisje
3940 gram
Winnaar verdient een dagje op stap met SCH
ik ga voor:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee even serieus, voor HOOLS zou een meisje goed zijn.
Ik zeg:
Meisje
3145 gram
05 april 2005, 17:28
het gaat niet over wie er wanneer, hoeveel moet schijtenquote:
Niet te enthousiast hoor!quote:
meestal ben ik heel goed met dit soort dingenquote:
Ik ben bij 9. Deze week probably weer doorkijken. Opsparen is leukerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zit al bij 14(die van gister dus)
Ja! Je moet echt gaan, zulke leuke kinderkamerspulletjesquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:49 schreef Bjoro het volgende:
ben er nog steeds niet geweest !
hoewel het babykamer technisch misschien best ff aan te raden is !
Doe dat dan maar in OUD.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:04 schreef PyTh het volgende:
Apart topicje zou niet mistaan aangezien dit topic over 1,5 uur weer dicht zit
Voor Muziek ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, kan iemand de topics van de WK-kwalificatiegroep van Oranje en van de Belgen nog vinden?
* methodmich wordt overigens ook parttime reviewer voor de FP.
kunnen we ook hier doen :quote:
Ik kwam er zelfs een tijdje niet opquote:
Ik ook eindelijk weer...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:35 schreef Suijk het volgende:
Zet de tap maar weer open, heb wel trek in een biertje.
heb je gesoliciteerd of ben je gevraagd?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Voor muziek idd, Bos!
Dank voor de link!
Da-Sandman heeft witte boontjes gegeten.quote:
dus daar ging het net op CNN over, k viel midden in het berichtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da-Sandman heeft witte boontjes gegeten.
Ik hoop op een mooie lentedagquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je wel genoeg waxinelichtjes voor de sfeer VoreG?
Dat vroeg ik me vanmiddag ook afquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:13 schreef Vom het volgende:
WTF!!
Het is lente, waarom is het aan het regenen
Maar.....wel geselecteerd voor Oranje?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Had gisteren de ouders van een zeer matig presterend jongetje op gesprek.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:28 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Maar.....wel geselecteerd voor Oranje?
Hahaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:28 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Maar.....wel geselecteerd voor Oranje?
ff wedden op kindje Againzender jr !!!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:04 schreef Bjoro het volgende:
http://fokhools.web-log.nl/log/2128872
daar staan er nu al een aantal !!
das heatwavequote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:57 schreef Suijk het volgende:
Dat roze meisje kan ik wel raden, wie dat is, maar wie is die ander?
Ik ook, ik denk dat ik zelf van sommige users nog nooit gehoord hebquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:03 schreef Suijk het volgende:
Hm, ik sla hem weer even over, maar wie weet zijn er anderen die het zien.
wheheh... ja ach hequote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:09 schreef HeatWave het volgende:
oi!. Das fotos plaatsen zonder toestemming, daar mail ik ze niet voor....
binnenkort ook maar weer eens beginnen met fitness, morgenavond maar weer eens de training van badminton hervatten, ja echt om aan te raden een gekneusde enkelquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:39 schreef superjoden het volgende:
zo ff lekker 45 minuten cardio gedaan... flesje zuurstof graag ben verrot
Was leuk he?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
Geweldige aflevring van Ándere tijden.'
Naar de bollen, naar de bollen
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Was leuk he?
Al die beelden uit onze jeugd.
quote:
a dirty mind is a joy foreverquote:
Ik slinger hem even aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:26 schreef mitt het volgende:
golfer even msn?
quote:
en weer thuis na een onthullend avondje.. er was tegen mijn collega's verteld dat ik op een andere afdeling gedetarcheerd was en ze wisten niet dat ik ontslagen was!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:41 schreef just me het volgende:
* just me gaat even sociaal met haar collega's van de TU eten!
geen zin.. kom op meid, je kunt het
Ben benieuwd welke consequenties dit zal hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:11 schreef golfer het volgende:
Mooie TV op 2, de nederlaag van Thom de Graaf in de eerste kamer.
Gekozen burgemeester verworpen.
Dat was toch al wat langer bekend? Van de TU dan?quote:
Zeg, houd je opruiende POL discussies lekker waar ze horen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:24 schreef SCH het volgende:
Geweldige uitkomst dit, helemaal naar mijn hart, al begrijp ik de PvdA niet helemaal.
Morgenochtend Thom de Graaf maar eens uit zijn bed bellen
Sorry ben soms wat vergieterigquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:25 schreef Suijk het volgende:
Dat was toch al wat langer bekend? Van de TU dan?
Blijft kut natuurlijk
Drie vrienden van mij stemden altijd D66 maar zeiden los van elkaar wel "tegen het referendum te zijn"quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:57 schreef tong80 het volgende:
D66 Partij voor laffe mensen die met iedere wind meedraait even jterug op aarde gezet.
Heerlijk.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Mijn allereerste partij waar ik eventjes zelfs lid van was, was D'66
Oe, van Mierlo was natuurlijk wel een mooi manquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Mijn allereerste partij waar ik eventjes zelfs lid van was, was D'66
Dat was onze middelbare-school-hype-popi-politicus.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe, van Mierlo was natuurlijk wel een mooi man
66 x er in en eruit?quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:02 schreef tong80 het volgende:
Zou Blumchen weten dat D66 geen sexstandje is ?
toine weer eens op tv, die ouwe willem II-er ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe, van Mierlo was natuurlijk wel een mooi man
en u bent ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:11 schreef ErikT het volgende:
Zijn de ajacieden hier er al een beetje overheen?
Wat is er nou weer zo mis met D'66?quote:
quote:
quote:
je haar is er zeker af, of je bent hier al een tijd niet geweestquote:
Nee, t zit er nog aan. Maar ik word t wel een beetje zat nu, denk dat ik toch maar eens naar de kapper ga binnenkort. Idd ben ik er niet zo veel meer geweest de laatste tijd, veel te doen ofzo denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je haar is er zeker af, of je bent hier al een tijd niet geweest![]()
Goed gesprekquote:
Biek dat je weer ff terug bentquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee, t zit er nog aan. Maar ik word t wel een beetje zat nu, denk dat ik toch maar eens naar de kapper ga binnenkort. Idd ben ik er niet zo veel meer geweest de laatste tijd, veel te doen ofzo denk ik.
Dat is dus 95 procent van het bestaansrecht van D66quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:19 schreef ErikT het volgende:
Overigens ben ik wel redelijk fan van D'66, op het gekozen burgemeesterschap en het referendum na.
Inderdaad, wat blijft er dan nog over.... hun voornemen om meer geld richting onderwijs te pompem?quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is dus 95 procent van het bestaansrecht van D66![]()
PVDA dusquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Goed gesprek
Overigens ben ik wel redelijk fan van D'66, op het gekozen burgemeesterschap en het referendum na. Dus hier ben ik op z'n zachtst gezegd niet echt verdrietig om.
Dank jequote:
Nee. Dat heb ik echt nog nooit wat gevonden. Die geld uitgeven voordat het er is cultuur die daar heerst staat me totaal niet aan, hoewel ik zelf ook wel eens zo leefquote:
tja,,, tis meer dat ik het net uitgemaakt heb met m'n vriendin. ex-vriendin.quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
da's wel makkelijk hoor, je hans teeuwen teksten gebruiken voor een onzin topic
quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tja,,, tis meer dat ik het net uitgemaakt heb met m'n vriendin. ex-vriendin.
vorige week vette ruzie, daarna weer bijgelegdquote:Op woensdag 23 maart 2005 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoe dat? k vroeg t me vanmiddag al af hoe t daar nou mee ging... nu weet k t
daarna bleek het dus gewoon op? ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
vorige week vette ruzie, daarna weer bijgelegd
maar afgelopen dagen to-taal-geen-sfeer.
godver.
De gekozen moderatorquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:21 schreef SCH het volgende:
Op naar de gekozen moderator
kan een leuk topic wordenquote:
quote:Van Basten wist niet dat Roy Makaay fit was
Bondscoach Marco van Basten gaf toe zich te hebben vergist in de fitheid van Roy Makaay. Hij liet de aanvaller van Bayern München buiten de selectie van het Nederlands elftal voor de komende kwalificatie-interlands tegen Roemenië en Armenië.
Van Basten dacht dat Makaay nog niet zou zijn hersteld van de hamstringblessure die Das Phantom op 5 maart had opgelopen in het competitieduel met Werder Bremen. Zaterdag stond de 29-jarige spits voor het eerst weer in de basis van Bayern. Tot verrassing van Van Basten en collega John van 't Schip, die een dag eerder hun selectie hadden bekendgemaakt.
'We hadden ook nog geen duidelijkheid over Robben en we wilden geen twee herstellende spelers in de selectie opnemen. Makaay bleek zaterdag echter al fit voor een wedstrijd met Bayern München. Robben is ook helemaal fit. Normaal gesproken maakt een fitte Makaay altijd deel uit van onze selectie.'
Van Basten had vorige week nog overlegd met de medische staf van Bayern, die 'nogal sceptisch' reageerde over de fysieke gesteldheid van Makaay, verklaarde Van Basten. In plaats van Makaay besloot de bondscoach de achttienjarige Ajacied Ryan Babel voor de eerste maal te selecteren.
Op de eerste trainingsdag van het Nederlands elftal, dat zich dinsdag verzamelde in Noordwijk, keken Phillip Cocu en Mark van Bommel licht geblesseerd toe tijdens de eerste training in Katwijk. Cocu had een pijnlijke hamstring overgehouden aan het duel met Ajax, Van Bommel een dikke knie.
'Zo ver het zich laat aanzien kunnen ze zaterdag gewoon meedoen', aldus Van Basten. Van Bommel lijkt een basisplaats te krijgen, liet de bondscoach doorschemeren. 'De kans dat hij mag beginnen, is heel erg groot.'
Daar ben ik het mee eens!! dat vraag je dan gewoon toch aan de spelerquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:04 schreef Lionheaad het volgende:
Dat noemen we dan ook: EEN SLAP EXCUUS
Schreeuw niet zo, mijn hoofdquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
hehe die is wel erg foutquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo, mijn hoofd
dat karaoke was op zich een succes, al wist ik niet dat mijn commissiegenootjes zo vals konden zingen zeg. Om de sfeer erin te houden DE topper van de avond;
Dont love me for fun girl
Let me be the one girl
Love me for a reason
Let the reason be loooooooooooooooove
En dat heel vals![]()
Daar zou ik ook koppijn van krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo, mijn hoofd
dat karaoke was op zich een succes, al wist ik niet dat mijn commissiegenootjes zo vals konden zingen zeg. Om de sfeer erin te houden DE topper van de avond;
Dont love me for fun girl
Let me be the one girl
Love me for a reason
Let the reason be loooooooooooooooove
En dat heel vals![]()
ff een klein gedichtje dan om je op te fleuren, Spidey:quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:51 schreef Spideyman het volgende:
tja,,, tis meer dat ik het net uitgemaakt heb met m'n vriendin. ex-vriendin.
Ik bied gewoon een luisterend oor hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou niet meteen denken dat ze hem homo heeft gemaakt SCH..
* Da_Sandman stiekem altijd een beetje aan Will & Grace moet denken bij SCH
nieuwe trainer van Heerenveenquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:40 schreef SCH het volgende:
Joepie, we hebben een gast voor Stand.nl - Han Noten, nu lekker beetje uitwerken.
Dan blijkt bellen toch moeilijk te zijn....quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Sterkte Spidey...
Van Basten is de ezel die zich twee keer aan dezelfde steen stoot: ditzelfde flikte ie ook met Hofland, waarvan ie dacht dat hij geblesseerd was...
Volgens mij ziet niemand dat, maarja na de nacht van Wiegel moet de D'66 toch weer een paradepaardje hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Maar wat is eigenlijk het nut van de gekozen burgemeester ? zal wel aan mij liggen en komt misschien heel dom over, maar goed, laat ik me ook eens kwetsbaar opstellen
Ik vind het ook maar onzin..quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Volgens mij ziet niemand dat, maarja na de nacht van Wiegel moet de D'66 toch weer een paradepaardje hebben.
Ja, ik zat al te denken wie er hier in Amsterdam mee zouden doen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik ook. Ik zie het al voor me, één of andere dorpsgek als burgemeester..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |