quote:
Neu, maar we willen toch graag ff bewijs zien.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:28 schreef Piemol het volgende:
Ik heb nu de mogenlijkheid om dit te ondervinden en ik ben bereid om mijn ervaringen te posten...
is dit zo erg dan?
![]()
EDIT: Owh 2quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:45 schreef Piemol het volgende:
3 dagen?
de tijd in Nederland gaat blijkbaar harder dan hier
Als ik het goed begrijp gaat het vanavond gebeuren.quote:
Whehehehe dan ga ik zo hard lachen hehehehhehequote:Op woensdag 23 maart 2005 11:44 schreef BobRooney het volgende:
vette goeie 1 april grap dit...je moet straks eerst je kleren uittrekken, dan lokken ze je een donkere kamer in...en dan opeens gaat het licht aan, en staan al je collegae en vrienden je uit te lachen
Het hele topic is opzich al een grap, dus voor mij mag het.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:49 schreef Piemol het volgende:
Ik woon in een conservatief land waar sex een taboe is.. mensen maken hier niet echt grappen over... het vinden van openminded people is vreselijk moeilijk... ik doe niets met de locals hier omdat er niets te doen valt.. het zijn altijd de multinationals waar je een beetje fun mee kan hebben.
Voor ik in dit bedrijf ging werken moest ik zeker 3 uur lang een sexual harrassment course volgen.
Alles wordt de kop ingedrukt.
Ik had dit wel in ONZIN gepost als ik dacht dat het om een grap ging
;-)
woon je in Iran ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:49 schreef Piemol het volgende:
Ik woon in een conservatief land waar sex een taboe is.. mensen maken hier niet echt grappen over... het vinden van openminded people is vreselijk moeilijk... ik doe niets met de locals hier omdat er niets te doen valt.. het zijn altijd de multinationals waar je een beetje fun mee kan hebben.
Voor ik in dit bedrijf ging werken moest ik zeker 3 uur lang een sexual harrassment course volgen.
Alles wordt de kop ingedrukt.
Ik had dit wel in ONZIN gepost als ik dacht dat het om een grap ging
;-)
Oblivionquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:22 schreef Babbelzz het volgende:
tvpde grappen alleen al...
toch veel plezier!
wat voor club ga je psies heen?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:03 schreef Piemol het volgende:
waar ik woon is niet erg belangrijk.
anonimiteit is toch wel van groot belang ;-)
We hebben 2 weken terug 300 gram gehaald bij een boer voor 40 euro... het kan eigenlijk niet maar.. tja..we doen het wel ;-)
aan deze post te zien is het te hoogte van Indonesie / Thailand oidquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef Piemol het volgende:
[..]
het is hier nu zowat 5 uur in de morgen (wat een slechte zaak is aangezien ik om 11 uur moet beginnen)
je zit heel erg warm ja...quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:13 schreef Xlarge het volgende:
[..]
[..]
aan deze post te zien is het te hoogte van Indonesie / Thailand oid
Dat doe je toch nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:28 schreef egilio het volgende:
schaamteloze tvp...
Volgens mij heb je gelijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:13 schreef Xlarge het volgende:
[..]
[..]
aan deze post te zien is het te hoogte van Indonesie / Thailand oid
Zoals eerder vermeld, plaats één foto (van jezelf) en zet de rest in dezelfde (open) dir. Wij vinden de weg wel en je schaadt geen policyquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:08 schreef Piemol het volgende:
ja ja ja...
geen foto's...
alleen het verrslag...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:42 schreef Piemol het volgende:
Voelt een beetje als oud en nieuw ;-) aftellen!!
NEE HIJ MOET DE BRAZLLIAANSE WIJVEN NEUKEN NIET DIE MAN!!! SNAP JE DAN NIETS?!?!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:01 schreef LePenseur het volgende:
Kom op Piemol; make us proud!
Doe je ding en onthoud wel; je representeert alle Nederlandse mannen vanavond bij die exotische dames dus zet 'em op! We moeten ons internationaal op de kaart zetten natuurlijk. Fuck die Italianen en Spaanse mannen; er gaat niks boven een echte Hollander!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
NEE HIJ MOET DE BRAZLLIAANSE WIJVEN NEUKEN NIET DIE MAN!!! SNAP JE DAN NIETS?!?!![]()
![]()
![]()
Ja, en nu opzouten en je voorbereiden. Schaamhaar gekamd? Slagroom paraat? Tong warm? Plaatjes bekeken om wat voor te geilen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:09 schreef Piemol het volgende:
ik ben beetje perverted of niet? :-p)
Cockring, vibo`s, condooms, glijmiddel, strap-on.... je miste er een paarquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, en nu opzouten en je voorbereiden. Schaamhaar gekamd? Slagroom paraat? Tong warm? Plaatjes bekeken om wat voor te geilen?
COME ON, SOLDIER! GET PREPARING!
stokje om in je urinebuis te steken, anal plug... zo kan je alle speeltjes wel opnoemen... grote kans dat het alleen bij zijn rechterhand blijft, en misschien mag het stokje ook wel mee doenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Cockring, vibo`s, condooms, glijmiddel, strap-on.... je miste er een paar
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:17 schreef ToYDoLL het volgende:
[..]
stokje om in je urinebuis te steken, anal plug... zo kan je alle speeltjes wel opnoemen... grote kans dat het alleen bij zijn rechterhand blijft, en misschien mag het stokje ook wel mee doen
Jij hebt aparte ervaringen blijkbaarquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:17 schreef ToYDoLL het volgende:
[..]
stokje om in je urinebuis te steken, anal plug... zo kan je alle speeltjes wel opnoemen... grote kans dat het alleen bij zijn rechterhand blijft, en misschien mag het stokje ook wel mee doen
nee die kwamen uit de lucht gevallenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:50 schreef Spideyman het volgende:
En die vrouwen zijn ook collega's van je?
Gniffelt bij de gedachte dat Piemol morgen een schrale aars heeftquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:22 schreef Piemol het volgende:
Ik heb alles, zak groen,rits rubbers en een opgeladen Moto V600
Ik meld me bij deze af
Op naar het avontuur!![]()
laters!![]()
Stil nou straks komtie erachter dat wij hem in de val hebben laten lopenquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gniffelt bij de gedachte dat Piemol morgen een schrale aars heeft
Wow!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:16 schreef ToYDoLL het volgende:
misschien is je collega wel bezig terwijl jij je zit af te rukken in een hoekje, dan heb je tijd genoeg om foto's te maken (en nee, niet van jezelf terwijl je je afrukt, red.)
dat zullen die vrouwen al wel weten... italianen en spanjaarden schijnen behoorlijk lui te zijn in bed.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:01 schreef LePenseur het volgende:
Kom op Piemol; make us proud!
Doe je ding en onthoud wel; je representeert alle Nederlandse mannen vanavond bij die exotische dames dus zet 'em op! We moeten ons internationaal op de kaart zetten natuurlijk. Fuck die Italianen en Spaanse mannen; er gaat niks boven een echte Hollander!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:57 schreef woediewokkie het volgende:
piemolletje komt morgen met een uitgescheurd kontje weer on-line....zwaar genomen door maandagavond acteurs van (c)anal +
Alstuquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:02 schreef Blu het volgende:
piemol word nu anaal gebanged door die gast*zoekt kots-smilie*
Die wijven klinken anders wel als cheapass whoresquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:53 schreef M1stig het volgende:
druiper kan ie vergeten tenzij hij nog ff naar de hoeren gaat....
Vergissing in die kluwe mensen is snel gemaaktquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:14 schreef Byte_Me het volgende:
2 mannen, 3 vrouwen, waarom zou hij anaal genomen worden/ genoeg gaten voor handen lijkt mij.
door jou misschien, ik zou die vergissing niet maken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:15 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Vergissing in die kluwe mensen is snel gemaakt![]()
Paprika shipsquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:35 schreef Sandertje21 het volgende:
Waarschijnlijk zit ie nu gewoon met een biertje en een bak chpis tv te kijken.
Dan ben je niet geil genoegquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
door jou misschien, ik zou die vergissing niet maken.
en wat nu als ze in slecht engels anale sex voorstellen, piemol gaat er op in, en wordt (in het begin) tot zijn spijt daarna even hard genomen door het hele pakistaanse rugby teamquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:09 schreef Byte_Me het volgende:
door jou misschien, ik zou die vergissing niet maken.
Dan hebben de posts tenminste nog een beetje nut!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:03 schreef hallodagg het volgende:
Volgens mij is Piemol een beetje heel erg aandachtsgeil... Zou me niet eens zo heel erg verbazen alsie zich vandaag(meerdere malen) zat te rukken op jullie komische sexueel getinte posts!
who knows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |