quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:03 schreef Piemol het volgende:
waar ik woon is niet erg belangrijk.
anonimiteit is toch wel van groot belang ;-)
We hebben 2 weken terug 300 gram gehaald bij een boer voor 40 euro... het kan eigenlijk niet maar.. tja..we doen het wel ;-)
aan deze post te zien is het te hoogte van Indonesie / Thailand oidquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef Piemol het volgende:
[..]
het is hier nu zowat 5 uur in de morgen (wat een slechte zaak is aangezien ik om 11 uur moet beginnen)
je zit heel erg warm ja...quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:13 schreef Xlarge het volgende:
[..]
[..]
aan deze post te zien is het te hoogte van Indonesie / Thailand oid
Dat doe je toch nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:28 schreef egilio het volgende:
schaamteloze tvp...
Volgens mij heb je gelijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:13 schreef Xlarge het volgende:
[..]
[..]
aan deze post te zien is het te hoogte van Indonesie / Thailand oid
Zoals eerder vermeld, plaats één foto (van jezelf) en zet de rest in dezelfde (open) dir. Wij vinden de weg wel en je schaadt geen policyquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:08 schreef Piemol het volgende:
ja ja ja...
geen foto's...
alleen het verrslag...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:42 schreef Piemol het volgende:
Voelt een beetje als oud en nieuw ;-) aftellen!!
NEE HIJ MOET DE BRAZLLIAANSE WIJVEN NEUKEN NIET DIE MAN!!! SNAP JE DAN NIETS?!?!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:01 schreef LePenseur het volgende:
Kom op Piemol; make us proud!
Doe je ding en onthoud wel; je representeert alle Nederlandse mannen vanavond bij die exotische dames dus zet 'em op! We moeten ons internationaal op de kaart zetten natuurlijk. Fuck die Italianen en Spaanse mannen; er gaat niks boven een echte Hollander!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
NEE HIJ MOET DE BRAZLLIAANSE WIJVEN NEUKEN NIET DIE MAN!!! SNAP JE DAN NIETS?!?!![]()
![]()
![]()
Ja, en nu opzouten en je voorbereiden. Schaamhaar gekamd? Slagroom paraat? Tong warm? Plaatjes bekeken om wat voor te geilen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:09 schreef Piemol het volgende:
ik ben beetje perverted of niet? :-p)
Cockring, vibo`s, condooms, glijmiddel, strap-on.... je miste er een paarquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, en nu opzouten en je voorbereiden. Schaamhaar gekamd? Slagroom paraat? Tong warm? Plaatjes bekeken om wat voor te geilen?
COME ON, SOLDIER! GET PREPARING!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |